Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
ggg
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:13 pm

Napisal/-a ggg Če jul 30, 2009 5:33 pm

glede na to, da toliko komplicirate z ogrevanjem vprasam, ker me zanima. 200m je 3/4 smarne gore, kar pomeni kar nekaj casa v 2 ali 3. prestavi s trenutno porabo goriva med 18-25l/100km in takrat turbina dela na polno...

Blinder je napisal/-a:
ggg je napisal/-a:kaj pa voznja v breg?

sam zivim na takem kraju, da me zjutraj caka cca. 200m visinskega vzpona (10% klanec) in to dobesedno 300m od parkirisca. naj pozimi dlje ogrevam avto na mestu ali kako? :?


Ogrevanje na mestu je tudi škodlijvo. Če imaš 300m ravnine v eno smer, je to 600m v obe smeri, torej prevozi 10x, da se ti ogreje voda, pa še 10x, daa se ti segreje še olje, šele potem lahko greš z turbodizlom v klanec. Če bi imel bencinca pa bi lahko takoj šel v klanec. Če ne boš ravnal tako, kot sem ti napisal, ti bo cedila turbina po par mescih. Znanstveno dokazano.

Mogoče pa se ti splača bolj pustit avto na vrhu klanca, in naredit tisti klanec peš ali s kolesom. Raje se mal sprehodiš, kot da ti cedi turbina.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če jul 30, 2009 5:35 pm

Zgleda kot ,da smo danes v 70-ih ko so vozili zastave, lade, imv, ko si moral imeti naštudiran avto.

Vozi normalno po omejitvah in zadeva špila sto na uro. :roll:

OFF: še ena tema za kregarijo :pop:
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx Če jul 30, 2009 6:18 pm

@mihanig: kje ti vidiš tu kregarijo?
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če jul 30, 2009 6:26 pm

Imam TDI-ja 74kw pa do 2000 obratov spi. Tam 1800 se ga da pelat, samo se čuti, da se mašina matra. Jaz ne vem kakšne dizle imate vi. 2000 do 2200 je normalno obratov, če se hočeš pelat normalno. Enako pri 2.5 tdi-ju 128kw. Do 2000 spi in se matra.

Res pa se mi sedaj ko dizle vozim ne zdi čudno, zakaj je poraba dva litra nižja od porabe bencinarja... zaradi zaspanosti. O navoru pa govorijo samo ljudje, ki še niso vozili normalnega bencinarja in primerjajo dizla turbinca 1.9 z navadnim bencinarjem 1.2, recimo. Primerjajte raje 1.9TDI z 1.8T.

Kako vozit dizla, da bo dolgo laufal? Tako kot bencinarja. Normalno, da diha, ne ga matrat pri 1500 obratov, samo zato, da bo poraba 5,5l, potem si raje kupi 1.2 bencinarja, ki bo imel enake zmogljivosti, pri takšnih obratih se enako matra kot dizel, pa še spil bo manj.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Če jul 30, 2009 6:28 pm

Blinder je napisal/-a:
ggg je napisal/-a:kaj pa voznja v breg?

sam zivim na takem kraju, da me zjutraj caka cca. 200m visinskega vzpona (10% klanec) in to dobesedno 300m od parkirisca. naj pozimi dlje ogrevam avto na mestu ali kako? :?


Ogrevanje na mestu je tudi škodlijvo. Če imaš 300m ravnine v eno smer, je to 600m v obe smeri, torej prevozi 10x, da se ti ogreje voda, pa še 10x, daa se ti segreje še olje, šele potem lahko greš z turbodizlom v klanec. Če bi imel bencinca pa bi lahko takoj šel v klanec. Če ne boš ravnal tako, kot sem ti napisal, ti bo cedila turbina po par mescih. Znanstveno dokazano.

Mogoče pa se ti splača bolj pustit avto na vrhu klanca, in naredit tisti klanec peš ali s kolesom. Raje se mal sprehodiš, kot da ti cedi turbina.


Samo tole se mi zdi pa malo preveč.Pa kaj si ti ja nor,da bi se preden grem v službo vozu sem ter tja par minut,da bi potem lahko premagal en klanec.Pa sej motorji niso iz papirja.ok dobro vem,da je motor mrzel sam vseeno mal se posluši.V tist breg lahko ravno tako pelje mrzel avto le,da nesme nabijat obratov do max.Pač pozimi malo spremljaš razmere in pač ne premagaš vzpona na 5000rpm ampak zgolj z toliko obrati kot jih potrebuješ.Pomaga tudi kakovostno olje,ki začne mazat pri nižjih temperaturah.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če jul 30, 2009 7:29 pm

sašo5 je napisal/-a:točno tako..(tu je Adis mal v "temo brcnu" )zgleda, da bo še turbine menjal, če si ne bo omislil atmosferca :P


lahko, da se motim a vsi delamo napake... lahko, da sem narobe razumel.

btw: sej je v mojih rokah atmosferc :P
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Če jul 30, 2009 7:31 pm

Blinder je napisal/-a:Če imaš 300m ravnine v eno smer, je to 600m v obe smeri, torej prevozi 10x, da se ti ogreje voda, pa še 10x, daa se ti segreje še olje, šele potem lahko greš z turbodizlom v klanec. Če bi imel bencinca pa bi lahko takoj šel v klanec. Če ne boš ravnal tako, kot sem ti napisal, ti bo cedila turbina po par mescih. Znanstveno dokazano


Kaj vse človek prebere...
Upam, da se zaj*bavaš.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Če jul 30, 2009 7:44 pm

Ne, resno misli :lol:
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če jul 30, 2009 7:45 pm

RENO911 je napisal/-a:Imam TDI-ja 74kw pa do 2000 obratov spi. Tam 1800 se ga da pelat, samo se čuti, da se mašina matra. Jaz ne vem kakšne dizle imate vi. 2000 do 2200 je normalno obratov, če se hočeš pelat normalno. Enako pri 2.5 tdi-ju 128kw. Do 2000 spi in se matra.

Res pa se mi sedaj ko dizle vozim ne zdi čudno, zakaj je poraba dva litra nižja od porabe bencinarja... zaradi zaspanosti. O navoru pa govorijo samo ljudje, ki še niso vozili normalnega bencinarja in primerjajo dizla turbinca 1.9 z navadnim bencinarjem 1.2, recimo. Primerjajte raje 1.9TDI z 1.8T.

Kako vozit dizla, da bo dolgo laufal? Tako kot bencinarja. Normalno, da diha, ne ga matrat pri 1500 obratov, samo zato, da bo poraba 5,5l, potem si raje kupi 1.2 bencinarja, ki bo imel enake zmogljivosti, pri takšnih obratih se enako matra kot dizel, pa še spil bo manj.


To so vse ene same velike oslarije. Očitno si se ti vozil s samimi zjebanimi TDI-ji, kar se seveda tudi ne čudim, če jih "vešči" uporabniki vozite kot bencinarje. Se samo še manjka, da bi vanje bencin tankali. Dej prosim preberi si tukaj http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... -3571.aspx test golfa z 1.9TDI in ravno med plusi je zmogljivost motorja in predvsem navor.
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Če jul 30, 2009 7:50 pm

...TDI ni dirkalnik, v bistvu največ pripomoreš z zmerno vožnjo (tudi vztrajnik in sklopka)


pa še kako je dirkalnik :)

mrzlega ne tiščat,pa zadnji km ali dva zmerna voznja da se ustali..
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če jul 30, 2009 7:58 pm

Strokovnjak je napisal/-a:
RENO911 je napisal/-a:Imam TDI-ja 74kw pa do 2000 obratov spi. Tam 1800 se ga da pelat, samo se čuti, da se mašina matra. Jaz ne vem kakšne dizle imate vi. 2000 do 2200 je normalno obratov, če se hočeš pelat normalno. Enako pri 2.5 tdi-ju 128kw. Do 2000 spi in se matra.

Res pa se mi sedaj ko dizle vozim ne zdi čudno, zakaj je poraba dva litra nižja od porabe bencinarja... zaradi zaspanosti. O navoru pa govorijo samo ljudje, ki še niso vozili normalnega bencinarja in primerjajo dizla turbinca 1.9 z navadnim bencinarjem 1.2, recimo. Primerjajte raje 1.9TDI z 1.8T.

Kako vozit dizla, da bo dolgo laufal? Tako kot bencinarja. Normalno, da diha, ne ga matrat pri 1500 obratov, samo zato, da bo poraba 5,5l, potem si raje kupi 1.2 bencinarja, ki bo imel enake zmogljivosti, pri takšnih obratih se enako matra kot dizel, pa še spil bo manj.


To so vse ene velike oslarije. Očitno si se ti vozil s samimi zjebanimi TDI-ji, kar se seveda tudi ne čudim, če jih "vešči" uporabniki vozite kot bencinarje. Se samo še manjka, da bi vanje bencin tankali. Dej prosim preberi si tukaj http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... -3571.aspx test golfa z 1.9TDI in ravno med plusi je zmogljivost motorja in predvsem navor.


Daj ti boš zdaj tu pameten z zjebanimi TDI-ji. Avti redno servisirani, kot novi, še brez traktorskega zvoka kot primerljivi s takšnimi kilometri in letniki. Pač dobro voženi in vzdrževani.

Takšna je pač realnost in če te boli, te boli. Navora ni nič več kot pri bencinarju, vsaj čutit ne, saj pravim, ne vem kaj vozite, da dizle tako hvalite. To so mali traktorčki, ki če jih voziš kot bencinarje tudi rabijo približno toliko goriva oz. kak liter manj in nič več. Če ga šparam pije 6, če ga vozim samo mesto, pa je trenutna konstantno prek 10. 8 l/100km je komot.

Se mi zdi, da vas dosti še ni vozilo novejših bencinarjev, sem tudi že slišal, da se z bencinarjem ne da speljati brez gasa, z dizlom pa gre. Se pa pozablja, da si novejši avti sami dodajajo gas, ko jim ga manjka, tako bencinarji kot dizli, in ravno zato noben ne crkne.

Pametni se vozijo z bencinari, bedaki pa smo z dizli, ker šparamo. Kao.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Če jul 30, 2009 8:08 pm

RENO911 je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:
RENO911 je napisal/-a:Imam TDI-ja 74kw pa do 2000 obratov spi. Tam 1800 se ga da pelat, samo se čuti, da se mašina matra. Jaz ne vem kakšne dizle imate vi. 2000 do 2200 je normalno obratov, če se hočeš pelat normalno. Enako pri 2.5 tdi-ju 128kw. Do 2000 spi in se matra.

Res pa se mi sedaj ko dizle vozim ne zdi čudno, zakaj je poraba dva litra nižja od porabe bencinarja... zaradi zaspanosti. O navoru pa govorijo samo ljudje, ki še niso vozili normalnega bencinarja in primerjajo dizla turbinca 1.9 z navadnim bencinarjem 1.2, recimo. Primerjajte raje 1.9TDI z 1.8T.

Kako vozit dizla, da bo dolgo laufal? Tako kot bencinarja. Normalno, da diha, ne ga matrat pri 1500 obratov, samo zato, da bo poraba 5,5l, potem si raje kupi 1.2 bencinarja, ki bo imel enake zmogljivosti, pri takšnih obratih se enako matra kot dizel, pa še spil bo manj.


To so vse ene velike oslarije. Očitno si se ti vozil s samimi zjebanimi TDI-ji, kar se seveda tudi ne čudim, če jih "vešči" uporabniki vozite kot bencinarje. Se samo še manjka, da bi vanje bencin tankali. Dej prosim preberi si tukaj http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... -3571.aspx test golfa z 1.9TDI in ravno med plusi je zmogljivost motorja in predvsem navor.


Daj ti boš zdaj tu pameten z zjebanimi TDI-ji. Avti redno servisirani, kot novi, še brez traktorskega zvoka kot primerljivi s takšnimi kilometri in letniki. Pač dobro voženi in vzdrževani.

Takšna je pač realnost in če te boli, te boli. Navora ni nič več kot pri bencinarju, vsaj čutit ne, saj pravim, ne vem kaj vozite, da dizle tako hvalite. To so mali traktorčki, ki če jih voziš kot bencinarje tudi rabijo približno toliko goriva oz. kak liter manj in nič več. Če ga šparam pije 6, če ga vozim samo mesto, pa je trenutna konstantno prek 10. 8 l/100km je komot.

Se mi zdi, da vas dosti še ni vozilo novejših bencinarjev, sem tudi že slišal, da se z bencinarjem ne da speljati brez gasa, z dizlom pa gre. Se pa pozablja, da si novejši avti sami dodajajo gas, ko jim ga manjka, tako bencinarji kot dizli, in ravno zato noben ne crkne.

Pametni se vozijo z bencinari, bedaki pa smo z dizli, ker šparamo. Kao.



Čak mal tu si pa ti mim vseko.
(ok res,da ma honda lih tolk navora k dizl sam to je poseben primer ):):):):):):)
Ok sarcasm off.
Dejstvo je,da ima dizl precej več navora kot bencinar in tu mi ne govort sm vozu tko novega dizla kot zj novega bencinarja tko,da mi ne bluzit kako dizli nimajo več navora.Pri dizlu je navor sploh lepo viden,ker ne potrebuješ nekaj velikega prestavljanja medtem ko pri bencinarju imaš prestavljanja precej več.Pri dizlu se da v rahel klanec peljat brez gasa tudi v 2 prestavi medtem ko bencinc crkne in to sem probaval tako z dizlom kot z bencinarjem ob skoraj enaki konjski moči in podobni teži avtomobila.
Pametni se vozijo z bencinari, bedaki pa smo z dizli, ker šparamo. Kao.
Pametni kupijo kar se jim morebitno ekonomsko splača.So se pa zj po porabi res bencinarji približali dizelskim bratom a še vedno je na dolgi rok in ob primernem številu kilometrov dizel malce boljša izbira a se pojavi dilema ko odpove kaka šoba,turbina... to je pa računica bolj na stran bencinarjev.
Zadnjič spremenil seat, dne Če jul 30, 2009 8:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če jul 30, 2009 8:11 pm

RENO911: Realnost je ta, da moramo primerjati med sabo dizle in bencinarje približno enako moči. In 1.8T je primerljiv s 150 konjskim TDI-jem, nikakor pa je 100 konjskim kot ga voziš ti. In verjemi mi, da če ti vleče šele od 2000 obratov naprej, je z njim nekaj narobe - tipično se težave s senzorji pretoka zraka. Moj s 96 Kw začne pri 1600 obratih vrteti kolesa v prazno, če ga dobro pohodim v prvi ali drugi brzini. Nenazadnje, zakaj pa je že večkrat zmagal na 24 urah Le Mansa ravno Audi s TDI motorjem, če so res tako nekonkurenčni v primerjavi z bencinarji?!

To z navorom pa si totalka mimo vseku in dokazal da nimaš pojma kako je diesel motor sploh narejen. Zakaj po tvojem laufajo vsi tovornjaki na dizel motorje? Zaradi tradicije morda?
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Če jul 30, 2009 8:22 pm

Glede turbin in kdaj ''zagrabi'' (maksimalni navor) je potrebno tudi gledati na to, če ima turbo dizel variabilno turbino. Recimo moj je nima in pod 2000 je dobesedno mrtev. Turbina začne ''prijemat'' nekje pri 1800, pri 2000 obratov se pa dobesedno utrže in kolesa vrti v prazno (nimam ASR-a) > skoraj 300 Nm navora naredi svoje; in lepo vleče do 3500, več pa itak ne grem oz. se ne splača (razen ko grem +200 km/h), ker moč drastično upade (max. konjev imam pri 3800).
Sem pa vozil tudi dizle z variabilno turbino in moram reč, da občutim razliko (je majhna ampak jaz jo vseeno občutim) - motor začne prej lepo vleč. Če poznate osnove delovanja variabilne turbine vam bo jasno o čem govorim.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Če jul 30, 2009 9:14 pm

Dizla se najbolje zamortizira tako, da se ga mrzlega ne tišči v visoke obrate, da se menja v višjo prestavo pri cca 2500 obratih, če je mrzel, če je topel pri 3000 obratih in to je to. Vozi se ga okrog 2000 obratov, ker je tam največji navor ali več po AC,

v tem primeru se svetuje, da se kakšno minuto ohlaja, predenj se ga ugasne. Če se ima še kakšen km ali dva zmerne vožnje do doma od AC, je to povsem dovolj in ga ni treba na mestu ohlajati. Nastaja ista škoda, kot če se ga mrzlega na mestu segreva.

Gas se pri dizlu dodaja zmerno, kot da bi imel tenisko žogico pod pedalom za gas - sicer brez ASR koplje asfalt.

Drugače (vožnja pri prenizkih obratih, previsokih obratih mrzlega) ga zamoriš, napraviš ovalne cilindre, za rinkcami na batih se naberejo saje, potem se batni obročki ne odzivajo oz. ne nalegajo prav itd, posledično kuri več olja.

In vsake toliko se ga stisne do rdečega polja, ko je lepo topel.

Nov golf VI, Modelno leto 2010, bo menda imel na BC+ tudi merilnik za temperaturo olja (digitalni), pravijo na nemških forumih.

Kolikor razumem, dizlu najbolj škodijo AC, ker se ga lahko na AC enakomerno vozi. Slovenske ceste, tiste s ravnopravšnjimi klanci, pa ovinki, povprečno hitrostjo 60km/h so najbolj idealne ceste tudi za vpeljevanje novega dizla (prvih 100kkm). Tudi sicer so za te stvari najboljša mesta, kjer je precej speljevanj, menjavanj, ustavljanj zaradi različnih obremenitev na cilinder/bate/batne obročke, tako da ti ravno prav naležejo na bate in razširijo do cilindra.

Pa še nekaj, pri novem dizlu se odsvetuje uporabo tempomata prvih cca 10 kkm ravno zaradi tega, ker je preveč enakomerno breme na cilidndre/bate/batne obročke - ker računalnik kot zmotjen sproti prilagaja vbrizg, kar z nogo nikoli ne rata. Slovenske ceste rulz!!

Še nekaj, amerikanci pravijo, da ima nov TDI, ko se mu meri pritisk na cilinder, cca 470 PSI, kar koli že to pomeni, prav vpeljan pa pride na 550 PSI. Za to pa rabi kar precej kkm, na slovenskih cestah in v mestih torej manj.

Pri novem TDI-ju pride v prvih par tisoč km do manjše porabe olja, in je dobro imeti kakšen liter s seboj. Pri pravilnem vpeljavanju potem porabe olja praktično ne sme več biti.

Kot rečeno, če se novega dizla špara na nizkih obratih (1500 ali manj), potem bo garant postal olje pivec. Dizel se mora vrteti, ker je zato narejen!

Nekdo na tem forumu je ta mesec razlagal glede tipov olj, 5 ali 6 ali kaj že in sicer nova olja ostanejo na steni valja, tudi ko ga večina že odteče in se po njem mrzel zavrti bat (obročki), stari tipi olj pa v celoti odtečejo s stene valjev.

lp
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Če jul 30, 2009 9:19 pm

Reno11 - morda imaš CR TDI, kjer je podanje navora bolj normalno kot pri PD, kjer se mu na hitro vtrže.

Tisto, da noben ne crkne, ni isto, kot če že vleče brez gasa, s TDI-jem brez problema brez gasa prideš do V. prestave, kjer gre 50 km/h. V bistu v naselju ga dam kar v 5. prestavo in pustim gas, pa gre točno 50 km/h ali nekaj malega čez.

Navor pri TDI 1.9 je primerljiv z 1.8T . Ga pa 1.8T s 150+ KM šišne, ko se začnemo hecat s hitrostjo na AC, ko se mu nad 3000 obrati, kot dizel neha ropotat, šele prav odpili.

EDIT: popravil manjši kiks
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jul 30, 2009 9:42 pm

Dizel tezje crkne, ker ni tako odvisen od sesanja zraka. Nima lopute za gas tako da je vedno odprto na full, in če računalnk zazna, da so obrati preveč padli, posluša obdrzat uzgan motor -> poveca vbrizg goriva. Tle bi zanimivo videt kako se obnašajo tisti bencinski, ki nimajo lopute za gas(recimo bmw valvetronic).

A se lahko motorna gred ponesreči zavrti v obratno smer, če se vozi z prenizkimi obrati?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jul 30, 2009 9:45 pm

nemore se.
drgac pa nevem an kle kaj se govori o ogrevanju pa o ohlajanju.ta ohlajanje je en lool.
da povem.mam stevec tem.olja.k ga zgem se olje zgrje na nekje 120 stopinj(v karterju)
in poj se vozm recmo 3 km pocasi.temperatura je se zmeraj 120.ko se doma ustavim pustim motor laufat 5 min pa temp.komaj da pade na 100 stopinj.
ob normalni voznji pa temperatura ne preseze 90 stopinj.
tko da vi zj mal kontajte okol tega ohlajanja!!!!k doma avto pustite 2 minute pa je kao dost.lool
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če jul 30, 2009 9:54 pm

men pa neki ni jasno. vi z nekimi <100kw dizli razkopavate v drugi pa v tretji. Zdej še sam manjka, da rečete da imate gor še slickse in ste zmagal. Pa ne mi pravit, da nevem kaj govorim, ker mamo tam od 1990 naprej same dizle in turbodizle doma in to od golf1 dizel do 530d. sam noben od teh avtov ni pri normalni(večina naj to bere kot dinamična) vožnji kopal kr tak. No mogoče pa sam ne vete, da je pri dizlu ni dobro sklopke prehitro spustit al pa ni občutka v levi nogi :? Zdej razumem fotra zakaj rajši kupi neslovenski avto.
Je pa uros11 kr lepo napisal o vožnji dizla, le da so obrati mogoče za 500 previsoko napisani, je pa to odvisno od motorja do motorja in ni možno rečit povprečno za vse.

Pa tam je nekdo napisal da ima 300m od doma en klanec za prevozit. moj nasvet: zalaufaš, se pripasaš in prižgeš luči ter se odpelješ. Probaš s čimveč zaleta pridet v klanec in potem klanec prevoziš čimbolj umirjeno na stopalki za plin in gledaš da so obrati čim bližje maksimalnemu navoru(tam se bo motor najmanj mučil- okoli 2000 o/min)
LP Rok
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jul 30, 2009 9:59 pm

ja sam res ja
men se v 2. ne vrti v prazno.kaj sle v 3.
ce po pravic povem mi niti v 1. ne vrti v prazno,ce samo gas pohodm,tko da nevem an kaj vi to vozte...
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov