Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Fast-B
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: Ne sep 14, 2003 3:57 pm

Napisal/-a Fast-B Po okt 13, 2003 2:03 pm

Jaz bom reku da ma vsak pogon svoje prednosti, toda v športen avto se mi zdi da bi skoraj moral imeti pogon zadaj, saj to je vendar klasika... in tudi za vožnjo je boljši zadnji pogon (recimo volan se lepše obnaša...) Sicer pa poglejte kakšen Top Gear pa poslušajte Tiff-a Needel-a in boste videli kaj meni o sprednjem pogonu :P [size=18]Zadnji pogon 4ever[/size]
 
goldi
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Ne mar 02, 2003 1:00 pm
Kraj: Kropa

Napisal/-a goldi Po okt 13, 2003 4:33 pm

avto z veliko konjišnico in zadnji pogon ZAKON :twisted:
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Po okt 13, 2003 5:12 pm

Fantje.... 4x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x44x4 4x4 4x4

AHAHAHHAHAHHAHAHAHHAAAAAAAAAAAA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Slika
 
darky
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:39 pm

Napisal/-a darky To okt 14, 2003 12:02 am

ma kdo pravi da je zadnji pogon klasika za športni avto. Ali ste morda videli kaj ga dela Alfa 156 na dirkah. Uni bogi BMW skoraj nimajo kaj praskati. OK, pretiravam ampak BMW-ju čisto nič ne pomaga zadnji pogon oz. nima mikakršne prednosti.
Zadnji pogon je nedvomno boljši pri speljevanju, enkrat ko imaš določeno hitrost je čisto vseeno katera kolesa poganjajo.
 
Uporabniški avatar
quattro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe feb 21, 2003 9:14 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a quattro To okt 14, 2003 9:09 am

darky je napisal/-a:ma kdo pravi da je zadnji pogon klasika za športni avto. Ali ste morda videli kaj ga dela Alfa 156 na dirkah. Uni bogi BMW skoraj nimajo kaj praskati. OK, pretiravam ampak BMW-ju čisto nič ne pomaga zadnji pogon oz. nima mikakršne prednosti.
Zadnji pogon je nedvomno boljši pri speljevanju, enkrat ko imaš določeno hitrost je čisto vseeno katera kolesa poganjajo.


Ni ravno tako. Na dirkah, ki jih omenjaš (BTCC, STCC & Co.) je BMW, kadar je vroče, v veliki prednosti ravno zaradi pogona zadaj. Ker pri ostalih, prednje gume opravljajo poleg funkcije spreminjanja smeri in zaviranja tudi poganjanje avta naprej, se jim zelo segrevajo in tudi veliko bolj obrabljajo. Tako da, zadnji pogon ima tudi med samo vožnjo prednost, ne le na štartu.

Vsekakor pa imata oba prednosti in slabosti. Prednji je nekako boljši za večino slabih (neveščih) voznikov, saj te ne more zavrtet zaradi samega pogona, ima pa zato eno veliko hujšo slabost: kaj se zgodi, če pri vožnji na meji pohodiš ali pa spustiš gas? Avto gre naravnost, kot da nima volana. NE HVALA!

Zadnji pogon pa definitivno ni za ljudi z dvema levima rokama in reakcijami mrtvega konja. Pač moraš vedet, da je potrebno včasih (pri nekaterih voznikih večinoma) volan obrnt tudi v drugo smer kot pa gre ovinek. :lol: Še vedno pa ko obrneš volan, avto zavije v željeno smer.

Drugače pa sam prisegam na 4x4. Prava muka mi je pa, ko se moram vsesti za volan avta, ki nima gnane zadnje osi. No fun. :(
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Sr okt 15, 2003 10:58 am

zadnji pogon rula. k sn moje Future navajen. :lol: :twisted: :twisted: :twisted: na mokrem mal v ovinku saltas pr kakih 90 na uro v tretjo, pa te povprek obrne - opaaaa, izi, maj frend, polako!! :twisted: :twisted: pa foter je vcasih mel BMWja 318i - to je sam povprek slo!! :twisted: :twisted: fun4all!! :lol:

mi je kr zal da mamo zdej oba avta FWD. :?
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr okt 15, 2003 12:15 pm

darky je napisal/-a:ma kdo pravi da je zadnji pogon klasika za športni avto. Ali ste morda videli kaj ga dela Alfa 156 na dirkah. Uni bogi BMW skoraj nimajo kaj praskati. OK, pretiravam ampak BMW-ju čisto nič ne pomaga zadnji pogon oz. nima mikakršne prednosti.
Zadnji pogon je nedvomno boljši pri speljevanju, enkrat ko imaš določeno hitrost je čisto vseeno katera kolesa poganjajo.


Prednost je tudi v filingu na volanu in s tem večinoma slabši handling.

Potem je prednost 50:50 porazdelitev teže, ki jo pri avtomobilu s sprednjim pogonom skoraj ni mogoče dosežt. Torej je tak avto tudi v ovinku bolj nevtralen.

Tko da zadnji pogon je klasika pri športakih. Res pa tudi nekateri FWD avtomobili niso kar za v smeti. GTA, CTR, Mini Cooper S...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 15, 2003 12:55 pm

Pozabu si petko turbo.
Zakaj na relijih ni tok zadnjih pogonov - večinoma so prvi al pa na vsa 4 kolesa?

LP
Nebivedu

P.S. Ni mišljeno kot provokacija - ampak kje je zadnji pogon boljši?
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr okt 15, 2003 12:57 pm

Vsak pogon je za neki bolš!
Odvisno kaj boš pelu!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Sr okt 15, 2003 2:47 pm

nebivedu je napisal/-a:Pozabu si petko turbo.
Zakaj na relijih ni tok zadnjih pogonov - večinoma so prvi al pa na vsa 4 kolesa?

LP
Nebivedu

P.S. Ni mišljeno kot provokacija - ampak kje je zadnji pogon boljši?

Kolk avtov pa še ma RWD, pa da se jih splača za rally nardit (kar pomeni tudi da v osnovi niso dragi ko svinja, pa da majo primeren motor)? Nula ... Za tak denar ko bi recimo BMW 320 naredu maš 2 xsare al pa 3 alfe al pa imperzo ali lancerja
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr okt 15, 2003 3:41 pm

nebivedu je napisal/-a:Pozabu si petko turbo.
Zakaj na relijih ni tok zadnjih pogonov - večinoma so prvi al pa na vsa 4 kolesa?

LP
Nebivedu

P.S. Ni mišljeno kot provokacija - ampak kje je zadnji pogon boljši?



Za rally obstajajo predpisi koliko avtov je treba naredit podobnih dirkalnim specialkam in kaj je dovoljeno predelat. Sedaj enostavno ni več malih avtov z zadnjim pogonom za nižje klase rallyjev.

Preden so se pojavili 4WD ki imajo boljši oprijem na drseči podlaki je bila VELIKA večina Rally zmagovalcev z zadnjim pogonom. Pa takrat konkurenca še ni bila tako huda in se je dalo predelat tudi avte s sprednjim pogonom da bi lahko zmagovali, pa v glavnem niso. Ne rečem da jih ni bilo, ampak...

Na suhi asfaltni cesti in večjih hitrostih kot naprimer na CHD pa zadnji pogon ne predstavlja več velike prednosti, celo 4WD ni nevem kakšna prednost
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr okt 15, 2003 3:48 pm

nebivedu je napisal/-a:Pozabu si petko turbo.
.... ampak kje je zadnji pogon boljši?


Na brzino rečeno:

predstavljaj si da voziš po pesku ali snegu...

sprednji pogon:
pa dodaš preveč gasa, pa se kolesa zavrtijo v prazno, pa gre avto naravnost, pa nimaš kontrole z volanom, itd... lahko si pomagaš z ročno ali da malo odvzameš gas če imaš srečo da nisi full preveč pretiraval.. to je pa že zgubljanje časa.

zadnji pogon:
priletiš prehitro v ovinek, odnese zadnji del... obrneš volan ''kontra'' še vedno lahko držiš gas in te zadnja kolesa porivajo v ovinek, z malo obremenjenimi sprednjimi pa držiš smer.

Torej kaj je hitreje? čez ovinek držat gas da avto pospešuje ali spuščat gas da ujameš avto...
 
Uporabniški avatar
B4 Turbo
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Ne jun 22, 2003 10:46 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Napisal/-a B4 Turbo Sr okt 15, 2003 5:23 pm

4X4!
 
Moongoose
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe sep 05, 2003 8:46 pm

Napisal/-a Moongoose Če okt 16, 2003 11:04 pm

Če bi imelna izbiro vsekakor RWD, potem 4Wd in šele na koncu FWd, tega vozim zdaj in mi je jako beden :roll:

Ah bo nekoč BMW bo... :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
perimund
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 633
Pridružen: Po sep 08, 2003 3:23 pm
Kraj: Monaco

Napisal/-a perimund Če okt 16, 2003 11:50 pm

zadaj itak .. drift power 8)
 
darky
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:39 pm

Napisal/-a darky Pe okt 17, 2003 1:26 am

Pero ne govori neumnosti! Lahko se enkrat dobiva, pa mi boš pokazal kako te tvoje teorije obveljajo v praksi!! A ti resnično misliš, da če priletiš v ovinek in ti odnese zadnji del, da lahko še vedno tiščiš na gas in se popraviš z volanom?! Samo še bolj bi ti odneslo rit!!!! Enako bi moral dozirati gas, kot pri prednjem pogonu, tako, da v tem primeru zadnji pogon ne predstavlja nikakršne prednosti.
Kar se tiče razporeditve mase 50:50. A mislite, da se bo to zgodilo zaradi enega diferenciala in kardanske gredi???? Ja, avti, ki imajo sredinsko nameščen motor imajo razmerje 50:50, ne pa avti z motorjem spredaj, pogonom pa zadaj.
To, da je zadnji pogon zabavnejši popolnoma drži, ampak zabavamo se morda 1% vožnje, drugo je resna (tudi hitra) vožnja. Pa bi rad videl vse pametnjakoviče, kaj bi naredili v krizni situaciji, po možnosti na spolzki cesti, ko bi nepričakovano odneslo zadek.

Sej vrjamem, da bi vsi imeli zadnji pogon, ker po tem mislite, da ste neki hudi piloti in lahko okoli razlagate, kako vam ritko nosi, ko date po gasu, sam med nami je malo takšnih, ki bi to znali popolnoma (in varno) izkoristiti.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe okt 17, 2003 7:49 am

Darky, rade volje bi se dobil s tabo, ampak nimam več avta z zadnjim pogonom. :oops:

Sem jih pa imel včasih kar nekaj in sem praktično začel z njimi.

Napisal sem tudi da je prednost na spolzki podlagi. Še vedno mislim da je tako. Pri asfaltu se razlika zmanjša.

Delno imaš prav glede težišča 50/50 ampak dejstvo je vse eno da imajo zadnji pogoni bolše razmerje spredaj/zadaj kot avti s sprednjim pogonom. Ni samo kardan in diferencial, ampak je tudi motor bolj pomaknjen nazaj, pa menjalnik je bolj nazaj, pa še ene par malenkosti ;)

Sicer pa: ali si imel kdaj avto z zadnjim pogonom?

Pa brez zamere

LP

Pero
 
Crazy Fighter
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Pe okt 03, 2003 12:54 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Crazy Fighter Pe okt 17, 2003 8:02 am

na vse stiri pogon je zakon k ga loh cez ovink napuls do onemoglosti pa se ko je sneg je zakon

4 motion, quattro rulz :lol:
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe okt 17, 2003 8:07 am

darky je napisal/-a:Pero ne govori neumnosti! Lahko se enkrat dobiva, pa mi boš pokazal kako te tvoje teorije obveljajo v praksi!! A ti resnično misliš, da če priletiš v ovinek in ti odnese zadnji del, da lahko še vedno tiščiš na gas in se popraviš z volanom?! Samo še bolj bi ti odneslo rit!!!! Enako bi moral dozirati gas, kot pri prednjem pogonu, tako, da v tem primeru zadnji pogon ne predstavlja nikakršne prednosti.
Kar se tiče razporeditve mase 50:50. A mislite, da se bo to zgodilo zaradi enega diferenciala in kardanske gredi???? Ja, avti, ki imajo sredinsko nameščen motor imajo razmerje 50:50, ne pa avti z motorjem spredaj, pogonom pa zadaj.
To, da je zadnji pogon zabavnejši popolnoma drži, ampak zabavamo se morda 1% vožnje, drugo je resna (tudi hitra) vožnja. Pa bi rad videl vse pametnjakoviče, kaj bi naredili v krizni situaciji, po možnosti na spolzki cesti, ko bi nepričakovano odneslo zadek.

Sej vrjamem, da bi vsi imeli zadnji pogon, ker po tem mislite, da ste neki hudi piloti in lahko okoli razlagate, kako vam ritko nosi, ko date po gasu, sam med nami je malo takšnih, ki bi to znali popolnoma (in varno) izkoristiti.


Jst se kr nekak strinjam!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe okt 17, 2003 8:29 am

Jst sm po novem že v klubu 4X4.
Pero: Prednji pogon na snegu? ...hmm... Če sem full norel po snegu, mi nikol ni avto šel naravnost skoz ovink - mogoče so pa gume krive, da me ni nikol odneslo. Sem pa vidu že full avtomobilov z zadnjim pogonom, k so bočno letel ven iz ceste, ker jim je zadek odneslo.
Mokro cestišče. Nič ni lepšega kot prvi pogon pa full čez ovink prletet, k zadek odnese za 2 metra. Ampak spet so tukaj gume, ki prvi del avtomobila še vedno držijo in avto spelje ovink brez težav.
To oboje sem počel z petko turbo - naredil sem z njo 290.000km in jo vozil 4 leta. Gume pa vedno dunlop SP SPORT 2000 195/5013 ali pa 205/45/13 - letne in Bridgestone 165/60/13 - zimske.
Vsi ovinki in ves sneg, in ves dež, ki je bil - nikoli nisem letel s ceste. Pa lahko verjameš, da nisem vozil počasi. Če kdo pozna staro cesto, čez Muljavo proti Žužemberku, ti lahko pove, kakšen je ovinek v Smrečju, pa sem ga v pozni jeseni na spolzkem cestišču vedno zvozil z najmanj 140km/h(če je bila prazna cesta seveda), kar ni mogel noben RWD narest, in tut do danes ni noben še tega naredu.
V 290.000km prevoženih sem se enkrat zaletel in to na makadamu, ko se mi je srna nastavila na cesto in sem se ji umaknil, pa je bilo na robu ceste preveč peska in me je obrnilo, pa sem bočno priletel v drevo - hitrost 30km/h, tako da ni bilo ne vem koliko udarca.

Pa ne sedaj da bi rekel, da je sprednji pogon boljši, mislim pa, da če obvladaš enega od teh, potem o drugem govoriš slabo - in to dela večina na tem forumu. Jst še vedno pravim, da sta oba pogona dobra, nista pa odlična - odličen je 4X4, ker ima prednosti obeh, ima pa tudi svoje hibe, ki pa jih moram poznati in se jih naučiti, da bom lahko kaj o tem rekel.

LP
Nebivedu
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov