Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Kama Pe feb 20, 2009 7:07 am

Stisni nekoga za nekaj, da ti poceni proda. Scuzaj do konca, poskusi izsilit še kaj od njegove vlade, če ne gre prodaj (ob izsiljevanju) ali pa odvrzi s čim manj stroški (pa ne doma, da smo si na jasnem!!!).
Se komu svita, čigav pristop je to? Pa brez politike! Bog ne dej, da bi bila še v avtomobilizmu; Če bi bili taki avtomobili k politka, začnem takoj peš hodit.
 
Uporabniški avatar
domsas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Po maj 07, 2007 8:16 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a domsas Pe feb 20, 2009 8:21 am

RENO911 je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
RENO911 je napisal/-a:...Takšna je teorija in zagovor strokovnjakov.


Samo strokovnjakov neoliberalne smeri - to je točno tistih, ki so pripravili teren za sedanjo gospodarsko krizo. j**eš take "strokovnjake"


Gospodarsko krizo so pripravile banke, s katerimi pa država in ekonomisti nimajo neke veze in vpliva, čeprav se včasih kaže drugače kot recimo sedaj z prisilnim znižanjem obresti in podobnim.


kako to misliš, da ekonomisti nimajo veze z bankami?
kdo pa po tvojem mnenju dela v bankah? tesarji, šlosarji???

če je že kaj problemi v povezavi z bankami, je potem to, da so bili dobički zadnjih nekaj let v bankah (po svetu) previsoki in je bilo bolj smiselno (tako se je vsaj zdelo) vlagati denar v finančne špekulacije kot v realno gospodarstvo - in je balonček počil.
idealen primer je islandija.

ON: pa če pomisliš tudi GM je bil kar nekaj let v ogromnih težavah, milijardne izgube iz poslovanja z avtomobili, reševala pa jih je njihova finančna veja.
in če imaš preveč znamk v hiši, potem se greš notranji kanibazlizem, saj se s prekrivanjem segmentov že tvoje znamke medseobjno koljejo, kaj šele s konkurenco.
tako kot je eden tukaj rekel, znamk je daleč preveč.
če pa bo SAAB ž preživel, potem se naj vrne k svojemu staremu segmentu kupcev in več ali manj butični proizvodnji.
moje mnenje
Slika
You have to learn to follow before you can lead
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Napisal/-a dask Pe feb 20, 2009 11:46 am

Saab ne propada oz. ne bo zaprl proizvodnje, lahko pa zamenja lastnika. Kako to vem? Ker ravno uvajamo enega od redkih novih projektov letos v proizvodnjo, kjer je pogodba podpisana za 4 leta proizvodnje + zagotavljanje rezervnih delov. Glede na to, da ni bil ustavljen, bi rekel, da bo šla proizvodnja normalno naprej.
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Pe feb 20, 2009 1:20 pm

Brez učinka se tu prepiramo v smislu : " Psi lajajo, karavana gre dalje".
To kar počnejo je v avtomobilski industriji nekaj običajnega, že (davno) videnega.
SAAB doživlja to kar so (pred časom) že mnoge druge blagovne znamke.
Sicer pa so si z strategijo "preoblečen OPEL" kar sami "izkopali grob".

LP
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe feb 20, 2009 4:34 pm

Mogoče bi bilo smiselno odpreti novi forum Kriza avt. industrije, ali pa združit vse teme pod eno streho. Ker jih bo z dneva v dan več.
 
Uporabniški avatar
domsas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Po maj 07, 2007 8:16 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a domsas Pe feb 20, 2009 4:46 pm

če prav razumem je GM obupal nad SAAB-om, le-ta pa je vložil papirje za neke vrste bankrot (ali pa reorganizacijo pod nadzorom sodišča):
http://www.autoblog.com/2009/02/20/saab ... -wants-1b/

se mi ne da poglabljati v članek
Slika
You have to learn to follow before you can lead
 
ajkula
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Po sep 22, 2008 5:37 pm

Napisal/-a ajkula Pe feb 20, 2009 5:55 pm

mene pa predvsem čudi da je slovenija sploh dogurala tako daleč kot je dogurala,
Če npr. vzamemo da je v slo 2 milijona prebivalcev in je od teh 2 milijona 650 tisoč upokojencev, 400 tisoč še neaktivnih (premladih ali se šolajo), 150 tisoč v javnem sektorju, 100 tisoč pa brezposelnih nam ostane bogih 700 tisoč zaposlenih od česar jih je sigurno okol 100 z minimalno plačo (točno pač ne vem). Če zraven vzameš da slovenija nima naravnih bogastev oz surovin za industrijo in tako skorajda nima primarnega sektorja, sekundarni sektor oz. predelovalna industrija pa itak crkuje že zadnjih 20 let in je potrebna velikega prestrukturiranja, ugotoviš da slovenci v bistvu živimo od storitev, torej terciarnega sektorja.
Torej kako, da vse skupej še ni crknlo, to mene najbolj čudi....
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe feb 20, 2009 7:54 pm

ajkula je napisal/-a:mene pa predvsem čudi da je slovenija sploh dogurala tako daleč kot je dogurala,
Če npr. vzamemo da je v slo 2 milijona prebivalcev in je od teh 2 milijona 650 tisoč upokojencev, 400 tisoč še neaktivnih (premladih ali se šolajo), 150 tisoč v javnem sektorju, 100 tisoč pa brezposelnih nam ostane bogih 700 tisoč zaposlenih od česar jih je sigurno okol 100 z minimalno plačo (točno pač ne vem). Če zraven vzameš da slovenija nima naravnih bogastev oz surovin za industrijo in tako skorajda nima primarnega sektorja, sekundarni sektor oz. predelovalna industrija pa itak crkuje že zadnjih 20 let in je potrebna velikega prestrukturiranja, ugotoviš da slovenci v bistvu živimo od storitev, torej terciarnega sektorja.
Torej kako, da vse skupej še ni crknlo, to mene najbolj čudi....


In baje smo tudi kar se tiče recesije na veliko trdnejših nogah kot marsikatera zahodnoevropska država. Zato se jaz vedno razjezim, ko slišim komentarje, kako slaba država je Slovenija.
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Pe feb 20, 2009 8:15 pm

cruiser1 je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:moje mnenje pa je naj tisti ki delajo z dobičkom ostanejo...


Saab, dela z dobičkom?


ne ne to pa je letelo na Opel ker je delal z dobičkom, pa je tudi pod GM
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Pe feb 20, 2009 8:47 pm

LukL je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:moje mnenje pa je naj tisti ki delajo z dobičkom ostanejo...


Saab, dela z dobičkom?


ne ne to pa je letelo na Opel ker je delal z dobičkom, pa je tudi pod GM


Veš. da mi res ni jasno kaj hočeš povedati!
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Pe feb 20, 2009 9:11 pm

cruiser1 je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:moje mnenje pa je naj tisti ki delajo z dobičkom ostanejo...


Saab, dela z dobičkom?


ne ne to pa je letelo na Opel ker je delal z dobičkom, pa je tudi pod GM


Veš. da mi res ni jasno kaj hočeš povedati!


sej ti bom razložu...
mene je zanimal v bistvu če bo saab propadel ne.
in pol mi un začne nabijat da nej crknejo usi ki so pod GM
js sm pa reku naj ostanejo tisti ki delajo z dobičkom in s tem sm mislu opla

ni nič letelo na saab, sam tisto če je res da je propadel
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Pe feb 20, 2009 9:28 pm

LukL je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:moje mnenje pa je naj tisti ki delajo z dobičkom ostanejo...


Saab, dela z dobičkom?


ne ne to pa je letelo na Opel ker je delal z dobičkom, pa je tudi pod GM


Veš. da mi res ni jasno kaj hočeš povedati!


sej ti bom razložu...
mene je zanimal v bistvu če bo saab propadel ne.
in pol mi un začne nabijat da nej crknejo usi ki so pod GM
js sm pa reku naj ostanejo tisti ki delajo z dobičkom in s tem sm mislu opla

ni nič letelo na saab, sam tisto če je res da je propadel


O.K. vse jasno! Itak se pa strinjam, da naj ostanejo tisti, ki dobro delajo in imajo dobiček. Čeprav se bojim, da bodo na koncu ostala samo še cenena kitajska j***a :roll: !! Za Saab pa itak ni nujno, da propade, če se ga GM odreče. Saabovih avtomobilov ne poznam vendar kakor slišim že dolgo niso več to kar so nekoč bili.
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Pe feb 20, 2009 9:53 pm

ma...verjetno zna bit res, da bo crknil saab, volvo je v nevarnosti, če ne najde dobrega partnerja...kdor se bo povezal, bo pomoje preživel. Sem pa skoraj prepričan, da bo polovica ameriških firm pocrkala, kar pa je edino prav.
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Pe feb 20, 2009 10:09 pm

domsas je napisal/-a:če prav razumem je GM obupal nad SAAB-om, le-ta pa je vložil papirje za neke vrste bankrot (ali pa reorganizacijo pod nadzorom sodišča):
http://www.autoblog.com/2009/02/20/saab ... -wants-1b/

se mi ne da poglabljati v članek



stecaj, s katerim so se zavarovali pred upniki...
ta namrec samo pri nas pomeni definitivni crkot firme
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 So feb 21, 2009 2:02 am

E=mc^2 je napisal/-a:ma...verjetno zna bit res, da bo crknil saab, volvo je v nevarnosti, če ne najde dobrega partnerja...kdor se bo povezal, bo pomoje preživel. Sem pa skoraj prepričan, da bo polovica ameriških firm pocrkala, kar pa je edino prav.


Polovica ameriških firm pocrkala? Saj so vendar samo tri! Če crkne ena je to že skoraj polovica, če crkneta dve je to že veliko več, kot polovica :D !!
Tudi jaz pravim naj pocrkajo vse, glede na to, da že nekaj časa pomalem izdelujejo avtomobile, ki so tehnično podobna evropskim in japonskim jajčecom: pogon na prednja kolesa :roll: , motorji pod 3.0l :roll: manjka samo še špartanska oprema (el. stekla in klima že "kao" luksus), ročni menjalnik (kamena doba? :roll: ) in avto velikosti potovalne torbe registriran za 5 oseb :roll: . Če se bo ta trend nadaljeval do te mere, da bo že večina avtomobilov tako bednih, potem je res bolje, da vse propade in naj to raje kitajci skup mečejo.
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter So feb 21, 2009 2:51 am

v bistvu je GM v škripcih, ker so delali trgu neprilagojene izdelke :P (pa una firma iz zda na C tut... ) (preveliko, požrešni motorji + drag bencin = slaba prodaja, posebej če ma konkurenca bulšo ponudbo).
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 So feb 21, 2009 2:59 am

LinuxFuter je napisal/-a:v bistvu je GM v škripcih, ker so delali trgu neprilagojene izdelke :P (pa una firma iz zda na C tut... ) (preveliko, požrešni motorji + drag bencin = slaba prodaja, posebej če ma konkurenca bulšo ponudbo).


Se strinjam!! Kot pri glasbi in filmu npr. je za navadno rajo dobra samo "komercjala"!! Tako je tudi pri avtomobilih!! :P :EE
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 So feb 21, 2009 9:15 am

cruiser1 je napisal/-a:Tudi jaz pravim naj pocrkajo vse, glede na to, da že nekaj časa pomalem izdelujejo avtomobile, ki so tehnično podobna evropskim in japonskim jajčecom: pogon na prednja kolesa :roll: , motorji pod 3.0l :roll: manjka samo še špartanska oprema (el. stekla in klima že "kao" luksus), ročni menjalnik (kamena doba? :roll: ) in avto velikosti potovalne torbe registriran za 5 oseb :roll: . Če se bo ta trend nadaljeval do te mere, da bo že večina avtomobilov tako bednih, potem je res bolje, da vse propade in naj to raje kitajci skup mečejo.


Pogon na zadnja kolesa ima res večina amerikancev, a je v evropi pri znamkah, ki se z njim ukvarjajo bolj dodelan. Motorji nad 3.0 litra so sodobnejši v Evropi, romantiki bodo še vedno lahko kupovali rabljene modele z ''gromkim'' zvokom, njihovi avtomatski menjalniki so itak zastareli in če si luksuz predstavljaš kot klimo serijsko in armaturno ploščo iz recikliranih jogurtovih lončkov, potem je pač slabo. Kot polovica ameriških firm pa sem mislil še vse ''podizvajalce'' (Caddilac, Buick...) in ne samo "velike'' tri
Američane lahko reši samo ruski model, velike carine na uvoz avtomobilov oz. carine na tuje znamke (glede na to, da imajo tuje tovarne na ameriških tleh svoje obrate)
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So feb 21, 2009 9:33 am

Malo prej sem videl novico na tv da bo poskusil SAAB malo prestrukturirati poslovanje in se izvleči iz krize sam. Upajmo da mu uspe in da bo čez čas SAAB spet "original".
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Beastmaster
Novinec
 
Prispevkov: 369
Pridružen: Po avg 25, 2003 10:44 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a Beastmaster So feb 21, 2009 10:02 am

Postopoma bo SAAB, samo še rebadgean Opel, do sedaj je bilo le podvozje in motor, sedaj pa bo tudi oblika!!
Kaj se je zgodilo z dobro staro zanesljivo hitro kot strela 900 turbo!?! Nikoli več... :(
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov