Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Se vam zdijo vozila prejšnih generacij bolj osebna,dovršena in bolj kvalitetna kot aktualna vozila?

Glasovanje se je zaključilo dne So apr 19, 2008 5:36 pm

DA
72
58%
NE
41
33%
MISLIM DA JE ENAKO
8
6%
NEVEM
3
2%
 
Skupaj glasov : 124
 
mugen
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: So sep 25, 2004 12:50 pm

Napisal/-a mugen So mar 01, 2008 7:47 am

jah jz bi reku da glede na to da so včas mel tooooolk slabše ceste, slabši bencin mislim da če potegnemo črto oldschool avtomobili vodijo za 30% po kvaliteti.

sam vozim trenutno škodo favorit in morm rečt da sigurno ne najdeš tako vzdržljivega in predvsem zanesljivega avtomobila.

Res pa je da se je treba prilagajt konkurenci, sam res nevem kaj bo ko bodo kitajci začeli uvažati avtomobile enake kakovosti za več kot pol manjšo ceno.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So mar 01, 2008 9:54 am

če hočte vzdržlj9iv avto si pejte kupt dacio logan- ko se pa ta omeni v kontekstu modernega avta- sa ga pa popljuva
kar se tiče pa cen- primerjite z cenami stanovanj, al pa plač
dejansko si dandanes lažje privoščimo nov avto
oče je kupu leta 91¸landrover Discoverya- ga je pripeljal iz italije- bil je drag- vendar proti danes kot nek golf- pa ga je bilo vseeno težje kupiti kot danes Q7- k stane 3x več- dokaz je pomojem že količina- pa če te policaj ustavi, da si ogleda avto- to se ti dons lahko zgodi le v ferrariju al pa lambotu ;)
zdej klasika je pa druga pesem
sam 15-20 let star avto je zame sam kripa ;)
lp
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man So mar 01, 2008 1:08 pm

Definitivno so bili včasih avti v splošnem bolj zanesljivi, ampak kot že rečeno, predvsem na račun bolj enostavne tehnike in manj opreme, ter delno tudi zaradi današnjega nižanja stroškov in konkurence. Strinjam se tudi glede prostornosti. Avti so vedno večji, prostora (predvsem zadaj) pa nimajo prav nič več kot stari modeli, oz. nekateri celo malo manj. Za to pa so največji krivci varnost in dizajn. Vse naštete stvari skupaj so krive za višjo ceno novih avtov.

Kljub vsemu se raje furam v novem avtu kot 15 let starem (tudi če bi bil un sedaj nov). Dobre strani zame odtehtajo slabosti, vsaj zaenkrat. Upam le da ne bodo v vsem skupaj pretiravali preko mej zdrave pameti.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So mar 01, 2008 1:56 pm

Predvsem glede cene in tudi malo vsega ostalega.

Včasih je kot že rečeno avto držalo skupaj 12 zvarov, pred 15imi leti je bila klima prej izjema kot pravilo, AB če je že bil je bil 1, ABSov in ostale stvari samo v MB za 100kDM.
Avto je imel prostornino 4,5 litre in 140KM in porabo da se bog usmili. Danes take rezultate dosegajo že z skoraj 4X manjšo prostornino in porabo tako da že skor lahko imaš za backup v pratljažniku samo pol litra bencina če ti zmanjka. Je pa res da je tak motor doteran do konca kar se tiče toleranc da lahko ima take performance in takoj ko gre kaj narobe gre narobe. Zato pa rabi kvalitetno vzdrževanje.

Danes pride osnovni avto razreda Clio z več dodatne opreme kot je prišel MB s klasa pred 15 leti in še bolj varen je in še več modelov si lahko izbereš.

Ne vem kaj vas tako moti glede cene.12 airbagov, termo šipe, ABS, ESP, nadzor vlage in temperature, radarski tempomati itd.... razvoj teh tehnologij in izdelava stanejo in to se pozna na ceni.

Koliko od vas bi raje imel če mu sedaj ponudijo novega naladanega z opremo Passata za 40k€ ali pa 15 let staro s-klaso za isti denar?

Ne s takimi bučkami ga srat no. Osebnost avtomobila? A ima res tolko ljudi avto za podaljške oziroma za kompenziranje svojim deficitov?

Avto takoj ko ga nisi od tazadnjega šraufa naredil sam ali ga je kdo naredil SAMO zate in gre za izdelek je avto PRODUKT in PREDMET namenjen splošni potrošnji. Kar trg zahteva to gre ven, tolko kot je trg pripravljen plačat takšna bo cena!
In če folk kupuje avte na značko imajo lahko slabšo kvaliteto ker delajo na marketnigu in kvaliteta ni prvi plan, če avto kupuje zaradi kvalitete se bo firma potrudla da bo avto kot se pričakuje itd itd.

Vsi imate neko zidealizirano podobo iz časov otroštva. Čas je da odrastete in se sprijaznite z realnostjo!
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So mar 01, 2008 2:01 pm

Točno tako. Avtomobili so vedno boljši. Imam doma star in relativno nov avto, če bi s starim delal take stvari kot z novim, ga že zdavnaj ne bi bilo več. Novi avtomobili so neprimerno bolj štrpacni.
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi So mar 01, 2008 2:52 pm

Veliko je odvisno od znamke kam je šla in kam ni šla... Lahko vam povem kar dva konkretna primera...

Prvi je Alfa Romeo, samo poglejte si kakšne so bile 33ke , 155ke in 145ke... Pa imam sam 145ko, ker mi je res všeč ampak avto rad kakšno zagode in naredi stroške :lol: ... Pa poglejte sedaj nove 159ke ali pa 156ke po letu 2003, ki so se uvrstile in prehitele marsikoga po nepokvarljivosti..

Po drugi strani se je recimo Audi za večji profit moral malo spustiti , saj je dobrih 20 let nazaj skoraj propadel zaradi Audija 100, ker 90% Audijev 100 dela še danes, sploh bencinarji, ki imajo že po 700-800k km pa na -20 stopinj še kar vžigajo kot novi. Leta 96 je z A4 in A3 ta kvaliteta šla razred dol, potem je šla l.97 še razred nižje z A6 sedaj pa zopet malo gor..

Mercedes je za marsikoga itak "vse" in bi jih lahko prodajali napol zaribane, pa bi jih vseeno prodali..

Moje objektivno mnenje je da je svojega denarja(nov avto) vredna le kaka Honda, Kia in pa BMW, ki edini ni podlegel in se drži svojega streama in bo čez 5 let ultimatno vozilo iz Nemčije, tudi pred Mercedes-Benzom 8)
 
Uporabniški avatar
Slavc
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: So maj 13, 2006 1:19 pm
Kraj: Koroška

Napisal/-a Slavc So mar 01, 2008 3:05 pm

Novi avtomobili imajo neprimerno več raznoraznih sistemov (predvsem električnih) kot pa avtomobili izpred 15 let. Zato je tudi večja možnost okvare. Včasih je blo el. odpiranje stekel nevem kaj...ostala boljša oprema je pa bla že luksus, ki so jo premogle predvsem premium znamke. So pa bili vsi sistemi preiskušeni in so seveda delali. Pa tudi varnostnih sistemov ni bilo doasti, za kar pa skrbi cel kup elektronike. Zato se ti avti še danes vozijo on jih marsikdo zelo hvali, ker so tudi enostavni za vzdrževanje. Male servise pa kakšne manjše napeke si lahko sam doma odpravil in ti ni bilo treba vozit za vsako malenkost na servis, kot je treba danes. Novi avti pomoje nebojo zdržali tak dolgo, ker so delani, tako kot je eden že prej omenil, za rok garancije. Proizvajalci bi najrajši videli, da bi avto drug dan po izteku garancije "crknil" in da bi potrošnik kupil novega.

Materiali in zmogljivosti v avtih so izkoriščene skoraj do konca. Kako revolucionarno stvar se vrjetno ne bo dalo več naredit, vsaj kar se tiče mašin ne. O takšnih zmogljivostih pri tako mali prostornini včasih ni bilo govora. Saj se je našlo nekaj proizvajalcev, ki so iz majhnih prostornin iztisnili preko 100 konjskih moči, samo si pa moral take avte terat v visoke vrtljaje, da so dobili tisto moč. Navor pa je bil majhen in pod nizkimi vrtljaji ni avto šel nikamor.
Mašine imajo danes dosti več sistemov, ki pomagajo k boljšim zmogljivostim in udobjo v vožnji, za kar je kriv hiter razvoj elektronike. Za vse skrbi računalnik. S tem se pa poveča tudi možnost napake. K temu pa svoje tudi prispevata skrb za varnost v avtu (danes je pomagal veliko več kot pa včasih) pa skrb za okolje...razni novi sistemi.
In seveda konkurenca ima veliko vlogo pri tem, saj so avtomobilski proizvajalci prisiljeni dati nov izdelek ven, pa čeprav ni ststiran tako kot bi mogel biti, in potem so razni vpoklici itd. In tako potem ni čudno, da imamo porošniki občutek, da so se avti poslabšali v kvaliteti, pa čeprav so materiali v avtih veliko bolj kvalitetni kot so bili včasih.

huh sm se razpisal :tipk
kar je dobro ni slabo ... :)
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R So mar 01, 2008 3:07 pm

stvar je v tem, da včasih je bil uspešen avto tisti, ki je bil čimbolj vzdržljiv, da si ga vozil čimdlje (golf II, mercedes 190 itd itd), danes pa firme praktično služijo s servisi, elektronike, ki jo lahko vsak programira po svoje je čedalje več v avtomobilih...

recimo čis en primer, sem neposreden sosed revoza, renault, na dan nardijo okol 900 avtomobilov. NA DAN! kam bi šli vsi ti avtomobili, če bi vsi zdržal 20 al pa 30 let, tako kot nekdaj golfi? pa je to samo ena firma, kolko jih je po svetu pa niti ne vemo, pa majo še ogromno večje kapacitete...

potem je pa tu še globalizacija, čim cenejša delavna sila itd itd...

tako da...samo dnar je v igri, tako da ja, na nek način se strinjam s tabo CEO

lp
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy So mar 01, 2008 3:37 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Točno tako. Avtomobili so vedno boljši. Imam doma star in relativno nov avto, če bi s starim delal take stvari kot z novim, ga že zdavnaj ne bi bilo več. Novi avtomobili so neprimerno bolj štrpacni.

S tem se ne bi strinjal. Avtomobilov, kot so na primer golf 1, stari audiji, mercedesi, volvoti... ne najdeš več.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So mar 01, 2008 4:45 pm

Matjazy je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Točno tako. Avtomobili so vedno boljši. Imam doma star in relativno nov avto, če bi s starim delal take stvari kot z novim, ga že zdavnaj ne bi bilo več. Novi avtomobili so neprimerno bolj štrpacni.

S tem se ne bi strinjal. Avtomobilov, kot so na primer golf 1, stari audiji, mercedesi, volvoti... ne najdeš več.


Jasno da jih ne najdeš več ker je njihova edina lastnost to da so poceni za vzdrževat in PIKA. To je njihov edini plus. Nimajo performans, nimajo udobja, nimajo varnosti!
Njihov edni plus je da avto za svojih 40KW sedež 4 kolesa in volan ni zahteval nič drugega kot karšnokoli gorivo in nekaj kar je mazalo notranje dele. Je sicer kadil ampak je delal na svojih 8ih ventilih in to je bilo to.

Tisti ki pa živite v iluziji da boste po isti ceni kot ste kupovali zgoraj naveden avtomobile kupili avto z 140KW ki bo popil enako in boste lahko tankali mešanico za dvotaktne motorje ter mazali z ušesnim maslom in jih ne bo treba popravljat, istočasno pa vas bo obkrožal ohlajen zrak na 22,5stopinje z 45% vlago, avto vam sam skoz skrbi da se ne zaletite če pa se že poskrbi da boste preživeli VI,
SE ŽE ENKRAT ZBUDITE IN NEHAJTE JOKAT ZA GOLFI KATRCAMI IN VSEM OSTALIM!
Danes se nihče od vas nebi vsedel v njih če bi imeli na voljo novejši avto tudi če bi bili novi.

Res ne vem zakaj se jokate za armaturke iz 4mm plastike, glasne motorje ki nikamor ne grejo, plavajoča podvozja, rjavelo pločevino, varnostne pasove samo na sprednjih sedežih, ventilacijo ki ima samo 2 nastavitvi(ON/OFF) in možnost pihanja samo v obraz ali na šipo in volanske drogove v ENEM kosu za vsako ko kdo ki ni prebral navodila za uporabo avtomobila ostane na cesti!

Džizs!
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
CEO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po feb 11, 2008 6:29 pm

Napisal/-a CEO So mar 01, 2008 5:08 pm

Matjazy je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Točno tako. Avtomobili so vedno boljši. Imam doma star in relativno nov avto, če bi s starim delal take stvari kot z novim, ga že zdavnaj ne bi bilo več. Novi avtomobili so neprimerno bolj štrpacni.

S tem se ne bi strinjal. Avtomobilov, kot so na primer golf 1, stari audiji, mercedesi, volvoti... ne najdeš več.


@Joie de vivre!
Tudi jaz se s tem nebi strinjal. Novi avti tudi slučajno niso bolj štrapacni od prejšnjih!

Primer 1:
Citroen Visa, avto, ki še danes dela, nič ne leti stran, edino rjav je.
Citroen C3, avto, ki je sicer bolj luškan, več zna in morda tudi bolje gre, samo ti pa pada plastika dol pod spoilerjem, naslon za roke se odlomi, plastika na strehi se odlepi itd.
Kje je tu že večja štrapacnost?lepo te prosim...

Primer 2:
Mercedes E klassa W124: imam ga sam, na njemu bom imel kmalu 500.000 km, na avtu mi ni v vsem času crknila NOBENA zadeva, razen klasičnih servisov,brisalnih metlic ter zavor. Avto je bistveno bolj močno narejen.
Mercedes E klassa W211: elektronika je crknila, avt.menjalnik ni šaltal (v w124 je tut avtomatik, pa kr dela in dela..), sbc zavora je crknila, odtrgal se je gumb za nastavljanje ledvene opore v voznikovem sedežu (pazi tudi w124 ga ima, pa se še kar ta gumb drži stola, kot prvi dan, nobenega lufta, ničesar), predal pred sovoznikom se ni dalo zapreti (kao nek magnet sistem, ki je bil tako slab, da so se vratca kar nazaj odprla)
Kje je tu že večja štrapacnost? Kaj je že boljšega?

Primer 3:
VW Golf III: avto, ki ga ima kolega ima z njim že 380.000 km, oprema čisto dobra (torej airbagi,abs,klima,šipe na štrom) brez problema mu vse dela, vrata se zapirajo kot so se ko je bil nov, mašina samo servisi in thats it.
VW Golf V: kolega z njim ni še naredil 50.000 km, pa mu je že mašina ribnla, pa ni nesposoben voznik oz. voznik, ki bi z avtom delal grdo, nasprotno še zelo ga čuva.
Drugi znanes je moral dati popraviti vrate, ker so se mu v 2 letih toliko povesla, da se je rob zapraskal v prag...
Kje je tu večja štrapacnost?

Primer 4:
Mercedes S tip W140: Avto, ki je še sedaj največji v svojem razredu po notranjosti in zunanjosti, še vedno se peljše zelo udobno, je izjemno varen (velikost,trd pleh,abs,asr,esp) razen radarja ter kakšnega dodatnega airbaga ima čisto vse kar ima tudi nov model (torej od navigacije,zicov na štrom,gretje,memory,avt.klima deljiva,xenon,parksenzorje, etc.etc.). Vse dela kot prvi dan. Vrata so robustna, debela,močna. Sedeži so veliki, visoki in debeli. Usnje kvalitetno, les resničen. Kljub 300.000 km še vedno v avtu nič ne škripa, ne trka, ne poka.
Mercedes S tip W220: Avto ki je oblikovno sicer bolj moderen, ampak bistveno manjši znotraj in zunaj (notri ima zadaj prostora kot e w210), bistveno ožji del pri nogah spredaj. Ko se nasloniš z kolenom med vožnjo na sredinsko konzolo, ta že poka in škripa. Sedež je bistveno nižji in manj udoben, usnje že dostikrat strgan pri straneh, les samo še plastika in ponekod malo furnirja. Ko zapreš vrata škripajo. Ampak ima pa avto lahko televizijo in zice da te masirajo..waaaw...brez tega po mojem namo mogl žvet..adijo pamet
Kje je tu večja štrapacnost in boljša izdelava?

Primer 5:
Audi 100: odličen avto, krasen 4pogon, prostora da si se zgubil v njem, avti imajo po 700.000 pa delajo brezhibno.
Audi A6: pri 250.000 km se menjajo motorji, materiali slabši, vse poka, vse škripa, pleh slabši (vidno sploh pri chrashu). Imajo pa zato navigacijo in senzor za dež...waaaw...

______________________________

@juhica:
ja, res je, da je novi golf večji od prejšnjega in ponuja več.
Ampak sprašujem se, ali to resnično potrebuješ in ali boš vse to zmožen uporabljati med vožnjo, ne da boš s tem sebe ali druge spravil v nevarnost?
In tudi inflacija ni bila takšna, da bi se avti v 10 letih podražili za 2x toliko.
Če si ti, super, jaz pa vem, da v 10 letih nisem podvojil moje plače in nobeden v moji družini jo ni in mislim, da nobeden ki ga poznam ne. Avti pa so se cenovno podvojili, kakorkoli že več ponujajo in je ta oprema dražja...toliko spet ni, ne bodimo vendar tako naivni. Pač firme želijo še več dobička, to pa lahko naredijo tako, da dajo delat avto v države kjer je cenejša delovna sila ali pa saj dele tega avta. Da dajo vn eno novost v elektroniki in jo prodajajo z 300%maržo zato, ker je pač trenutno na novo zunaj in ne zato, ker morajo pokriti nevem koliko drag razvoj.
In ja se staramo ampak smešno je, da ko sem včasih poslušal starejše ljudi, ki so vedno govorili koliko je bilo včasih bolje, sem si mislil, da gre zgolj za nek rek...sedaj pa pri marsikateri stvari vidim, da je res tako. Za primer: kupil sem si nov bojler, prejšnega sem vrgel stran ker je začel po 40 (!!) letih slabo delati...mar mislite, da bo ta nov bojler kdaj v življenju tudi zdržal 40 let?? ja, v sanjah morda.
Enako mobiteli, enako avti.

_____________________

@lisko: ja res je, da sam motor kot motor ne crkne, dejstvo.
Kar se tiče pa pleha pa se nebi strinjal čisto: zadnjič je bila huda debata v reviji autobild, ko so se pritoževali lastniki novega modela ML, da jim rjavi. Halo?kako je to mogoče, kaj se dogaja? moj 14 let star mercedes ne rjavi.

_______________________

@shatzy :se strinjam s tabo, točno to. Res je da je bila inflacija, ampak plače se nam niso toliko dvignile, kot so se cene (pa ne samo avtomobilov, lahko pogledamo že samo prehrano...)

________________________

@mzgen: kitajci pa so spet druga stvar, zaenkrat še niso konkurenčni zaradi varnostnih standardov, ko bodo uredili še to, pa ne bo več hecev in bo lahko hud hud boj evropskih firm

_________________________

@kljukec: nevem no...morda si lažje kupijo avto danes ljudje, ki se kopljejo v denarju odnosno zato, ker obstaja toliko več možnosti financiranja. Drugače pa si si včasih lažje kupil avto, seveda ne tako nalowdanega,finega in lepega, ampak za tiste razmere je bilo to to. Npr. da si mel v 80ih letih R 25, je bilo skoraj tako kot zdaj najnovejši a8. Ker pač audija na našem jugo trgu niso dopuščali in so se kupovali Zastava , Cimos in Revoz. Tko je blo, ampak kupil (kot privoščil, ne kok si čakal-to je druga pesem) si si ga pa lažje.
10-15 let str avto kripa? tjah...morda ne ax res, mb,audi,bmw,jaguar in drugi premium pa ne, zame saj ne, so legende, ki so bili takrat začetniki in kazatelji in so še sedaj izjemno zanimivi in dobri avti za male pare.

_________________________________

@templar:
kdo je imel 4.5 motor in 140 KM? kakšne pa ti zdej vn mečeš...
res je, da je bila poraba višja, ampak to vzamem v zakup kvaliteti avta kot celoto napran novim.
Ah, lepo te prosim, mar res misliš, da je razvoj abs-a,esp stal res toliko, da te sedaj (10 let po tem) še vedno lahko tako obirajo? ah...ne ga srat...
Jaz osebno bi imel raj staro meco, kot novega passata, 100%!
Zakaj? ker vem, da mi bo avto bolje služil, se bom še vedno peljal bolj udobno in bom še vedno vozil mercedes (tudi če stara gajba) in ne vw.
Zame določena vozila so legendarna in ja, imajo neke vrste ''dušo''.
Lahko mi rečeš, da sem čuden, ampak tak sm.
Ne gre se al sprijaznit z realnostjo al ne, saj smo se, jasno, saj nam drugega ne preostane. Vendar vseeno lahko povem , da se mi zdi nedopustno, da nasledniki vozil rastejo samo še s ceno in kakšnim elektronskim dodatkom (ki ga,kot že omenil, najbrž niti ne rabiš oz. ne moraš uporabljati med vožnjo) ne pa tudi s kvaliteto in to je tista žalost in sramota.
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi So mar 01, 2008 5:09 pm

Templar je napisal/-a:
Matjazy je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Točno tako. Avtomobili so vedno boljši. Imam doma star in relativno nov avto, če bi s starim delal take stvari kot z novim, ga že zdavnaj ne bi bilo več. Novi avtomobili so neprimerno bolj štrpacni.

S tem se ne bi strinjal. Avtomobilov, kot so na primer golf 1, stari audiji, mercedesi, volvoti... ne najdeš več.


Jasno da jih ne najdeš več ker je njihova edina lastnost to da so poceni za vzdrževat in PIKA. To je njihov edini plus. Nimajo performans, nimajo udobja, nimajo varnosti!
Njihov edni plus je da avto za svojih 40KW sedež 4 kolesa in volan ni zahteval nič drugega kot karšnokoli gorivo in nekaj kar je mazalo notranje dele. Je sicer kadil ampak je delal na svojih 8ih ventilih in to je bilo to.


SE ŽE ENKRAT ZBUDITE IN NEHAJTE JOKAT ZA GOLFI KATRCAMI IN VSEM OSTALIM!
Danes se nihče od vas nebi vsedel v njih če bi imeli na voljo novejši avto tudi če bi bili novi.

Res ne vem zakaj se jokate za armaturke iz 4mm plastike, glasne motorje ki nikamor ne grejo, plavajoča podvozja, rjavelo pločevino, varnostne pasove samo na sprednjih sedežih, ventilacijo ki ima samo 2 nastavitvi(ON/OFF) in možnost pihanja samo v obraz ali na šipo in volanske drogove v ENEM kosu za vsako ko kdo ki ni prebral navodila za uporabo avtomobila ostane na cesti!

Džizs!




Preden pridete do takih zaključkov, drugič premislita kaj pišeta... Koliko pa je blo takrat dobrih starih avtov pri nas Mercedesov, Audijev 100, prvih A8k , Bmw 5k in 7k...

Poglejta si po tujini koliko teh avtov se še vozi danes in s kakimi kilometri ter za kakšne cene... Nevem če se še nista peljala v teh avtih, ampak to so imeli digitalno avtomatsko klimo že leta 90, udobje boljše kot pri marsikaterem nasledniku, kaj šele česa korejskega iz leta 98 ipd.Se pa strinjam da je bil največji problem rja :roll: .. Pri nas jih ni ker je blo takrat konc Juge, in takrat so pri nas 90% krožili okoli golfeci in yugeci :roll:

p.s. marsikateri od teh avtov po katerih tako vestno pljuvaš je še zmeraj hitrejši od 70-80% novih avtov(155Q4,RS2, M3(1994) itd itd...) To pa če smradi(dizli) niso bili razviti in si se vozil le v njih pa ni splošno mnenje za vse ostale ;)
 
CEO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po feb 11, 2008 6:29 pm

Napisal/-a CEO So mar 01, 2008 5:14 pm

Templar je napisal/-a:
Matjazy je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Točno tako. Avtomobili so vedno boljši. Imam doma star in relativno nov avto, če bi s starim delal take stvari kot z novim, ga že zdavnaj ne bi bilo več. Novi avtomobili so neprimerno bolj štrpacni.

S tem se ne bi strinjal. Avtomobilov, kot so na primer golf 1, stari audiji, mercedesi, volvoti... ne najdeš več.


Jasno da jih ne najdeš več ker je njihova edina lastnost to da so poceni za vzdrževat in PIKA. To je njihov edini plus. Nimajo performans, nimajo udobja, nimajo varnosti!
Njihov edni plus je da avto za svojih 40KW sedež 4 kolesa in volan ni zahteval nič drugega kot karšnokoli gorivo in nekaj kar je mazalo notranje dele. Je sicer kadil ampak je delal na svojih 8ih ventilih in to je bilo to.

Tisti ki pa živite v iluziji da boste po isti ceni kot ste kupovali zgoraj naveden avtomobile kupili avto z 140KW ki bo popil enako in boste lahko tankali mešanico za dvotaktne motorje ter mazali z ušesnim maslom in jih ne bo treba popravljat, istočasno pa vas bo obkrožal ohlajen zrak na 22,5stopinje z 45% vlago, avto vam sam skoz skrbi da se ne zaletite če pa se že poskrbi da boste preživeli VI,
SE ŽE ENKRAT ZBUDITE IN NEHAJTE JOKAT ZA GOLFI KATRCAMI IN VSEM OSTALIM!
Danes se nihče od vas nebi vsedel v njih če bi imeli na voljo novejši avto tudi če bi bili novi.

Res ne vem zakaj se jokate za armaturke iz 4mm plastike, glasne motorje ki nikamor ne grejo, plavajoča podvozja, rjavelo pločevino, varnostne pasove samo na sprednjih sedežih, ventilacijo ki ima samo 2 nastavitvi(ON/OFF) in možnost pihanja samo v obraz ali na šipo in volanske drogove v ENEM kosu za vsako ko kdo ki ni prebral navodila za uporabo avtomobila ostane na cesti!

Džizs!


Moment, moment...jaz vedno govorim o primerjavi z premium znamkami!!
In oprosti, moj S420 gre 250 (ni performansa??), se pelje bolj udobno kot novejša s-klassa (drugačna amortizacija, daljša medosna razdalja,plinski amortizerji, ima napihljive,grelne,memory zice, deljeno avto.klimo -to pomeni NE samo z 2 nastavitvama, itd.itd. --ni udobja?), ima airbage, ima abs, esp in asr, 2 toni teže in pleh ki je res trden (ni varnosti??) moj avto ima 300 KM in servis za njega je drag ko hudič in tut slčajno se ga ne morem in ne znam lotiti sam, ker ima že računalnik.
Armaturka, obloge vrat pa so 2x toliko debele kot pri naledniku in ko se jih dotaknem še vedno nič ne škriplje,ne poka, so prijetnejši na otip (mehka guma,usnje in ne trda reliefna plastika)
Tko, da tole zdejle si pa fajn v kamn brcnu...
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So mar 01, 2008 6:35 pm

@CEO
Če si govoril o premium znamkah potem ne vem kaj dela VW zraven... Anyway...
2 toni pleha ni varnost ker bi se drugače vsi vozili v avtomobilih iz zvarjenih poltonskih ingotov.
Tvoj S420 ima opremo(vsaj 90%) solidno opremljenega avtomobila srednjega razreda ki dosega ceno 20-25K€ s katerim se sicer ni mogoče peljat 250km/h kar po naših in večini tujih cest osebno nebi počel (pa ne zaradi kazni ampak drugih razlogov...) sicer pa dosti manj tudi ne gre če je že treba, požre 5-7litrov goriva po tvoji izbiri in ima servisne intervale na 15-30tkm servis pa te stane od 150.300€. Glede plastike, ki more bit razgradljiva in ostalo si pač ne morejo proizvajalci zbirat če ne jih okoljevarstveniki pluvajo.

Kakorkoli iz zgoraj naštetih razlogov in zaradi večje kupne moči, želje po ljudskosti nekaterih premium znamk in razvoja ljudskih znamk, trga rabljenih avtomobilov(ker si lahko nekdo z rahlo nadpovprečno plačo brez težav privošči 3-5 let star premium avto ki je nov stal preko 60k€) in posledično željo bogatih da imajo nekaj za pokazat sosedom in da lahko rečejo da je pa njihov S600 preium elegance ipd še vedno nekaj več kot S300 od lokalnega dilerčka za vogalom so premium avti dražji in opremljeni z več raznoraznimi gadgeti ki jih tako polovica sploh ne zna uporabljat so pa tam zato da se lahko direktorji na golfu pogovarjajo o tam kako njihov avto sam parkira prejšnji model tega pač ni počel in da so QL...

Glede duše avtomobila, plastika ali les, to je bilo tam takrat ker je to firmi se zdelo najbolj racionalno oziroma niso znali naredit ceneje.
Govorit o tem da ima avto izpred 15ih let več duše zato ker je bil narejen v seriji 50.000 in ne 200.000 vozil je neumno.

Avto je predmet! LAhko ima sentimentalno vrednost za nekoga samo če je on nekja vložil v njegov nastanek oziroma je 1 off samo za to osebo ampak na koncu je SAMO PREDMET, PRODUKT! Narejen izključno z razlogom PROFITA tistega, ki ga je naredil!
Tisti ki verjame razmoraznim sloganom ki vas prepričujejo kako ima avto dušo ima samo 2 opciji:
1. da ga spomnim da so ure pravljic v knjižnjicah ponavadi ob torkih popoldan(vsaj pred kakimi 20imi leti so še bile)
2. obstajajo ustanove ki pomagajo pri takih težavah in zablodah uma.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi So mar 01, 2008 7:15 pm

Če si govoril o premium znamkah potem ne vem kaj dela VW zraven... Anyway...

Najverjetneje je mislil Passata zadnje generacije, ki je "odžrl" toliko prodaje ostalim premium znamkam, da se ta avto lahko uvrsti med premium avtomobile, medtem ko VW pač ne med znamke :roll:
Tvoj S420 ima opremo(vsaj 90%) solidno opremljenega avtomobila srednjega razreda ki dosega ceno 20-25K€


Iz tvojih postov v tej temi opažam, da si pravi statistik, glede na to da besede obračaš tako, da delujejo tebi v prid... Ne malo o opremi, pa potem na udobje, pa potem nazaj... Kateri avto srednjega razreda je potemtakem tudi tako udoben in prostoren?
sicer pa dosti manj tudi ne gre če je že treba, požre 5-7litrov goriva po tvoji izbiri in ima servisne intervale na 15-30tkm servis pa te stane od 150.300€


Drugič preberi preden odpošlješ... 7L, 6,5L ok ... 5L pijejo dizli ala Clio 1.5dci z max 80konji.. pa recimo da ti dam možnost da ima avto 100konjev in pije 5L ... Kater takšen avto gre GRE če je treba??? To so avti, ki imajo končne okoli 180km/h, in rabijo 10+ sekund do 100 ;)

Premium gor premium dol... ceno avta določa lastnik, in niti ni važno 3 leta ali 8 let star avto. . Je samo predmet, po drugi strani ima za marsikoga tudi kakšno drugačno vrednost ;) Moj je po eurotaxu vreden 80% manj za kolikor sem ga pripravljen prodat, pa ni vreden tudi po eurotaxu tako malo :roll: ..

Avto je predmet! LAhko ima sentimentalno vrednost za nekoga samo če je on nekja vložil v njegov nastanek oziroma je 1 off samo za to osebo ampak na koncu je SAMO PREDMET, PRODUKT! Narejen izključno z razlogom PROFITA tistega, ki ga je naredil!
S kakšnim razlogom je narejen se strinjam s tabo. Kdaj pa ima nekaj lahko in kdaj ne more imeti sentimentalno vrednost pa žal ne moreš ti odločit.. Za nekoga ima Renault 5 lahko takšno vrednost da ti ga ne bo prodal, pa četudi si zelo bogat človek... Nikoli ne veš, lahko da je notri prvič "podrl" zdjšno ženo, lahko je notr naredu svojga otroka...Lahko mu ga je zapustil oče v oporoki... Zatorej takšnih komentarjev, ki so toliko realni, da za normalnega človeka s čustvi niso realni pač ne morem ne komentirati..

Pa ni nič proti tebi ta post.. Samo replika na to pisanje.. Se pa strinjam s tvojim predlogom pomoči za tiste, ki verjamejo vse kar vidijo na TV ;)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx So mar 01, 2008 7:45 pm

CEO= DESIGNO=SAFRANE?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So mar 01, 2008 10:15 pm

Torej avti danes niso več nareti da delajo večno, razvoj avta traja manj časa, vsaka naslednja generacija ma kej novega vgrajenega not in enostavno je tak, da se zaradi vse te naglice pri razvoju enostavno vsega ne da stestirat kot včasih, sploh ker je veliko več elektronike in pa hi-tec stvari vgrajenih kot pa včasih.
Pri starih avtih je lahko vsak malo bolj poučen z nekaj orodja spravil avto v pogon da je prišel do cilja, danes tut izučen mehanik z večletno prakso nemore vedno avta za silo popravit, da bi prišel do cilja oz vsaj tja kjer bi mel boljše pogoje za popravljanje.
speedfreak je napisal/-a:CEO= DESIGNO=SAFRANE?

torej nisem edini posumil tega :)
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- So mar 01, 2008 10:42 pm

CEO je napisal/-a:In oprosti, moj S420...se pelje bolj udobno kot novejša s-klassa...

Keep on dreaming! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
CEO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po feb 11, 2008 6:29 pm

Napisal/-a CEO So mar 01, 2008 11:01 pm

@templar:
Kot prvo se opravičujem, resnično sem tu mislil zgolj na premium znamke, a marsikje se razlika v vzdržljivosti,materialih in ceni vidi tudi pri nižje cenovnih avtih.
Kot drugo sm ti hotel samo zapreti usta, ker si pametoval glede
-performansa
-varnosti
-udobja
in ti dal za primer moj avto, ki je star že 13 let, a ponuja še vedno več pomagal,udobja,performas,varnosti, kot marsikateri aktualen avto.

Kar se tiče trdega pleha in težkega vozila pa ti ne morem dati prav.
Imel sem nesrečo s tole s-klasso, vame je zadaj priletela neka ženska 90 km/h z audi a4.
Jaz sem stal pri miru in hotel zaviti levo. Kakšne so bile posledice pri mojem avtu, ki ima še pravi pleh in je masa? Počen odbijač,počena luč,za 5 cm pomaknjena vezna stena.
Kakšne pa so bile posledice audija a4? vozila do prednje šipe NI BILO. še enkrat: NI BILO. Airbagi odprti, avto so lahko zapeljali le še na odpad. Pa je audi, ki tut ni slaba firma. Ampak j*** ga, novi materiali, ki so sicer dražji, očitno niso avtomatično tudi bolj varni. In ja, absolutno sem mnenja, da si v avtu, ki je masa (trd,debel pleh,dolga havba in težka kilaža) najboljmožno varen, ali je to stara s-klassa ali pa novi phaeton.

Kar se tiče plastike in notranjih obrob sem samo apliciral na tvoj ''ali jokate za bivših 4mm debele plastike'', kjer sem ti hitro obrazložil, da je nek star mercedes notri bolj podrobno, bolj z ljubeznijo ter bolj kvalitetno narejen, tako je. Imel sem jih zares veliko in še prodajal sem nove, tako da vem kaj govorim. Enako bmw, edino audi je notranjost začel delati bolj odraslo napran prejšnih modelov.

Torej tvoj drugi odstavek si napisal tako, da ga ne razumem. Tako kot si napisal, je razlog v podražitvi premium avtov v zadnjih 10 letih ta, da zaradi večje kupne moči, želje po ljudskosti nekaterih premium znamk in razvoja ljudskih znamk, trga rabljenih avtomobilov(ker si lahko nekdo z rahlo nadpovprečno plačo brez težav privošči 3-5 let star premium avto ki je nov stal preko 60k€) in posledično željo bogatih da imajo nekaj za pokazat sosedom in da lahko rečejo da je pa njihov S600 preium elegance ipd še vedno nekaj več kot S300 od lokalnega dilerčka za vogalom =???? no tole si pa tut zele golobe ustrelu...ker to nima nobene povezave.
Še enkrat: tisti, ki mislite, da so nova vozila toliko dražja zato, ker imajo sedaj nova pomagala in boljše materiale, mislite narobe. Zakaj? ker nek razvoj senzorja za dež ni stal toliko več, da nam ga lahko zračunavajo po 300%marži še 8 let po tem od kar je to že vn prišlo. Ni logike no.

Glede lesa,usnja,plastike se tudi ne strinjam. Ni res, da se jim je zdelo to najbolj racionalno. Ni res. Mercedes ima svoje plantaže v J-afriki, ki jih uporablja samo za izdelavo furnirja. Njega bi prišlo ceneje, da pač nebi kot npr. renault dal lesa notr.
Ampak ne, v tem je ta čar ljubezni do detajla in do končne izdelave in to je to kr pravm, da se je spremenil. Medtem ko pa sedaj pa res gledajo skoraj samo še na racionalnost in dajo namesto pravega, rajši plastiko ki se že na 200 km vidi, da ni les. Ampak ta les je samo primer, tega je še pa još.

Nobeden ni govoril, da ima starejši avto več duše, ker jih je bilo narejenih manj.
Sem pa mnenja, da ima več duše zato, ker je bolje narejen, ker mi bo dlje časa delal in ker ima več ljubezni do detajlev in je ponekod lepše zaključen.

O tem kdo bi mogel koga obiskovati in kakšne bralne večere hodt, se mi zdi škoda besed. Pač tebi je avto samo prevozno sredstvo iz a na b in to da prideš z najmanjšimi stroški in brez emocij ko ga voziš in ko ga vidš. Jaz pač na to gledam drugače, avto mi je zelo pomemben, za avte se zanimam že od kar živim in blazno veliko časa preživim v njem, zato mi je pomembno kaj vozim.

_____________________

@psepi: se v vsem strinjam s tabo
 
CEO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Po feb 11, 2008 6:29 pm

Napisal/-a CEO So mar 01, 2008 11:05 pm

Tattoo- je napisal/-a:
CEO je napisal/-a:In oprosti, moj S420...se pelje bolj udobno kot novejša s-klassa...

Keep on dreaming! ;)


Hehe...

-sem delal na mercedesu
-se velik prevozu in tut sam vozu naslednika od moje s-klasse
-se velik prevozu in tut sam vozu staro s-klasso

Bo to dovolj dokazov, da imam nekaj ''osnove'' za mojo opazko, da se bolje pelje?

Pa ti = ? Si imel kakšnega izmed teh dveh, se peljal z njim, ga ti peljal?
Ali jih gledal samo na prospektu in si sedaj pameten, zato ker je tebi pač logično, da če je nov model, da je potem avtomatsko v vsem boljši ? No da te kar jaz umirim: ni vedno avtomatsko tako.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov