
nebivedu je napisal/-a:=ZiAn= je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Hmm, kaj pa je LSD?
LSD = Limited Slip Differential
Zian ali ima LSD(limited slip differential) kaj z diferencialom in zaporo?
DJRider je napisal/-a:Ok, zdj sm si dobil knjigo motorno vozilo (bi bil ze cas ^^) notri nasel to kar rabim (no ja ... ni ne vem kaj je pa dosti) pa je napisano, da "zaporo moramo ob normalnem oprijemu s cestiscem izklopiti". Pa me zanima zakaj, glede na to, da to ni razlozeno in me bo verjetno kdo vprasal ce ne drug ucitl ko je tak pes da ga ises
DJRider je napisal/-a:Ok, zdj sm si dobil knjigo motorno vozilo (bi bil ze cas ^^) notri nasel to kar rabim (no ja ... ni ne vem kaj je pa dosti) pa je napisano, da "zaporo moramo ob normalnem oprijemu s cestiscem izklopiti". Pa me zanima zakaj, glede na to, da to ni razlozeno in me bo verjetno kdo vprasal ce ne drug ucitl ko je tak pes da ga ises
Slide je napisal/-a:DJRider je napisal/-a:Ok, zdj sm si dobil knjigo motorno vozilo (bi bil ze cas ^^) notri nasel to kar rabim (no ja ... ni ne vem kaj je pa dosti) pa je napisano, da "zaporo moramo ob normalnem oprijemu s cestiscem izklopiti". Pa me zanima zakaj, glede na to, da to ni razlozeno in me bo verjetno kdo vprasal ce ne drug ucitl ko je tak pes da ga ises
Zato ker v ovinku zunanje kolo riše daljšo pot kot notranje kolo in če sta kolesi togo povezani prihaja do napetosti(ker zapora "sili" kolesi da se vrtita enako hitro) in ti lahko, kaj odtrga ali zlomi. Na ravnem niti ne bi blo panike, pa še avto s popolno zaporo diferenciala navadno "noče v ovinek"
Voith je napisal/-a:pri navadnem diferencialu recimo ce pri zdignjenem avtu zavrtis pogonsko kolo, se drugo kolo na isti osi obrne v nasprotno smer. pri LSD se se drugo kolo obrne v isto smer. torej je LSD po defaultu zaprt in se potem po potrebi odpira.
mišek je napisal/-a:Voith je napisal/-a:pri navadnem diferencialu recimo ce pri zdignjenem avtu zavrtis pogonsko kolo, se drugo kolo na isti osi obrne v nasprotno smer. pri LSD se se drugo kolo obrne v isto smer. torej je LSD po defaultu zaprt in se potem po potrebi odpira.
Ja samo to ma verjetno neko začetno prednapetost, tako kot je prej že "lisko" napisal, da avto malo trza če tudi je eno kolo v zraku, samo ni pa dovolj, da bi pa to premaknilo avto, če drugo kolo nima nič oprijema. Pomoje mora vsaj malo prijeti, da potem tisto vrednost pojača, kar se pokaže kot povečan navor na kolesu ki prijemle.
Ali ni tako
nebivedu je napisal/-a:Lisko, spredaj imaš diferencial kot zadaj, treba je samo kupit LSD diferencial in ga montirat. Lahko uporabiš tudi hemijevo zadevo, samo na terenu se ne obnese dobro(na cesti je pa odlična).
Drugače pa je na terenu 100% mehanska zapora boljša, ampak tudi bolj nevarna, za polomit polosovine.
Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov