Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Če nov 13, 2008 12:34 am

RENO911 je napisal/-a:@Hfreak

Pa razlikuješ med normalno vožnjo po hitri ali avtocesti, ko je ta zabasana, recimo cestninske, o čemer govori ta odstavek člena, in med vožnjo po avtocesti (ali avtomobilski), ko te table opozarjajo na zožitev cestišča?

Kako si lahko kar tako pozabil na table za zožanje? V primeru zožanja je na pasu ovira, pasu zmanjka, ni več mogoče nadaljevanje vožnje, razen tako, da se umakneš na desni oz. vozni pas v primeru avtoceste, ti pa razlagaš o primerih, ko sta oba vozna pasova oz. vozni, zraven njega pa tudi prehitevalni, a oba do nadaljnjega prevozna.



Avtocesta in cesta, rezervirana za motorna vozila
110. člen

(6) Na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer, morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.


Ja pa bemomast, če ti pa ravno 110. člen v ZVCP razlaga o tem. Če je kolona na desnem pasu bejž na levi pas pol pa sistem zadrge. Zakon veleva, da če je 100 vozil, jih naj bo 50 na levem, 50 na desnem pasu in ne 100 na desnem....

Žal, tako pač piše v ZVCP.


Kje si pa ti videl na AC zna za zoženje pa nebi vedel. Ampak ta znak nima veze z AC oz. dvopasovnico ker se dotika samo enega pasa. Levi oz. prehitevalni pas pa je vse do ovire oz. do table "zadrga", vozni pas in je tudi namenjen vožnji po njem.



Nebivedu, sam nastavljaj tvoja đipeka v prometu, mislim da proti lumpijevi mašini še vedno zgubiš, pa še sam si kriv :-P

lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če nov 13, 2008 1:15 am

Ni zakon za vsakega.
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Če nov 13, 2008 7:19 am

Lumpy_ je napisal/-a:
H-FReAK je napisal/-a:P.s.: In še tipična izjava voznika 'c+e' kategorije:
(0:22:56) (6)¤Lumpy¤(A) :D: ah jaz ko pridem s 40 tonami pa 17 metri, se vsi umaknejo :P

Le zakaj je toliko nesreč na cesti?

lp, Aleš.



bizgec :lol:


imeti moraš funkcijo "sarkazem" vklopljeno ;)
Po napisanih postih sodeč, večina voznikov vozi brez najmanjšega razmišljanja. Pisci zakona so to verjetno vedeli, zato so pasove na avtocesti poimenovali po namembnosti (prehitevalni,vozni, odstavni, vključealni, zaviralni).
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Če nov 13, 2008 7:21 am

Nebom nic pripisal, vam je H-Freak lepo napisal in narisal vse.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 13, 2008 7:24 am

Voith je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Sam do 50m pred koncem še spuščam tiste iz leve pred sebe, od 50m pa do tabel pa se ne umikam in ne spuščam nikogar razen rešilcev in gasilcev. Če je pa kter preveč pameten in se hoče tik pred koncem vrint, lahko pa dobi odbijač v bok avta, al pa bo zrinjen v table. Potem pa ga še tožim, in mu poberem kuponček, ter počakam (tko da cela kolona čaka) da se pripelje policija, ki mu bo dala kazen za izsiljevanje.


nimas prednosti nazalost in si dolzan spustiti avto pred sabo po sistemu zadrge. trk v bok pri zozitvi je tvoja malomarna voznja in po novem kazenskem zakoniku kaznivo dejanje.


ti bos enkrat res od kaksnega pravega terenca s par tonami fasal kksn odbjac v bok ce bos tok promoviral nasilje na cesti s tem tvojim mini terencem okrasenim z vodovodnimi cevmi.. murphyev zakon je k****a..


Nimam nobene cevi na avtu, samo ojačan pleh. Dolžan nisem spustiti nikogar, ki prileti mimo z večjo hitrostjo kot gre kolona na voznem pasu in ne daje signala, da bo zavil, pa se hoče potem v zadnjem metru vrint, tak povzroča zastoje in je po zakoniku on kriv, ker s svojim dejanjem ni pripomogel k bolj tekoči vožnji ampak jo je oviral. In takega ne spustim pa če je not kdorkoli. Imel je prej dovolj prostora, da se bi lepo vključil v kolono že pred tem. In če misliš da je sistem zadrge to, da se po prehitevalnem pasu pelješ čisto do konca, se zelo zelo motiš, sistem zadrge pomeni, da se že kr nekaj pred zoožanjem postaviš v tekočo kolono in se lepo odpelješ skozi. Tisti, ki prehitro pripelje in čisto do konca čaka na vključitev ogroža vse ostale, ker če se mu ne izzide se bo razletel - in tak po novem paše v ta tvoj kazenski zakonik z malomarno vožnjo.

Tisti s težjimi pravimi terenci (ki jih jni več veliko, zato ker ima moj avto zdej mal čez 1600kg) pa se ponavadi tako kot jaz ne rinejo, ampak se kulturno spravijo na vozni pas že pri prvi tabli. Tisti z raznimi SUVi ala Q7, X5 ali kaj podobnega, pa se preveč bojijo za svoj pleh, da potem če avto razsujejo še za zelje ne bodo imeli, tako da se raje ustavijo in se vrinejo pred kak osebni avto, katerega lastnik se tudi boji za pleh.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Če nov 13, 2008 7:49 am

H-FReAK, šele zdajsem pogledal sliko :D :D :D
-----
Upam, da sem z provokativnimi izjavami prisilil h razmišljanju vsaj enega arogantnega voznika. Objestna vožnja in ogrožanje ostalih udeležencev je največkrat pogojeno z agresivnostjo in aroganco v prometu, luksuzni voz pa je le sredstvo za ustrahovanje sovoznikov! Mogoče bo bolje, ko bo viagra v prosti prodaji?
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če nov 13, 2008 8:18 am

Nevem zakaj sistem zadrge na avtocestnih zožitvah ne bi deloval?! Če se mene vpraša je @H-Freak zadel bistvo. Problem je pa v tem, ker pri nas vsaj 70% voznikov ne obvlada tega sistema zadrge.

Drugi problem so pa vozniki na levem pasu, ki ne nakažejo namere, da se bodo vključili na desnega - večni problem neuporabljanja smerokazev, ki v SLO počasi postaja nacionalni šport.

Potem so pa tu še razne črne ovce z manjvrednostnim kompleksom ala @kofy, ki mislijo da so s svojimi nemškimi über avti najjači na svetu in gredo vse prehitet po odstavnem pasu ali celo po delu, ki je že zaprt za promet - to sem imel zadnjič priliko videt ravno pri tej zožitvi od Celja naprej proti Mariboru, ko je en i**** z novo mečko C klase (CE registracija) zavijugal med količki in vse prehitel. :evil: Za take bi pa nastavil ježevke, pol pa naj se frajarijo po zaprtih delih, če si še upajo. :twisted:
Antiznačkar po prepričanju
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Če nov 13, 2008 9:14 am

Mi je sodelovc razlagu, da je zanč stal v koloni in gre po prehitevalnem pasu 1km/h hitrej mimo policaja na voznem pasu. Policaj prižgal lučke in mu razložu, kaj pomeni tabla prepovedano prehitevanje :) Sreča jo je odnesel brez kazni.

Ampak hočem to povedat da od table prepovedano prehitevanje NE smeš biti hitrejši pa tudi, če je pred tabo 1km ceste prazne.

Tole je ta znak, če kdo ne ve
Slika
 
Uporabniški avatar
bzzero
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To dec 18, 2007 11:04 am

Napisal/-a bzzero Če nov 13, 2008 9:15 am

@nebivedu

Ti zakone zopet jemlješ v svoje roke. Preberi si člene ZVCP ki so bili prilepljeni v tej temi :idea: Se pa popolnoma strinjam z Voithom... enkrat boš srečal nekoga ki bo enak kot si in bo veselo. Za moderatorja tega foruma so tvoji posti popolnoma neprimerni, ker ko jih človek prebira, ima občutek da gre za prepotentnega, nevoščljivega najstnika in ne za odraslo (razumno) osebo.

Še to... kupončkov ni več
Saj vem, da je brez veze da se sploh trudim kaj napisat, ker boš spet zbrisal poste, tako kot vedno.

ON:

Že zadnjič je bila debata o podobnem primeru. Neglede na vse, v tem primeru velja zakon zadrge. Vsak voznik mora drugim omogočiti menjanje pasu - če jih namerno ovira, je kaznovan. In če bi vozniki na desnem pasu upoštevali zadrgo, bi bilo zastojev mnogo manj, ker bi bilo "ozko grlo" bolj "pretočno" in bi obe koloni lahko vozili hitreje. Sem pa že mnogokrat doživel, da so policaji tistega ki je vozil počasi (ni spuščal vozil naprej) izločili na odstavni pas in ga verjetno tudi kaznovali, kar se meni zdi popolnoma pravilno.

Pa da ne bo kake pomote - jaz se razvrstim na desni pas dokaj kmalu, dam kak dober CD v radio in se ne živciram tako kot vsi okoli mene.
 
T2a
Uporabnik
 
Prispevkov: 1466
Pridružen: To jun 08, 2004 7:43 am

Napisal/-a T2a Če nov 13, 2008 9:48 am

Voith je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Sam do 50m pred koncem še spuščam tiste iz leve pred sebe, od 50m pa do tabel pa se ne umikam in ne spuščam nikogar razen rešilcev in gasilcev. Če je pa kter preveč pameten in se hoče tik pred koncem vrint, lahko pa dobi odbijač v bok avta, al pa bo zrinjen v table. Potem pa ga še tožim, in mu poberem kuponček, ter počakam (tko da cela kolona čaka) da se pripelje policija, ki mu bo dala kazen za izsiljevanje.


nimas prednosti nazalost in si dolzan spustiti avto pred sabo po sistemu zadrge. trk v bok pri zozitvi je tvoja malomarna voznja in po novem kazenskem zakoniku kaznivo dejanje.


nevem ali je prav ali ne, ampak jst delam isto kot nebivedu.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če nov 13, 2008 9:56 am

TommyGun je napisal/-a:nevem ali je prav ali ne, ampak jst delam isto kot nebivedu.

X2

P.S ko nekdo nekoga z leve "spusti" potem definitivno desni(vozni) pa obstane(ker se določena "baba" userje in žlajfa na polno) potem vsi stojijo, tisti z leve pa "čoporativno" na pas, katerega prej so ignorirali, da o možnostih naleta ne govorim.......prej so imeli čas za "zadrgo"(bedarija, da večje ni) saj table že "kilometer" prej nakazujejo, da se nekaj dogaja oz. je zožitev, ampak ne, "face" do zadnjega po levi in potem ti rine v bok, ter se izgovarja na nekakšno zadrgo.........

P.S.1 o "težkokategornikih" pa je bilo itak že preveč napisanega...

Recimo, ta zadrga je bila tudi mišljena( tako kot je narisano na prejšnji strani) tam kjer dvopasovnica preghaja v en pas, nikakor ne za dela na cesti.....

nekaj takega:
H-FReAK je napisal/-a:Evo še kopirano iz uradnega lista:

http://www.uradni-list.si/1/content?id=25884

Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če nov 13, 2008 10:14 am

ta tema me zelo spominja na tole temo:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Če nov 13, 2008 11:06 am

Kakor jaz vem, je prehitevalni pas na AC, prehitevalni toliko časa dokler s ne naredi na voznem in prehitevalnem počasi vozeča ali skoraj stoječa kolona... od takrat naprej sta pasova enakovredna tako in ni več termina prehitevanja. Se pravi, da tudi vozila na desnem pasu lahko vozijo hitreje od tistih na levem.

V tem trenutku na zoženju začne veljati pravilo zadrge in pravilno bi bilo, da se uporablja ne samo iz zakonske določbe ampak tudi iz same pretočnosti tako bi vsa vozila enakomerno hitro prišla skozi mesto zastoja.

Problem danes pa je, da se nekateri premaknejo veliko prehitro na desni vozni pas in s tem avtomatično zavirajo kolono na desnem pasu. Če bi vsi, ki so na levem pasu šli na desnega čisto na koncu bi bilo za vse najbolje in edino pravilno.

Popolnoma druga zgodba pa je takrat, ko je promet normalno tekoč in pri večjih hitrostih, ker takrat pa je dolžnost, da se postaviš na desni pas že veliko prej in ne čakaš zadnjih 10 metrov ter umetno delaš nevarne situacije in zaviranja ter posledično nastanek kolone.

V prometu je treba mlo razmišljati in delati tisto kar bo motilo najmanj ljudi okoli sebe in če bi se vsi tako obnašali.... :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Če nov 13, 2008 11:17 am

Pravila gor ali dol - če bi imeli ljudje vsaj malo kulture, pa tudi "pospravljeno" "podstrešje" ne bi bil noben problem.

Tako pa imaš na eni strani tiste, ki se do zadnjega metra peljejo po levem pasu iz takšnega ali drugačnega razloga (ego, čas ... ) in prehitevajo "ostale", na drugi strani pa tiste (nekatere) na desni, ki bi jim takšno "veselje" na vsak način rad pokvaril oz preprečil.

Osebno mislim, da bi bilo najboljše "zdravilo" za take "paciente" - "izobraževanje" v Italiji - mislim, da bi bil za "osnove" bližnji Trst že kar dobra "učna ura", za "doktorat" pa bi priporočil kakšen Napoli.

Problem bi nastal za tiste z "ego" problemi - ko bi videli kako Italijanke "obvladajo" ...

LP
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Če nov 13, 2008 11:27 am

sašo5 je napisal/-a:
P.S ko nekdo nekoga z leve "spusti" potem definitivno desni(vozni) pa obstane(ker se določena "baba" userje in žlajfa na polno) potem vsi stojijo, tisti z leve pa "čoporativno" na pas, katerega prej so ignorirali, da o možnostih naleta ne govorim.......prej so imeli čas za "zadrgo"(bedarija, da večje ni) saj table že "kilometer" prej nakazujejo, da se nekaj dogaja oz. je zožitev, ampak ne, "face" do zadnjega po levi in potem ti rine v bok, ter se izgovarja na nekakšno zadrgo.........

P.S.1 o "težkokategornikih" pa je bilo itak že preveč napisanega...

Recimo, ta zadrga je bila tudi mišljena( tako kot je narisano na prejšnji strani) tam kjer dvopasovnica preghaja v en pas, nikakor ne za dela na cesti.....



Sašo, zakaj pa ne? pasova pri počasi vozeči koloni sta enakovredna saj je lahko situacija tudi drugačna kot jo zdele vsi omenjamo - lahko je zapora na t.i. voznem pasu pa morajo vsi na prehitevalnega. Pravilo zadrge je lepo definirano in samo v enem primeru ne velja in to v tistem, da na pasu, ki bi se moral priključiti drugemu je na tleh narisan znak za nimaš prednosti.

V vseh ostalih primerih sta pasova enakovredna in nihče nima absolutne prednosti zato je dano pravilo zadrge ;)
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če nov 13, 2008 7:19 pm

Tema vrnjena v pogon...
Upam, da se konstruktivni posti (vizualni) kot jih je zacel H-FReAK ne bodo sprevrgli v
nasprotno. Lepo prosim, da se tako tudi nadaljuje... tema je prevec delikatna, da bi jo
se dodatno obremenjevali z off topici oz. to se posebej oznacevali s "poprom". Hvala
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Če nov 13, 2008 7:50 pm

sašo5 je napisal/-a:
TommyGun je napisal/-a:nevem ali je prav ali ne, ampak jst delam isto kot nebivedu.

X2

P.S ko nekdo nekoga z leve "spusti" potem definitivno desni(vozni) pa obstane(ker se določena "baba" userje in žlajfa na polno) potem vsi stojijo, tisti z leve pa "čoporativno" na pas, katerega prej so ignorirali, da o možnostih naleta ne govorim.......prej so imeli čas za "zadrgo"(bedarija, da večje ni) saj table že "kilometer" prej nakazujejo, da se nekaj dogaja oz. je zožitev, ampak ne, "face" do zadnjega po levi in potem ti rine v bok, ter se izgovarja na nekakšno zadrgo.........

P.S.1 o "težkokategornikih" pa je bilo itak že preveč napisanega...

Recimo, ta zadrga je bila tudi mišljena( tako kot je narisano na prejšnji strani) tam kjer dvopasovnica preghaja v en pas, nikakor ne za dela na cesti.....

nekaj takega:
H-FReAK je napisal/-a:Evo še kopirano iz uradnega lista:

http://www.uradni-list.si/1/content?id=25884

Slika


Glej si primer signalizacije na AC, kjer se izvajajo dela. Iz službenih razlogov prevozim Slovenijo tudi do 3X na teden in skoraj povsod so dela označena tako:

Slika

Mislim, da če si boš 3x počasi ogledal sliko, boš dojel pomen prvih dveh znakov.
Glede vključevanja v desni pas predčasno. Glej če imaš ti 2 pasa in na njiju 500 vozil. Če predpostavimo, da vsak avto meri 5m v dolžino to znaša 2X po 1250m pleha na pas. Če ti ta 2 pasa združiš v en pas boš imel na tem pasu 2500m pleha. Če to dvoje združiš v teh 600 metrih ali pa pri znaku "zadrga" ni razlike. Znesek je še vedno 2500m pleha na enem prometnem pasu, ki se premika z borih 60 km/h. Gre se samo za SISTEM, kako spraviti ves ta pleh v eno kolono. Ker so ta "višji" ugotovili, da je to najlažje tako, da predpišejo minimalno varnostno razdaljo in združijo obe koloni z sistem zadrge se mi zdi edino pravilno, da se ostali tega sistema DRŽIMO.

In še vedno vztrajam pri tem (okej mogoče še tega tu gor nisem omenil), da bi morali na POP TV in RTV SLO 1, 15 minut pred večernimi poročili, predvajati program: Vožnja v prometu, da bi končno začelo to krdelo na naših cestah delovati sinhrono in brez nepotrebnih nesreč, smrtnih žrtev (deveda tudi lažjih) in čakanj v prometu.



lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Če nov 13, 2008 7:54 pm

Table čez nevem kuk metrov zooženje pasu in omejitev 80.Seveda se takoj spravim na desni pas v kolono in na hitrost 80 km na uro. Mimo vseh nas po levi švigajo razni pametnjakoviči, ki se trudijo prehiteti čimveč avtov, ker je kolona pač dolga. Zakaj moram jaz čakati, un pa gasa naprej po levi? No v takem primeru jaz ne spustim nikogar na desno ko bo njemu zmankal pasa :!: :!: Isto vidiš kdaj po skrajni desni (odstavni pas), in modele, ki pičijo mimo vseh, mi pa čakamo v koloni :roll: No way, mati narava mi pravi, da takšni vozniki hočejo biti nekaj več oz. hočejo izstopati kot verjetno povsod drugod. Jaz ga ne spustim, pa tudi če bom jaz kriv po vaših trditvah :!:
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Če nov 13, 2008 7:59 pm

dnovak24 je napisal/-a:Table čez nevem kuk metrov zooženje pasu in omejitev 80.Seveda se takoj spravim na desni pas v kolono in na hitrost 80 km na uro. Mimo vseh nas po levi švigajo razni pametnjakoviči, ki se trudijo prehiteti čimveč avtov, ker je kolona pač dolga. Zakaj moram jaz čakati, un pa gasa naprej po levi? No v takem primeru jaz ne spustim nikogar na desno ko bo njemu zmankal pasa :!: :!: Isto vidiš kdaj po skrajni desni (odstavni pas), in modele, ki pičijo mimo vseh, mi pa čakamo v koloni :roll: No way, mati narava mi pravi, da takšni vozniki hočejo biti nekaj več oz. hočejo izstopati kot verjetno povsod drugod. Jaz ga ne spustim, pa tudi če bom jaz kriv po vaših trditvah :!:


Delaš napako že v principu! Drži se svojega (levega predvidevam da) pasa in vozi po omejitvah! Gre se zato, da je namen te signalizacije, "zabasati" OBA pasa. Potem ne more več noben mrdat levo-desno, ker sta oba polna. Vsak naslednji, ki pripelje pa se razvrsti v pas, ki mu je bolj všeč in tam ostane do razvrstitve na en pas. Kogar pa najdeš na odstavnem, pa pokliči policijo in ga prijavi! Če bo vsaj 5-10 voznikov v čakajoči koloni klicalo 113 in prijavilo enake voznike na odstavnem, pa ni vrag da se kaj ne premakne iz njihove strani!

lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Če nov 13, 2008 8:10 pm

En čist lep primer letos pred tunelom Sv. Rok, mislim da vemo vsi kje je. No ravno to zoženje na en, vozni pas. Na odstavnem pasu nobenega vozila, na voznem se vsi peljemo lepo v koloni in se najde model po levem pasu in dobesedno izsilil prednost. Ravno ko sem se peljal mimo je vrlemu hrvaškemu policistu na haubi nekaj podpisoval.To je zame rešitev, če bi se policija dosledno držala črte zakona. Dokler pa lahko kršitelji ki rešujejo svoj ego, klicarijo razne .... ki jih rešujejo kazni se bodo pa še naprej izživljali na cestah.

lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov