samo mesarec je napisal/-a:Tole mi je že kar nekaj časa ležalo na duši, da napišem. ....
MAX CAVALLERA je napisal/-a:Morda neumno vprašanje ampak le,zanima me s čim se pri motorju doseže navor,kaj je tisti sklop ki ga določa,kateri del v motorju.
Hvala
drift.king je napisal/-a:kaj zdej a avto z 200KM in 400 nm navora je hitrejši kot avto z 200KM in 300nm navora
fiatpowered je napisal/-a:MAX CAVALLERA je napisal/-a:Morda neumno vprašanje ampak le,zanima me s čim se pri motorju doseže navor,kaj je tisti sklop ki ga določa,kateri del v motorju.
Hvala
Povedano čimbolj enostavno. Navor v motorju določa bogatost mešanice z gorivom in pa tlak te mešanice tik predno se vžge. Vse ostalo v motorju je konstantno. Torej samo s tem lahko s stopalko za plin vplivamo na navor motorja. Preslikano v realnem primer to pomeni. Enkrat se lahko vozimo 80km/h po ravnem, drugič pa 80km/h v hrib. Ja fora je, ker imamo v drugem primeru stopalko za plin malenkost bolj pohojeno. Torej v drugem primeru motor porabi več goriva in kisika, čeprav se peljemo enako hitro, deluje pa z večjim navorom pri isti hitrosti.
uros11 je napisal/-a:Meni tudi ni. Več plina v klanec dodaš, da je navor enak tistemu po ravnini, če ne bi bil manjši, avto pa počasnejši... saj je v "spornem" članku lepo povedano vse.
fiatpowered je napisal/-a:uros11 je napisal/-a:Meni tudi ni. Več plina v klanec dodaš, da je navor enak tistemu po ravnini, če ne bi bil manjši, avto pa počasnejši... saj je v "spornem" članku lepo povedano vse.
Ali se strinjaš s tem, da če se z avtom pelješ v 5% klanec 80km/h v peti prestavi motor v tem primeru razvija manjši navor, kot če se pelješ 80km/h v peti prestavi v 6% klanec ?
Pa še ena, pelješ se po avtocesti 130km/h, potem pa uletiš do vrhniškega klanca, kaj se ti zgodi, če gasa ne boš v klancu bolj pohodil, bo hitrost padla in ne bo več 130km/h, če pa gas pohodiš, pa 130km/h lahko obdržiš v klancu..
a ti je zdaj jasno ?
abbe je napisal/-a:ja to je ze jasno sam ce vbi bil navor odvisn samo od tega kok mas gasa poj bi avto mel skosmax navor ce mas gas v podnu.sam ce mal pogledas krivuljo navora ni glih tko...
cruiser1 je napisal/-a: Možno je tudi, da je avto z 200KM hitrejši od avta z 250KM zaradi navora.
cruiser1 je napisal/-a:Predvsem hondaši (in podobno misleči) bi lahko že dojeli, da niso pomembni samo konji, da avto leti in ima pospeške.
cruiser1 je napisal/-a:Pri pospeških in pomenben samo HP. Ampak tudi navor in kako je to vseskupaj prenešeno na cesto. Potem je pomebno tudi, kot je že razloženo s kakšnimi obrati dosežemo max navor in HP.
cruiser1 je napisal/-a:Kar sem v bistvu jaz hotel že prej povedati je to, da tehnični podatki na papirju o max moči ( na katere se zanaša večina uporabnikov tega foruma) nekega avtomobila še ne pomenijo, da je na cesti resnično hitrejši od drugega avtomobila z slabšimi podatki!
cruiser1 je napisal/-a:Sem imel pa priložnost vozit dva različna avtomobila približno enake velikosti, teže in letnikov z drugačnima motorjema, ki pa sta oba imela po 250hp serijsko. V pospeških in končni hitrosti totalna razlika! En avto totalen športnik drugi pa cruiser za v trgovino. Pa razloži to.
fiatpowered je napisal/-a:Prvič, to je tvoje subjektivno mnenje o teh dveh avtih, bolje bi bilo da bi merili čase, namreč znano je, da nekateri avti dajejo občutek da se peljemo v njih počasneje kot v resnici se, ali obratno, podobno je s pospeški.
Drugič, bolj kredibilen bi izpadel, če bi povedal katera avta sta to bila.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov