Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če nov 22, 2007 10:35 pm

PureTNT je napisal/-a:
phoebus je napisal/-a:Vse lepo in prav. Ampak takso bi morali plačat tudi prebivalci mest, ki nimamo druge kot parkirat avto doma pred hišo. Je pošteno da bo treba plačat takso ali pustit avto bogu iza nogu in se do njega "trogat" pol ure?

Aja, pa še to, model je prijavil 50€ na FURO, ne na leto! Torej, da se pripeljem domov plačat 50€? :shock:


Predlog ni takšen. 50 EUR na dan (ne vožnjo) bodo po tem predlogu plačevali prišleki, medtem ko bomo prebivalci imeli zagotovljeno neko konstantno letno takso.

LP

letno taxo prov, sam bi mogl met omejen koridor gibanja, oz plačat obično takso, ko bi se peljali v drug del mesta- torej če si iz šiške- maš po šiški skoraj zastonj vožnjo- za drugam bi plačal- torej le koridor do obvoznice
lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Če nov 22, 2007 10:54 pm

Jaz sem 35 km iz LJ. Če bi bil primestni bus in mestni bus cenejši bi se sigurno vozil z busom. Danes me pride taka karta 30.000 sit bivših pa še do busa imam manj kot 10km potem pa še bus skoraj 30 km.
lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Če nov 22, 2007 10:57 pm

jest sem iz lj.. in med tednom uporabljam avtobus čez teden pa skočim če res moram v nakupe z avtom.. verjetno pa največ onesnažujejo ljudje ki se vozijo vsak dan na delo v ljubljano..

žal je tako ... ljubljančani se vozimo z avtobusom če imamo opravke v mestu ;)

nakupovalna središča so pa izven centra tako da se meni zdi butasto da poleg vseh cestnin ki jih plačaš pri registraciji da plačuješ poleg cestnin na AC za vsakih 10 km še 50€ zato da se bom lahko peljal 1 krat na teden nekam.. ma ja ..

naj se grejo solit..
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Če nov 22, 2007 11:07 pm

PureTNT je napisal/-a:
phoebus je napisal/-a:Aha, to je pa že bolje, potem se je zapletel pri govorjenju model. KAr je pa potem kul, pod pogojem da:

- uredijo parkirna mesta okoli mest
- javni prevoz naj ima zmerne cene
- uredijo kvaliteten javni prevoz
- free parking

Samo en problem je...100 tisoč ljudi pride v lj...recimo da je to vsaj 40-50 tisoč avtov. Koliko parkirnih mest je to? :twisted:


V Ljubljano med tednom dnevno pride tudi do 130.000 vozil. Se bo pa število bozil precej zmanjšalo, saj bo veliko ljudi raje uporabilo vlake ali avtobuse (sploh, ČE bodo prevoz uredili tako, kot je treba). Parkirnih površin tako ne bo potrebno narediti za več kot nekaj deset tisoč vozil.

LP


No in to je problem, ČE bodo uredili ampak nič ne kaže na to, da bi želeli kaj urediti. Vsi želijo samo hitro potegniti denar in basta nihče pa ne gleda na dolgi rok, kaj bi prineslo večje vlaganje v železniški (ob primernih in ne politično nastavljenih direktorjih), avtobusni in nasplošno mestni promet.

Najbolše bi bilo urediti hitre vlake na progah KP-LJ-CE-MB* in pa na progi Jesenice-LJ-NM* (seveda obe z vmesnimi postajami v vseh večjih krajih in ne vasicah), te vlaki bi te hitro pripeljali do željenega mesta, odkoder bi te nato do delovnega mesta odpeljal urejen sistem mestnega potniškega prometa. Seveda vse to za normalno ceno.

Ampak to pač ni mogoče, vsaj pri nas ne. Najprej bi bilo pri nas treba ljudem vcepiti to, da vožnja z avtobusi in vlaki ni sramotna, ter samo za ljudi brez denarja. Drugi problem je, da se nihče ne želi drenjati v totalni gužvi na mestnih avtobusih, če ima možnost , da se v miru odpelje z avtom do destinacije. Zato bi se nujno moralo povečati in posodobiti vozni park potniškega prometa, kar pa se seveda pri nas nebi zgodilo brez enormnega povečanja cen vozovnic, ker nihče ne zna pridobiti sredstev od EU, sodelovanje med mesti in državo pa je za nas tako ali tako utopija.

Da pa bi se nekdo spravil urediti naše železnice pa so dobesedno samo sanje, saj se tudi prfektno zastavljen projekt brez napak, nebi izpeljal zaradi interesov onega in drugega, ki bi želeli hitro zaslužiti in bi tako seveda opustošili projekt.

*(proge so bile nahitro izmišljene samo za prikaz ne kot povod za nadaljno kreganje)
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Če nov 22, 2007 11:13 pm

=ZiAn= je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
phoebus je napisal/-a:Aha, to je pa že bolje, potem se je zapletel pri govorjenju model. KAr je pa potem kul, pod pogojem da:

- uredijo parkirna mesta okoli mest
- javni prevoz naj ima zmerne cene
- uredijo kvaliteten javni prevoz
- free parking

Samo en problem je...100 tisoč ljudi pride v lj...recimo da je to vsaj 40-50 tisoč avtov. Koliko parkirnih mest je to? :twisted:


V Ljubljano med tednom dnevno pride tudi do 130.000 vozil. Se bo pa število bozil precej zmanjšalo, saj bo veliko ljudi raje uporabilo vlake ali avtobuse (sploh, ČE bodo prevoz uredili tako, kot je treba). Parkirnih površin tako ne bo potrebno narediti za več kot nekaj deset tisoč vozil.

LP


No in to je problem, ČE bodo uredili ampak nič ne kaže na to, da bi želeli kaj urediti. Vsi želijo samo hitro potegniti denar in basta nihče pa ne gleda na dolgi rok, kaj bi prineslo večje vlaganje v železniški (ob primernih in ne politično nastavljenih direktorjih), avtobusni in nasplošno mestni promet.

Najbolše bi bilo urediti hitre vlake na progah KP-LJ-CE-MB* in pa na progi Jesenice-LJ-NM* (seveda obe z vmesnimi postajami v vseh večjih krajih in ne vasicah), te vlaki bi te hitro pripeljali do željenega mesta, odkoder bi te nato do delovnega mesta odpeljal urejen sistem mestnega potniškega prometa. Seveda vse to za normalno ceno.

Ampak to pač ni mogoče, vsaj pri nas ne. Najprej bi bilo pri nas treba ljudem vcepiti to, da vožnja z avtobusi in vlaki ni sramotna, ter samo za ljudi brez denarja. Drugi problem je, da se nihče ne želi drenjati v totalni gužvi na mestnih avtobusih, če ima možnost , da se v miru odpelje z avtom do destinacije. Zato bi se nujno moralo povečati in posodobiti vozni park potniškega prometa, kar pa se seveda pri nas nebi zgodilo brez enormnega povečanja cen vozovnic, ker nihče ne zna pridobiti sredstev od EU, sodelovanje med mesti in državo pa je za nas tako ali tako utopija.

Da pa bi se nekdo spravil urediti naše železnice pa so dobesedno samo sanje, saj se tudi prfektno zastavljen projekt brez napak, nebi izpeljal zaradi interesov onega in drugega, ki bi želeli hitro zaslužiti in bi tako seveda opustošili projekt.

*(proge so bile nahitro izmišljene samo za prikaz ne kot povod za nadaljno kreganje)


Žalostno, a resnično, kaj drugega tako ali tako ni za pričakovati.

Sam predlog se mi zdi dober, če se bo seveda upoštevalo vse točke ki jih je naštel phoebus in če bo neka primerna rešitev za prebivalce mesta, ampak pričakovati kaj takega, je utopija.
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Če nov 22, 2007 11:27 pm

Ja zanimivo. Pol to plačaš v recimo Mb in ti to velja v Lj tud? Bi blo res zanimvo videt da gre družina na obisk sorodnikom za kar bo mogla plačat :shock: ali parkirat avto, se vsest na bus, do sorodnikov, bodo tam do pozne ure, nazaj do parkirišča bo potrebno vzet taksi ker busi pozno ne vozijo itd.. :roll:
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če nov 22, 2007 11:29 pm

PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
phoebus je napisal/-a:Vse lepo in prav. Ampak takso bi morali plačat tudi prebivalci mest, ki nimamo druge kot parkirat avto doma pred hišo. Je pošteno da bo treba plačat takso ali pustit avto bogu iza nogu in se do njega "trogat" pol ure?

Aja, pa še to, model je prijavil 50€ na FURO, ne na leto! Torej, da se pripeljem domov plačat 50€? :shock:


Predlog ni takšen. 50 EUR na dan (ne vožnjo) bodo po tem predlogu plačevali prišleki, medtem ko bomo prebivalci imeli zagotovljeno neko konstantno letno takso.

LP

letno taxo prov, sam bi mogl met omejen koridor gibanja, oz plačat obično takso, ko bi se peljali v drug del mesta- torej če si iz šiške- maš po šiški skoraj zastonj vožnjo- za drugam bi plačal- torej le koridor do obvoznice
lp


Samo nedolžno vprašanje: si iz Ljubljane?

praktično ;) - 10 km vn- vsak dan v lj
me bo definitivno udarlo po žepu ;)
gre za to, da je treba omejiti tako prišleke kot tudi tam stanujoče- da se ne vozjo z vatobusom iz enga konca na druzga ;)- bodmo enakopravni ;)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če nov 22, 2007 11:38 pm

evo še enga primera iz londona:

ta odredba velja že od leta 2003 in sicer:

London | 17.2.2003 | STA / B.B.K.
Od danes naprej mora vsak, ki se bo hotel v središče Londona pripeljati z avtomobilom, plačati takso, ki znaša 5 funtov. S takšno "vstopnino" za vožnjo po centru Londona želi mestna oblast zmanjšati promet v središču britanske prestolnice, z zbranim denarjem pa posodobiti javni promet.

22 delovnih dni * 5 funtov = 110 funtov
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če nov 22, 2007 11:50 pm

adis je napisal/-a:evo še enga primera iz londona:
....


To v Londonu je odvisno od količine CO2 v izpuhu. Mislim, da je meja 130 g (manjši HDI-ji in podobno imajo manj)
 
schwer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po sep 24, 2007 2:44 pm

[b]JAVNI PREVOZ ![/b]

Napisal/-a schwer Pe nov 23, 2007 12:05 am

Javni prevoz zastonj, pa bi se tričetrt meščanov več vozilo z njim..
Pa umaknit te smrdljive stare dizel mestne buse, zamenjat z novimi, al pa predelat na plin!!
TOYOTA YARIS D-4D
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Pe nov 23, 2007 1:23 am

adis je napisal/-a:London | 17.2.2003 | STA / B.B.K.
Od danes naprej mora vsak, ki se bo hotel v središče Londona pripeljati z avtomobilom, plačati takso, ki znaša 5 funtov. S takšno "vstopnino" za vožnjo po centru Londona želi mestna oblast zmanjšati promet v središču britanske prestolnice, z zbranim denarjem pa posodobiti javni promet.


Tu se gre samo za strogi center, če primerjaš z ljubljano, bi v tem primeru zaprli
npr. slovensko cesto med kongresnim in bavarcem.... Glede na velikost mesta
tisti center v londonu dejansko predstavlja mogoče 1 ali max 2 procenta mesta.

Je pa pohvalno, da imajo zadevo odlično označeno, po pomoti tako ne moreš
zavit v CTZ, če pa že, boš pa sigurno plačal, ker so povsod kamere. Je pa večina
stvari znotraj te cone dosegljiva peš v max. 15 minutah, tako da tu ni panike...
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Pe nov 23, 2007 1:41 am

Tisti, ki spremljate TopGear veste, da tudi na Otoku še zdaleč ni vse rožnato in imajo veliko problemov s to ureditvijo, prav tako ima zakon v osnovi par napak, npr. lexusov SUV hibrid je oproščen plačila davka, medtem, ko morajo majhni mestni avtomobilčki plačati ta "congestion charge". Pa pomislimo, kateri dejansko zavzame več prostora in naredi več gneče... Druga luknja je, da taxi vozila plačajo neko malo vsoto letno in tako imajo nevemkoliko bentley-ev, rollsov in maybachov registriranih za "taxije".

Pri nas pa take rešitve tako ali tako odpadejo, saj nimamo nobenega velemesta.
Nekaj se bodo že spomnili, da nas nategnejo, pa naj bo legitimno ali ne. :x
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Pe nov 23, 2007 2:12 am

Se pravi najprej bom plačal da se bom lahko pripeljal domov, potem bom še plačal da bom lahko parkiral. Ne vem, se strinjam da je čisto prevelika gužva ko gre folk iz službe ampak tole smrdi po obiranju. Sicer vprašanje kaka bo cena, ampak folk bo rabil in bo plačal in gužva bo ista. Mamu jim, če ne bodo s tem denarjem uredili prometnic...

Kar se tiče kolesarjenja... Ajde da vas vidim vijugat med vsem folkom pa zašvican prit v službo, po možnosti še z marelo v roki. Poleg tega imamo super urejene kolesarske steze - ja, pa kaj še. Pa da ne bo kdo pameten, veliko prekolesarim Ljubljane, ampak včasih enostavno ne pride v poštev. Da sploh ne omenjam kako ti lahko ukradejo kolo sredi dneva izpred faksa/službe/lastnega bloka pa kako fino je kolesarjenje po kaki plundri.

Mogoče korak v pravo stran, ampak na slepo. Ne vem če smo pripravljeni za to. Poleg tega pa, po eni strani mečejo avte ven iz mesta, po drugi pa gradijo/planirajo garažne hiše... Ajme... Bomo videli, meni se zdi tole malo na vrat na nos, pa še novinarji so znali kaj napihnit.

P.S.: Nagradno vprašanje, kako bodo preverili vsak preklet avto?
Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe nov 23, 2007 7:08 am

@eazy-o: tehnologija danes dela čuda :shock: pri preverjanju vsakega avta

jst sm za referendum :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
H2
Uporabnik
 
Prispevkov: 1189
Pridružen: Sr jun 15, 2005 8:23 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a H2 Pe nov 23, 2007 7:43 am

Faaak... Železnice so itak en qrc, avtobusi so pa vecinoma tisti ta stari :evil:
mislim brezveze no
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Pe nov 23, 2007 7:45 am

Ekola pa se je eden našel , ki je to spravil skoraj v realnost he , sem imel že leta 2003 tako mnenje je bilo govora o tem celo na radiu predelogi zmanšanja prometa v centru mesta ???
Imam sledeče ideje vsi, ki nimajo v službi P mesto obvezno parkiraj zunaj mesta ok potem rabimo še velika parkirišča blizu Škofljica, Rudnik in Medvode ter Bizovik ter dober mestni autobusni promet ne pa to skrpucalo saj sploh nočejo vozit niti do Brezovice in Škofljice tudi ne pelje še trola mislim??? Halooo a nismo že leta 2008 :shock: Sem živel in delal v LJ 5 let ;) :idea:
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Pe nov 23, 2007 7:49 am

adis je napisal/-a:evo še enga primera iz londona:

ta odredba velja že od leta 2003 in sicer:

London | 17.2.2003 | STA / B.B.K.
Od danes naprej mora vsak, ki se bo hotel v središče Londona pripeljati z avtomobilom, plačati takso, ki znaša 5 funtov. S takšno "vstopnino" za vožnjo po centru Londona želi mestna oblast zmanjšati promet v središču britanske prestolnice, z zbranim denarjem pa posodobiti javni promet.

22 delovnih dni * 5 funtov = 110 funtov

Je kje zapisano, kaj se je v Londonu uspelo spremeniti v teh slabih 5 letih? Kolikor vem, je stanje še slabše, gneča pa še večja. Če so vsaj javni promet malo posodobili s tem denarjem, potem jim naj bo.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe nov 23, 2007 8:15 am

zakaj lahko podobna zadeva deluje v piranu???
sicer je za domačine praktično zastonj pa vendar
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil Pe nov 23, 2007 8:18 am

Piran je majhen. Piran je čisto druga fora kot Ljubljana. V Piranu se itak nič ne dogaja takega, da bi narod bil odvisen od njega. Razen sodišča in knjižnice ni v Piranu kaj za iskat. Domačinov pa je že itak malo, večinoma so večinoma vikendaši in turisti.

Ljubljana je center, prestolnica in gre za povsem drugo pesem. Pa še po velikosti nista primerljiva. ;)
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe nov 23, 2007 8:31 am

podobna zadeva deluje tudi v novem mestu in sicer že od leta 2003 - toliko sem lahko razbral z net-a...

@f.taunus: če bo čas bom zbrskal tudi kaj o tem kar se dogaja v londonu po uvedbi odredbe plačila takse, če je sploh kaj boljše stanje
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov