Debate, ki niso vezane na ostala področja...

ali se diesel izplača imet?

da
120
61%
ne
61
31%
vseeno je
17
9%
 
Skupaj glasov : 198
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Če nov 22, 2007 2:46 pm

Sam privarčujem pri 17.000 km letno 600 € proti bivšemu bencinarju.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Če nov 22, 2007 2:53 pm

men je pa čist vseeno,vem pa da dizla nebom imel nikoli u življenju,je pa fer da je nafta dražja,saj jo tudi manj porabte :!:
biturbo SKN Project CT3 50
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Če nov 22, 2007 3:08 pm

Pri porabi nafte smo avtomobilisti nepomembni.
Veliko vrednost imajo tovornjaki in ostali delovni stroji. Kaj pa šteje mojih 100 ali 200 L nafte na mesec, ko jih šleper tolk dnevno poorabi............
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k Če nov 22, 2007 3:10 pm

servisi so res malo dražji napram bencinarju, ampak morate upoštevati da so servisni intervali pri dizlu majnši! Kolko vem se pri bencinarju dela servis nekje na 10-15.000km, pri dizlu pa nekje 22.000km(pri meni je nekje tu povprečje, ker računalnik sproti računa glede na porabo in prevožene kilometre kdaj bo naslednji servis)

Kot je že nekdo napisal, bi majhen avtomobil vzel raje bencinarja, saj v tako majhnem avtomobilu ni potrebe po bencinarju, ko pa se gre za večje avtomobile, pa vsekakor dizla .
Tako bencin kot dizel ma svoje dobre in slabe strani, zato vsak sam odloči kaj potrebuje oz. mu je bol všeč.
Je pa žalostno, ko ljudje kupujejo dizla zato ker je to ravno "in", potem se pa vozijo dnevno 3km v eno smer z njim in ga z tem uničujejo, posledice pa so očitne šele po prevoženih več kot 100.000km
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če nov 22, 2007 3:12 pm

Menim, da je bolj važna cena proizvodnje goriva ( nafta - bencin ) kot pa koliko jo kdo porabi, čeprav se lahko z večanjem porabe znižajo stroški.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če nov 22, 2007 3:14 pm

15 let star tipo 1.6 mi je po mestu pil 12 litrov(avto v odličnem stanju in brez napake!) zdaj sem kupil 6 let staro mareo JTD ki mi po mestu pije 7.5 litra zdaj pa poštudirajte al se splača al ne.Je pa res da če se z avtom malo voziš se dizla ne splačkupovat pa tisti tovarniški podatki o porabi si tako,tako kker zadevo moraš sam sprobat da vidiš kok ti porabi en in kok drug
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če nov 22, 2007 3:28 pm

Saj v sloveniji je že par milijonarjev na račun tega ker vozijo dizle... :roll: dajte ga srat. To je tak ko so sedaj beli avti moderni 3 leta nazaj pa nisem mogel prodat avta ker je bil beli sedaj pa bi bil in... Je rekle en če bi bil druge barve bi ga vzel... :roll: :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Napisal/-a UDO1 Če nov 22, 2007 3:34 pm

Na mesec delam povprečno do 2 tanka. En tank je pa okoli 1000km =60litrov. samo za primer:
2000km=120l=120€x12mesecov=1440€ prihranka na gorivu, zdej pa vi povejte.


1440€ maš vseh stroškov ane? Če ti res 4l manj žre, potem prihraniš 4€/100km, 40€/1000km, 80€ na 2000km (mesec) *12=960€ na leto.

Koliko ti je pila 1.6 mašina in koliko sedaj dizlska?

Jst mislim, da se pri večjih ladjah - večja teža (tovornjaki, kombijih, limuzinah, enoprostorcih,..) je poraba dizla občutno manjša, kot bi bila poraba bencina. Pri manjših/lažjih avtih pa ta razlika veliko manjša.
Recimo jst si ne predstavljam, da bi z dizlom imel veliko manjšo porabo (več kot 2l manjšo), ker imam same kratke relacije do največ 10km (večina celo okoli 5km). Se pa teh kratkih relacij nabere skoraj 15k km na leto. Trenutno brava 1,6 žre 7,7l/100km. Če bi kateri dizl(v enako velikem avtu) na enakih relacijah prišel na 5,5l potem bi bil zelo presenečen.


Pozabili so na prodajo vozila, kjer dobiš pri 3.000€ dražjem dizlu ob nakupu (golf), do 2000€ tudi več za njega ob prodaji.

Ta podatek sem šel pa ravno pred 5 min nazaj pogledat. Golf IV letnik 2001. Diesel je še vedno okoli 7500-8200€, medtem ko je bil bencinc 6200€.


JSt sm tudi nahitro pogledal, pa najdel bencinca za 6200€, dizla pa že tut za pod 7k €. Neki razlike pa sigurno je...
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če nov 22, 2007 3:42 pm

me ne briga,kdaj se dizla splača met itd...že zaradi samega navora ga raje vozm,in to je zame dost.delam pa 20-25t na leto.pa tut če bi jih 10,bi mel verjetno dizla.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
Karneki
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: So feb 17, 2007 9:12 pm

Napisal/-a Karneki Če nov 22, 2007 3:44 pm

Dizel se splača če na leto cca 25000 km, tak jaz mislim, vse kar je manj je tak tak.
Imel sem ford escort 1,6 90 KM je pil cca 9 litrčkov pr mal bol športni vožnji, če si ga žgal tud 10 litrčkov. No pol sem pa Cliota 1,5 dci 82KM (je zakon sam premajhen)kupil pa če si ga orng pohodu nisem pršel čez 5 litrčkov, če sem pa po omejitvah vozil pa tud na 3,8 litrčkov, sedaj mam pa golf 4 pa kuri 5 - 6 litrčkov. delam pa vask dan najmanj 100 km, letno nekje 35000 km.
Pol si pa zračunajte kolk se splača imet dizla, men se, ker registracija in vzdrževanje teh avtomobilov je tam tam cenovno, če delaš servis sam ali pri privat mehankarju.
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 554
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Če nov 22, 2007 3:45 pm

Ne širite neresnic, da imajo dizli daljše servisne intervale. Praktično vsi današnji bencinarji imajo servisni interval na 30000km (razen vzhodnjakov), medtem ko so takšni dizli redkost, pa še takrat menjavi olja na 15kkm sploh ne rečejo servis :shock: . Na pamet mi prideta edino renault, ki ima tudi pri dizlu servis na 30kkm in vw, kjer se za takšen servis lahko dogovoriš.
 
Uporabniški avatar
Wolfgang Ullrich
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: Če jul 12, 2007 12:22 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a Wolfgang Ullrich Če nov 22, 2007 4:50 pm

Stran z dizlerji, ker smrdijo in brenčijo, ta ropotast zvok mi gre že precej na živce, novejši so malce mal izrazitejši, toda vseeno, bencin je zakon :!: ---bio i osto!
Pa dizla nikol nebi mogu imet ker je pri 3500 že vsega konc, benzinar pa se veselo prebudi in veselo poje vedno, kupiš turbo benzinarja in imaš dizeslki navor , no ja pospeške ma pa benzinar in posebej odzivnost precej boljše-) stran z dizelskimi dihurskimi smrduharji :evil: :x :evil: Upam da bodo dizlerji potonili, že vsaj zaradi turbobencinarjev , ki bodo imeli skoraj isto porabo, navor, itd... ! :D
Da ne bo že spet kakšne kregarije v zvezi s tem kar sem napisal :P :D :D :D
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Če nov 22, 2007 4:59 pm

bencin= zakon vi pa dalje komentirajte ;) pa menjavajte veselo pri 3500
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Če nov 22, 2007 5:26 pm

Vsak ima svoje prednosti in svoje slabosti, tako dizel kot bencinar. Mogoče ima dizel za povpečnega voznika še celo več prednosti, kot so večji navor, manjša poraba, daljši servisni intervali (pri nekaterih znamkah), manjši izpust plinov, to še ni nihče omenil, še saje niso več problem pri novih dizlih, ker imajo že skoraj vsi filtre trdih delcev. ;)
Vsekakor se dizel ne izplača voznikom, ki delajo kratke razdalje in malo km na leto. Aja pa novi dizli tudi niso več tako glasni. Sem že slišal za primere ko nekateri sploh niso verjeli da ima avto dizelski motor. :P
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Če nov 22, 2007 5:31 pm

seveda me moti, moti me tudi traktorski sound :) sploh 1.9 tdi
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony Če nov 22, 2007 5:33 pm

FBR je napisal/-a:Bolj enostavno ne bi moglo bit.

Pozabili so na prodajo vozila, kjer dobiš pri 3.000€ dražjem dizlu ob nakupu (golf), do 2000€ tudi več za njega ob prodaji.

Ta podatek sem šel pa ravno pred 5 min nazaj pogledat. Golf IV letnik 2001. Diesel je še vedno okoli 7500-8200€, medtem ko je bil bencinc 6200€. Se pravi vsaj polovico dražje cene še vedno obdrži tudi ob prodaji. To pa avtomatično pomeni, da se tudi z njihovimi predvidenemi 20.000 km na leto, v 3-4 letih že voziš ceneje z dieslom. Je pa seveda vse odvisno od samega avta.


Kot moj - stric kupil golfa TDI da ga bo bolje prodal. Drgač pa nikol ne kupim skoraj 7 let starga golfa za 8000 evrov. :?: Pa po možnosti še 200 000 km. Raje vzamem 3 leta mlajši avto za isto denarja. Pa še ko ima avto diesel enkrat 200 000 km tud ni ne vem kako tržen avto. :roll:
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Če nov 22, 2007 5:44 pm

jay je napisal/-a:seveda me moti, moti me tudi traktorski sound :) sploh 1.9 tdi


Ko pa je beetle nad 3500 rpm še vleko, pa je bil tdi dober a :con :EE


Opažam, da ko eden napiše kontra drugemu nekaj, potem vsi enako pišejo. Standard :lol:

Se pa ve pri takih in podobnih debatah, da začnejo se, kaj se splača in kaj ne, končajo pa kaj bolj ropota pod haubo. Vedno več brezveznih tem ki imajo enak konec. :roll:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Če nov 22, 2007 6:08 pm

Že spet ena taka tema :) . Ta debata se more vsako leto vsaj parkrat pojavit, pa nikoli ne pride do zaključka oz se konča z zaklepom. Dejstvo je da navajamo vsi neke svoje podatke in se kregamo čist brezveze, naj raje pride en 2.0 tdi pa 1.8t na brničičevo pa rešimo to enkrat za vselej :lol: .
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 554
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Če nov 22, 2007 6:10 pm

jony je napisal/-a:Pa še ko ima avto diesel enkrat 200 000 km tud ni ne vem kako tržen avto. :roll:


Dobro veš, da se vsi avtomobili prodajo s prevoženimi 100 - 120kkm. 200k za 7 let star avto res ni nič, folk ponavadi ne kupuje dizlov za delanje < 30kkm na leto. Moj clio jih bo imel preko 300k, ko bo star 7 let, pa je bencinar :D
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če nov 22, 2007 6:10 pm

En drugemu se nekaj dokazujete... Šestaki in tile večji motorji to je zakon... j*** ga en pa vozi dizla pa vsakidan 2 škatli cigaret pokadi ali pa 2 pira spije jaz pač to ne delam pa je... Dajte se potolažit, da še nihče ni postal bogat ker je vozil dizla ali pa je scagal ker je mel bencinca...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov