Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Pe okt 03, 2003 8:43 am

Sam tole bi reku: malo pleha, malo žice - evo nove Opelice.
Ne resno - mam druzinskega Opla, ki je velik in okoren, pa bom kupu se enga opla, ki je majhen in strupen!

Sicer pa - čimbolj original naredi, pa spedeni v nulo, potem pa na SVAMZ po certifikat, pa bo registracija samo 20000 na leto!
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso Pe okt 03, 2003 6:14 pm

Aha ta modra je tud taprava.Ja jaz mam pa temno modro sicer je neregistrirana l.71 1.9 motor v prometni 1.6.Sem pa se dve leti nazaj vozo z njo sem mel za osebni avto zdaj pa lepo počiva v garaži pa leta nabira.Bo pa počasi prišel čas za obnovo.Ej od česa maš pa ti mašinco not?
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe okt 03, 2003 7:49 pm

Ali si 100% da je 1,9 ?

Od zunaj sta ta motorja skoraj identična, pa še obstajale so varijante z manjšimi in večjimi kompresijami, itd.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Pe okt 03, 2003 7:55 pm

Koliko stane tak OPELček ????
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso So okt 04, 2003 5:34 pm

Ja ja je 1.9.Sem mel na servisu preden sem jo začel vozit pa je bla manjša generalka gor pa so mi tak rekli edino če so me malo napizdli.
Za Venoma glede cene pa ti žal ne bi mogo odgovorit.Če bi mel certifikat oldtaimera bi vedo zdaj pa žal...Me pa vseeno zanima kolk je cena takega avteka? A ve kdo?
 
Uporabniški avatar
anzee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne okt 06, 2002 7:22 pm
Kraj: Ljubljana - Šiška

Napisal/-a anzee Ne okt 05, 2003 5:56 pm

Hoj! Ja jaz mam masino od B mante (L-jetronic), mi pa doma lezi se tastara 1,6S;
Cene mant? Hmm, ful razlicno, odvisno od ohranjenosti - poglej na ksno nemsko stran z rabljenimi avti pa poglej.. (od 200 - 5000+ eurov)
A mas kaksno sliko od svoje mante? Kaksno pa ima opremo (SR/rallye, S, L?). A mas kaksne rezervne dele viska? :)
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso Ne okt 05, 2003 11:06 pm

Ja slike nimam nobene žal.Glede opreme pa me preveč vprašaš sploh ne vem kaj kira oznaka pomeni mislim pa da je S če je to tisto ko piše 1.6S.Glede delov pa nimam nič bom zdaj še sam prednjo šipo rabil mi je nekaj na avto gor padlo ko ga mam v garaži pa je šla rakom žvižgat.Ej nekaj mi reči?Ti je kaj znano če bi šla kaka mašinca od senatora not?Kolk KM pa ma ta tvoja mašinca?Kaj pa certifikat za old. maš?
 
Uporabniški avatar
anzee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne okt 06, 2002 7:22 pm
Kraj: Ljubljana - Šiška

Napisal/-a anzee Po okt 06, 2003 8:01 am

ja, glede opreme je odvisn pol al mas luksuzno notranjost, obratomer, dodatne stevce, spero,... no pa sej je vseen...
za sprednjo sipo je mal jeba..sam mogoce se bo kej dobil...aja sej res, tam blizu, pri poljcanah je un odpad "cenc" (zbelovska gora, loce pri poljcanah) - in ma eno manto A not; ne spomnim se dobro ce ima sipo, sam mislim da je se notri! mogoce je dobr da gres pogledat (in dobr ceno zbijes, ker ima i**** navite cene...)
sicer gre pa notr skor vsaka oplova masina :) od senatorja (ce mislis 3,0 24V ali pa navadne cih sestake) bi sla, samo moras dati druge fedre, bremze, in karoserijo predelat (nardit luknjo za kiler, ker mora it bolj naprej, grelec za kabino mors odstrant in tam pleh odzagat,... skratka tezavno..)
moja masina ma 110KM, certifikata pa zal se nimam (tle pr nas je en cudn klub k so ful pametni, pa se drugo masino mam in ne cist vse originalno...tko da ka pa vem...)
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Po okt 06, 2003 9:17 am

Ej glih zdej sm se spomnil da je ne daleč stran on fužin model ,k ma cel kup oplov zuni !!!!!!!!!! Bom šov mal PREČIKERAT jst to !!!!!!!!!1 8)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po okt 06, 2003 10:14 am

90% mant je bilo prodanih preko carinske licitacije, se pravi avtov ki jih lastniki niso peljali nazaj iz bivše jugoslavije, ali pa so bili zaseženi...

Za vsako tržišče se je pa posebej naročevala oprema, tako da je teško reči kateri model je in kakšno opremo ima. Edino če opiše kaj vse ima v avtu...


Anže: saj začasno predelat na vpljinjač ni problem, pa pokaži to potem kvazi strokovnjakom iz oldtimerskega Cluba. Pa vprašaj jih kaj je od zunaj razlika med motorjem Mante A z vbrizgom in Mante B z vbrizgom!!!! Dejanska razlika ni vidna in je samo 0,1 L razlike v prostornini!!!!

Matr me razpi***di jo razni kvazi strokovnjaki ki otežujejo življenje normalnim ljudem. Anzetovo Manto sem videl v živo in ga poznam in vem da skrbi za avto. In tak avto si zasluži certifikat oldtimerja!!!
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso Po okt 06, 2003 11:59 am

Torej to pomeni da kakršna koli manjšo predelavo nardiš pa adijo papiri al kaj?Bedaki!!!Jaz glede opreme pa je pol vrjetno čist navadna mam vse obično not nobenga obratomerja itd..Ej a ve kdo kolk pa ma pol moja 1.9 KM.Ej Anže ti pa če boš kaj z manto po mb skako pa javi prej tu gor pa da vidim to mašinco.A zdaj si bil v murski?LP
 
Uporabniški avatar
anzee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne okt 06, 2002 7:22 pm
Kraj: Ljubljana - Šiška

Napisal/-a anzee Po okt 06, 2003 1:16 pm

@pero:
ja, mas prou; sej verjetn se bom v kratkem zmenu za pregled, sam pomoje ne tle pr nas - baje je en klub k niti ni panike tok kaksn je avto pa dobis certifikat...eni majo hrosce tko razsirjene in znizane pa je kul...
sej najprej bom to moznost probu, potem pa sele frgazr nazaj not vrzem :) je pa tut tko, kolega je tle pri nas sel z bmw316 ('77) pa mu ga niti pogledal niso! je pa res da je original... no sej.. bomo vidl ... ps. mas ze ksne tamale porte?

@soso:
ja naceloma je tko da dobis vprasalnik (anketo?), tm mas vprasanja kaj je vse original in podobno... potem pa pades v dolocen razred za oldtimerje; potem pa se pregledajo ce je res kar si napisu (oziroma tako nekako); mas pa postavke kot so recimo - originalne sedezne prevleke / originalne iztrosena / obnovljene originalne / nedopustne in podobne gluposti... pa pise kao v pravilniku: "dovoljene so predelave iz tistega casa"; jah, pol mam jz barvno kombinacijo v notranjosti cist ok (tapecirat so znal tut takrat), einspritz je tut obstaju - v GT/E, sportni spegli so tut od GT/E modela... edin zatemnjene sipe in dejstvo da je 2,0 in ne 1,9... no sej bomo ze :)
drgac pa ti itak sporocim ce bom se kaj v MB, sem bil pa v murski ja, samo ne z manto (dez pa to :) ) - je blo pa noro!

lp Anze
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Pe okt 10, 2003 12:01 pm

Sej je mal "off-topic", pa vseeno - naletel sem na tole slikico, pa ti jo prilagam, da si jo snames mogoce - Opel Manta GTE:


Slika
 
Uporabniški avatar
anzee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne okt 06, 2002 7:22 pm
Kraj: Ljubljana - Šiška

Napisal/-a anzee Pe okt 10, 2003 5:30 pm

uuu naaajs :)
bom se mal predelu da bo taka k moja :) :) :)
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso Pe okt 10, 2003 6:08 pm

Jaz pa sem jo dal ze za ozadje je full dobra slikca!
 
oldi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če sep 11, 2003 5:18 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a oldi Pe nov 12, 2004 12:48 am

Pero je napisal/-a:Matr me razpi***di jo razni kvazi strokovnjaki ki otežujejo življenje normalnim ljudem. Anzetovo Manto sem videl v živo in ga poznam in vem da skrbi za avto. In tak avto si zasluži certifikat oldtimerja!!!

hojla pero tuki oldi, najprej se prepričaj o kom govoriš potem pa udari po njem...
jaz sem komisar, ki je zavrnil manto na pregledu in to povsem upravičeno! če te pa zanimajo moje refrence si pa poglej na bmwforumu pod oldtimerje obmova BMW 2002tii...
glede tega "je pa tut tko, kolega je tle pri nas sel z bmw316 ('77) pa mu ga niti pogledal niso! je pa res da je original... no sej.. bomo vidl ..."
je pa tko da sm ga tud jest ocenu in ni res da ga niti pogledal nisem! lahko ti tudi po spominu povem da je bil izredno slabo polakiran...(smeti, pomaranča,...)

lp oldi

PS:bmwforum-tii, starodobnik-w128
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe nov 12, 2004 9:19 am

oldi je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:Matr me razpi***di jo razni kvazi strokovnjaki ki otežujejo življenje normalnim ljudem. Anzetovo Manto sem videl v živo in ga poznam in vem da skrbi za avto. In tak avto si zasluži certifikat oldtimerja!!!

hojla pero tuki oldi, najprej se prepričaj o kom govoriš potem pa udari po njem...
jaz sem komisar, ki je zavrnil manto na pregledu in to povsem upravičeno! če te pa zanimajo moje refrence si pa poglej na bmwforumu pod oldtimerje obmova BMW 2002tii...
glede tega "je pa tut tko, kolega je tle pri nas sel z bmw316 ('77) pa mu ga niti pogledal niso! je pa res da je original... no sej.. bomo vidl ..."
je pa tko da sm ga tud jest ocenu in ni res da ga niti pogledal nisem! lahko ti tudi po spominu povem da je bil izredno slabo polakiran...(smeti, pomaranča,...)

lp oldi

PS:bmwforum-tii, starodobnik-w128


Zdravo oldi.

Kje si pa našel tole staro debato? Če želiš lahko nadaljujemo.

Povej mi kaj je smisel da se ohranjajo in vzdržujejo oldtimerji? Sigurno ne to da se nekdo poceni vozi s starimi kripami. Ampak da se kaže tehnična kultura in nivo avtomobilizma/motorizma.

Če se hvališ kaj imaš.... recimo jaz imam Tomosa. Tomos Norton!!! Ali sploh veš koliko jih je v Sloveniji? Koliko jih je bilo ''narejenih'' ? In predelan je v Combat Norton ''kit'' . In se pravi da sedaj ne morem dobiti certifikata za njega? Ne hvala, ga tudi ne mislim nikoli registrirat. Sploh pa ne da mi razni kvazi strokovnjaki pametujejo. Pa mam še par oldtimerjev pa ne se bat vsi bodo stilsko restavritrani in predelani.

Daj prosim napiši kakšni motorji so bili v Manti A in kakšne so zunanje razlike. Prosim!

Kateri avto je bil slabo polakiran?

Anžeta sem imel prilko parkrat videt v živo in se pogovarjat z njim in se mi zdi v redu tip ki se trudi za svoj avto. Takim bi bilo treba pomagat ne pa da se jih lovi na detalje in zajebava.

LP
Peter Pejovič
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe nov 12, 2004 9:30 am

ampak res z veseljem čakam da mi napišeš vse opcije motorjev Mante A in kaj je vidna razlika...

Pa še lahko napišeš če se da dobit certifikat če se vgradi motor od Comodorja, pa kaj je vidna razlika med 2.8 E in Irmsher 4.0E

Pol se pa dobiva na pijački pa ti prinesem revije iz leta 70 in naprej da sam pogledaš.
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Pe nov 12, 2004 10:50 am

Opel Manta zakon avto!!!!
 
oldi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če sep 11, 2003 5:18 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a oldi Pe nov 12, 2004 1:21 pm

ojla
kar se tiče tomos norton ti po pravici povem da to ni moje področje(motorji in mopedi) sem pa restavriral colibrija iz leta 58... me pa seveda zanima za kakšen motor gre...
slabo je pa polakiran BMV o katerem govori anže...

načeloma na provokacije(naipiši vse opciej mante) ne odgovarjam, vendar naj ti bo, da boš vidu kakšen kvazi strokovnjak sem...
opis se nanaša samo na serijsko proizvodno... in ne Irmscher ali Steinmetz....ne nanaša se na 140ps turbo motorje ali pa predeleve Michela Maya... pravtako nisem upošteval 78 narejenih vozil Manta TE 2800... in ne modela »Black-Magic« ki so jih naredili 850 na osnovi GT/E...
Torej v Manti A so bili štirje motorji in sicer:
1.motor-1,6 Liter: 1584ccm, 68ps, Fallstromvergaser 35PDSI;
2.motor-1,6 Liter S:1584ccm, 80ps, Fallstromvergaser 32DIDTA-4
3.motor-1,9 Liter S: 1897ccm, 90ps, Fallstromvergaser 32DIDTA-4
to so vergaser motorji, ki so jih ugrajevali od 1970-1975, vozila s temi motorji so imela oznako Manta L in Manta SR. Leta 72 in v začetku leta 73 so ugrajeval tudi 1,2 Liter motor iz kadetta, predvsem zaradi naftne krize.
Zunaje razlike: Model L je imel navadne flege z »krožnik« pokrovi in enotno barvo strehe, okroglo vzvratno ogledalo in 5 col platišča, maska je bila obkrožena z krom letvico in je bil original brez navzdol usmerjenih meglenk imel je tudi krom pokrov za tank na kjuč in vse letvice so bile eluksirane ali kromane... SR model je imel za 0,5 cole širše felge z značilno »štiriperesno« barvo (kombinacija črne in srebrne z majhnimi pokrovči na sredini in znakom Opel) streha je bila prekrita z »leder-efekt«, nedoločjive pa so stranske črte saj so jih nekateri modeli SR imeli in drugi ne(nekateri pravijo da je imela te značilne črte samo verzija Luxsuz-Berlinetta) Model SR je imel izpuh na desni model L pa na levi. SR je imel original tudi za razliko od L-a štirikotno vzvratno ogledalo...
4.motor-1,9 Liter E: 1897ccm, 105ps, Bosch L-Jetronic
to je varianta z ubrizgavanjem in je imela oznako Manta A GT/E
Bistvena razlika je bila v serijski dvobarvnosti pokrovov in črtah ob strani z napisom GT/E ni pa imela »Leder-efekt« strehe, serijsko. večina letvic(okoli šip) je bila črnih vzvratno ogledalo je bilo »špičasto« zaobljeno naprej, imela je meglenke in maska ni bila obrobljena z krom letvico in pokrovček za tank je bil v barvi avta in brez ključavnice.
sigurno je bila še kakšna razlika in če jo veš mi jo prosim zaupaj saj me to zanima...
Z TII-jem se nisem hvalil kaj imam ampak sem samo hotel potrditi restavratorsko kompetenco...
verjamem da ta anže fejst fant in da vlaga veliko denarja in energije vendar tako vozilo kot ga ima ne izpolnjuje pogojev za starodobnika pri zvezi SVS in ne pametujem...

lp jure petač
PS: pa prelistaj si revijo Auto Motor und Sport iz 7. november 1970, Heft 23
Zadnjič spremenil oldi, dne Pe nov 12, 2004 1:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov