ddean1 je napisal/-a:No povem iz prve roke kako je z različnimi avtomobili. (privat & službeni)
Situacija: doma v hribu cca 300 m, z 12 % klancem - asfalt
V oklepaju širina gum ker je velik faktor)
BMW 520I (205) - Srednja žalost, kljub ASC
BMW 318 CI (225) Katastrofa kljub vsej elektroniki
Toyota RAV 4 2,2 cat (225) - Brez problema tudi v 20 cm snega
Škoda Octavia 1,9 tdi - (195) ne gre nikamor - (najslabša možna izbira)
WV Passat 1,9 tdi (205) - gre brez problema (še najboljši od RWD)
Škoda Superb 2.0 TDI (225) - nekje med Pasatom in Ostavio
Na vseh so montirane pozimi zimske gume zgornjega cenovnega razreda.
Naj si vsak ustvari potem svojo sliko
timm je napisal/-a:Smo imeli kar nekaj let Volvo 340gl, ki ima zadnji pogon. Pa je šel avto ne super ampak odlično po snegu v hrib. Res pa je, da so imeli ti Volvi menjalnik zadaj, kar je pripomoglo k večjem težišču zadaj. In pa motor je bil 1.6 diesel, kar skoraj ni moglo zakopati, ker ni moči.
lenivec je napisal/-a:ko sem delal v pralnici je bil en ded z novo bemflo petko zadaj v prtlažniku pa 50 kilski kviht. ker se avto lažje pozimi vozi.
ahahahahaha kaj vse ne doživiš leta 2009. BMW pa itak na nenormaln lizing kuplen samo da je bmw. zakaj zavraga taki ljudje kupijo avto z zadnjim pogonom če nevejo zakaj ga majo
mihaing je napisal/-a:Dostikrat se vprašam, ali je zadnji pogon (recimo BMW) pri vožnji v zasnežen hrib (cca10cm snega) boljša od sprednjega pogona.
Predvidevam, da je vožnja na zasneženi cesti precej bolj težavna z zadnjim pogonom, a v hrib predvidevam da bi morala biti boljša ker je v tistem trenutku večinoma teže-težišča zadaj.
Morda kdo z izkušnjami??
lenivec je napisal/-a:ker če pa ma bemfla 530D potrebo po kvihtu v prtlažniku p alahk kr zaprejo fabriko
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov