Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To dec 22, 2009 9:18 pm

Saj zame bi bilo bolje če nebi meje prestavli, saj moji Delti manjkajo še 3 leta. Po novem bi moral pa čakati še 8 let. :jao: Kar je pa za elektroniko kar precej, saj za stara vozila, ki je edini kabel imel na stikalu za vzvratno luč + "akomulator" niti ni tak problem.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
exide
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: So avg 02, 2008 10:47 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a exide To dec 22, 2009 11:45 pm

Nič ne piše o spremembi starostne meje za pridobitev certifikata.

http://www.zveza-svs.si/index.php/zveza/obvestila/200-obvestilo-o-novosti-pri-pridobivanju-statusa-starodobnika.html


Moj Mercedes bo s 1.1.2010 star 25 let, pa naj bi šlo brez problema skozi za certifikat :) Sem pa pri SVAMZU in ne pri SVS.

Pa ko sem zavaroval hrošča me ni nihče prašal, če imam še en avto za vsakdanjo vožnjo (ko sem ga reistriral je bil to edini avto, ki je bil pisan name). Šlo brez problema vse skozi :D

Zdaj pa takoj ko pride mercedes od kleparja in ličarja poslikat pa izpolnit vlogo za pridobitev certifikata :) Potem pa iskat nov projekt :lol:
 
Uporabniški avatar
stony
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr apr 29, 2009 6:52 pm

Napisal/-a stony Sr dec 23, 2009 9:55 am

Nekaj mi ni jasno. Tudi če uveljavijo novo starodobno mejo na 30 let, kaj bo potem z vozili katera imajo že certifikat starodobnika in so stari recimo 27 let?
A jim bodo vzeli certifikat :?: :?
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr dec 23, 2009 10:24 am

Butli so! Pri 25 letih in to je to... Zavarovalnice drkajo ker ne morejo nič računat za zavarovanje samo to je...
 
Uporabniški avatar
exide
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: So avg 02, 2008 10:47 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a exide Sr dec 23, 2009 10:39 am

stony je napisal/-a:Nekaj mi ni jasno. Tudi če uveljavijo novo starodobno mejo na 30 let, kaj bo potem z vozili katera imajo že certifikat starodobnika in so stari recimo 27 let?
A jim bodo vzeli certifikat :?: :?


Ne
 
Uporabniški avatar
stony
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr apr 29, 2009 6:52 pm

Napisal/-a stony Sr dec 23, 2009 10:43 am

Klical sem na SVAMZ in so rekli da z 1.1.2010 nebo še uveljavljen ta zakon za starostno mejo 30 let. Bo pa do konca leta 2010 že začel veljati.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr dec 23, 2009 11:07 am

mišek je napisal/-a:Mene pa zanima zakaj imajo starodobniki 90% popust na zavarovanje?
Mi je ravno včeraj en sodelavec pravil, da ima tak popust, potem pa še na tega tist redni popust, tako da ne plača praktično nič. Ima pa golfa enkico.
Od kje ta logika? Ti plačaš zavarovanje, da se iz tega krije škoda, ki jo narediš na drugem vozilu oz. čem drugem. Ali je to staro vozilo kaj manj "nevarno" na cesti za druge udeležence, da ima tak popust?
Jaz bi rekel, da taka stara kanta še več možnosti, da v koga rukne, kot pa z kakim novejšim, ki ima čisto druge zmogljivosti. Od boljših zavor, vse možne elektronike...


Ne delam za zavarovalnico, in ne me narobe zastopit....

za popust se mi zdi da rabiš imet že en avto zavarovan. Pa ker se ne moreš peljat z dvema hkrati...

Tisti ki ima 20-30 in več let staro vozilo ve kaj dela in ne bo '' žrtvoval'' svojega oldija za neumnosti. Mislim da je prav da tudi zavarovalnice nekaj prispevajo k tehnični kulturi, že tako jim ostaja denarja ki ga plačujemo navadni uporabniki.
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Napisal/-a dask Sr dec 23, 2009 12:57 pm

Bistvo popusta ni, da oldi naredi manj škode, ampak to, da se oldi ohrani pri življenju in ostane registriran in vozen.
Problem v Sloveniji je samo skorumpiranost nekaterih, certifikate imajo tudi avti, ki jih tudi slučajno ne zaslužijo. Ti avti pa so dejansko oldtimerji samo zato, da se uporabljajo dnevno za čim cenejši prevoz.
 
Uporabniški avatar
exide
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: So avg 02, 2008 10:47 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a exide Sr dec 23, 2009 1:04 pm

Pri pridobivanju certifikata bi morali biti komisarji bolj strogi. Če je avto res porihtan, da je tipi topi potem si zasluži certifikat, če je pa zarjavela in napol razsuta kanta pa ne (pustimo rat look oldije). Pa certifikat velja 10let, jaz bi to zmanjšal na 5 let, potem pa spet h komisarju, da preveri, če je avto še vedno lep in lepo vzdrževan. :)
 
Uporabniški avatar
stony
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr apr 29, 2009 6:52 pm

Napisal/-a stony Sr dec 23, 2009 1:54 pm

exide je napisal/-a:Pri pridobivanju certifikata bi morali biti komisarji bolj strogi. Če je avto res porihtan, da je tipi topi potem si zasluži certifikat, če je pa zarjavela in napol razsuta kanta pa ne (pustimo rat look oldije). Pa certifikat velja 10let, jaz bi to zmanjšal na 5 let, potem pa spet h komisarju, da preveri, če je avto še vedno lep in lepo vzdrževan. :)


A za prvi certifikat pridejo sploh komisarji, a nena kar z priloženih slik ocenijo?
 
Uporabniški avatar
exide
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: So avg 02, 2008 10:47 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a exide Sr dec 23, 2009 1:59 pm

Pridejo.
Jaz sem avto kar sam peljal h komisarju, ker je zelo blizu mene doma in je avto pogledal in ga premeril po širini in dolžini, pobral cifre z motorja,...
Me je pa prišel certifikat tudi nekoliko dražje, ker gre za rahlo predelan avto in tudi v certifikatu piše, da je vozilo predelano.
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Napisal/-a Korl Olmajti Sr mar 17, 2010 5:18 pm

lancia hf je napisal/-a:Za starodobnike je tudi več kategorij, od originalnih avtomobilov, do tistih, ki so do podloške predelani, pač vsak spada v svojo klaso.


Ali bi lahko mogoče o teh kategorijah povedal kdo kaj več; kakšne predelave so "dovoljene" v posameznih kategorijah...

exide je napisal/-a:Me je pa prišel certifikat tudi nekoliko dražje, ker gre za rahlo predelan avto in tudi v certifikatu piše, da je vozilo predelano.


Za kakšno predelavo se je to šlo? Mogoče menjava za neoriginalni typ motorja ?


Predvsem me zanima, če je možno starino s predelanim vzmetenjem, neoriginalnim motorjem (močnejšim) in nekaj malega stajlinga še prijavit kot starodobnika?

LP
Babooni so med nami !
 
Uporabniški avatar
exide
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: So avg 02, 2008 10:47 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a exide Sr mar 17, 2010 5:40 pm

Pod predelano vozilo se je štel zaradi barve, avtomobila (2 barvi na avtu) in zaradi neorginalne notranjosti (zadnja klopca orginal, prednja sedeža predelana, vzglavniki, bočna opora in športni volan) pa šibedah ni orginal, ampak je univerzalni stekleni. Motor in podvozje imam pa orginalno.

Najbolje, da kar na SVAMZ vprašaš, ti bodo oni točno povedali. :)

Zdaj imam pa še en avto za katerega moram dobiti certifikat, ta pa ni nič predelan, edino kakšna malenkost mu je bila dodana oz. odvzeta :)
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Če mar 18, 2010 12:19 pm

lancia hf je napisal/-a:FIVA je sprejela sklep, da se od 1.1.2010 zviša minimalna starost za starodobnike na 30 let. SVS kot zastopnik Five v SLO je to potrdila v okviru svoje pristojnosti.
VIR: Starodobnik


MI lahko das link do vira? Sem clan Svamz in kot prebiram njihovo revijo, nisem nic takega zasledil. En kup govorjenja, in nic konkretnega.
Glede Svs, pa ne bom zgubljal besed oz. se bom citiral.

Citiram:
"Unimog 1968 NI starodobnik (k taksni izjavi nimamo komentarja, za mnenje pa lahko vprasa Mercedez - Benzov muzej v Stuttgartu), Dodge RAM W 200, letnik 1975 NI starodobnik (veseli bomo, ce nam bo lahko pojasnil to strokovno ugotovitev)."


Vir: Avto motor Classic - Prva revija za ljubitelje starodobnih vozil v Sloveniji. št.: 26/71 December 2009
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Napisal/-a berlingoman Ne mar 21, 2010 7:03 pm

Mislim ,da vsaka kura svoje jajce hvali :D
v tvojem primeru zveza SVAMZ PROTI SVS
da na kratko razložim

da dobiš certifikat z katerim lahko uveljaviš popust pri zavarovanju oldtimerja moraš biti v klubu, (bom namenoma zanemaril homologacijo)
kateri je član ene od obeh zvez ali direktno ene zveze :D
tu pa je borba za kupce teh certifikatov

ena od zvez ti zrihta certifikat na lepe oči oz. sliko vozila
druga pa ponavadi teži z ogledom vozilo

ena od zvez ima enega alfa in omega človeka ki v bistvu o vsem odloča
druga pa ima skupščino in take stvari

ena od zvez ima v registru cel kup vozil novejšega letnika ki lahko uveljavijo popust
druga pa se trmasto drži tegga pravila 25. let, no zdaj nam celo težijo z 30. let
razen če pripelješ redko vozilo, npr. kak voz ki je peljal po luni :D

ena od zvez ima veliko več podeljenih certifikatov
kot druga ki ravno zaradi načelnosti ni tako priljubljena.

in axion član katere zveze si ti ?
:?:
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne mar 21, 2010 7:22 pm

Tole vam bo najbolj koristilo.
http://www.starodobnik.net/forums/44

Kolega je 4 dni nazaj za 300€ naredil certifikat za Delto HF letnik 87
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Če mar 25, 2010 7:45 pm

berlingoman je napisal/-a:in axion član katere zveze si ti ?
:?:


Po tehtnem premisleku, in podobnih izjav, kot sem jih zgoraj citiral, sem ze vrsto let clan Svamz.

Ne bom sel v detajle, sploh kar se tice "nacelnosti" in podobnih zadev, ma bom omenil samo to, da sem za svoj certifikat, in ce sem komu pomagal pri pridobitvi le-tega, sem se vedno posluzeval pregleda avta pri dolocenem posamezniku, ki je clan komisije pri svamz. In za to sem vedno placal, pa ceprav se je slo za "zacasen" certifikat, stalen tako ali tako ne obstaja.
Kar se pa tice okoli svamz-ja, pa obstaja vec resnic, oz. je samo odvisno kako si jo posameznik interpretira.

Lep pozdrav,
AXioN!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Pe mar 26, 2010 11:36 am

AXioN je napisal/-a:
Citiram:
"Unimog 1968 NI starodobnik (k taksni izjavi nimamo komentarja, za mnenje pa lahko vprasa Mercedez - Benzov muzej v Stuttgartu), Dodge RAM W 200, letnik 1975 NI starodobnik (veseli bomo, ce nam bo lahko pojasnil to strokovno ugotovitev)."


Vir: Avto motor Classic - Prva revija za ljubitelje starodobnih vozil v Sloveniji. št.: 26/71 December 2009


Tole tudi mene zanima, zakaj tale dodge ni starodobno vozilo! Dobro poznam to vozilo in lastnika pa nam nobenemu ni jasno v čem je fora. Certifikat pa ima pri "konkurenčni" zvezi.
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Napisal/-a berlingoman So mar 27, 2010 7:25 am

kot sem že večkrat napisal ne bom nobenega branil ali hvalil,
slučajno sem aktiven na obeh zvezah in imam pogled na situacijo.

Ni mi pa všeč, da se na eni zvezi dobi certifikat na lepe oči, saj se mi ne zdi pošteno
da se mi, ki se trudimo s šraufanjem teh starih "krip" enačijo z enim ki kupi enga golfa za par sto eur in ga pol registrira kot starodobnika, pa nimam nič proti golfu ampak tak je.

glede tega RAMA je pa situacija taka. Zveza SVS je dala ta primer kot avto ki nebi smel dobiti certifikata v svojo revijo, to je bilo lansko leto ko je bilo v vsaki reviji SVAMZ napad na SVS in obratno. No sedaj se je malo umirilo.

In zakaj naj nebi dobil RAM certifikata. Ker ni originalen, sploh platišča in kovinski dodatki, to je npr kot bi dal na jugota 16 col in zahteval certifikat.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica So mar 27, 2010 9:55 am

vsaka stara j***a se niso oldtimer... :roll:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov