Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Sr avg 26, 2009 2:07 am

esem je napisal/-a:[
Žal je večina nemških revij podožna temu "marketinškemu" pristopu (to sicer velja tudi za marsikatero it. in fr. revijo), kar se lepo kaže tudi v prodajnih številkah. Resnost takega pristopa je seveda dovolj vprašljiva, saj naj to ne bi bila brezplačna marketinška revija, pa žal večkrat ni dosti več (vsaj posamezni primerjalni testi).




Mislim, da sem enkrat na tem forumu omenjal tiste avto novinarje, ki pišejo o novih avtomobilih in delajo neke primerjalne teste. To so povečini navadni šalabajzarji in priskledniki, ki jim je važno samo od katerega sponzorja bo več dobil in katera avto firma ali hiša ga bo povabila na to in ono zabavo ali predstavitev novega voza kjer se zastojn žre in pije in se dela pomemebnega....briga jih kateri avto je res dober ali slab in tako naprej! Zanima ga samo kaj bo dobil in imel od tega, če bo določen avto pohvalil.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr avg 26, 2009 2:21 am

Žal je večinoma res tako. Profesionalnosti je samo za ščepec.
 
Uporabniški avatar
Kalos
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 585
Pridružen: To feb 03, 2009 2:21 pm

Napisal/-a Kalos Sr avg 26, 2009 6:32 am

Avto fokus :)

Lepa revija, edino motijo me novice F1, polne napak.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr avg 26, 2009 6:34 am

men je pa tuning stena dobra :lol: :lol: :lol:
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr avg 26, 2009 6:58 am

v "današnjih revijah" tako kot so omenili predhodniki ni več "profesionalnosti" torej, vsi se ozirajo po tistem, kar jim sponzor ponudi - denar je glavni.

vse avto revije prefirajo svoje konkurente in v tem primeru je jasno, da autobild enostavno poveličuje nemške izdelke ( nemška revija za nemške izdelke - logično) in zatirajo sosede ( francoze), ki imajo nekatere "voze" bolje izdelane in ceneje a kaj čmo, ovce obstajajo in nekdo jih mora voditi čez vodo pa četudi bo to lažno oz. malo prikrojeno.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4487
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Sr avg 26, 2009 7:12 am

Moje mnenje je tako, da če bi tako željena profesionalnost pri teh testih prinašala več dobička, bi nedvoumno bili tudi novinarji zelo profesionalni. Tako pa prinaša več dobička reklama in je tako, kot je.

Narod pa ovce..jooj, kaj lahko narod naredi? Naj gre zganjat demonstracije, da zahteva bolj profesionalne članke? Dejte no! Tako kot vsi tudi novinarji delajo, kar jim je s strani šefov ukazano, šefi se pa itak ukvarjajo samo s posli oz. z doseganjem čimvečjega dobička.

Kot vsaka druga zadeva v tem sistemu živi, če prinaša dovolj dobička. Ni dovolj, da je bilanca pozitivna, mora bit dovolj pozitivna, da so lastniki srečni. In večja strokovnost za manjši % ljudi ne odtehta večjega % ljudi, ki berejo bolj poljudnoznanstvene (in ne v detajle strokovne) članke. Žal. Pa mislim, da novinarji niso toliko krivi pri tem.

Mogoče je pa problem v tem, da je velik del naroda družboslovne smeri in ne znajo niti žarnice zamenjat doma al pa zategniti vijaka z izvijačem in jim tako dol visi za tehniko - pri testih pa gledajo samo slike, pa deklino, ki se naslanja na avto in preproste ocene v smislu plusov in minusov.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
b0z0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne maj 15, 2005 7:45 pm

Napisal/-a b0z0 Sr avg 26, 2009 8:37 am

esem je napisal/-a:
b0z0 je napisal/-a:
jack86 je napisal/-a:AB se nanaša uglavnem na nemški trg, kar je ostalo ni nič vredno. Nekajkrat sem prebral primerjalne teste, pa sm se sam smejal kakšni testi so to. Npr. test med passatom, bmw3 in laguno (vsi dizli 2.0) mi je dobr v spominu ostal. Seveda, kot pričakovano sta nemca premagala francoza po dolgem in počez. Tudi udobje francoza je neprimerljivo slabše(?). ...


...
Sicer Lagune nočem degradirat, a dejansko je s Passatom in 3ko z določenega vidika težko primerjaš. Pogled ADAC-ovo statistiko kvarljivosti pa ti bo vse jasno. http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/default.asp?ComponentID=249543&SourcePageID=9989#
...


Hvala za eksplicitno trditev.
Točno to - vse je jasno - če drži domneva, da govorimo o primerjalnem testu nove Lagune.
Za ponazoritev tabela pokvarljivosti Lagune in konkurentov proizvodnega leta 2008 (torej nove) s tvojega linka..

1 Mercedes C-Klasse 2,7
2 Audi A4 2,7
3 BMW 3er 1,9
4 VW Passat 3,1
5 Skoda Octavia 4,7
6 Toyota Avensis 7,7
7 Mazda 6 4,4
8 Volvo S40/V40/V50 3,0
9 Renault Laguna 2,7
10 Opel Vectra 3,3
11 Ford Mondeo 10,6


Laguna je bolj kvarljiva edino od BMW-ja, enaka MB C in A4, boljša od Passata in vseh ostalih (od Toyote 3X !!, od Mondea celo 4X boljša !!). Naj spomnem, da imajo novi avti več začetniških težav in napak, tako da je kvarljivost Lagune praktično na še boljši oz na dejansko zavidljivi ravni (žal naši servisi ipd tega napredka niso deležni).

In kljub temu res zelo opaznemu napredku v primerjavo nove Lagune (? - pa tudi če bi bila stara, to iz pripombe ni razvidno in s tem v bistvu podrazumeva današnjo, torej novo) vlečeš notri stare letnike in napake oz prejšnjo/nekdanjo kvarljivost; vsaj edino tako je razumeti tvojo pripombo o "težki primerjavi in jasnosti le-tega" !
Zakaj? Je to kopiranje takozvane "nemške objektivnosti"?

Res je - vse je jasno. Lepo si pokazal "objektivnost".

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Da ne govorimo o tem, da za kar nekaj tisoč evrov razlike v ceni (kdaj tudi več kot 30 % ceneje) avti v primerjavah dobijo več le 1-4 % vseh točk ali pa še to ne. V tem vidim samo neresnost do žuljev in težko prigaranih evrov potencialnih kupcev avtov in hkrati bralcev revije (ki seveda ni edina taka). "Dobro blago se samo hvali" - to ni več aktualno in je treba bogato pomagat?

Žal je večina nemških revij podožna temu "marketinškemu" pristopu (to sicer velja tudi za marsikatero it. in fr. revijo), kar se lepo kaže tudi v prodajnih številkah. Resnost takega pristopa je seveda dovolj vprašljiva, saj naj to ne bi bila brezplačna marketinška revija, pa žal večkrat ni dosti več (vsaj posamezni primerjalni testi).

In take "marketinške" (?) piruete so le en od razlogov, poleg neznosnega števila napak, premajhne strokovnosti (zahtevnosti) itd (npr nemškim avtom prirejenih meril), da slovenski in nemški AutoBild berem le zelo občasno.

lp


:)
Sprašujem za slovensko revijo, ne nemško. Da so Nemci Nemci, vemo vsi.
Glege Lagune - se absolutno strinjam, da je Laguna odličen avtomobil, ki je zelo udoben. Link do statistike pa nisem priložil zato, da se gleda le eno leto, temveč vse letnike vozil, ker tako kot si tudi sam izpostavil, ni bilo navedeno kdaj je ta test bil opravljen, niti kateri letnik vozila je:

2003 2004 2005 2006 2007 2008
3 BMW 3er 27,3 23,3 11,5 5,3 3,2 1,9
4 VW Passat 19,5 16,5 16,1 11,2 5,8 3,1
9 Renault Laguna 63,2 52,8 27,9 11,4 7,4 2,7

Poglej tudi kaj točno se kvari.

Vsem se lepo zahvaljujem za komentarje in kritike, ki jih bomo upoštevali, pri nadaljnem razvoju revije. V končnio fazi je Auto Bild revija, ki je tudi vaša, ne le naša.
LP,
b.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr avg 26, 2009 8:53 am

b0z0 je napisal/-a:Vsem se lepo zahvaljujem za komentarje in kritike, ki jih bomo upoštevali, pri nadaljnem razvoju revije. V končnio fazi je Auto Bild revija, ki je tudi vaša, ne le naša.
LP,
b.


tole pa je smeh :cry brez zamere ampak sem moral napisati to....
 
Uporabniški avatar
Pravi_Diablo
Uporabnik
 
Prispevkov: 981
Pridružen: Po feb 12, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Pravi_Diablo Sr avg 26, 2009 9:30 am

cruiser1 je napisal/-a:
esem je napisal/-a:[
Žal je večina nemških revij podožna temu "marketinškemu" pristopu (to sicer velja tudi za marsikatero it. in fr. revijo), kar se lepo kaže tudi v prodajnih številkah. Resnost takega pristopa je seveda dovolj vprašljiva, saj naj to ne bi bila brezplačna marketinška revija, pa žal večkrat ni dosti več (vsaj posamezni primerjalni testi).




Mislim, da sem enkrat na tem forumu omenjal tiste avto novinarje, ki pišejo o novih avtomobilih in delajo neke primerjalne teste. To so povečini navadni šalabajzarji in priskledniki, ki jim je važno samo od katerega sponzorja bo več dobil in katera avto firma ali hiša ga bo povabila na to in ono zabavo ali predstavitev novega voza kjer se zastojn žre in pije in se dela pomemebnega....briga jih kateri avto je res dober ali slab in tako naprej! Zanima ga samo kaj bo dobil in imel od tega, če bo določen avto pohvalil.


si kar lepo opisal zlato sredino SLO avto novinarstva ;)


drugace pa k temi... ne berem tiskanih medijev, zame so passe in stran metanje denarja... vsaj tako je v tem času, žal. Sicer še tega niso ugotovili uvozniki, a tudi počasi bojo. Za tiskan medij PR službe marsikaj požrejo in naredijo. Medijska prihodnost je internet, skoraj eno in edino, in pa recimo dnevno časopisje s kakšno prilogo. Vse ostalo je samo sebi namen. Okej, prostor je še za kakšno oddajo, a s tem ne mislim posiljenega in prisiljenega Coljo.
 
b0z0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne maj 15, 2005 7:45 pm

Napisal/-a b0z0 Sr avg 26, 2009 11:05 am

adis je napisal/-a:
b0z0 je napisal/-a:Vsem se lepo zahvaljujem za komentarje in kritike, ki jih bomo upoštevali, pri nadaljnem razvoju revije. V končnio fazi je Auto Bild revija, ki je tudi vaša, ne le naša.
LP,
b.


tole pa je smeh :cry brez zamere ampak sem moral napisati to....

:D Se ti zdi da ne sme biti tako? :)
p.s. ni zamere, dokler je smeh je vse ok :)
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Sr avg 26, 2009 11:51 am

jas berem tuning sceno, vsaka 2mesca si jo kupim na petrolu, ker prej ko sem dajal 12e za letno naročnino so mi jih po zagotovilih mobineta poštarji kradli :lol: :lol: tuning scena sux, kot je že znano. :D

včasih pogledam AB, drugače pa si kupim ob priliki AFM.
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Sr avg 26, 2009 11:55 am

Meni je dalec najljubsa revija ita. quattroruote. Malo si Avtobildovci tam poglejte kako se napise dober test. Lepo, da napisete vsaj podatke o hrupu v notranjosti. Vendar jaz osebno zelo pogresam se graf o prestavnih razmerjih (rpm/hitrost), podatke o trenutni porabi pri 100/130/150 kmh - skratka nekaj v tem smislu tako kot jih ima quattroruote.

Pri tem naj omenim, da dejansko kar pogosto kupim slo AutoBild (nemscine ne znam), razlog za to je tudi ugodna cena revije.
Bi vam pa svetoval, da opustite delanje primerjav, saj tezko zajamete VSE tekmece. Brez tega pa je taksna primerjava precej brez pomena. Raje naredite temelitejse teste posameznih vozil, pa te vse po istem kopitu. Tako lahko potem sami enostavni naredimo primerjavo.
Jaz osebno iscem pri auto revijah zgolj dobre teste vozil, mogoce se malo tehnike.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Sr avg 26, 2009 1:26 pm

Firediver je napisal/-a:Moje mnenje je tako, da če bi tako željena profesionalnost pri teh testih prinašala več dobička, bi nedvoumno bili tudi novinarji zelo profesionalni. Tako pa prinaša več dobička reklama in je tako, kot je.


Res je! Pri teh bednih revijah s primerjalnimi testi in predstavitvami novih avtomobilov je pomeben SAMO DENAR in popolnoma nič drugega!!!


Firediver je napisal/-a:Narod pa ovce..jooj, kaj lahko narod naredi? Naj gre zganjat demonstracije, da zahteva bolj profesionalne članke? Dejte no! Tako kot vsi tudi novinarji delajo, kar jim je s strani šefov ukazano, šefi se pa itak ukvarjajo samo s posli oz. z doseganjem čimvečjega dobička.

Kot vsaka druga zadeva v tem sistemu živi, če prinaša dovolj dobička. Ni dovolj, da je bilanca pozitivna, mora bit dovolj pozitivna, da so lastniki srečni. In večja strokovnost za manjši % ljudi ne odtehta večjega % ljudi, ki berejo bolj poljudnoznanstvene (in ne v detajle strokovne) članke. Žal. Pa mislim, da novinarji niso toliko krivi pri tem.

Mogoče je pa problem v tem, da je velik del naroda družboslovne smeri in ne znajo niti žarnice zamenjat doma al pa zategniti vijaka z izvijačem in jim tako dol visi za tehniko - pri testih pa gledajo samo slike, pa deklino, ki se naslanja na avto in preproste ocene v smislu plusov in minusov.


Kaj lahko narod naredi?? Nehajo naj kupovati takšne revije.
Veliko je seveda na tem, kot praviš, da se večini niti približno ne sanja kaj je avto tehnično gledano in kako to vse skupaj sploh deluje. Takim pač lahko vsaka j***a prodaš, če ga v lepi bleščeči reviji hvališ.
Pa saj je brez veze. Kdor želi naj kopuje, bere in verjame vsemu kar novinarji napišejo. Jaz sem zaradi tega samo na boljšem. :D
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr avg 26, 2009 1:32 pm

b0z0 je napisal/-a:...
Sprašujem za slovensko revijo, ne nemško. Da so Nemci Nemci, vemo vsi.


Glege Lagune - se absolutno strinjam, da je Laguna odličen avtomobil, ki je zelo udoben. Link do statistike pa nisem priložil zato, da se gleda le eno leto, temveč vse letnike vozil, ker tako kot si tudi sam izpostavil, ni bilo navedeno kdaj je ta test bil opravljen, niti kateri letnik vozila je:

....


V čem pa je slovenski Auto Bild tako drugačen? Razen kakšne servisne informacije, razlage člena ZVCP ali podobno večjih razlik ni - posebej ne v "testnem" delu, o katerega objektivnosti teče beseda.

Dajmo to razčistit. Kdaj je bil objavljen ta primerjalni test in ali je bila nova ali stara Laguna? Če je bila nova, je vse tvoje vključevanje starih napak in kvarljivosti strogo sorodno AutoBildovi "objektivnosti", da ne rečem resnicoljubnosti. Če je bila stara, bi ti to kot urednik moral vedeti, a tega kljub temu nisi povedal/preciziral. Le zakaj? Da vzdržuješ bivšo famo o kvarljivosti vseh Lagun, tudi novih? Navkljub dokazom?

Če ne rečeš, da govorimo o starem testu, se avtomatično predpostavlja novega in novo Laguno in se tako tudi razume - tudi če je npr res test stare Lagune, pa to ni povedano, se razume novo oz vse! Sicer govoriš o konkretnem testu Lagune, a ne poveš, za katerega gre in posplošuješ na vse Lagune, tudi in predvsem nove - hkrati torej na vse nove Lagune lepiš stvari (bivša kvarljivost), ki evidentno (vsem!) ne držijo več (Če se tega slučajno ne zavedaš, to ni izgovor, je samo "novinarska nestrokovnost" oz neuvid posledic izgovorjenega.). Raznih polresnic smo že vsi siti! Še enkrat - zakaj tlačit Laguno v nekdanji kvarljivi, a po novem izmišljen drek, ko se dobro (nemško?) blago itak že samo hvali? Zakaj tako pretiravat v obrambi Nemcev?

Je to samo spodrsljaj, banalen omejen (nemško-slovenski?) predsodek ali navadno blatenje, kdo bi vedel?

Malo več resnosti, prosim. Vsaj za revijino dobro. Bralci cenijo objektivnost/profesionalnost.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr avg 26, 2009 2:32 pm

esem je napisal/-a:Malo več resnosti, prosim. Vsaj za revijino dobro. Bralci cenijo objektivnost/profesionalnost.


In bralci tudi kaznujemo neobjektivnost in pristranskost. Kaznujemo pa tako, da revijo nehamo kupovat. ;)
 
b0z0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne maj 15, 2005 7:45 pm

Napisal/-a b0z0 Če avg 27, 2009 8:53 am

esem je napisal/-a:
b0z0 je napisal/-a:...
Sprašujem za slovensko revijo, ne nemško. Da so Nemci Nemci, vemo vsi.


Glege Lagune - se absolutno strinjam, da je Laguna odličen avtomobil, ki je zelo udoben. Link do statistike pa nisem priložil zato, da se gleda le eno leto, temveč vse letnike vozil, ker tako kot si tudi sam izpostavil, ni bilo navedeno kdaj je ta test bil opravljen, niti kateri letnik vozila je:

....


V čem pa je slovenski Auto Bild tako drugačen? Razen kakšne servisne informacije, razlage člena ZVCP ali podobno večjih razlik ni - posebej ne v "testnem" delu, o katerega objektivnosti teče beseda.

Dajmo to razčistit. Kdaj je bil objavljen ta primerjalni test in ali je bila nova ali stara Laguna? Če je bila nova, je vse tvoje vključevanje starih napak in kvarljivosti strogo sorodno AutoBildovi "objektivnosti", da ne rečem resnicoljubnosti. Če je bila stara, bi ti to kot urednik moral vedeti, a tega kljub temu nisi povedal/preciziral. Le zakaj? Da vzdržuješ bivšo famo o kvarljivosti vseh Lagun, tudi novih? Navkljub dokazom?

Če ne rečeš, da govorimo o starem testu, se avtomatično predpostavlja novega in novo Laguno in se tako tudi razume - tudi če je npr res test stare Lagune, pa to ni povedano, se razume novo oz vse! Sicer govoriš o konkretnem testu Lagune, a ne poveš, za katerega gre in posplošuješ na vse Lagune, tudi in predvsem nove - hkrati torej na vse nove Lagune lepiš stvari (bivša kvarljivost), ki evidentno (vsem!) ne držijo več (Če se tega slučajno ne zavedaš, to ni izgovor, je samo "novinarska nestrokovnost" oz neuvid posledic izgovorjenega.). Raznih polresnic smo že vsi siti! Še enkrat - zakaj tlačit Laguno v nekdanji kvarljivi, a po novem izmišljen drek, ko se dobro (nemško?) blago itak že samo hvali? Zakaj tako pretiravat v obrambi Nemcev?

Je to samo spodrsljaj, banalen omejen (nemško-slovenski?) predsodek ali navadno blatenje, kdo bi vedel?

Malo več resnosti, prosim. Vsaj za revijino dobro. Bralci cenijo objektivnost/profesionalnost.


:)
Bodi brez skrbi, da je slovenski AB dobro prefiltriran, še posebej kar se tiče testov in primerjav - vse se prilagaja, za to skrbimo vsi v redakciji, še posebej pa naš glavni urednik, ki ima zelo bogate izkušnje v avtomobilizmu. Moraš pa se zavedati, da ni zastonj ime revije Auto Bild . Pa malo premisli kaj sem hotel s tem povedati. Zavedaj se, da je z razlogom malo novinarjev na forumih.

Glede Lagune - s tem, da poveš: "Če ne rečeš, da govorimo o starem testu, se avtomatično predpostavlja novega in novo Laguno in se tako tudi razume - tudi če je npr res test stare Lagune, pa to ni povedano, se razume novo oz vse! Sicer govoriš o konkretnem testu Lagune, a ne poveš, za katerega gre in posplošuješ na vse Lagune, tudi in predvsem nove"

"Prebral sem test, kjer je bla Laguna" - iz tega ti predpostavljaš, da je to novi test? A se ti sploh zavedaš v kolikih testih je Laguna sodelovala? Tvoje trditve so popolnoma posplošene in neutemeljene, zraven tega jaz sploh ne vem za kateri test se gre, pa me obtožuješ, da nočem povedati. Jaz nikogar ne zagovarjam, vem da imajo Nemci kikse - zato sem tudi napisal, da vsi vemo, da so Nemci Nemci, prosim pa, da vsaj malo bolj nepristransko bereš moje poste.

Svojo jezo nad novinarji in mediji raje spravljaj ven nekje drugje, ne tukaj, kjer sem ta post odprl, ker hočem izboljšati revijo.
Po nepotrebnem pljuvaš okoli, tvoje kritike so nekonstruktivne, obešaš se na nekaj kar je popolnoma off-topic. (malo več resnosti?)

Raje mi povej, kaj bi ti dodal in kaj vzel ven z revije, pa se bomo o tem pogovarjali ne o nekem kvazi testu, kjer je mela laguna 8 litrov porabe. Whatever.

LP,
b.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če avg 27, 2009 9:19 am

Avto klub... Edino mogoče nebi rabili imet na sredini tisti cenik avtov pa motorjev vsak mesec...
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a jack86 Če avg 27, 2009 9:30 am

b0z0 je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
b0z0 je napisal/-a:
jack86 je napisal/-a:AB se nanaša uglavnem na nemški trg, kar je ostalo ni nič vredno. Nekajkrat sem prebral primerjalne teste, pa sm se sam smejal kakšni testi so to. Npr. test med passatom, bmw3 in laguno (vsi dizli 2.0) mi je dobr v spominu ostal. Seveda, kot pričakovano sta nemca premagala francoza po dolgem in počez. Tudi udobje francoza je neprimerljivo slabše(?). ...


...
Sicer Lagune nočem degradirat, a dejansko je s Passatom in 3ko z določenega vidika težko primerjaš. Pogled ADAC-ovo statistiko kvarljivosti pa ti bo vse jasno. http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/default.asp?ComponentID=249543&SourcePageID=9989#
...


Hvala za eksplicitno trditev.
Točno to - vse je jasno - če drži domneva, da govorimo o primerjalnem testu nove Lagune.
Za ponazoritev tabela pokvarljivosti Lagune in konkurentov proizvodnega leta 2008 (torej nove) s tvojega linka..

1 Mercedes C-Klasse 2,7
2 Audi A4 2,7
3 BMW 3er 1,9
4 VW Passat 3,1
5 Skoda Octavia 4,7
6 Toyota Avensis 7,7
7 Mazda 6 4,4
8 Volvo S40/V40/V50 3,0
9 Renault Laguna 2,7
10 Opel Vectra 3,3
11 Ford Mondeo 10,6


Laguna je bolj kvarljiva edino od BMW-ja, enaka MB C in A4, boljša od Passata in vseh ostalih (od Toyote 3X !!, od Mondea celo 4X boljša !!). Naj spomnem, da imajo novi avti več začetniških težav in napak, tako da je kvarljivost Lagune praktično na še boljši oz na dejansko zavidljivi ravni (žal naši servisi ipd tega napredka niso deležni).

In kljub temu res zelo opaznemu napredku v primerjavo nove Lagune (? - pa tudi če bi bila stara, to iz pripombe ni razvidno in s tem v bistvu podrazumeva današnjo, torej novo) vlečeš notri stare letnike in napake oz prejšnjo/nekdanjo kvarljivost; vsaj edino tako je razumeti tvojo pripombo o "težki primerjavi in jasnosti le-tega" !
Zakaj? Je to kopiranje takozvane "nemške objektivnosti"?

Res je - vse je jasno. Lepo si pokazal "objektivnost".

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Da ne govorimo o tem, da za kar nekaj tisoč evrov razlike v ceni (kdaj tudi več kot 30 % ceneje) avti v primerjavah dobijo več le 1-4 % vseh točk ali pa še to ne. V tem vidim samo neresnost do žuljev in težko prigaranih evrov potencialnih kupcev avtov in hkrati bralcev revije (ki seveda ni edina taka). "Dobro blago se samo hvali" - to ni več aktualno in je treba bogato pomagat?

Žal je večina nemških revij podožna temu "marketinškemu" pristopu (to sicer velja tudi za marsikatero it. in fr. revijo), kar se lepo kaže tudi v prodajnih številkah. Resnost takega pristopa je seveda dovolj vprašljiva, saj naj to ne bi bila brezplačna marketinška revija, pa žal večkrat ni dosti več (vsaj posamezni primerjalni testi).

In take "marketinške" (?) piruete so le en od razlogov, poleg neznosnega števila napak, premajhne strokovnosti (zahtevnosti) itd (npr nemškim avtom prirejenih meril), da slovenski in nemški AutoBild berem le zelo občasno.

lp


:)
Sprašujem za slovensko revijo, ne nemško. Da so Nemci Nemci, vemo vsi.
Glege Lagune - se absolutno strinjam, da je Laguna odličen avtomobil, ki je zelo udoben. Link do statistike pa nisem priložil zato, da se gleda le eno leto, temveč vse letnike vozil, ker tako kot si tudi sam izpostavil, ni bilo navedeno kdaj je ta test bil opravljen, niti kateri letnik vozila je:

2003 2004 2005 2006 2007 2008
3 BMW 3er 27,3 23,3 11,5 5,3 3,2 1,9
4 VW Passat 19,5 16,5 16,1 11,2 5,8 3,1
9 Renault Laguna 63,2 52,8 27,9 11,4 7,4 2,7

Poglej tudi kaj točno se kvari.

Vsem se lepo zahvaljujem za komentarje in kritike, ki jih bomo upoštevali, pri nadaljnem razvoju revije. V končnio fazi je Auto Bild revija, ki je tudi vaša, ne le naša.
LP,
b.


Avtomobili na tem testu so bili vsi 2008 letnik, da ne bo pomote!

Esem, to sem nameraval napisat, sam si mi misli prebral ;)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če avg 27, 2009 1:22 pm

b0z0 je napisal/-a:.... zraven tega jaz sploh ne vem za kateri test se gre, pa me obtožuješ, da nočem povedati...


Bolje beri. Rekel sem, da bi ti kot urednik (ali vsaj "forumski zastopnik" AutoBilda) moral vedeti, za kateri test gre. Če ne veš (in zato nisi povedal), to nekaj pove o tebi, ne o moji "jezi", ni pa nekaj posebnega. Posebno je to, da kljub temu, da - kot sam praviš - ne veš, ali gre za novo ali staro Laguno, "podtikaš" ("jasnost" iz prvega posta o tem!!) staro kvarljivost. Hočeš še enkrat? Če ne veš in si govoril "na splošno", to predpostavlja, da govoriš tudi (in običajno predvsem) o sedanji (novi) Laguni. Zakaj si torej notri vlekel kot svoj "argument" lestvice kvarljivosti, ki za novo Laguno absolutno ne držijo več? (Besede in stavki imajo večinoma en pomen (praktično vedno pa enega bolj logičnega/verjetnega in torej veljavnega), Kot novinar bi posebno pomen svojih besed lahko bolje razbiral.)
Samo o tem "posploševanju" v škodo neNemcev in taki objektivnosti/strokovnosti sem govoril. Ti pa kar lajnat nazaj in naprej? Umiri se, da se še bolj ne zapleteš.

lp
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če avg 27, 2009 1:56 pm

Ko bereš komentarje tega b0z0-ja, ti postane jasno zakaj je AutoBild ena slabših revij. Na očitke "njihovih" (žalostno prevedenih) testov napiše nazaj ničvredne protiargumente in se ves čas ponavlja ter zapleta, na koncu pa pove = 0.

O nejgovi strokovnosti pa pove vse, ko je na očitke primerjalnega testa v zagovor "porazu" Lagune prilepil link od ADAC-ovih raziskav zanesljivosti. Sem skoraj s stola padel, kot sem to prebral. Predlagam ti b0z0, da greš delat za revijo Lady in loviš slovenske estradnike po cesti, mogoče boš pa kakšnega v zelo kvarljivi Renault Laguni celo uspel poslikat in ko bo s pokvarjenim avtom čakal na avtovleko, ga boš lahko tudi kaj vprašal.

Nočem sicer biti žaljiv, a na tak način se ne odgovarja očitkom na primerjalne teste, sploh če si avtomobilistčni novinar, ki mora to stroko poznati.

Kar se pa tiče samih testov v Slo AutoBildu - spet enaka slika. Tudi Goetheja lahko prevaja vsak, ki zna nemško in ima slo-nem slovar, ampak le redkokateri če sploh kdo pa bo prenesel tudi bistvo nejgovih del v drug jezik. In tako morajo biti tudi prevajalci nemških testov poznavalci avtomobilzma. A če naredimo en logičen zaključek, prevajalci pri Slo AutoBildu ostajajo zgolj prevajalci in to se kaže tudi pri branju njihobih testov. Na tak način taka revija enostavno ne bo funkcionirala.
Po drugi strani vam pa seveda želim uspešno poslovanje.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov