Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr okt 22, 2008 3:28 pm

alanq4 je napisal/-a:Poanta je v več stvareh. Pri turbo bencincu imaš vsaj 3000 uporabnih obratov med vožnjo, avto je lažji, mašina je veliko tišja, se malo prej ogreje, poraba pri normalni vožnji je dosti manjša kot primerljivo močen NA bencinar, ne smrdiš po nafti ko tankaš :D .... en miljon prednosti.



tocno to. avto deluje pod standgasom tko kot da bi bl ugasnjen, pa ko tankas ti ni treba smrdece nafte vohat :lol:

pa tut ko ma bencinc boost, je to 10.000.000x boljše doživetje kot ko se ta proces odvija pri dizlu.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr okt 22, 2008 3:48 pm

Voith, spet hočeš kreg sprovocirat saj veš, da vsak za svoje najde največ prednosti.

Ko, si pa omenil pumpo je pa to tako, da če zraven nekdo diesel tankal, ga boš tudi ti vohal (kokr se ga pač voha) in glede na to, da si ti s svojim bencinarjem vsaj 2x bolj pogosto na pumpi, kot povprečen dieselaš se boš tudi ti navohal diesla :lol:

Bistvo vsega tega pa je, da jaz vem zakaj imam diesla in ti veš zakaj imaš bencinaraj in tukaj je konec zgodbe.


Kot odgovor na temo pa mogoče še to, da se turbodiesli manj segrevajo kot bencinarji oziroma turbobencinarji. To je pomembno predvsem pri ohlajevanju motorja pred zaustavitvijo kjer boš prej s turbobencinarjem naredil neumnost kot s turbodieslom oz. je verjetnost pač pri turbobencinarju večja, da boš ugasnil preveč vročega.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr okt 22, 2008 3:54 pm

BBoss je napisal/-a:...

Kot odgovor na temo pa mogoče še to, da se turbodiesli manj segrevajo kot bencinarji oziroma turbobencinarji. To je pomembno predvsem pri ohlajevanju motorja pred zaustavitvijo kjer boš prej s turbobencinarjem naredil neumnost kot s turbodieslom oz. je verjetnost pač pri turbobencinarju večja, da boš ugasnil preveč vročega.


Če se manj segrevajo, mora bit bencinar bolj odporen na segrevanje (raztezanje itd) in mora imet boljše hlajenje (ne samo voda, tudi kapaciteta, debelina sten, hitrost hlajenja itd). Torej se bencinar hitreje ohladi, ko ga ne teraš več, a še dela? Če to drži, bi bila spet na istem.... >> če se ne bi turbo bencinar hitreje ogrel.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5062
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr okt 22, 2008 7:27 pm

esem je napisal/-a: Torej se bencinar hitreje ohladi, ko ga ne teraš več, a še dela? Če to drži, bi bila spet na istem.... >> če se ne bi turbo bencinar hitreje ogrel.

...turbo bencinarjev je bilo "do včeraj" toliko, to je prstov ene roke: audi/vw, saab, mercedes(kompresor).....in zato relativno "malo" okvar na prisilnem polnjenju, dočim dizelaš, praktično več ne obstaja, da ni "puhala" - zato tudi okvar "na tone" vendar sem vedno trdil, da za okvaro turbine v 95% - tih krivda gre vozniku.....

Sedaj poanta: ker se naenkrat pojavlja cel kup "mlinčkov" s turbinami na bencinski pogon, bi se upal trdit, da bo čez leto/ dve okvar na le teh množično več kot jih je pa bilo na dizlih...(eden od razlogov je seveda tudi zgoraj omenjena večja temperatura turbine, ki se nevarno približuje 1000 stopinjam(na dizlih (nečipanih) okoli 800)pa "mala" kubatura mi tudi ne diši najbolj.........
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če okt 23, 2008 9:10 am

BBoss je napisal/-a:Voith, spet hočeš kreg sprovocirat saj veš, da vsak za svoje najde največ prednosti.


poskusam bit objektivn.

drgac se pa res opravicujem, da pac nimam dlake na jeziku. saj en plac kjer si to lahk prvoscm :lol: v zivo je treba odkritost natancno regulirat :D

me pa zanima ce je kdo tle, k mu je bl usec onboost obcutek pri dizlu.

@esem: fajn clanki. :)
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 523
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a Aesthetics To maj 26, 2015 7:44 pm

Pozdravljeni.

Kateri bencinski motorji v novejših avtih (2012-2015) so najvarčnejši. Motorji 1.4-1.6, tam okoli 100-130 konjski so.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3089
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a mrtwelvetrees To maj 26, 2015 8:11 pm

mislim da VW pa fordov 1.0 in novi 1.5

je pa odvisno katera mašina v kateri avto
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a metor To maj 26, 2015 8:25 pm

Ali pa novi PSA-jev 1.2 e-thp 110&130, po branju testov in v praksi varčen in poskočen motor.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4399
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a xxl To maj 26, 2015 9:56 pm

Na "papirju" so vsi šparovni,tudi moj 170 konjski. :D
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 523
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a Aesthetics To jun 02, 2015 6:53 pm

Še eno vprašanje. Ali je pri vsakem turbo dizlu treba paziti glede ogrevanja turbine in saje ipd (S tem mislim uporabo po Ljubljani) ali je pri 1.5 dizlu kot je recimo Clio ali pa 206 kaj manj pazljivosti potrebne?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a plinaš To jun 02, 2015 8:06 pm

moj sodelavec je kupoval lexusa 200 ..jaz sem mu svetoval v6 on pa se je "kao zarad navora ( bullshit) " odločil za dizla ..no sedaj vsako zimo kolne kot pijan furman ker ima do službe dobrih 11 km p je avto še zmeraj mrzel - ka bo kdo rekel webasto pa naj pogleda ceno in plus porabo na 100km !!! ... jaz z balenotom imam 6lm pa je na 3km že ugodno topel ...

a kdo od vas vozi renault kangoo 1.5dci ??? jaz ga imam za službenega ...6 prestav ...če hočem kam priti šatzam večkrat kot F1 v monacu .. uporaben navor ??? ja med 2400 in 2700 obr/min ... prej nič pol pa tud nič... to je to od turbodizla- 300 uporabnih obratov pri povprečni porabi 7,2l/100km torej je strošek 7,2 x 1,252e = 9e .. pri isti obtežitvi imam strošek na balenotu trenutno
pod 7e pa je uporabnih obratov med 3500 in 7000 ...

tisti , ki trdi , da so majhni turbodizli primerljivi z bencinarji - da sploh ne omenjam turbo bencinarjev - živi v huuuuudi zmoti ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4399
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a xxl To jun 02, 2015 9:02 pm

Tega lexusa IS 220d ima svak,po mestu mu pije 10-11,za gretje nisem slišal,da bi se pritoževal,do službe pa ima cca 3km,sicer ga je rabil tudi za obiskovanje strank po slo,zdaj niti ne več toliko.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a pskoda Sr jun 03, 2015 6:33 am

plinaš je napisal/-a:moj sodelavec je kupoval lexusa 200 ..jaz sem mu svetoval v6 on pa se je "kao zarad navora ( bullshit) " odločil za dizla ..no sedaj vsako zimo kolne kot pijan furman ker ima do službe dobrih 11 km p je avto še zmeraj mrzel - ka bo kdo rekel webasto pa naj pogleda ceno in plus porabo na 100km !!! ... jaz z balenotom imam 6lm pa je na 3km že ugodno topel ...

a kdo od vas vozi renault kangoo 1.5dci ??? jaz ga imam za službenega ...6 prestav ...če hočem kam priti šatzam večkrat kot F1 v monacu .. uporaben navor ??? ja med 2400 in 2700 obr/min ... prej nič pol pa tud nič... to je to od turbodizla- 300 uporabnih obratov pri povprečni porabi 7,2l/100km torej je strošek 7,2 x 1,252e = 9e .. pri isti obtežitvi imam strošek na balenotu trenutno
pod 7e pa je uporabnih obratov med 3500 in 7000 ...

tisti , ki trdi , da so majhni turbodizli primerljivi z bencinarji - da sploh ne omenjam turbo bencinarjev - živi v huuuuudi zmoti ...


:pop: :pop: :pop: :roll:
Lp
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 523
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a Aesthetics Sr jun 03, 2015 8:40 am

Pa saj ne mislim to, da bi takoj mrzlo turbino teral na ne vem 3500-4k+ obratov. S tem sem mislil, če je kakšen Clio 1.5 dci za po Ljubljani oziroma krajše razdalje dovolj (ob normalni vožnji) ali je bolje vseeno poseči po bencinarju.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2390
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a DePalmo Sr jun 03, 2015 10:19 am

Mami ima Peugeot 206 1.4 HDi, sem pričakoval da bojo same okvare ker ima samo kratke relacije in parkrat letno daljše. No, avto dela kot je treba in se nič ne lomi, do sedaj je od izrednih popravil bilo menjava senzorja temeprature vode in turbinska cev. Ima pa avto malce čez 200.000 km.
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a odprti clio Sr jun 03, 2015 7:04 pm

plinaš je napisal/-a:a kdo od vas vozi renault kangoo 1.5dci ??? jaz ga imam za službenega ...6 prestav ...če hočem kam priti šatzam večkrat kot F1 v monacu .. uporaben navor ??? ja med 2400 in 2700 obr/min ... prej nič pol pa tud nič... to je to od turbodizla- 300 uporabnih obratov pri povprečni porabi 7,2l/100km torej je strošek 7,2 x 1,252e = 9e ...


S tem avtom mora biti kaj hudo narobe... Glede na to, da ima 6 prestav, sklepam da ima isti agregat, kot ga imam jaz v Meganu; agregat, kjer je najvišji navor pri cca 2000 obratih in kjer avtomobil zvezno vleče do vsaj 3800 rpm (s tem, da 105/110 KM dCi že lepo vlečejo pri cca 1700 rpm). Poraba 7 l/100 km z 1.5 dCi motorjem pa tudi veliko pove o sposobnosti voznika :roll:
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1244
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a danci1973 Če jun 04, 2015 12:48 am

plinaš je napisal/-a:a kdo od vas vozi renault kangoo 1.5dci ??? jaz ga imam za službenega ...6 prestav ...če hočem kam priti šatzam večkrat kot F1 v monacu .. uporaben navor ??? ja med 2400 in 2700 obr/min ... prej nič pol pa tud nič... to je to od turbodizla- 300 uporabnih obratov pri povprečni porabi 7,2l/100km torej je strošek 7,2 x 1,252e = 9e

V službi imamo Fiat Doblo 1.6 Multijet in je zgodba precej podobna... Glede na to, kako avto pospešuje (v 'valovih'), sem jaz sicer mnenja, da je z njim nekaj narobe, a FIat servis pravi, da je vse OK in da si jaz namišljam.

Imamo pa tudi Peugeot Partner TeePee z 1.6 HDi, ki je, kar se motorja tiče, precej bolj 'suveren' in prav spodobno pospešuje. Le podvozje... pri cca. 100k km ropota, kot da ima 3 milijone km za seboj.
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 523
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a Aesthetics Če jun 04, 2015 1:10 pm

Haha joj, vem da sem že malce tečen, pa ven dar bi še vprašal. Če vpišem v google recimo hot hatch ali pa kaj podobnega mi ven vrže samo nove avte plus kakšnega Ford Fiesta/Focus ST, pa ameriške avte.
Zanima me, če mi lahko kdo našteje par hatchback bencinarjev, letnik okoli 2005-2010, ki imajo turbino, pa vseeno nimajo več kot 100kW. Sploh obstaja?
 
Uporabniški avatar
Cefizelj
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1657
Pridružen: To dec 22, 2009 5:35 pm

Re: Bencinski turbo vs. dizel turbo

Napisal/-a Cefizelj Če jun 04, 2015 1:56 pm

Hmm hot hatch z manj kot 136 konji....s turbino ne. Dobi se manjše avte ampak imajo ali več konj ali pa niso hot hatchi. Kakšno turbo fiestico bi se verjetno dalo lepo pognat čez ovinke ampak še vseeno ni hot hatch. :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov