Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To mar 24, 2009 6:50 pm

za hondo bi bla to že smrt, če bi vidla sam 3k obratov :lol: :lol: :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
user_x
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe okt 17, 2008 5:29 pm
Kraj: Portorož & Iv. gorica

Napisal/-a user_x Sr mar 25, 2009 9:00 am

IcEm4n je napisal/-a:za hondo bi bla to že smrt, če bi vidla sam 3k obratov :lol: :lol: :lol:

:rofl
Jst svojega najprej lepo segrejem, potem pa ga vozim, kot mi zapaše, včasih ga pritisnem tudi do rdečega, včasih pa se čez naselje vozim v 4 prestavi. Avto zaenkrat dela vredu, za razliko očetovega. Oba imava isti motor, pa gre njegov občutno slabše (prej ga je nekaj let vozila ena ženska, samo po mestu), se čuti, da je zamorjen in ima tudi višjo porabo - nekje pol litra.
Tako da moje mnenje, avtu ne bo nič hudega, če mu vsake toliko pokažeš, česa je zmožen :P
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Sr mar 25, 2009 11:09 am

user_x je napisal/-a:
IcEm4n je napisal/-a:za hondo bi bla to že smrt, če bi vidla sam 3k obratov :lol: :lol: :lol:

:rofl
Jst svojega najprej lepo segrejem, potem pa ga vozim, kot mi zapaše, včasih ga pritisnem tudi do rdečega, včasih pa se čez naselje vozim v 4 prestavi. Avto zaenkrat dela vredu, za razliko očetovega. Oba imava isti motor, pa gre njegov občutno slabše (prej ga je nekaj let vozila ena ženska, samo po mestu), se čuti, da je zamorjen in ima tudi višjo porabo - nekje pol litra.
Tako da moje mnenje, avtu ne bo nič hudega, če mu vsake toliko pokažeš, česa je zmožen :P


:D :D ja mora iti preko 4000 omin drugače je zaspan :idea: se lepše pol vrti in bolje speljuje sam sprobal na 1.8i ;)
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Sr mar 25, 2009 11:38 am

IcEm4n je napisal/-a:za hondo bi bla to že smrt, če bi vidla sam 3k obratov :lol: :lol: :lol:

:):):):)
Tota je dobra ja :)
Sicer pa fantje mal berem tole pa vidim,da nihče ne omenja kak motor vozi pri dizlu so namreč obrati precej nižji kot pri bencinarju in tudi razlika je pri NA motorjih in turbincih.
Drugače pa kot so nekateri povedli vozi kot ti paše a vedi,da je za sam motor in njegove sklope dobro,če mu kdaj pokažeš kdo je šef in mu daš malo vetra :)
Jst namreč mrzlega nikol ne tiščim nad 2500 rpm toplega pa redko kdaj spustim pod 4000 rpm ob normalni vožnji pustimo omejitve in promet.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Dego
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: Pe jan 14, 2005 2:03 pm

Napisal/-a Dego Sr mar 25, 2009 1:10 pm

avtu moreš dat vedet, da si ti lastnik in ne on tebe, da si bo kar zmislo da nebo nikam potegno pa še porabo večjo pa kaj jaz vem kaj, bum po gasu saj niso iz cukra avti

babo tui moreš nažgat pošteno od časa do časa, drgač bo presedlala na drugega konja
Francozi delajo parfume, nemci pa avte!
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr mar 25, 2009 3:31 pm

Ko je že ravno taka tema, naj še kdo pove, kakšni so optimalni obrati pri dizlu pri vožnji s konstantno hitrostjo. Oziroma zanima me, kolikšni so priporočljivi minimalni obrati, ko še ni treba šaltat v nižjo prestavo? Ker npr. pri meni v 6. prestavi pri 90 km/h motor lavfa malo pod 1700 obrati - je to premalo?

Eni pravijo, da lahko dizla voziš tudi pri 1500 obratov ali celo pod to številko, drugi spet pravijo, da ti bo jermen vtrgal, če boš tako vozil. Kaj je zdaj res?

Pa še eno vprašanje: Dokler se mašina ne segreje, kolikšni so max. obrati, ki še ne škodijo motorju oz. turbini? Ja vem, glupa vprašanja, ampak sem bolj nov pri dizlih... :oops:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Sr mar 25, 2009 3:39 pm

Polo78 je napisal/-a:
Eni pravijo, da lahko dizla voziš tudi pri 1500 obratov ali celo pod to številko, drugi spet pravijo, da ti bo jermen vtrgal, če boš tako vozil. Kaj je zdaj res?

Jst mojga dizla vozim pogosto v najvišji prestavi od 45km/h naprej. Pa ni še ničesar odtrgalo, avto pa ma skoraj pol miljona prevoženih.
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 Sr mar 25, 2009 3:40 pm

Dokler se ne segreje so priporočljivi obrati, ko se turbina sploh ne zažene. Torej manj = bolje. Jaz 1-2-3 prestavljam pri cca 1500 obratih, potem pa vedno pod nekje 2000 dokler se ne segreje.

1700 obratov sploh ni problem za dizla, samo kdaj pa kdaj ga pa le spravi do 4000 obratov, da se malo prezrači.
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Sr mar 25, 2009 4:46 pm

Polo78 je napisal/-a:Ko je že ravno taka tema, naj še kdo pove, kakšni so optimalni obrati pri dizlu pri vožnji s konstantno hitrostjo. Oziroma zanima me, kolikšni so priporočljivi minimalni obrati, ko še ni treba šaltat v nižjo prestavo? Ker npr. pri meni v 6. prestavi pri 90 km/h motor lavfa malo pod 1700 obrati - je to premalo?

Eni pravijo, da lahko dizla voziš tudi pri 1500 obratov ali celo pod to številko, drugi spet pravijo, da ti bo jermen vtrgal, če boš tako vozil. Kaj je zdaj res?

Pa še eno vprašanje: Dokler se mašina ne segreje, kolikšni so max. obrati, ki še ne škodijo motorju oz. turbini? Ja vem, glupa vprašanja, ampak sem bolj nov pri dizlih... :oops:


Odvisno od motorja samega (konstrukcija, izvedba vbrizga, ... )

V splošnem novejši, sodobni agregati potrebujejo višje vrtljaje, kot njihovi predhodniki.

Dobro/najboljše je, če ima voznik "posluh" za motor.

LP
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr mar 25, 2009 5:19 pm

davac je napisal/-a:Moja teta je kaki 2.leti nazaj kupla čist novega bmw-ja in ona se vedno vozi samo na kratke relacije in pod minimalnimi obrati.no in avto je po nekje enem letu začel cukat pa malo zgubil na moči nakar so ga odpeljali na servis na pregled.In še danes se spomnim da je mehanik rekel da ni čisto nič narobe z avtom le treba ga je kdaj pa kdaj malo pritisnit po gasu,pa še res je bilo ene parkrat je potem šel stric na avtocesto pa ga malo'spucal po domače povedano'in vse skupaj se je porihtalo. :clapclap


sj to je tut se dogajalo na mojmu polotu, ko ga je mama vozla...skos je trokiru (v prostem teku).ko smo šli s frendi na SLO obalo po AC je potem tudi od takrat napej delu normalno (sedaj sm pa kr naprej na AC)
Lep pozdrav :)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr mar 25, 2009 5:20 pm

Polo78 je napisal/-a:Ko je že ravno taka tema, naj še kdo pove, kakšni so optimalni obrati pri dizlu pri vožnji s konstantno hitrostjo. Oziroma zanima me, kolikšni so priporočljivi minimalni obrati, ko še ni treba šaltat v nižjo prestavo? Ker npr. pri meni v 6. prestavi pri 90 km/h motor lavfa malo pod 1700 obrati - je to premalo?

Eni pravijo, da lahko dizla voziš tudi pri 1500 obratov ali celo pod to številko, drugi spet pravijo, da ti bo jermen vtrgal, če boš tako vozil. Kaj je zdaj res?

Pa še eno vprašanje: Dokler se mašina ne segreje, kolikšni so max. obrati, ki še ne škodijo motorju oz. turbini? Ja vem, glupa vprašanja, ampak sem bolj nov pri dizlih... :oops:



Če teb jermen utrga ti dam za novga :P ( kokr vem, maš ketno ).

Drugače pa, ko je avto lepo zagret ( cca 15 km pri temp okoli 0 ), kar lepo po gasu pritisni, se vsaj saje ne bodo zapacale pa filter saj se ti bo mal spucal pa take...ne ga šparat preveč, ko je segret seveda še enkrat poudarjam.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr mar 25, 2009 5:21 pm

Matjazy je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:
Eni pravijo, da lahko dizla voziš tudi pri 1500 obratov ali celo pod to številko, drugi spet pravijo, da ti bo jermen vtrgal, če boš tako vozil. Kaj je zdaj res?

Jst mojga dizla vozim pogosto v najvišji prestavi od 45km/h naprej. Pa ni še ničesar odtrgalo, avto pa ma skoraj pol miljona prevoženih.


Teb nimakaj utrgat :P ..pa a nimaš v oglasu napisan da maš 350 kkm? to ni pol miljona. ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Sr mar 25, 2009 5:34 pm

Moj avto je star 14 let, vozi pa se večinoma med 1000 in 2000 obrati. Še na AC je pri 130 km/h malo pod 2500 obrati. 3000 ali več pa vidi samo pri prehitevanju, kar je zelo redko. Pa ni dizel, je bencinar in še danes pije med 9 in 10 litri, kar je celo malo manj kot tovarniško deklarirana, katalizator pa je še prvi gor. Iz tega sklepam, da nizki obrati ne bodo zafušali motorja in katalizatorja že pri 70k tako kot si napisal.
Skozi tehničnega sem do zdaj še vedno prišel brez težav.
Slika
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Sr mar 25, 2009 6:46 pm

ja fak, ke je tle fora, zakva ga nebi enkrt mav v obrate zavrtel
a dilo pri straniščni školki tut ne dvignete do konca nikoli!
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr mar 25, 2009 7:22 pm

5cho je napisal/-a:
orbital je napisal/-a:ga držim zmeraj na/nad 4000, ker bremza boljše pa še bolj stabilen je pri velikih obratih v malo nižji prestavi


ali lahko pojasniš še to?


Na papirju bi tole sicer držalo, v praksi pa ne najbolj. Pa še to velja le za vrtenje okoli navpične ali prečne osi motorja. Vrtilna količina namreč.


No, jaz svojega dizla vozim največ na 1800 - 2000 vrtljajih. V mestu 1600 v tretji ali pa 1200 v četrti, a slednje precej redko. Na avtocesti včasih tudi na 2500 (130 km/h). In to mi je to.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
MateSLO
Novinec
 
Prispevkov: 391
Pridružen: So dec 06, 2008 1:30 pm

Napisal/-a MateSLO Sr mar 25, 2009 7:57 pm

Polo78 je napisal/-a:Ko je že ravno taka tema, naj še kdo pove, kakšni so optimalni obrati pri dizlu pri vožnji s konstantno hitrostjo. Oziroma zanima me, kolikšni so priporočljivi minimalni obrati, ko še ni treba šaltat v nižjo prestavo? Ker npr. pri meni v 6. prestavi pri 90 km/h motor lavfa malo pod 1700 obrati - je to premalo?

Eni pravijo, da lahko dizla voziš tudi pri 1500 obratov ali celo pod to številko, drugi spet pravijo, da ti bo jermen vtrgal, če boš tako vozil. Kaj je zdaj res?

Pa še eno vprašanje: Dokler se mašina ne segreje, kolikšni so max. obrati, ki še ne škodijo motorju oz. turbini? Ja vem, glupa vprašanja, ampak sem bolj nov pri dizlih... :oops:


Zakaj pa mislis da bi ti jermen raztrgalo ce vozis z nizkimi obrati? :shock:
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Sr mar 25, 2009 8:39 pm

Matjazy je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:
Eni pravijo, da lahko dizla voziš tudi pri 1500 obratov ali celo pod to številko, drugi spet pravijo, da ti bo jermen vtrgal, če boš tako vozil. Kaj je zdaj res?

Jst mojga dizla vozim pogosto v najvišji prestavi od 45km/h naprej. Pa ni še ničesar odtrgalo, avto pa ma skoraj pol miljona prevoženih.


avto je najbolš vozt tam kjer mu najbl paše,kar pa pod 1700 obrati zihr ni ker se matra+prebogato mešanco dela.odvisno od kje ma največ navora.
tok da te fore v peti po mestu,s 1350 obrati so prou bedaste. ;)
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Sr mar 25, 2009 8:57 pm

Se sedaj občasno vozim z dizlom in ne razumem od kod vam izkušnje, ki sem jih vedno bral po forumu, da ima večji navor, bolj potegne, se lahko vozi pri nižjih obratih in podobno. Je ta dizel avto močnejši od bencinarjev pri hiši, enih kar precej, pa če ga hočem voziti normalno ga moram skoraj isto spuščati v obrate, razlika z bencincom je edino ta, da bencinec nad 3000 obratov tudi konkretno potegne in ne samo brni, tako kot dizel. O navoru pa lahko rečem samo to, da ga ne najdem. Pri nižjih obratih se turbo dosti počasneje prebudi kot pri bencincu, ko se zbudi nekontrolirano nekaj malo cukne, potem pa zaspi in pospeševanja kar sfali. Dizl je za traktorje.

Tako da, kako ga vozit? Tako, da se pelje. Če ga voziš pri 1500 obrati je tako, kot da voziš švohnejšega bencinarja pri 1500 obrati. Pelje se za silo, ni pa nekaj preveč odziven.
 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a AudiBoy Sr mar 25, 2009 9:11 pm

Dizel - nekje do 2000 obratov (lahko pa tudi vec :) )
[size=75]Volvo. For life.[/size]
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Sr mar 25, 2009 9:49 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:ja fak, ke je tle fora, zakva ga nebi enkrt mav v obrate zavrtel
a dilo pri straniščni školki tut ne dvignete do konca nikoli!


zmaga :D :D
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov