zej enkrat bom dau en športn filtr notr, mogoče bo pol bol. Zmer sm mislu da mogoče motor ne dobi dost zraka...bomo vidl. Če še zmer ne bo bol bom pa šu na srevis pa nej zamenajo svečke....sam tokrat ne na Avtopartner Jesenice...
Danes ponoč se pelem domov, in mi nekje sred poti "pojema" štrom v avtu, lučke so komaj še gorele, indikator za olje pokaže sam še črto in prikaže se lučka stop! Jz vs paničn ustavm in grem čekirat olje...olje do fulla...
V glavnem s takim avtom ne upam več na cesto ker mislim da je nekej zlo narobe...(elektronika verjetno) S tem vem, da je mel Ice veliko težav...
Avtopartner, zakaj ne?
Hmm zaradi škripanja bremz so porabili 2 servisa, in za vse druge napake še niso slišali..."v smislu računalnik kaže da je vse v redu..."
Se ne bom delu pametnega, sam meni je isto delal, 206 xs 1.6 16v, na koncu koncu mi je enkrat na avtoceati zagorela lučka in ventili so šli u qurac. Sej mogoče ni to to, sam pol so mi na servisu rekli (počil mi je eden avspušni), da so bli tudi drugi na robu poka. Da ne govorim o tesnilih tam nekje pri ventilih, ker mi je žrlo olja na 5.000 km liter olja. So mi zamenjali ventile in za zdej je OK. Teče kot urca..
Ojla!
Ne poznam kej dost pugijev, no dasirvno kolega poseduje 206 1.4. Sam kokr se jest spomnem on ni imel nobenih problemov kar se mašine, menjalnika in ostalih pogonskih delov tiče, pa sem zadevščino tudi sam parkrat tiščal. Kar se tiče temperatur in športnega filtra&co. Na turbotu l.85 sem imel celo zimo športni fillter in nisem imel niti enkrat probleme z vžigom, samo ključ sem pokazal pa je vžgal. Jest bi se na tvojem mestu takoj odpeljlal na servis. Da ne bo kej hujšga, pol se pa znajo serviserji kej izgovarjat. Tko da ti kr veselo na servis, povej kako in kaj. Ziher se bo zadeva potem rešila.