Volvo je natančno vedel za stvar, a je v želji izogniti se slabi reklami izvajal tihi vpoklc - se pravi je popravlal stvar ob rednem servisu ne da bi ob tem obvestil lastnike o tem. Tudi zato je bila akcija slabo organizirana in ponekod slabo popravljena napaka. Vse za ohranjanje ugleda varnosti Volvov. Koliko je po teh dogodkih tak ugled lažen, naj vsak presodi sam. Zaradi podobnih dogodkov (prikrivanja težav) je skoraj propadel Mitsubishi.
Ford Pinto - Zgodba se je dogajala začetek 70-ih in je bila prva velika sodba z za takrat astronomskimi kaznimi. En nosilec tanka se je že pri manjšem naletu od zadaj lahko odtrgal, tank se je posledično poškodoval in vžgal. Našli so posnetke, ko se Fordovi glavni šefi pogovarjajo o tem, kaj se jim bolj splača (razlika v ceni boljšega nosilca je bila cca 1 dolar) - seveda so se odločili za eventuelne odškodnine in ne vpoklic, celo še naprej so vgrajevali slab del, če se ne motim - in samo zaradi teh posnetkov so izgubili tožbo.
BBoss je napisal/-a:Se pa ne bi čudil, če je v svoji zmedenosti ali pa v preokupaciji s čvekanjem po telefonu reagirala tako, da je namesto na zavoro pritisnila na gas - to ve zanesljivo samo ona.
To je točno to, kar je Jorgi prej rekla! Dajte že nehat s takimi. To so abotne predpostavke (itak je bilo to okoli 1998 in takrat se ni toliko telefoniralo med vožnjo) - le od kje vam ti aprioristični nonsensi - se morda nanašajo na moške komplekse in strah pred ženskami? Kolikor se to zadnje butasto sliši, je dosti manj butasto od teh pripomb o ženskih voznicah. Večina voznic je solidnih - enako kot večina voznikov.
Nehajte s pritlehnim mačizmom - smo v letu 2008!