
mtrkman je napisal/-a:meno so to naučl tik preden sem peljav avto na merjenje avspuha v Grosuplju. To naredišrako da naviješ obrate, nogodol z gasa, ugasneš motor, 2-4X pritisneš na gas ko je avto ugasnjen, nato pa daš kontakt. Verjemi jas sm to probau zvečer in sem bil nad efektom zelo zadovoljrn. Močno poči in skozi avspuh useka ogenj
mtrkman je napisal/-a:meno so to naučl tik preden sem peljav avto na merjenje avspuha v Grosuplju. To naredišrako da naviješ obrate, nogodol z gasa, ugasneš motor, 2-4X pritisneš na gas ko je avto ugasnjen, nato pa daš kontakt. Verjemi jas sm to probau zvečer in sem bil nad efektom zelo zadovoljrn. Močno poči in skozi avspuh useka ogenj
alexpag je napisal/-a:Zej ne vem kak sam od mojga frenda frend je mel na turbo petki naštimano tak da je pokalo pa tut ogen je bil, mislim pa da je to sam nekak uštimal.
*bojci* je napisal/-a:alexpag je napisal/-a:Zej ne vem kak sam od mojga frenda frend je mel na turbo petki naštimano tak da je pokalo pa tut ogen je bil, mislim pa da je to sam nekak uštimal.
Nič lažjega. verteilerkapo nazaj obrneš za par milimetrov. S tem si nastavil vžig oziroma bo prej vžgal, preden pride bat gor.
Dosežek?
Avto bo mel večjo moč in pokalo bo kot ročne bombe, samo uničuješ mašino s tem...
johnyr je napisal/-a:Najbolj pogosto se to dogaja pri avtih za WRC (zadevi pravijo anti-lag). Pri njih do tega pride ker imajo sistem vbrizgavanja goriva v izpuh, ker le tako dosežejo, da se turbo ne neha vrteti (ohranja nadtlak za motor).
...
johnyr je napisal/-a:jakaracman je napisal/-a:Ni čisto tako: nobenega sistem za vbrizgavanje goriva v izpuh ni, le primerno nastavljen računalnik vbrizga ...
Lahko tudi razložiš kako "primerno" je nastavljen, da bomo še ostali vedl.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov