Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
peroman
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 26, 2003 6:51 pm

Napisal/-a peroman Pe avg 22, 2003 10:21 pm

Bo poskusi najprej s temi malimi stvarmi, ce ne bo pomagal pa tesnila zamenjat.

lp,
Pero
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Pe avg 22, 2003 10:24 pm

Sportiva je napisal/-a:
TechnoBoY je napisal/-a:.....
aja jest sm tremostat vn dal... pa je bil edin ucink da se je kasnej segrel
...


saj to je bistvo ;)

samo ko je bil ogret se je se vedno pregreval....
zato..najprej hladilnik !
V8 POWER
 
peroman
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 26, 2003 6:51 pm

Napisal/-a peroman Pe avg 22, 2003 10:27 pm

Zanima me zakaj mi vodo ven vrze potem ko je avto ze ugasnjen in ne prej. Se komu kaj sanja?

lp,
Pero
 
Sportiva
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Po jul 21, 2003 2:11 pm

Napisal/-a Sportiva Pe avg 22, 2003 10:38 pm

peroman je napisal/-a:Zanima me zakaj mi vodo ven vrze potem ko je avto ze ugasnjen in ne prej. Se komu kaj sanja?

lp,
Pero


ker ko laufa jo se za silo ohlaja.nisem pa 100% da je tak :)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So avg 23, 2003 6:24 am

Sportiva je napisal/-a:
peroman je napisal/-a:Zanima me zakaj mi vodo ven vrze potem ko je avto ze ugasnjen in ne prej. Se komu kaj sanja?

lp,
Pero


ker ko laufa jo se za silo ohlaja.nisem pa 100% da je tak :)


mislim da imaš prav.

Hladilni sistemi so narejeni da delajo pod pritiskom ker potem voda kasneje zavre. Če deluje na višji temperaturi je tudi boljši iskoristek. Zato je tudi poleti pomembno da se uporablja pravilno razredčen antifriz ker tudi to dviguje vrelišče hladilnega sistema.

Hladilna tekočina hladi dele motorja ki so ponavadi višje temperature od vrelišča. Ko kroži se vsi deli ohlajajo in ne zavre. Ko se ustaviš so pa nekateri deli še vedno prevroči in tam zavre hladilna tekočina. No potem mora pa vodna para nekam jet ( a ne ;) ) in to je ekspanzijska posoda oziroma ven.

Meni se vse bolj zdi da ti hladilni sistem nekje pušča. Če bi bilo tesnilo bi ti kuhal tudi in predvsem med vožnjo.

Termostat preveriš tako da ga izgradiš in ga daš v vrelo vodo na štedilniku. Ponavadi se odpira nekje med 85-90 stopinjami. Ne svetujem vožnje brez termostata.
 
peroman
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 26, 2003 6:51 pm

Napisal/-a peroman So avg 23, 2003 8:28 am

A bi blo mozno da se mi segreva zaradi napacno nastavljenega zobatega jermena. Namrec, bil je zamenjan tudi nekje v tem casu(mozno da nisem takoj opazil da se bolj segreva, ker sem se vozil samo po ravnini). Jermen sem menjal sam, oznacbe so bile kolikor toliko poravnane(kolikor so pac lahko, ker pride tocna naravnanost med dva zoba), nopetost mi je prevril mehanik in je rekel da je vredu.

lp,
Pero
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Napisal/-a vazman So avg 23, 2003 10:07 am

peroman je napisal/-a:A bi blo mozno da se mi segreva zaradi napacno nastavljenega zobatega jermena. Namrec, bil je zamenjan tudi nekje v tem casu(mozno da nisem takoj opazil da se bolj segreva, ker sem se vozil samo po ravnini). Jermen sem menjal sam, oznacbe so bile kolikor toliko poravnane(kolikor so pac lahko, ker pride tocna naravnanost med dva zoba), nopetost mi je prevril mehanik in je rekel da je vredu.

lp,
Pero


Ni pomembno,kje se voziš,temparatura motorja ne sme nikoli cez 90 stopinj.Ce pa gre,gre pa samo takrat,ko dolgo stojiš ali pa kadar se voziš po kakšnih zafukanih klancih v prvi najvec drugi brzini.

Voda ne sme nikoli zavret,to pomeni ,da ni vse O.K in pel avto k mehaniku.Men je tud vodo ven metalo,ko se je motor segrel in ze po dveh kilometrih je bil kazalec ze skor na rdecem in ventilator je takorekoc laufal nonstop.Pol sem pa pelu k mehaniku pa je ugotovil,da je šel termostat(voda ni cirkulitala,zato je zavrela),cena je pa 1000 sit(za Lado)

Pa raztezne pospde,ne smeš nikoli dopirat,kadar je motor topel,ker ti bo vse v fris vrgl,tudi kadar je vse ok,ker je pod pritiskom.

Pa ne vem zakaj moraš sam menjat jermene,jaz sem dal na svoji Ladi desetki,takrat,ko je crknu termostat menjat jermen+španer,hladilno tekocino+pranje hlad.sist.,izpušni lonec,kolesni lezaj in pokrovcek raztezne posode,vse skupaj z delom me je stalo 40 000 sit.
 
Sportiva
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Po jul 21, 2003 2:11 pm

Napisal/-a Sportiva So avg 23, 2003 10:23 am

pero res zelo dobro razlaga stvari ;)

samo ce bi kaka ceu puscala bi vodo tam metalo ven in je nebi rablo pri posodi? ker pritisk nebi tolko narasto z paro v posodi.

ce pa jermenice nimas tocno na zobatem jermenu pa to skoraj nebi smelo vplivat na hlajenje ampak na delovanje motorja ;) ce ti motor trese, malo trokira, spusca zvoke v obliki streljanja pri auspuhu ali sesalnem kolektorju. sem mel primer na coltu gti da se mi je zamaknila odmicna izpusnih ventilov pa se je avtu cisto zmesalo sel je ko zmesan samo na prostem teku ni vredi laufal ;) samo ker pravis da ti avto vredu vlece in se takoj odziva na gas pol mas to vredi.

aja pa ce si jermen sam menjal pol lahko tudi to porihtas ;) je manj zahtevno.

lp
 
peroman
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 26, 2003 6:51 pm

Napisal/-a peroman Ne avg 24, 2003 6:57 pm

Kolk zahtevno je tesnilo zamenjat?

Katerga mehanika mi priporicate da mi to naredi(za razumljivo ceno)?

lp,
Pero
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne avg 24, 2003 7:24 pm

Vazman:

temperatura je ponavadi nad 90stopinj, tam se ponavadi termostat šele odpira. če je sistem pod pritiskom zavre na višji temperaturi kot 100 stopinj (navadna voda), in če je pravilno zmešan z antifrizom je vrelišče še nekaj stopinj višje.

Peroman:

dva največja problema sta da moraš pri tvojem avtu sneti še jermen za odmično gred, in pri montažzi nazaj paziti na pravilno nastavitevw, če ne lahko narediš katastrofalno škodo.

drugi malo manjši problem je pa da moraš glavo pritegniti z moment ključem, če ne so ponovno lahko hudi problemi.

kaj je pa komu zahtevno je pa relativen pojem. Po moje da če ne veš vseh detaljev da je bolje da daš komu naredit. Če bi vse vedel verjetno nebi spraševal :roll:
 
peroman
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 26, 2003 6:51 pm

Napisal/-a peroman Ne avg 24, 2003 9:36 pm

Pero je napisal/-a:dva največja problema sta da moraš pri tvojem avtu sneti še jermen za odmično gred, in pri montažzi nazaj paziti na pravilno nastavitevw, če ne lahko narediš katastrofalno škodo.

To je se najmanjsi problem. Sej je vse oznaceno kako mora bit nastavljeno.

Pero je napisal/-a:drugi malo manjši problem je pa da moraš glavo pritegniti z moment ključem, če ne so ponovno lahko hudi problemi.

Tole je pa mal vecji problem ker moment kljuca nimam :)

Kaj pa ravnanje glave? Kdo lahko to opravi?

lp,
Pero
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Po avg 25, 2003 8:28 am

Sem se pozanimal pri punci, kaj vse je ona takrat menjala na unotu in stvar je sledeca:
4x menjava tesnila glave + brusenje
1x menjava črpalke za vodo
1x menjava hladilnika
1x menjava pokrovcka

Cevi so vedno tople, ne vidi se, da bi kje puscalo, smo dali tudi casopis spodaj, da bi se ja kje vidlo, rezultata ni blo, vseeno pa voda zmanjkuje, ne vem, kaj bi ti lahko se povedal glede tega.

Glavo to lahko ravna vsak, ki ima stroj za to, ravnat pa jo moras dat OBVEZNO, ki ce ne nisi naredu nic!

V kopru na avtoplusu te pride stat set za motor, tesnilo, pa neki obrocki pa ne vem se kaj priblizno 10.000 sit (to na original servisu) pol smo pa dali za ravnanje, delo in hkrati se menjavo olja 16 al 18k sit (pri nasem mehaniku).
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po avg 25, 2003 8:34 am

Peroman:

problem je če nisi pazljiv in zamakneš odmično gred. Če se ti to zgodo so definitivno slabše vozne lastnosti če avto sploh dela, v najslabšem primeru se pa srečajo bati z ventili in...adijo motor.

Za moment ključ pa lahko vprašaš na forumu če ti ga kdo posodi ;) Motor lahko sestaviš tudi brez moment ključa, potem si ga pa sposodiš in pritegneš glavo.

S kje sploh si?
 
peroman
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 26, 2003 6:51 pm

Napisal/-a peroman Po avg 25, 2003 8:48 am

Sem iz Sevnice drugace sem pa vecinoma v LJ.

lp,
Pero
 
peroman
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 26, 2003 6:51 pm

Napisal/-a peroman Po avg 25, 2003 8:49 am

Pero je napisal/-a:Peroman:

problem je če nisi pazljiv in zamakneš odmično gred. Če se ti to zgodo so definitivno slabše vozne lastnosti če avto sploh dela, v najslabšem primeru se pa srečajo bati z ventili in...adijo motor.


Sej ce jo zamaknes jo pa nazaj nastavis a ne? How hard can it be. Sej je vse oznaceno kolk js vem. Se mogoce motim?


lp,
Pero
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po avg 25, 2003 10:22 am

Nisem rekel da je nemogoče, ampak da so lahko problemi.

99% motorjev ima tudi na glavi in bloku oznake kako morajo priti jermenice da so v pravilnem položaju.

Ampak ne vem koliko si ti spreten in koliko prakse imaš. Včasih je boljši nasvet da rečem da naj ti naredi profi in da plačaš, potem je pa on odgovoren za napake.

lp

Pero
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Sr sep 10, 2003 9:07 pm

Kako zgleda termostat? Kje se nahaja? Jst bi ga mogu tud pogledat, če dela vse OK.
Imam pa Fiat Tipo 1.6 IE (letnik 94)

Hvala
The MAN
 
peroman
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 26, 2003 6:51 pm

Napisal/-a peroman Sr sep 10, 2003 11:46 pm

Termostat najdes tako da gres po cevi hi vodi zgoraj(proti vrhu hladilnika,kr debela) v hladilnik proti masini. Ponavad je ta cev pri masini priklopljena na ohisje termostata.

lp,
Pero
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Če sep 11, 2003 12:38 am

uglavnm... temostat je dost mejhna stvar (reltivno) premer ma cca.5 cm je pa kokr obroček s federčkom in na njem je porozen material ki se ob določeni temperaturi segreje in razširi, se odpre in pusti vodi da kroži po hladilnem sistemu...
ajdu ga boš pa (kokr je reku peroman) če greš od hladilnika po cevi hladilne tekočine PROTI mašini. tm je ponavad tak kupolast pokrovček katerega odšravbaš (2,3 vijaki) in spodej je termostat. stestiraš ga pa lahko (kokr je reku že Pero) v vreli vodi. če se odpre je dobr, če ne pa direkt v smeti. pa tut če se odpre je bol da novga kupš ;) (leta delajo svoje)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če sep 11, 2003 12:57 am

mazda-mx3 je napisal:
vseeno pa voda zmanjkuje, ne vem, kaj bi ti lahko se povedal glede tega.

Enak probelm je bil pri kolegovem jugeco in pred kratkim na avtu od tete (fiat uno )
vse smo menjal kaj je blo možn od tesnil in vsega ostalega sranja pa nč bolše! In pol po napornih tuhtanjih in šravfanjih smo ugotovil da je glava POROZNA. se pravi voda je uhajala preko glave u zgorevalne prostore ali pa plini obratn.Sam fora da ni bla počena al pa kaj al pa zvit.No pol smo menjal glavo in zdej dela vse BP.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov