Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Scoooby
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr okt 30, 2002 8:27 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Scoooby Ne okt 19, 2003 8:31 pm

babsek je napisal/-a:Zdej majo avti grelce vode, da se hitreje segrejejo. Zato rabi 30 sekund pa je na delovni temperaturi :-P


Mogoce majo ksne grelce (kot naprimer Webasto), ki vodo malenkost ogrejejo. Ampak sem skoraj preprican, da je na 90°C ne segrejejo. Pa kokr sm ze omenu...ce je stevec za vodo ze na 90°C se ne pomeni, da je tudi motor na delovni temperaturi.

Se en primer...VR6 (ki ima ze serijsko v racunalniku prikazovalnik temp. olja) rabi nekje 6 km, da se olje segreje na 70°C.
LP, Miha

"Pedal to the metal!"

Slika
www.honda-si.net
 
babsek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To dec 31, 2002 3:40 pm

Napisal/-a babsek Ne okt 19, 2003 8:32 pm

opel vem da ma grelec, ki dela na nafto. V prvem levem blatniku ga ma. Enkat sm mislu, da se je enmu avto unev, no pa se ni, sam tist je laufal:)
 
Uporabniški avatar
Scoooby
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr okt 30, 2002 8:27 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Scoooby Ne okt 19, 2003 8:34 pm

babsek je napisal/-a:opel vem da ma grelec, ki dela na nafto. V prvem levem blatniku ga ma. Enkat sm mislu, da se je enmu avto unev, no pa se ni, sam tist je laufal:)


Tole je podobno opisu Webasto grelca! :D Ga mamo tut mi v sluzbenem kombiju.
LP, Miha

"Pedal to the metal!"

Slika
www.honda-si.net
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne okt 19, 2003 8:39 pm

Ja avtobusi majo isto(vem ker ga mamo doma). Zalaufaš avtobus počakaš 2-3 min da se zrak nafila pa so radiatorji za gretje že topli (po teh radiatorjih teče voda ki jo punpa prečrpava iz motorja v hladinik). se prau da je tut že termostat odprt in motor vroč. No samo to je avtobus!!!
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne okt 19, 2003 8:42 pm

babsek je napisal/-a:opel vem da ma grelec, ki dela na nafto. V prvem levem blatniku ga ma. Enkat sm mislu, da se je enmu avto unev, no pa se ni, sam tist je laufal:)


To je bil pomoje prov webasto...
Jutr bom pogledu pr vectri kaj je to zdj ena zadeva...
Grelc nafte OK, webasto OK ampak grelc vode...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po okt 20, 2003 1:28 am

Kar se tice temeperature vode in ogrevanja motorja ..
Motor itaq sam cutim kdaj je ogret .. ane?
Kar pa se tice temeprature vode .. full odvisno od trenja .. zdej pa ce ste mal spregledal vrstico ki se nanasa na olje .. pa takoj se enkrat post prebrat .. olje ki gre kot voda po motorju .. hummmm ta hudic pa res rabi da se hitr ogreje in razprsi po masini ane? Sej ne vozim traktorja pisuka ;) :P :-P :wink: :) 8)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
LUDACRIST
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr okt 08, 2003 10:03 am
Kraj: CELJE

PACK@EMAIL.SI

Napisal/-a LUDACRIST Po okt 20, 2003 6:23 am

JA RES JE ZLO POMEMBN ,DA NE TIŠIŠ MRZLEGA MOTORJA PREKO RDEČE LUČKE ČE PA TO POČNEŠ PRI NORMALI DELOVNI TEMPARATURI MOTORJA PA JE UČINEK NA MAŠINO ČISTO DRUGAČEN.
KR MAŠINE SO TAKO ALI TAKO DELANE DA IMAJO VSAKIČ ZA 20% , :vrum TUKAJ NEKJE, ŠE REZERVE NA MOČI.
 
Uporabniški avatar
Scoooby
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr okt 30, 2002 8:27 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Scoooby Po okt 20, 2003 6:48 am

Nu-NRG je napisal/-a:Kar se tice temeperature vode in ogrevanja motorja ..
Motor itaq sam cutim kdaj je ogret .. ane?
Kar pa se tice temeprature vode .. full odvisno od trenja .. zdej pa ce ste mal spregledal vrstico ki se nanasa na olje .. pa takoj se enkrat post prebrat .. olje ki gre kot voda po motorju .. hummmm ta hudic pa res rabi da se hitr ogreje in razprsi po masini ane? Sej ne vozim traktorja pisuka ;) :P :-P :wink: :) 8)


No ja...vseeno ga jst po 2-eh km se ne bi sel terat! :D
LP, Miha

"Pedal to the metal!"

Slika
www.honda-si.net
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po okt 20, 2003 9:18 am

Scoooby je napisal/-a:
Nu-NRG je napisal/-a:Kar se tice temeperature vode in ogrevanja motorja ..
Motor itaq sam cutim kdaj je ogret .. ane?
Kar pa se tice temeprature vode .. full odvisno od trenja .. zdej pa ce ste mal spregledal vrstico ki se nanasa na olje .. pa takoj se enkrat post prebrat .. olje ki gre kot voda po motorju .. hummmm ta hudic pa res rabi da se hitr ogreje in razprsi po masini ane? Sej ne vozim traktorja pisuka ;) :P :-P :wink: :) 8)


No ja...vseeno ga jst po 2-eh km se ne bi sel terat! :D


No ja res je :) po 2KM ga ne spustim cez 4. pol po ene 8KM pa do konca ce je treba :)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
surovina
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 10:07 am

Napisal/-a surovina Po okt 20, 2003 11:02 am

Razmislite kako bi se vi počutili in imeli delavno vnemo če bi vas zjutraj zbudili takoj oprtali poln in težak nahrbtnik in priganjali v hrib proti Triglavu.Enako se dogaja tudi z vozili dokler niso ogreti na delavno temperaturo.Toliko v razmislek-dokler nima človek veliko izkušen.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po okt 20, 2003 11:37 am

olje kasneje doseže delovno temperaturo kot pa voda!!!

Tudi če ima avto vgrajen grelec ( Webasto) še ne pomeni da so vsi deli v motorju ogreti na delovno temperaturo. Vsi deli so skonstruirani tako da imajo optimalne tolerance šele ko so segreti, se pravi raztegnjeni. Res je da se rastezajo samo za stotinke ali desetinke mm, ampak se pozna pri življenski dobi.
 
surovina
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 10:07 am

Napisal/-a surovina Po okt 20, 2003 11:50 am

Vsaj eden da se spozna na tolerance,temperature in sestavne dele motorja.Pa upoštevanje različnih sestavnih delov(material)in različnih tekočin - upliv segrevanja oziroma čas segrevanja le teh
 
Uporabniški avatar
Scoooby
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr okt 30, 2002 8:27 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Scoooby Po okt 20, 2003 1:20 pm

No vidva sta samo se potrdila moje trditve! :)
LP, Miha

"Pedal to the metal!"

Slika
www.honda-si.net
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po okt 20, 2003 1:22 pm

super98 je napisal/-a:V bistvu za tišat pa more bit pa segret olje da je dobr...


Hmmmm...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po okt 20, 2003 1:55 pm

Pero je napisal/-a:olje kasneje doseže delovno temperaturo kot pa voda!!!
...


pa ne zaradi kakšnih fizikalnih razlik med oljem in vodo/antifritzom

To je pač dejstvo glede na delovanje motorja.

V extremno hladnih primerih lahko kroži voda samo po bloku in ima delovno temperaturo, olje pa še vedno ostane na niski temperaturi.

itd, da se povedat še veliko stvari na to temo.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe jul 30, 2004 1:59 pm

Pero je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:olje kasneje doseže delovno temperaturo kot pa voda!!!
...


pa ne zaradi kakšnih fizikalnih razlik med oljem in vodo/antifritzom

To je pač dejstvo glede na delovanje motorja.

V extremno hladnih primerih lahko kroži voda samo po bloku in ima delovno temperaturo, olje pa še vedno ostane na niski temperaturi.

itd, da se povedat še veliko stvari na to temo.


Zanimiva in poucna tema. Tiscanje hladnega motorja je res smrt za motor. Pocakati je treba, da se na delovno temperaturo ogreje tudi olje, ne samo voda. Se pa voda segreva hitreje kot olje zaradi tega, ker pri hladnem motorju ob zaprtem termostatu voda krozi bistveno pocasneje kot olje, pa tudi pretocni kanali vodijo skozi stene bloka motorja (da odvajajo toploto), kar je blizje izgorevalnemu prostoru (kjer najhitreje pride do visokih temperatur), kot so pretocne poti za olje. S hladnim motorjem torej previdno!
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe jul 30, 2004 2:32 pm

surovina je napisal/-a:Razmislite kako bi se vi počutili in imeli delavno vnemo če bi vas zjutraj zbudili takoj oprtali poln in težak nahrbtnik in priganjali v hrib proti Triglavu.


Sicer out of context .. ampak here it goes ..
Ker bi bil sezmer zaliman na fertik, bi dejnsko hodil .. potem pa ko bi prisel h sebi bi pa dol padu :) hehehe

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe jul 30, 2004 2:34 pm

Za primer. V C5 imam termometer za vodo in za olje. Zdej poleti števec za vodo že po kakšnem kilometru ali 2 kaže na sredino, se pravi delovno temp. vode. Olje se segreje šele po 7, 8km vožnje. Pozimi pa še kakšen km dlje traja vse skup.

Dokler ni motor ogret na delovno temperaturo nikar terat avtomobila, sploh pa ne če imate turbača. Folk tega večinoma ne upošteva, pol se pa čudijo kako to da jim avto pri 100kkm zariba, ali pa zakaj so morali po komaj 20kkm kupiti novo turbino.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Pe jul 30, 2004 3:23 pm

Evo tkole avtek k ga jst furam sm doskarat stisnu mrzuga pac j*** ga treba se je folerat ppred solo :) posledica tega je to da mi pije olje mal knse deci na 1000km ostalo ga pa okol zmece k je notr castrol gtx3 podn od podna :) preredk je ce mene prass :) V glavnm je pa tko da se cut ko je ogreta masina saj jst cutm al se mi pa sam zdi k ga ze itk pol tiscim :twisted: :P :lol:

Lp PiLLLe
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov