zoranwagen je napisal/-a:Čakam posnetek ko Punto s***** F1!!!




Haby je napisal/-a:Tale tip v CTR je pa en nedeljski voznik sploh ne zna spelat s CTRjem!
Punto_GT je napisal/-a:
Ja al pa je avto tko gnil da ne more speljat dovol hitro!!!
Stari je napisal/-a:Punto_GT je napisal/-a:
Ja al pa je avto tko gnil da ne more speljat dovol hitro!!!
Jao, ti si gnil, (sorry na izrazu) če tako ven butneš. Če bi kdaj peljal Typer-ovo rakete z 200 KS, bi vedel o čem je beseda. Tole na posnetku se pa prav vidi da nekaj ne štima. Ali ga je pustil ,ker štartal tudi ni slabo, samo nikamor ni šlo. Potem takem bi moral imeti tale GT 6.0 sec do 100km/h, če je takole zaostal Civic Type-r. Nov punto z 130 KS ima recimo pospeške 8.6 sec. Tako bi lahko tale imel nekje 7.5 mogoče 7.0. Predelav glede teže pa tudi ni videt. Mogoče če bi bila teža 800 kg.
Tukaj ne posnetku z navadnim GT se lepo vidi razlika nekje 1 sec, ko dosežeta hitrost 100km/h.(to pa je že na koncu 2 prestave)
Itak je navaden GT zasotal manj kot type-r. Ni logike, razen da je očitno v vsakem primeru tip štartal res perfektno.
Stari je napisal/-a:Recimo letnik 1999 Punto GT ima 133 KS in pospeške res 7.9 sec. Tako da bo moja računica kar držala tale 155 KS GT ima nekje 7.0 sec. Kar se pa tiče honde type-ra ,ti priporočam da greš do najbljižjega prodajalca in vprašaš za eno testno vožnjo. Boš pol malce drugačnega mnenja, kaj dela ta 200 konjska in 1190kg težka mrcina. Pa noben turbo.Ko pride do 5000 obratov te samo zalima na sedež. Ko bi dobil akkšno "brco v rit"
Dejstvo je da za pospeške okoli 6 sec potrebuješ avto z več kot 200 konji ali pa maso okoli 800 kg.
Konkretno OPEL SPEEDSTER 2.2 z 147 KS in 880kg ima 6.5 sec do 100km/h.
menjekul je napisal/-a:čaki mal pa ne mi govorit da 155KM nabije st mondeota
Punto_GT je napisal/-a:Stari je napisal/-a:Punto_GT je napisal/-a:
Ja al pa je avto tko gnil da ne more speljat dovol hitro!!!
Jao, ti si gnil, (sorry na izrazu) če tako ven butneš. Če bi kdaj peljal Typer-ovo rakete z 200 KS, bi vedel o čem je beseda. Tole na posnetku se pa prav vidi da nekaj ne štima. Ali ga je pustil ,ker štartal tudi ni slabo, samo nikamor ni šlo. Potem takem bi moral imeti tale GT 6.0 sec do 100km/h, če je takole zaostal Civic Type-r. Nov punto z 130 KS ima recimo pospeške 8.6 sec. Tako bi lahko tale imel nekje 7.5 mogoče 7.0. Predelav glede teže pa tudi ni videt. Mogoče če bi bila teža 800 kg.
Tukaj ne posnetku z navadnim GT se lepo vidi razlika nekje 1 sec, ko dosežeta hitrost 100km/h.(to pa je že na koncu 2 prestave)
Itak je navaden GT zasotal manj kot type-r. Ni logike, razen da je očitno v vsakem primeru tip štartal res perfektno.
Bla bla bla.... prehitu ga je....
BTW: Ne mi ti neki zamešavat z novim puntotom (8.6 s na 100m), k razlika je ogromna, popolnoma drugačna avta!
Punto_GT je napisal/-a:menjekul:
Ti pa samo nakladaš, konji še zdaleč ne pomenijo kolk je avto hitr, kako pole da sm jst kar pošteno nascal 200 konjskega subaruja (brez žalitve B4 Turbo), mi znaš povedat k si tako pameten, a???
iKst je napisal/-a:Konji sami ne pomenjo veliko. Ameriške križarke majo tut po 300 konjev pa pospešek 12s do 100. Tko da gledat morš power/weight razmerje, to ti največ pove o pospeških avtomobila. Pol so pa tuki še drugi dejavniki kot je recimo hitrost menjalnika, pol kolk se moči zgubi na prenosih...
Punto_GT je napisal/-a:Ma jst ti pa priporočam, da poišči enga k ima GT in pelji se z njim, boš vidu pole kaj se pravi limanje na sedež!!! ker ti govoriš tudi na slepo, k sploh se nisi še vozu z gt-jem.
Sej ne rečem da type-r je slab avto, ampak do 100 km/h nima kaj vohat puntotu.
Že to ti pove da Type-R popizdi šele na 5000 obratih, medtem k punto že popizdi pred 3000 obrati in to pomeni da na kratke razdalje je bulši punto, sej pole vidiš da ga Type-r prehiti, kdar zalaufa...
Stari je napisal/-a:Punto_GT je napisal/-a:Ma jst ti pa priporočam, da poišči enga k ima GT in pelji se z njim, boš vidu pole kaj se pravi limanje na sedež!!! ker ti govoriš tudi na slepo, k sploh se nisi še vozu z gt-jem.
Sej ne rečem da type-r je slab avto, ampak do 100 km/h nima kaj vohat puntotu.
Že to ti pove da Type-R popizdi šele na 5000 obratih, medtem k punto že popizdi pred 3000 obrati in to pomeni da na kratke razdalje je bulši punto, sej pole vidiš da ga Type-r prehiti, kdar zalaufa...
Lahko povem da sem vozil Fiat uno GT TURBO že pred 12 leti, ni isto ampak vseeno.(si ti že sploh imel takrat izpit ?) Stvar gre nič ne rečem majhna teža turbo.... GT gre res hudo, posebaj zaradi taže nekje 1050 kg, samo človek božji kaj živiš ti v oblakih, sploh veš kako grejo kakšne mrcine z 200 in 300 KS, pa to z težo pod 1200 kg, zgleda bom mora z prijateljem pridet in te malo zapelat v TYPE-Ru, žal imam jest trenutno TDI tako da..![]()
Uglavnem se sploh nima smisla menit, ker ko boš vozil in si lastil malo več avtomobilov, pol boš pa lahko govoril.
Pa take gluposti tuki pišeš, kje so sedaj Hondaši da bi tele bedarije videl, ki jih ti pišeš. A misliš da do 5000 obratov pa nič ne vleče ?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov