nebivedu je napisal/-a:Evo še moja računica.
Ferozo sem kupoval staro in zdelano. Kupil sem jo za 200.000 sit. Če pa danes po avtonetu pogledaš, se pa izpod 1600 evrov nobena taka ne prodaja.
To je računica, da avtu cena naraste, ne pa da pada.
Pavel_P je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Evo še moja računica.
Ferozo sem kupoval staro in zdelano. Kupil sem jo za 200.000 sit. Če pa danes po avtonetu pogledaš, se pa izpod 1600 evrov nobena taka ne prodaja.
To je računica, da avtu cena naraste, ne pa da pada.
Samo dvomim da lahko svojega prodaš za 1600€Tukaj se računica nekako podre.
Pavel_P je napisal/-a:eclipse_R je napisal/-a:še dobr da glede na odgovore dobimo rezultat, da avti dobivajo na ceni z leti
lp
Ah, saj je ne. Od kdaj ima pa daihatsu firma tak imidž in ugled, da bo sam od sebe kar pridobival na ceni
kixs je napisal/-a:Veliko je govora o izgubi vrednosti avtov - se posebej posameznih znamk.
Mene pa zanima konkretno:
Koliko ste dali za avto ob nakupu in za koliko ste ga prodali?
Osebno sem imel kar precej nesrece pri tem... imel 4 avte in prodal samo enega. Ostali so sli na odpad![]()
![]()
Alfa Romeo 145 L99 1.4TS (avatar)
- nakupna cena: 1.000.000 SIT (9/2005)
- prodajna cena: 915.000 SIT (10/2006)
Torej v dobrem letu izgube 85.000 SIT, kar znese cca 9%.
To je seveda brez upostevanja inflacije, ki pa me niti ne zanima. Zanima me samo nakupna in prodajna cena ter casovno obdobje.
lp
Po forumu brska: burek66 in 7 gostov