Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
alexx-dj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So dec 08, 2007 8:07 pm
Kraj: Lucija

Napisal/-a alexx-dj Pe avg 15, 2008 12:34 am

samo glede unikatnega vozila, piše kje kako mora bit zgrajena šasija, kakšne cevi se mora vporabljat???kakšne širine in debeline???
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi Pe avg 15, 2008 3:05 am

lisko upam da ti bo tole v pomoč:

2.e UNIKATNA vozila in vozila MALE SERIJE
Unikatno vozilo je novo vozilo, ki ga je strokovno usposobljen izdelovalec vozila izdelal v enkratni izvedbi v skladu z uveljavljenimi homologacijskimi predpisi in ga želi registrirati za normalno uporabo v cestnem prometu. Vozilo male serije je serijsko novo vozilo izdelano v skladu z uveljavljenimi homologacijskimi predpisi, katerih letna proizvodnja ne presega 10 vozil in katerih petletna proizvodnja ne presega 30 vozil.

Vlogo (OBR) za odobritev unikatnega vozila ali vozil male serije mora vložnik vložiti pri homologacijskem organu za posamično odobritev vozil: Ministrstvu za promet, Direkcije Republike Slovenije za Ceste v sektorju za vozila - www.dc.gov.si.

K vlogi je potrebno priložiti:
Ustrezno tehnično dokumentacijo (risbe, specifikacije, izračune), ki opredeljujejo skladnost izdelave s predpisi in z zahtevanimi TSV (ES - direktivami ali ECE pravilniki) posameznih sistemov, samostojnih tehničnih enot ali sestavnih delov vozila oziroma poročila o njihovem preskusu kakor je to določeno v Prilogi II, Del 3 Pravilnika o ugotavljanju skladnosti vozil (UL RS št.: 30/04).
Dokazilo o lastništvu (računi o nakupu vgrajenih delov in za izdelavo). Na osnovi preučitve sprejete vloge, homologacijski organ za posamično odobritev vozil nato odloči o nadaljevanju poteka odobritve vozila. ČŒe homologacijski organ za posamično odobritev vozil napoti vložnika s pisnim napotilom na strokovno organizacijo (A1 Remont) za nadaljnjo izvedbo postopka, tedaj se vložnik pri strokovni organizaciji prijavi z vlogo (OBR) in prilogami, ki so zgoraj opredeljene v točki 1.


http://www.alpetour-remont.si/images/st ... vvloga.pdf
 
alexx-dj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So dec 08, 2007 8:07 pm
Kraj: Lucija

Napisal/-a alexx-dj Ne avg 17, 2008 4:14 pm

kaj mi lahko prosim kdo odgovori iz katerega materiala morajo biti cevi za delat šasijo???
in kolko morajo bit najmanj velike in široke????

lp
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne avg 17, 2008 9:22 pm

verjetno odvisno od velikosti in zazeljene trdnosti konstrukcije. uporablja pa se lahko prakticno vse, zelezo, alu, karbon, you name it :)
 
alexx-dj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So dec 08, 2007 8:07 pm
Kraj: Lucija

Napisal/-a alexx-dj Ne avg 24, 2008 11:12 pm

klical sem gor na rti maribor in sem jih vprasal ce naredim doma šasijo od avta..ostale dela pa prinesem z tuv certifikatom me pride stat 10k eurov....

al je to mozno da je tolko????

meni to ni kaj dosti jasno...vsi deli imajo tuv certifiat...to pomeni vsak del 31 eurov....

samo šasijo morajo testirat in pregledat...kaj to pomeni okoli 8k eurov je test šasije in vse???

al kako gre to????
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne avg 24, 2008 11:36 pm

Lisko kolega dela unikatne tricikle. Za enega pride okoli 250 strani izračunov in slik ter opisov izdelave, potem pa še gora papirjev iz raznih a-testov in homologacij.

Če rabiš kaj več, imaš itak mojo telefonsko pa se lahko kej več pogovoriva o tej zadevi.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov