Blinder je napisal/-a:Sem vidu kako dela nekdo, ki se spozna(on je inštruktor varne vožnje, "šole pilotiranja"). Pri bremzanju drži nogo bolj desno, tako da ko niža brzino z zunanjostjo desne (desni rob podplati) da po gasu in deluje dobro.
to sn ze poskusal, tehnike prsti-peta pa se ne. namesto tega raje brez gasa saltam, pa tolk momenta kolk masina deluje na kolesa, tolk majn bremzo drzim, tak da na konc je tu nekje... ...ne cukne tak k pr moji sestri...

al pa pred ovinkom saltam, pol pa stojim na bremzi pa sklopki, pa na izhodu pohodim gas pa spustim sklopko - sam ta tehnika mi ni glih pr srcu, k bremze bolj trpijo...

probu sn pa ze tud brez sklopke saltat, in gre prav lepo, brez cukanja, sam filing mors met za gas!!
drugac najraj mam pa zlo hitre, odprte ovinke, da lahk 140 skoz njih vsekas brez problema, da sploh se ni treba kaj dost zajevat z menjalnikom, pa se tist filing hitrosti je taprav...

:P
glede APNke je pa tak... ...to ni sportn motor...

res pa je moj sosolc iz pete direkta v prvo vrgu..

stvar je zdrzala!!

recimo na aprilii, kljub temu da so prestave dost bolj skupi ko pr APNki, vedno pazim, kok saltam, da se ne slucajn kdaj zasaltam. ce kamikaziram, gor vedno brez sklopke, dol pa glih tolk da ne cukne prevc!
