Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Napisal/-a bravura Po okt 13, 2003 8:29 pm

:twisted: :twisted: :twisted: :D :D
Ga nebi rad imel na vesti ;)
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
oldi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če sep 11, 2003 5:18 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a oldi Po okt 13, 2003 8:36 pm

lej to je res treba dobr premislt!!
avto kupt zna usak(tko k otroka) :lol: , restavrirat je pa mal teži(tko k uzgajat)

restavriranje je projekt dolg nekaj let(razen če imaš neomejeni fond denarja), stane neomejeno veliko in pobere ogromno prostega časa...
veliko "hrabrih" se je že najdl pa so prišli samo do faze razdrto in speskane pa poštrihane feltne, in mogoče generalna...
kje so pa use preme, pa original tapicirunga, pa kromanje, pa iskanje gumidelov po tujini pa...

ne da te strašim samo en avto narest je res muka
jest sm mojga pet let delu(z izdatno pomočjo očeta ki je profesionalni restavrator)
pa še zdej nism zadovolen z izdelkom...
pa imam za 1 300 000sit računov, pa 1800 ur dela je gor...

če si sposoben tega pol OK drugač pa raj počak na EU pa si prpel enga zrihtanga za 4000evrov... pa ni nobenih problemov pa samo usedeš se pa peleš :)
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Napisal/-a bravura Po okt 13, 2003 9:08 pm

Fora je ravno v tem, da me ravno to da se vsedeš in pelješ ne zanima, trenutno imam 2 vozna avtomobila 100% časa na razpolago, tako da bi si tole delo vzel res kot izziv in v užitek, pač ko imaš nekaj prostega časa se lotiš šraufat...
Za rez. dela sem slišal da je jih dosti da dobit v Trstu (blizu), skrbijo me predvsem kakšna tesnila okrog oken in vrat, krom je vredu, nima niti pikice rjaste na odbijačih, ogledalih...

Vprašal pa bi te kako je z tem certifikatom starodobnika, koliko lahko avto odstopa od originala, da je še sprejemljivo???
V mislih imam menjavo (predelavo motorja), širjenje blatnikov, zamenjava platišč...
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY Po okt 13, 2003 11:35 pm

:D kot vidim se malo dajaste okrog Caprija,jaz imam že četrtega Caprija doma katerega rihtam prva dva sem prodal imel sem oba 1 model,zdaj pa imam dva 3 model eden je končan v nulo drugega pa pravkar temeljito obnavljam :D ,glede vrednosti je težko govorit,če je pleh zdrav je cena med 100 000 in 200 000SIT,kokr si napisal da ga je potrebno pošvajsat in pobarvat je cena par 10 000SIT ali bolj simbolično,posebno pozornost daj na blatnike,če so slabi ali gnili rajši pusti avto tam kjer je ker blatniki za 1 model se izredno težko dobijo (v nemčiji moraš imeti srečo,v angliji pa boš pustil celo premoženje), pri Caprijih je najbolj pomembna pločevina motor ni problem,notranjost glej na obloge vrat in na armaturno :wink:
Fur immer CAPRI
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY Po okt 13, 2003 11:40 pm

:D pa ne računaj na Trst,tista trgovina katera ima dele za stare Forde ,sem jaz pokupil vse dele za Caprija,no kakšen filter in svečke sem pustil :twisted: pa brez zamere :wink:
Fur immer CAPRI
 
oldi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če sep 11, 2003 5:18 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a oldi To okt 14, 2003 9:05 am

bravura je napisal/-a:Vprašal pa bi te kako je z tem certifikatom starodobnika, koliko lahko avto odstopa od originala, da je še sprejemljivo???
V mislih imam menjavo (predelavo motorja), širjenje blatnikov, zamenjava platišč...


poglej si mojo objavo na temi: kaj pa starodobniki,...

glede predelav pa sledeče; če je vozilo predelano v stilu kot so to delali v obdobju iz katerega je vozilo bo v prihodnosti mogoče pridobiti podseben certifikat...
pravilnik je še v obdelavi
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Napisal/-a bravura To okt 14, 2003 9:01 pm

2 Capri boy... imaš mogoče kakšne slike??

Blatniki, hm, zadnji so spodaj gnili, sprednji pa izbijajo v ene par koncih (se jih bi še dalo rešit..)
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
CAPRI BOY
Novinec
 
Prispevkov: 130
Pridružen: To mar 11, 2003 10:10 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a CAPRI BOY To okt 14, 2003 10:25 pm

:D slike že imam, samo gor na net jih ne znam dat :?

zadnje blatnike prodajajo obrobe dena je cca. 6000 sit po komadu,za sprednje moraš gledat da se jih da pošvajsat! :wink:
Fur immer CAPRI
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Napisal/-a bravura Sr okt 15, 2003 7:31 pm

poslji mi jih na mail, pa jih bom dal gor...

brenco@email.si
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Napisal/-a bravura Sr okt 15, 2003 7:37 pm

Saj razmišljam, da bi jih itak poširlil..., mogoče nekja takega:
Slika
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
Uporabniški avatar
Mantara
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 08, 2002 5:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Mantara Sr okt 15, 2003 8:47 pm

U mater :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Bravura dej se kako slikco od tega rumenega Caprija!
:shock:
Slika
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Napisal/-a bravura Sr okt 15, 2003 9:33 pm

žal imam samo še eno:

Slika
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr okt 15, 2003 9:36 pm

Bravura un k si ga objavu prej (ta prv) se mi zdi velik lepši k tale plastic fantastic!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
dgrejtest
Uporabnik
 
Prispevkov: 1270
Pridružen: Ne mar 31, 2002 8:16 pm

Napisal/-a dgrejtest Če okt 16, 2003 12:49 pm

dej bravura to mal poslikaj, pa ti bomo lazje ceno povedal... ene 20 mu ponudi, pa bos videl.. :D

pero
[img]http://peter.si21.com/celica/celi_sig.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
FASTMAN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe okt 17, 2003 10:05 pm

Napisal/-a FASTMAN Pe okt 17, 2003 10:48 pm

2BRAVURA
poslušaj capri boy-a, kar piše ima kar nekaj smisla
tretje leto restavriram mk2 1.6 1976 in sem spičo že okrog 400čukov
( brez avta ) pa imam generalko na motorju, porihtan menjalnik in dif,
speskano karoserijo pa en kup prčkarij sem že porihtal
računam še vsaj 400čukov za kleparja,ličenje,tapiciranje in presenečenja,
da bo avto res "restavriran"
je res da bo avto za 1mio bomba ampak vse ure dela in 4-5let čakanja
da se končno pelješ
v osnovi moraš že v restavriranju uživat, samo da ti je avto všeč raje počakaj na EU kot ti je kolega svetoval
 
Uporabniški avatar
FASTMAN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe okt 17, 2003 10:05 pm

Napisal/-a FASTMAN Pe okt 17, 2003 10:58 pm

IMA KDO KAJ LITERATURE O CAPRI II :?:
MISLIM PRIROČNIKE O RESTAVRACIJI.
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Pe okt 17, 2003 11:16 pm

FASTMAN je napisal/-a:2BRAVURA
poslušaj capri boy-a, kar piše ima kar nekaj smisla
tretje leto restavriram mk2 1.6 1976 in sem spičo že okrog 400čukov
( brez avta ) pa imam generalko na motorju, porihtan menjalnik in dif,
speskano karoserijo pa en kup prčkarij sem že porihtal
računam še vsaj 400čukov za kleparja,ličenje,tapiciranje in presenečenja,
da bo avto res "restavriran"
je res da bo avto za 1mio bomba ampak vse ure dela in 4-5let čakanja
da se končno pelješ
v osnovi moraš že v restavriranju uživat, samo da ti je avto všeč raje počakaj na EU kot ti je kolega svetoval


toj cel fuk denarja...sem sam ravno sredi predelave/restavracije enega avta, Audi 50, na koncu naj bi mel 300 KM pa cel kup drobnarij - od spoliranega rollbara naprej preko 15 colskih zavor itd. do sedaj - podrl, povaril, ojačal, kupil celega GTIja, ga podrl da sm dobil dele, bremze od avdija, kupil zice, feltne, predeluje se motor, avto že v šprickitu....denar? tak okol pol milijona zaenkrat...kolk še...še 1x-2x toliko. rekel - ma to bo v 2 mesecih na cest. ja...je že 9 mesecev mem pa sm komej zbrskal nekje sekvenčn menjalnik. kolk še? pred spomladijo ne bo motor not. da ne govorim da je, če ga lahko še kje dobim, en blatnik, 1!!! 150 evrov. to je projekt, ne zajebnacija kot lepljenje plastike. poleg tega da maš celo garažo razsutih delov naokrog in da za vsako malenkost iščeš najcenej varjanto. na koncu se to pozna za parsto tisočakov.

lp, kr3mn1
 
oldi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če sep 11, 2003 5:18 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a oldi So okt 18, 2003 12:41 pm

kr3mn1 je napisal/-a: Audi 50, na koncu naj bi mel 300 KM pa cel kup drobnarij

to bi pa rad enkrat vidu...
300 km v audiju 50!!!
dej mal napiš ker motor je not, kako je z homologacijami, pa z visokimi hitrostmi, pa, ...
kje bi se dal to vidt??

lp oldi
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 So okt 18, 2003 1:58 pm

oldi je napisal/-a:
kr3mn1 je napisal/-a: Audi 50, na koncu naj bi mel 300 KM pa cel kup drobnarij

to bi pa rad enkrat vidu...
300 km v audiju 50!!!
dej mal napiš ker motor je not, kako je z homologacijami, pa z visokimi hitrostmi, pa, ...
kje bi se dal to vidt??

lp oldi


motor sam po seb dvomim da bo mel cez 200 :) do 300 se bo prikopal z N20jem, motor je 8ventilski gti zadnje generacije, druga odmična (SHREK visokovrtljiva), obdelana glava (polirani/večani kanali), športni izpušni, polirani vsisni kolektor, bati od P205 1.9GTI, isto ojnice, glavna gred od 1.9TDi VW/Audi motor. večji oljni hladilnik, predelana elektronika..če bo pa kdaj turbo al pa kompresor..ne vem. dozdeva se mi da še tega ne bo dolgo prenašalo ostalo drobovje. menjalnik sem zbrskal v avstrij pri enmu atu ki je včas dirkal, bremze so pa od 80ke audija V6. z zadnjimi diski se pa ravno dajem ker sta se mi oba imbusa pred pol ure iz 6kotne luknje zlila v okroglo :)

čez 200 km/h ga ne bom spustil, ker ni pogojev da z mojimi finančnimi zmožnostmi postavim 50ko, katere max hitrost je tovarniško 135 na uro, pa še to pred 30mi leti, na cesto in da bi lahko pri 250 na uro še mirno enga prižgal :) do dvesto. tak naštiman menjalnik, da prašim kake kekce v exkstra šmekstra kliotih in peugeotih je čist dost. o homologaciji bi se pa raje privat menil :)

lp, kr3mn1
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So okt 18, 2003 2:14 pm

kr3mn1 je napisal/-a: da prašim kake kekce v exkstra šmekstra kliotih in peugeotih je čist dost. o homologaciji bi se pa raje privat menil :)

lp, kr3mn1


Peugeoti (motorno gledano) tud približno niso narjeni za dirkat... Bolj za lepoto :)
Če boš mene srečov, bom še bolj počas spelov kot ponavad, da si nam bruke delov... :lol:
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov