Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če sep 24, 2009 9:07 am

BBoss je napisal/-a:
Osebni promet navkljub povečanju števila avtomobilov kaj dosti ne poslabšuje situacijo saj so osebni avtomobili najbolj podvrženi ekološkemu pritisku.

Je pa zanimivo, da mesto Lj navija za dan brez avtomobila kot prispevek h ekologija a mestni potniški promet se fura na diesel. Da je zadeva še bolj sprevržena to ekološkost oglašujejo še na samih avtobusih in prav zanimiv pogled je ko avtobus štarta za njim pa oblak dima - bravo za tako ekologijo.

Postavlja se vprašanje zakaj niso vsi LPP avtobusi na plin ali pa še bolje na elektriko. Aja sej to smo v Lj nekoč imeli (trolejbus) pa so jih brihtne glave ven pometale.


Pred leti so imeli na testu neke avtobuse na LPG, zakaj se niso obnesli se ne spomnim. Baje pa da se da avtobuse uredit tudi na CNG, ki bi se ga lahko dalo pridobivat iz odpadkov. Je sicer večja investicija, a je okolju še najbolj zdravo.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če sep 24, 2009 9:29 am

Energetik81 je napisal/-a:Če bi živel v centru bi videl, ali je to res neumnost. Živim 1 meter od Slovenske ceste in ne morete verjeti kakšno olajšanje je, ko je zaprta. Folk se vozi s kolesi, hodi, in vsi se zdijo bolj veseli in sproščeni. Prvič po parih tednih sem odprl okna, ki gledajo na cesto. Prej to praktično ni mogoče, ker se zadušiš.
Seveda taka zapora ni trajna rešitev, ampak bi bilo pa lepo tako. Center samo za stanovalce, vmes pa bi šibal hitri električni javni promet. Ah, sanjam.
Zunaj zapore pa katastrofa na kvadrat. Gužva, živčnost.



Res sanjaš in to globoko. Center za stanovalce. Veš majster stanovalci centra delate največi drek po mestih. Vozite se 3 kilometre v službo z avti in take stvari. Nekateri ki se pripeljemo 30 ali več gremo skozi mesto samo do službe in če bi vam razvajencem dali električne pizadije bi videl da bi se tvoje sanje uresničile samo s tem!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če sep 24, 2009 9:36 am

Jaz ga ne delam. V službo hodim peš (pozimi) ali pa s kolesom. Avto uporabim za vožnjo po LJ 1x na teden, ko grem po fasngo v štacuno (10kg in več). Ne sodi glede na druge.
Drek delajo vsi, ki pridejo iz okolice z avti in se zgužvajo v Center. Če bi se po LJ vozili samo Ljubljančani, bi promet tekoče laufal. Kot v nedeljo, ko se je božansko peljati po LJ.
Seveda, krivda je pa tudi pri vladi, ker dopušča tako centralizacijo in pri firmah, ki se odpirajo v LJ namesto po celi SLO.
Pa pri županu, ki noče zrihtati velikih parkirišč na AC obroču in urediti bolj učinkovitega javnega prometa.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če sep 24, 2009 9:40 am

Oprostite velegospodje centralne LJ da pridemo v Lj delat pa se zato moramo pripeljat 30 km v službo... Se res opravičujem. Ker se jaz težko s biciklopm pripeljem v službo avtobusi pa mi vozijo vsako 1 uro ali pa še bolj redko. Se čisto opravičujem... Ne mi zamerit. :bonk :bonk :bonk
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če sep 24, 2009 10:05 am

OK, nisem mislil tako hudo. Verjamem, da vas veliko nima druge možnosti. Veliko bi jih pa tudi komot šlo na vlake/buse. Pa tudi ne zagovarjam someščanov, ki se vozijo par km v službe z avti. Še več, zdijo se mi nelogični in razvajeni. Ker s kolesom prideš na cilj ponavadi veliko hitreje v mestu. V strogem centru še peš prej prideš kam.
Saj pravim, da je v glavnem krivda na voditeljih, da dovolijo takšno centralizacijo.
Sicer pa ne mislim več o tem debatirati.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Če sep 24, 2009 10:29 am

dejansko je pri nas problem, saj je lj hudo centralizirana, zato se vozi pol slo sem v službo. Vsekakor je tukaj odgovorna politika. Žal je pač tako...
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če sep 24, 2009 8:25 pm

xandrej je napisal/-a:Oprostite velegospodje centralne LJ da pridemo v Lj delat pa se zato moramo pripeljat 30 km v službo... Se res opravičujem. Ker se jaz težko s biciklopm pripeljem v službo avtobusi pa mi vozijo vsako 1 uro ali pa še bolj redko. Se čisto opravičujem... Ne mi zamerit. :bonk :bonk :bonk


Ti se boš pritoževal, ko ti vsako uro vozi avtobus? O ti pacek ti :lol:
Meni proti Celju vozi avtobus; ob 4:30, 5:30, 6:30, 12:30, 15:30, 20:30
No včasih je tako vozil, zdaj se že 3 leta nisem vozil s nobenim javnim prevozom. Zdaj je k večjemu možno, da so še kakega ukinili, ker kdaj ga vidim na cesti je prazen. Kolikor je šolarjev ob tistih jutranijih urah pa potem za nazaj domov, ostlih pa tako ni. Pa še ti se zadnje čase skoraj vsi nekaj zraven staršev vozijo, spotoma ko gredo na šiht.
Slovenija je mala, ljudi ni, tako da misliti, da bodo javni prevozi uspeli v teh vaških povezavah je utopija. Zdaj so taki časi, da to ne more uspet. 20 let nazaj ja, takrat je bila zgodba čisto drugačna. To se včasih doma pogovarjamo s tistimi, ki so takrat na šiht hodli. Tisti vedo povedat, da je bil avtobus poln v dobrih treh kilometrih od koder je štartal - eno vas nižje. Samo v naši vasi je bilo okrog 15 ljudi za na bus (brez šolarjev). Danes 10 ljudi ne nabere na celi poti do Celja. Tak je, prvo je to, da je že itak v teh vaseh dosti, dosti manj ljudi, tisti ki pa še smo gremo pa s avtom. Včasih pa sploh niso imeli toliko avtov. Zdaj pa pri vsaki bajti po dva, trije, tudi štirje. Tak hudič je, da vsak rabi svoj prevoz. So štirje pri hiši, vsak dela drugje, vsak drugačen delovni čas, dostikrat sploh ne veš kdaj boš šel domol, ti ne ostane drugega kot, da imaš svoj avto. Čeprav potem vidiš, da tretjino leta delaš samo za ta preklemani avto :roll:
Kakšna Murina delavka pa tako ne vem, kak ji še sploh kaj ostane, tista pa itak pol leta dela za avto :(
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Če sep 24, 2009 8:50 pm

problem v ljubljani bi se dal že zdavni uredit, če bi bilo to komu v interesu , ampak očitno ljudi uživate ko za en kilometer vožnje po centru potrebujete eno uro. prva stvar ki bi že malo uredila problem bi bil sprememba delovanja semaforjev, ne da se istočasno prižge semafor za pas levo,desno, naravnost. lahko bi to spremenili, da vsi istočasno zavijajo v eno smer,....upam, da razumete.
drug problem je, da tega ni in seveda je treba na cesto poslat policaje. pred nekaj dnevi sem bil v LJ , je promet usmerjal nek 20 letni mulček, ki razumem, da rabi prakso in vajo, ampak jao, ne ravno ob 5 popoldan na najbolj nabiti ulici v LJ....rezultat si lahko mislite...kaos. :roll:
tretji problem. Eno uro sem imel časa si ogledat folk in v vseh avtih ki sem jih videl je bilo največ 5 takšnih, v katerem sta se peljala 2, največ 3 osebe, vsi ostali se vozijo sami! :roll: to me pa tak razpi***. če bi se folk znal kaj znajdi bi šli sodelavci skupaj, če to ne gre, pa s sosedi.... eh škoda besed.

Jaz vem da bi znorel, če bi živel oz. delal v LJ, jaz vam kar čestitam da se vam ljubi vsaki dan gužvat takole. a po drugi strani smo(ste) pa preponosni, da bi se kir vsaj poleti peljal s kolesom ali skuterjem. Zadnjega sem videl samo enega.

tako da jaz sem kar za zaprtje centra, izgradnjo parkirnih hiš na obrobju in redno vožnjo busa ali podobne zadeve v centru. pa popolno izključitev avtov v mestu. pa nimam nič proti LJ da se razume, ampak je tam problem najbolj pereč.

LP
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če sep 24, 2009 9:22 pm

No, kar nekaj nas ni preponosnih za bicikel, jaz se na poti v službo in nazaj počutim super, ko na biciklu letim mimo stoječih kolon in vedno v istem času pridem do službe, pa če so še taki zastoji.
GiGi, mesta ne moreš zapreti za vse avte, stanovalci jih potrebujemo. Kako pa misliš, da bi pripeljali domov 10L mleka, par kg moke, makaronov it? Kako bi pripeljali nov kavč domov? Na busu?
Če bi tudi stanovalcem prepovedali z avti v center, bi postal mesto duhov, praktično kulise za turiste. Kdo bi si še želel v takih pogojih živeti?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
exide
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: So avg 02, 2008 10:47 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a exide Če sep 24, 2009 9:30 pm

Center zapreti (za prebivalca centra naštimat dovolilnice, da bi lahko normalno z avto šli notri), parkirne hiše oz. parkirišča ob robu centra in redne bus linije ali pa kar tramvaj :)

Ja grem v center mogoče 1x na teden, sedaj bom pa hodil vedno več in resno razmišljam, da bi si kupil enega ponya, ga dal v prtljažnik in parkiral nekje zunaj pa potem lepo z biciklom mimo kolone. :D
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe sep 25, 2009 7:20 am

Ja, tako nekako bi moralo izgledati, če bi se Zoki pobrigal še za kej druzga kot štadion.

Sicer pa bi jaz tole varianto s kolesom sigurno prakticiral, če bi se moral voziti z avtom v LJ. Za nekaj 100€ se dobi odlično zložljivo kolo, s prestavami in V-brake, ki ga spraviš v vsak prtljažnik ali neseš v roki kot kovček. Z avtom se pripelješ do obrobja LJ, do primernega parkirišča, v 20s raztegneš kolo in se mirno pripelješ v center.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Pe sep 25, 2009 7:52 am

Ma sej jest razumem da je situacija taka kot je, dnevno se okoli 150.000 avtomobilov pelje v Ljubljano ni ven, to je malo morje pleha, ki ga je treba nekje pustit, vseh 18 let se je bore malo vlagalo v javni prevoz (še največ v LPP, ki je malo posodobil vozni park), železnice so v p...., čeprav so še najhitrejše. Meni je šlo grozno na živce, da sem z mestnim zelencem za 7 km poti potreboval 35+ minut v eno smer.

Se strinjam kar z vsem kar ste napisal, avtomobile bi bilo treba pustit na mestnem obrobju, za neke nizke zneske, recimo evro, dva za celi dan, ne pa da te tako kot v park hiši pri KC za 20 minutk parkiranja oberejo za 2 evra... in pa mestne linije razdeliti na 2 dela, linijske in krožne, prvi bi vozili od parkirišč do centra, drugi krožno po centru, s tem da na noben bus nebi smel čakati več kot 5 minutk. Sicer so to sanje, ampak temu bi se reklo funkcionalen javni prevoz in z veseljem bi ga koristil.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe sep 25, 2009 11:58 am

Evo, jaz sem se praktično celo poletje vozil v službo s kolesom. Čeprav se ne vozim z avtom čez center (uporabljam LJ-obvoznico) in čeprav imam stalno službeno parkirno mesto v garaži. Enostavno mi je všeč že to, da se po 8 urah pisarne malo razgibaš.

Kar se pa tiče tega dneva brez avta, se načeloma strinjam z vsem kar ste napisali. Od tega, da bi to lahko naredili npr. v nedeljo (kot je primer v Belgiji), do tega da se je treba sploh vprašati po smiselnosti tega dneva, glede na ves kaos, ki vedno nastane.
Ampak ene stvari pa ne razumem in to se ponavlja iz leta v leto: Glede na to, da so po vseh medijih (radio, TV, časopisi,...) na veliko opozarjali na ta dan, zakaj hudiča se ljudje tisti dan malo drugače ne zorganizirate, ker točno veste, da bodo gužva in zastoji?! Predvsem apeliram na tiste, ki so iz same LJ ter na tiste, ki imajo dobre javne povezave do delovnega mesta?! Pač je treba bodisi pol ure prej vstat bodisi iti na kolo ipd. ter predvsem požret tisto komoditeto ter ponos v smislu: "Zakaj bi pa zdaj RAVNO jaz moral pol ure prej vstajat..." ipd. Nevem ampak nasplošno se mi zdi, da je čezdalje več takega razvajenega folka, ki si prav nobene stvari več ne znajo ali pa nočejo zorganizirat, povsod samo brezglavo hitenje in delovanje po principu: "Najprej 3x naredim, potem razmislim", namesto da bi bilo obratno. :roll: Potem so pa zastoji, gužva, kaos in ja seveda, vedno so drugi krivi. :roll:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe sep 25, 2009 2:15 pm

Med surfanjem nekje naletel na stavek discriminating against people on the grounds of their choice of transport (diskriminacija na podlagi izbire načina prevoza).

Točno to se dandanes vsepovsod dogaja tistim, ki želimo za prevoz uporabljati osebni avto.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4487
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Pe sep 25, 2009 2:35 pm

sonic je napisal/-a:Med surfanjem nekje naletel na stavek discriminating against people on the grounds of their choice of transport (diskriminacija na podlagi izbire načina prevoza).

Točno to se dandanes vsepovsod dogaja tistim, ki želimo za prevoz uporabljati osebni avto.


V izogib taki diskriminaciji, bi bilo potrebno vsa mesta v državi temeljito prenoviti (razširitev cest-več pasov, urediti obsežna parkirišča, da bi lahko vsakdo, ki si le želi z avtom v center, da lahko parkira, in še marsikaj drugega)..ampak tega ne bomo videli.

Tako da, v vsakem primeru, diskriminacija bo. Kakršnakoli..
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe sep 25, 2009 3:15 pm

sonic je napisal/-a:Med surfanjem nekje naletel na stavek discriminating against people on the grounds of their choice of transport (diskriminacija na podlagi izbire načina prevoza).

Točno to se dandanes vsepovsod dogaja tistim, ki želimo za prevoz uporabljati osebni avto.
zakaj diskriminacija? saj te nihče ne sili da ne uporabljaš avta. Če pa stojiš v gužvi pa se moreš zahvalit tistim, ki si tudi želijo uporabljati avto. In pri pormetu je VEDNO jasno nekaj. Več kot zgradiš cest in parkirišč, več ljudi začne uporabljat avtomobile. Očitno bi ti bilo nadvse všeč, da bi čez center ljubljane nardili eno tropasovnico pa polno garažnih hiš, tak kot so to delali v ameriških mestih.
Meni so dosti bolj všeč primeri evropskih mest. Ni mi pa všeč to, da so avtobusi in vlaki v kurcu. Dobesedno te prisili, da se voziš z avtom, ker ob konicah je vlak prepoln, drugače pa vozi prazen. Vrjetno je isto pri mestnih in primestnih avtobusih.

Sem iz tistega konca kot mišek in zadnjič sem gledal na avtobusni postaji. V enem dnevu peljejo 4je avtobusi proti celju, vlakov pa gre tam okoli 10 do 15. Ni čudno da se ljudje vozijo z avti in da je večina ceste do celja večji del dneva ena sama kolona.

Zadnja leta so se gradile tak sam avotceste, drugim povezavam pa lulek v roke pa naj se znajdejo sami.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Pe sep 25, 2009 3:23 pm

@energetik81
ma ne nisem sedaj mislil popolnoma zapret center, le ta bi bil odprt za prebivalce seveda, pač tako kot je urejeno na parkiriščih in podobno, rampo in lastnikom stanovanj v centru kartico pa si lahko odpreš. ;) ali pa tisti stožec, ki se zloži v tla.... možnosti je ogromno, samo vsi vemo, da se še dolgo ne bo nič gradilo v to smer. bilo je že govora okoli te parkirne hiše, ampak cena celodnevnega parkiranja je bila mišljena nekje okoli 10 eur in u piz** povezave z centrom. delavec z obrobja LJ bi za 8 urni delavni čas porabil 12h + za službo (prevoz do parkirne hiše, čakanja busa, prevoz busa in nazaj)
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
guardy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po jun 10, 2002 8:14 pm

Napisal/-a guardy Ne sep 27, 2009 8:59 am

In zakaj bi se prebivalci centra morali prilagajat vozačem? Iz Lj se je veliko njih preselilo ker so zunaj cenejše nepremičnine. Sedaj jamrajo, ker ni vrtcev v Lj za njih in ker ni poceni parkirišč za njih. Tisti, ki se v Lj vozijo v službo in jamrajo, si lahko službo najdejo drugje, najlažje v svojem kraju. Aja seveda, tam je slabše plačano, pa še za prevoz ne bojo dobil...

Dejstvo je, da je dan brez avtomobila debilizem brez primere. Ker pač živim v strogem centru in imam tam tudi garažo, me na ta dan ne pustijo z avtom nikamor, ker pač nimam dovolilnice, ker je ne potrebujem. Tišično razmišljanje zokija in njegovih priležnikov.

Ta dan sem moral na šiht, kot vsi ostali. Najprej sem prepešačil pol ljubljane do avtobusa, nato pa iz avtobusne še ene 3x toliko do šihta. Za pot, ki jo z avtom nardim v 10 min, sem potreboval več kot debelo uro. Pa ko sem šel od doma še ni bilo neke jake gužve!

Aja, pa da ne pozabim prepotentnežev. Kongrtesni trg je za ves promet zaprt že 14 dni, parkirišč ni več. In še vedno je vsak večer vse zabasan in zaparkiran, ker retardiranci ne poznajo znakov. Če prideš žurat imaš denar tud za garažno bajto. Cena? Taka kot drugje po evropi v strogem centru.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Ne sep 27, 2009 9:45 pm

guardy je napisal/-a:Če prideš žurat imaš denar tud za garažno bajto. Cena? Taka kot drugje po evropi v strogem centru.


:bonk
Freude am Fahren
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Ne sep 27, 2009 11:07 pm

Moje mnenje: Tukaj je ogromno napak vseh teh 'usposobljenih' delavcev in ljudi, ki vodijo ta butast šov. Zakaj? Kdor je iz Lj, se vozi z trolo ali kolesom, ker ga pride najceneje, morda tudi peš. Kdor ima službo, šolo faks pride večina z avtomobilom, redki z avtobusom, vlakom. Torej point tega je da navadn smrtnik, ki rabi +30km, da pride v Lj, stoji na avtocesti v gužvi s prižganim motorjem, ki še bolj pokuri in onesnažuje okolje, kot da bi se avto premikal. Torej point tega je da bo zrak kao bolj čist za tistih par urc, ubistvu pa se zaradi tega spusti v zrak še več sranja. In kdo najbolj trpi? Spet navadn smrtnik, ker potroši toliko € za nafto, poleg tega pa še s prižganim avtom stoji v gneči. Ljubljanski folk pa da 15€ za mesečno in se fura kamor če. Ja sedaj bojo pa odgovori: ja plačaj če hočeš priti v Lj. In pa ta butast idiotizem z plačevanjem parkingov. Sami nategi, ki so preplačani 100krat, ne 10krat. Se je kdo že uprašal kdo sploh pokasira ves ta denar?! Plačaj 100€ na mesec za nafto in še vsak dan cirka 3-4€ za parking. Jea to ti je život, ki si ga nepredstavljajo mestni ljudje, pa še marsikaj si ne.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov