Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So maj 31, 2008 12:57 pm

limuzina, ampak postavljena en razred višje, kot pa primer golfa v1. postu na VW primeru je to passat
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So maj 31, 2008 1:39 pm

dvovratni karavani so res kul ja. js tut nebi mel nc proti :D

drgac je pa to odst odvisno od potreb.

ce se vecinoma vozis sam je kar se mene tice kupe odlicna izbira.

ce mors pa kdaj pa kdaj se kksn material al pa vec ljudi vozt, pol je pa 5 vrat al pa karavan dost bolsa izbira :)
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Ne jun 01, 2008 12:06 am

ma karavan je zakon, sploh takole petek zvečer lepo parking, sam havbo dvigneš se sedi, notr spraviš boga in pov :lol: pa mi vsi pravjo, da tok velk avto ni glih za začetnika :oops:

edit:
dvovratni karavan?
kaj pa mini clubman? no...na eni strani ma vrata, na drugi pa ne :roll:
 
BlackT
Novinec
 
Prispevkov: 112
Pridružen: Sr sep 26, 2007 6:32 pm

Napisal/-a BlackT Po jun 02, 2008 4:34 pm

Jaz imam tudi karavana...so mi od zmeraj všeč...prav tako je moj prvi avto karavan in so se vsi čudili kaj bom z njim ;) sedaj je pa tako kot pravi C4V4L13R :)
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Po jun 02, 2008 6:10 pm

Za moje pojme je limuzina zakon. (seveda so thalie, jette in podobne wannabe zadeve izvzete, govorim o pravih predstavnikih svoje vrste).
Če je pa treba kdaj peljat pralni stroj (torej 1x na 5 let) si pa sposodiš kakšnega berlinga.

Slika

Slika
 
Mighi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po dec 24, 2007 11:13 am
Kraj: KP

Napisal/-a Mighi To jun 03, 2008 9:20 am

Meni pa je zanimivo kako gredo pri nas SUV-i v promet in so oh in sploh, čez lužo pa pa vsi kupujejo varčne avte. Pa še vedno imamo v EU 2x dražji benz kot Amiji.

Vozim in najbolj mi je všeč karavan, ker ima večji prtljažnik od enoprostorca v istem razredu. S tem da je večji mislim na površino prtljažnika, ne na višino. Ko sem primerjal Megana karavana in Scenika se mi je Sceniku zdel zelo kratek in visok. Karavani se pa tudi vozijo povsem spodobno in imajo nižjo porabo, skoraj kot limuzine.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy To jun 03, 2008 10:40 am

S temi enoprostorci je smeh vse skupaj.. prav smejim se vsem, ki kupujejo razne moduse, merive in ostale podobne male enoprostorce. Poleg tega da so grdi, dragi, počasni, predvsem pa so za peljat katastrofa so tudi popolnoma nepraktični. V modusu se zadaj sploh ne da sedet, od prtljažnika pa tudi vse skupaj nič...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jun 03, 2008 7:52 pm

Rezultati ankete so odlični: na stopničkah stojijo trije klasiki, karavan, 4V in 2V:
Priponke
graph(2).jpg
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R To jun 03, 2008 9:15 pm

Matjazy je napisal/-a:S temi enoprostorci je smeh vse skupaj.. prav smejim se vsem, ki kupujejo razne moduse, merive in ostale podobne male enoprostorce. Poleg tega da so grdi, dragi, počasni, predvsem pa so za peljat katastrofa so tudi popolnoma nepraktični. V modusu se zadaj sploh ne da sedet, od prtljažnika pa tudi vse skupaj nič...

to je res, so pa primerni npr. za starejše, ko sedijo na visokem, ker recimo vidim, moji stari mami je že iz mojga težko prlest, ko mam športne zica, pa sploh ni tako nizek. v modusu npr. se pa vsede ko na stol, no ok. mal višje, ampak dosti lažje. pa prostornejši so med koleni (spredaj predvsem), je pa res da imajo zato manjše prtljažnike, ampak, kolikšnega maš pa npr. v twingu al pa cliu? men se zdijo kr posrečen segment vozil
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jun 03, 2008 9:39 pm

Malo za šalo malo zares: dajmo glasovati, katera od malce bolj bizarnih karoserijskih različic vam je najbolj kul...

Govorimo seveda o serijskih avtomobilih, kot so:

2-vratni karavan (opel kadett):
Slika

moj 2-vratni dostavni coupe 8) ;) (citroën berlingo):
Slika

2-vratni coupe-enoprostorec (renault avantime):
Slika

avto pick-up (holden ute):
Slika

terenski coupe (AMC eagle SX/4):
Slika

terenska kombilimuzina (VW golf country):
Slika

športni karavan-dostavnik (vauxhall astravan sportive):
Slika

Čisto vseeno kdo zmaga, ker so vsi kul :D

EDIT: Imam neke težave s ponastavljanjem ankete, boste morali kar z besedo povedati za katerega ste ;)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To jun 03, 2008 9:54 pm

Za Kadetta seveda. Samo C, ne D model. To jast imeti ko biti velik.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R To jun 03, 2008 10:00 pm

tale astra mi hudo zgleda, sam če že je karavan, ki j eenako uporaben tudi s stekli, ma naj ma še zadnja vrata za lažji dostop

zato glasujem za športnega pick-upa (holden) pa s kakim V8 pod havbo :twisted:
 
Uporabniški avatar
niksson_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To maj 17, 2005 2:14 pm

Napisal/-a niksson_ To jun 03, 2008 10:19 pm

No, jst tule kot najbolj bizarno karoserijsko možnost vidim avantima (čeprav moram reči, da je 3v coupe "terenec" tudi zakon 8) )
Nevem, 2 vratni karavan (ki je v bistvu 3-vratni ;) ) mi deluje zelo nepraktično...
(ok, saj so vsi 2v avti nepraktični, ampak ta ima drugačen namen, zato mora biti praktičen)


Kar se tiče pa prejšnje teme, sem pa trenutno za 3v coupe. Golfov razred. Ker pač nimam potrebe po čem drugem.
Ko bo pa enkrat familija, pa zelo verjetno karavan. Če se bo čudežno kaj garaža podaljšala, potem kaj več kot golfov razred, ampak tut to je načeloma čist dovolj.

Klasične limuzine so res lepe, elegantne, pač kot pravite, "pravi" avto, ampak odpade, ker ni tako praktičen. Sicer pa, roko na srce, te praktičnosti 90% časa ne izkoriščaš.
Če pa mogoče bo, pa obvezno executive class, tukaj pa golfov razred absolutno odpade, ker ne zgledajo skladno.
jst guvurim tku de me ldje zastuopjo
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jun 03, 2008 10:39 pm

Jaz sem tudi za kadetta, na 2. mestu pa el camino varianta. Vedno bolj kul so mi tudi "kapelice", kaj takega bi si takoj omislil:

Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To jun 03, 2008 10:42 pm

Slika

tole bi mel :D

najbol sexi renfault ever.

2nd choice je pa dvovratni karavan.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To jun 03, 2008 10:52 pm

Avantime in ute. ute mi je že skos neki posebnega, avantime pa je tak drugačen, da bi ga že sam zarad tega mel.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr jun 04, 2008 8:00 am

Karavan, klasični. Ima prednosti limuzine in prostor "dostavnika", hehe. Nekaj takega:

Slika

Slika

Ali pa legendo:
Slika
Slika
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Sr jun 04, 2008 12:20 pm

Tema je zanimiva, ampak odgovor pa (vsaj zame) ni preveč preprost.

Trenutno so mi manjši urbani terenci (Qashqai, Tucson, Tiguan, X3, ...) zakon. Zaradi višjega sedenja ti ne omogočajo zgolj boljšega nadzor nad dogajanjem, ampak je tudi vstopanje in iztopanje iz njega veliko udobnejše,. Zaradi večje oddaljenosti od tal, ga lažje in brez skrbi zapeljemo čez kakšen višji robnik, zaradi zaščitnih plastik okrog in okrog je na mestne praske bolj odporen od ostalih, pa tudi njegovo ne preveliko dolžino mu za vožnjo po mestu lahko štejemo zgolj v plus. Vanj lahko spravimo pralni stroj, ali pa naložimo prijatelje ter jih odpeljemo na bazen. Zelo domače se počuti tudi na cestah izven mest, tako da zadovoljuje prav vse potrebe po avtomobilu. Za povrhu pa ima še to odlično lastnost, da ga na nedeljskem izletu lahko zapeljemo s ceste in ga ob sicer zaparkiranem jezeru porinemo na kakšen slabši teren, ter zaradi tega vseeno parkiramo dovolj blizu dogajanja.
Zdi se mi, da je tak avto za enega človeka, ki mora z njim preživljati ves čas najbolj uporaben.
Mestna prilagodljivost brez ovir.

Na drugo mesto bi verjetno dal manjše enoprostorce (Scenic, Picasso), ki nekaterih omenjenih lastnosti nimajo, nas pa zato razveseljujejo s svojo prilagodljivostjo. In super prtljažnikom, ki se v vsem svojem sijaju in uporabnosti resnično izkaže takrat, ko k hiši pride naraščaj.

Sledijo 5-vratna kombilimuzina, karavan, limuzina*, razni CC-ji, cupeji in na koncu 3-vratne kombilimuzine.
Razne berlinge in kangooje bi pa umestil kot bolj socialno različico manjših enoprostorcev.

* Tako kot ostali sem tudi sam mnenja, da se limuzina začne en razred višje od omenjene jette.

---
Se mi pa pri izbiri avta vsekakor zdi pomembna starost voznika, njegov stan, način življenja, hobiji ...
Morda taka delitev:
:pij: Za fantiča pri 18. letih naj bo CC, lep, opazen, vendar ne kaj preveč uporaben. Zanj in za punco je prostora (skoraj) dovolj. :8 Punca naj ima medtem kakšen mali mestni avtek tipa yaris, z dovolj prostora, da vanj spravi torbico in nakupovalne vrečke, ter dovolj majhen, da bo tudi ob ne ravno najboljšem občutku za avto ter koordinacijo gibov lahko brez prevelikih naporov parkirala tudi bočno.
Ko fant malce zraste ter postane malce bolj umirjen si naj privošči kombilimuzino srednjega razreda (megane), ki bo že navzen pokazal, da se je fant malce zresnil in ustalil. Punca pa naj si kupi kakšen večji avto iz nižjega srednjega razreda (clio). Ko k hiši pride prvi otrok Slika (še prej se poročita! :P ) Si on kupi manjšega mestnega terenca (qashqai), ona pa manjšega enoprostorca (scenic) in na podobnih avtih, ki počasi preko podaljšanih različic rastejo v naslednji velikostni razred ostaneta, dokler zadnji otrok ne preraste vozička. To je čas, ko si on kupi velikega SUVja (murano, ML ...) ali pa kar pravega terenca (LC, patrol), ona pa limuzino (passat) ali kombilimuzino (laguna) višjega srednjega razreda (laguna, passat). Ko otroci toliko zrastejo, da ima sin CCja, hčerka pa twinga, ata in mama čez nekaj časa zopet začneta kupovati postopoma manjše avte, tako da do nekje 55. - 60. leta prideta on nazaj do megana, ona pa do twinga. Še nekaj let se vozita tako, dokler ne zbolita ali se postarata do tega, da eden verjetno postane za vožnjo nesposoben. Takrat si skupaj kupita cross pola ali nekaj podobno majhnega, a vseeno dovolj visokega, da jima še uspe vstati iz njega.
Zadovoljni? :P


---

Iz druge skupine avtov, pa vsekakor izberem avantimea!
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 04, 2008 12:42 pm

Midva pa prisegava na manjše terence, zato imava doma ferozo, vitaro 5 vrat in toyoto rav4. Toyota je za dolge vožnje po cestah (dobri pospeški - 125KM in bencinar), vitara je delovni avto (vse naložiš vanjo ali nanjo (prtljažnik) in za vsakodnevno vožnjo v službo, ker te v takem avtu ne izsiljujejo več toliko kot v manjšem osebnem. Feroza pa je za tekme v offroadu in za vožnjo po terenih in daljših izletih po terenih - en izmed takih je bil tridnevno offroadanje po velebitu, kjer smo se v soboto zjutraj še kopali v morju na začetku velebita, v nedeljo zvečer pa prebijali 1.5 metrske zamete iz snega.

Tako da midva na osebni avto ne bova šla več, razen tako kot sem imel sedaj dva meseca enga 4x4 malčka (daihatsu charade s 4x4 pogonom za 200 evrov) zato ker sem ferozo generalno obnavljal.

V takem malem terencu sediš nad osebnim avtom in je zelo pregleden, ter dovolj velik da te po ljubljani ne izsili vsak, ki misli, da je cesta samo njegova.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jun 04, 2008 1:45 pm

nebivedu je napisal/-a:Midva pa prisegava na manjše terence, zato imava doma ferozo, vitaro 5 vrat in toyoto rav4. Toyota je za dolge vožnje po cestah (dobri pospeški - 125KM in bencinar), vitara je delovni avto (vse naložiš vanjo ali nanjo (prtljažnik) in za vsakodnevno vožnjo v službo, ker te v takem avtu ne izsiljujejo več toliko kot v manjšem osebnem. Feroza pa je za tekme v offroadu in za vožnjo po terenih in daljših izletih po terenih - en izmed takih je bil tridnevno offroadanje po velebitu, kjer smo se v soboto zjutraj še kopali v morju na začetku velebita, v nedeljo zvečer pa prebijali 1.5 metrske zamete iz snega.

Tako da midva na osebni avto ne bova šla več, razen tako kot sem imel sedaj dva meseca enga 4x4 malčka (daihatsu charade s 4x4 pogonom za 200 evrov) zato ker sem ferozo generalno obnavljal.

V takem malem terencu sediš nad osebnim avtom in je zelo pregleden, ter dovolj velik da te po ljubljani ne izsili vsak, ki misli, da je cesta samo njegova.


Ponavadi je bolj obratno, lastniki SUV-ov mislijo, da sedijo v tankih in lahko zgazijo vse kot JNA l. 91...

Jaz v terencih ne vidim prav nobenega smisla, saj je vožnja slabša, poraba večja itd. Offroadanje je vsekakor kul hobi, za vsak dan pa moraš biti res težki fan, tako kot Nebivedu.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Blinder in 4 gostov