TriCikl je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Že lep čas razmišljam (žal pa nimam dost znanja za to) , da bi sam nardil neke vrste "črno skrinjico" za avto. Zanimivo bi mi bilo spremlljat vse parametre med vožnjo in jih potem primerjat....Recimo: hitrost,št. vrtljajev,temp. motorja, temp. zraka, število menjav (za vsako brzino po koliko časa, koliko poti in koliko je dosegal motor obratov predenj si prestavil) , št. zaviranj, gretje zavor,meritev pospeška,uporaba gretja.....skratka vse kar je možno in potem to preko USB kabla prenest na komp. in si delat evidenco....
Se javi kdo da to skupaj spacama?![]()
Zna bit zelo uporabno.....v mojem primeru se je recimo beleženje porabe ( obdobje enga leta) že pokazalo kot pozitivno...
Drugač pa podpiram.....nimam kaj skrivat.
Zveni zanimivo, za kateri avto bi pa delal to?
ducky je napisal/-a:Shebo je napisal/-a:Senad je napisal/-a:bolj za šalo kot zares: enkrat sem bral neka najbolj čudna vprašanja na svetu, in eno od teh je bilo ... "zakaj celega letala ne naredijo iz materiala, iz katerega je narejena črna skrnjica"
v tem primeru bi to vprašanje bilo za avto
Zaradi tega, ker te poškodovan avto sam po sebi ne ubije, ampak te ubije G sila, katera se prenese na udarec. Največkrat ljudje umrejo zaradi notranjih krvavitev in ne zaradi tega ker bi med potekom nesreče dobili kaj v glavo
saj, zato danes delajo take avte, ki se čim bolj speštajo (do varnostne kletke), saj s tem se absorbira precejšen del energije in zato deluje manjša sila na človeka..
lisko je napisal/-a:TriCikl je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Že lep čas razmišljam (žal pa nimam dost znanja za to) , da bi sam nardil neke vrste "črno skrinjico" za avto. Zanimivo bi mi bilo spremlljat vse parametre med vožnjo in jih potem primerjat....Recimo: hitrost,št. vrtljajev,temp. motorja, temp. zraka, število menjav (za vsako brzino po koliko časa, koliko poti in koliko je dosegal motor obratov predenj si prestavil) , št. zaviranj, gretje zavor,meritev pospeška,uporaba gretja.....skratka vse kar je možno in potem to preko USB kabla prenest na komp. in si delat evidenco....
Se javi kdo da to skupaj spacama?![]()
Zna bit zelo uporabno.....v mojem primeru se je recimo beleženje porabe ( obdobje enga leta) že pokazalo kot pozitivno...
Drugač pa podpiram.....nimam kaj skrivat.
Zveni zanimivo, za kateri avto bi pa delal to?
A je važno?Sej senzorji so več ali manj enaki pri vseh avtih. Pri novem avtu to sicer pride manj do izraza....pri mal starejšem kjer pa se še moraš kaj naučit in ugotovit kaj ti nagaja pa bi tole prišlo zelo prav....ali pa samo če bi hotel spremljat podatke....
Recimo pri meni je že sama poraba mi začela govorit da nekaj z avtom ne štima....v prvem primeru so prednje čeljusti malo štekale ( ampak lih toliko da se niso grele, da bi lahk reku da je nekaj narobe) v drugem primeru pa je jezil senzor mrtve točke....v obeh primerih je avto šel tako, da na občutek ni bilo moč sklepat da je nekaj narobe....a poraba se je povečala in treba je bilo najti vzrok....Če bi mel več podatkov bi blo mnogo lažje.....
Patrik_A3 je napisal/-a:haha,jaz se samo smejim takim kozlarijam. kak sem prebral da imajo zavarovalnice tukaj prste mi je že vse blo jasno. seveda iščejo zavarovalnice vse načine da v primeru nezgode nebi rabli dati denarja,pa bi se lahko potem na te stvari zgovarjali . ne podpiram.
lisko je napisal/-a:Že lep čas razmišljam (žal pa nimam dost znanja za to) , da bi sam nardil neke vrste "črno skrinjico" za avto. Zanimivo bi mi bilo spremlljat vse parametre med vožnjo in jih potem primerjat....Recimo: hitrost,št. vrtljajev,temp. motorja, temp. zraka, število menjav (za vsako brzino po koliko časa, koliko poti in koliko je dosegal motor obratov predenj si prestavil) , št. zaviranj, gretje zavor,meritev pospeška,uporaba gretja.....skratka vse kar je možno in potem to preko USB kabla prenest na komp. in si delat evidenco....
Se javi kdo da to skupaj spacama?![]()
Zna bit zelo uporabno.....v mojem primeru se je recimo beleženje porabe ( obdobje enga leta) že pokazalo kot pozitivno...
Drugač pa podpiram.....nimam kaj skrivat.
lisko je napisal/-a:Že lep čas razmišljam (žal pa nimam dost znanja za to) , da bi sam nardil neke vrste "črno skrinjico" za avto. Zanimivo bi mi bilo spremlljat vse parametre med vožnjo in jih potem primerjat....Recimo: hitrost,št. vrtljajev,temp. motorja, temp. zraka, število menjav (za vsako brzino po koliko časa, koliko poti in koliko je dosegal motor obratov predenj si prestavil) , št. zaviranj, gretje zavor,meritev pospeška,uporaba gretja.....skratka vse kar je možno in potem to preko USB kabla prenest na komp. in si delat evidenco....
Se javi kdo da to skupaj spacama?![]()
Zna bit zelo uporabno.....v mojem primeru se je recimo beleženje porabe ( obdobje enga leta) že pokazalo kot pozitivno...
Energetik81 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Že lep čas razmišljam (žal pa nimam dost znanja za to) , da bi sam nardil neke vrste "črno skrinjico" za avto. Zanimivo bi mi bilo spremlljat vse parametre med vožnjo in jih potem primerjat....Recimo: hitrost,št. vrtljajev,temp. motorja, temp. zraka, število menjav (za vsako brzino po koliko časa, koliko poti in koliko je dosegal motor obratov predenj si prestavil) , št. zaviranj, gretje zavor,meritev pospeška,uporaba gretja.....skratka vse kar je možno in potem to preko USB kabla prenest na komp. in si delat evidenco....
Se javi kdo da to skupaj spacama?![]()
Zna bit zelo uporabno.....v mojem primeru se je recimo beleženje porabe ( obdobje enga leta) že pokazalo kot pozitivno...
Po mojm bi to lahko naredil mimo ECU, direktno bi jemal podatke s senzorjev na recimo nekaj milisekund in jih shranjeval v nek pomnilnik. Po mojm bi se kaj dalo nardit z platformo mini ITX, kjer bi podatke zajemal skozi COM port in shranjeval na SSD. Gor rukneš nek linux in napišeš programčič, ki zajema podatke. Ne vem pa kako bi to v realnosti zgledalo. Verjetno bi rabil še kak multiplekser, ki bi združil množico signalov z vseh mogočih senzorjev.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov