Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Re: TDI ali JTD?

Napisal/-a KARL ABARTH Po mar 31, 2008 7:07 am

raskolnikov je napisal/-a:kateri od teh dveh dizelskih agregatov je glede moči, vzdrževanja, pokvarljivosti, vzdržljivosti boljši od drugega? kakšne so vaše izkušnje z njim?


Preprosto vprašanje na katerega ne pričakuj kvalitetnega odgovora :

– običajno se takšne teme spremenijo v »bojišče« (privrženci JTD : TDI), katerih rezultat je 4 in več stani žolčnega prerekanja. Konkretnih, tehnično podprtih (beri:uporabnih) odgovorov je malo.

- poleg tega je vprašanje postavljeno preveč splošno – za razliko od JTD, ki v vsakem primeru v osnovi pomeni tehniko skupnega voda imaš pri TDI poleg slednje še dve tehnike (t.i. »neposredni« in črpalka-šoba) – ali če greš konkretno na recimo nakup GOLF-a 4.gen. pomeni to 6 agregatov (+ »non turbo« različica), ki so med seboj bistveno različni – torej preveč različnih agregatov, da bi lahko »na splošno« govorili o njih.

Svetujem; navedi tip motorja (+ vozili), ki ju nameravaš primerjat.

LP
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po mar 31, 2008 11:38 am

Voith je napisal/-a:na mojmu pise pa TURBO D uzad. to je zihr najtabols ker TURBO > all.


to je oče vseh dizelskih agregatov ;)

aja svetujem tistim, ki ne vozijo dizelaša naj ne pišejo traparij itd....
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po mar 31, 2008 2:41 pm

q_verde je napisal/-a:starejsi tdi-ji so imeli za pluvat v cilindre za vsak cilinder svojo crpalko, sedaj pa prehajajo tudi nemci na skupni vod, ki ga pa jtd-ji uporabljajo ze od zacetka.

Tudi VAG je imel že do sedaj v svoji ponudbi (tudi) motorje z vbrizgavanjem goriva preko skupnega voda, kar pa se vztrajno pozablja! Z izjemo 5.0-litrskega V10 TDI so bili vsi motorji z večjo delovno prostornino (2.7 V6 TDI, 3.0 V6 TDI, 4.0 V8 TDI, 4.2 V8 TDI) že do sedaj common-rail! ;) Da niti ne omenjam, da FIAT (zaenkrat) sploh ne ponuja JTD motorjev s takimi močmi...

Sedaj pa ne vem...ali vsi od VAG-a poznate samo 1.9 TDI mlinčke ali pa je to namerno, da se lahko kurca čez TDI motorje in VAG?! :roll:
Zadnjič spremenil Tattoo-, dne Po mar 31, 2008 6:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
raskolnikov
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne jul 01, 2007 2:10 pm
Kraj: sv. jurij na kozjaku

Napisal/-a raskolnikov Po mar 31, 2008 3:11 pm

jas bi primerju konkretno alfo 156 1.9 jtd pa letnik okol 2002 in pa dobrega starega golfa IV tdi iste kubature kot alfa in pa letnik okol 2000, kateri ima recimo bistveno tehnično prednost in prosim za dobro utemeljitev zakaj tako mislite
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po mar 31, 2008 6:41 pm

adis je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:na mojmu pise pa TURBO D uzad. to je zihr najtabols ker TURBO > all.


to je oče vseh dizelskih agregatov ;)

aja svetujem tistim, ki ne vozijo dizelaša naj ne pišejo traparij itd....


upam da s tem ne misls mene ker js ga dobesedno vozm in mi vsakic posebi pokvar dan :D

evo neki v kontekstu threada; traktori, traktori, TRAKTORI :lol: :
http://www.youtube.com/watch?v=tDeUHSJBDMk
Zadnjič spremenil Voith, dne Po mar 31, 2008 6:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
primozek69
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Ne nov 04, 2007 2:43 pm

Napisal/-a primozek69 Po mar 31, 2008 6:48 pm

voith,kombi td ne šteje
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po mar 31, 2008 6:49 pm

raskolnikov je napisal/-a:jas bi primerju konkretno alfo 156 1.9 jtd pa letnik okol 2002 in pa dobrega starega golfa IV tdi iste kubature kot alfa in pa letnik okol 2000, kateri ima recimo bistveno tehnično prednost in prosim za dobro utemeljitev zakaj tako mislite


Konkretno si lastim 156 l.02 s tem motorjem in ti svetujem, da greš oba vozit, meni osebno je bolj všeč jtd, saj ima bolj miren tek motorja (predvsem v leru), prav tako se višje zavrti z manj "muke", ima dosti lepši zvok in načeloma manjšo porabo olja.
Za zanimivost ti lahko navedem, da VW smatra do 10L/10.000km za normalno porabo olja, tovarniško garancijo pa upoštevajo le, če je poraba višja.
Da ne omenjam, da ima 156 še veliko prednosti (predvsem pri podvozju) napram golfu in tudi to ni zanemarljivo. O dizajnu pa sploh nebi kaj dosti razglabljal, ker to vodi samo v kregarijo.
Izraz "nemška estetika" še nikoli ni bil kompliment, vsaj v področju umetnosti, predvsem filma...

Pojdi pa vozi, če ne opaziš razlike pri vožnji vzemi golfa, saj je prostornejši, verjetno je tudi poraba goriva za par dcl manjša.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po mar 31, 2008 6:50 pm

primozek69 je napisal/-a:voith,kombi td ne šteje


o kasnem kombiju ti sanjas?
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po mar 31, 2008 7:08 pm

@voith: ne na tebe ampak na druge k pišejo da če bi kdaj vzeli dizelaša da bi razmislili o jtd itd....kar pomeni da zdaj pojma nimajo kaki so ti dizelaši ampak govorijo tisto kar so slišali
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po mar 31, 2008 7:27 pm

lenivec je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a: Da niti ne omenjam, da FIAT (zaenkrat) sploh ne ponuja JTD motorjev s takimi močmi...


ja ker fiatu res manka en v8 dizl motor za v za v pando al pa puntota. idealka motor ne pa mlinček 1.3.


Lenivec, tvoje mnenje zelo spoštujem (tudi iz Mn3njalnika), ampak vseeno bi človek od tebe pričakoval malo več tehtnosti, če si že hotel izpasti pameten...vsem je jasno, da Fiat ne potrebuje V6 / V8 dizelskih motorjev za v Pando ali Puntota! :roll:

Ima pa FIAT Group (na katerega se je nanašalo moje besedilo, ob katerega si se ti obregnil) v svoji lasti tudi podjetji kot sta Alfa Romeo in Lancia. Ti dve podjetji bi pa resnično potrebovali vsaj V6, če ne tudi dizelski V8 agregat, če želita resno tekmovati v premium segmentu! ;)

In če sem še malo predrzen bi zmogljiv dizelski V8 motor prav prišel tudi Maseratiju...v današnjem svetu je pač tako! :roll:
Zadnjič spremenil Tattoo-, dne Po mar 31, 2008 9:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti Po mar 31, 2008 7:43 pm

Očitno je masserati ena redkih firm ki drži tradicijo benzinskih motorjev
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po mar 31, 2008 7:49 pm

no ok dam se js eno mnenje, glede na to da sm vozu ze velik traktorjev nemskih in italjanskih.

italjanski dizli tko kot je ze en zgori napisu, precej bolj uglajeno laufajo in se bolj dinamicno vrtijo kot nemci.

lep primer tega bi bil recimo ce bi se bok ob bok postavla recimo 15 let star tipo turbo diesel in recimo 5 let star passat.

rezultat je, da 10 let starejsi tipo tisje dela v prostem teku, in je za vozt dost bolj dinamicen od passata. podvozje in posledicno lego na cesti je mel pa tipo svetlobna leta boljse. brez pretiravanja.

aja pa js ne navijam ne za ene ne za druge ker sm mnenja, da so to traktorji, sam sm mel moznost primerjat ta2 traktorja in sm pac prsu do teh zakljuckov.

drgac pa sosed ma ene par traktorskih prikljuckov na prodaj ce koga zanima :lol: (hec)
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Po mar 31, 2008 7:56 pm

tdi... je bolj glasen, bolj traktor... tukaj jtd pelje scat kadarkoli...ampak o odzivnosti pa nebi... tako kot se zavrti 130 konjski PD (v fabiji RS) se zavrti zelo malo dizelčkov... sem probal tudi nobega bravota jtd in ni pol tok dinamičen... 140 konjski stilo in 130 konjska fabija gresta enako ... kljub večji moči in manjši teži stilota... je pa res da je PD veliko bolj podvržen okvaram... ampak ... enim dela 300 000 km, drugim pa tuid Toyota Avensis crken po 5000km...

da ne govorim kako ima VW boljši menjalnik... kakšen BMw, volvo, Fiat...
 
Uporabniški avatar
Somebody_new
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe sep 07, 2007 11:21 am

Napisal/-a Somebody_new Po mar 31, 2008 7:59 pm

adis je napisal/-a:@voith: ne na tebe ampak na druge k pišejo da če bi kdaj vzeli dizelaša da bi razmislili o jtd itd....kar pomeni da zdaj pojma nimajo kaki so ti dizelaši ampak govorijo tisto kar so slišali

zgleda da še ti nisi imel jtdja!!! pa ravno obratno je: ljudje jemljejo tdije zarad tega ker slišijo naokol kot da bi naj bli ne vem kaj, ne pa zaradi njihove "velike kvalitete"!!!
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj Po mar 31, 2008 8:36 pm

Kdo je rekel, da Fiat nima V6 ali V8 motorjev?
Ima, samo reče se jim IVECO!
V6, V8, V12 in V16.

IVECO Vector V16: 40.160 ccm, 1957 KM (1440 KW) pri 2100 rpm, 7400 Nm pri 1200 rpm

No pa mi povejte VW ekvivalent!
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Po mar 31, 2008 8:39 pm

Kaj pa MB dizel mašina.
Kolko mi je znano so jih razvili skupaj z Fiatom in so bili pionirji common-raila.
Mercedes je nemški, velja za neuničljivega in njihovi CD motorji res lepo tečejo.
Po tem takem enako gre tudi JTDjem!
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Po mar 31, 2008 9:00 pm

gustelj je napisal/-a:Kdo je rekel, da Fiat nima V6 ali V8 motorjev?
Ima, samo reče se jim IVECO!
V6, V8, V12 in V16.

IVECO Vector V16: 40.160 ccm, 1957 KM (1440 KW) pri 2100 rpm, 7400 Nm pri 1200 rpm

No pa mi povejte VW ekvivalent!


mi se menimo o avtih, ne pa o tovornjakih in ostalih delovnih strojih
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po mar 31, 2008 9:18 pm

Somebody_new je napisal/-a:
adis je napisal/-a:@voith: ne na tebe ampak na druge k pišejo da če bi kdaj vzeli dizelaša da bi razmislili o jtd itd....kar pomeni da zdaj pojma nimajo kaki so ti dizelaši ampak govorijo tisto kar so slišali

zgleda da še ti nisi imel jtdja!!! pa ravno obratno je: ljudje jemljejo tdije zarad tega ker slišijo naokol kot da bi naj bli ne vem kaj, ne pa zaradi njihove "velike kvalitete"!!!


očitno pišeš nekaj v prazno! moje mnenje o tdi in jtd je napisano že na prvi strani malo poglej kaj sem napisal ;)
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Re: TDI ali JTD?

Napisal/-a black Po mar 31, 2008 9:46 pm

raskolnikov je napisal/-a:kateri od teh dveh dizelskih agregatov je glede moči, vzdrževanja, pokvarljivosti, vzdržljivosti boljši od drugega? kakšne so vaše izkušnje z njim?


Katerega koli vzameš ne boš nič falil ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov