Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Zanimivost

Napisal/-a X-Hair To okt 21, 2003 9:01 am

kavka je napisal/-a:kako to mislš, da ga ne smeš takoj ugasnt? KdaJ PA? rabm tole vedt, ker nasledni mesec nameravam kupit audi-ja 1.9 tdi


Jao folk. Sedaj najlazje predstavo bos dobil da pogledas kako je turbina sestavljena in bos takoj dobili odgovor zakaj ne na polno ko avto prizges. No se ITAK nobenega avtomobilcka ni dobro na polno ko ga vzges, an. Zakaj pa ne ugasniti ko si ga teral, bos pa najlazje dobil odgovor, ce poises kaksnega lastnika, ko ima turbinco ga prosis, da gresta na AC in tam tisci par minut. Se ustavita na enem pocivaliscu, odpres sprednjo havbo....UULAAA :shock: :shock: ....zato se ne ugasa ko se tera.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ To okt 21, 2003 9:16 am

Kolkr jest vem o tem, sploh ni fora, da je treba turbino shladit ampak jo je treba ustavit. Ko ti teraš zgret turbo motor z zgretim oljem ni nobene panike. Pol pa če zadevo ugasneš na hitro, se ustavi tud oljna pumpa in turbina kar naenkrat nima več mazanja, vrti pa se še vedno. In to ti uničuje turbino na dolgi rok. Zato je treba motor lavfat pod štandgasom nekaj časa, da se turbina skor "ustavi" in ma takrat še vedno mazanje. Pol pa lahko ugasneš.
Sicer nimam nevem kolk izkušenj s turbinami, zdi pa se mi tole precej bolj smiselno kot una fora z ohlajanjem. Ohladi se lahko tud potem sama od sebe, ko je motor ugasnjen.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To okt 21, 2003 9:25 am

Res se ohladi sama. Samo ce je turbina pod veliko obremenitvijo vemo da je tam prisotno eno mocno kaljenje :wink: . Ce ti ugasnes ostanejo plini v njej in se na turbino zazgejo in potem s casom zariba. Zato ni dobro z AC na parkplac in off.
Tak primer je tudi res Pajsar ( se dobro da si me spomnil ) Recimo imas masino in turbino ohlajeno. Veliko voznikov ja navajenih da preden ugasnejo avto dajo se gas. To je pa tudi smrt. Ker takrat jo mocno zavrtis in ob ugasnitvi motorja prekines dotok mazanja. AAAAUUUUUUUCHHH :D
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 21, 2003 9:37 am

Problem je tudi v tem, da turbina žari, če dolgo časa teraš avto - naj vam bo to v razmislek, da so obrati v turbini med 80 in 100.000 - to zelo segreje turbino in stvar res žari, potem pa naenkrat ustaviš in vodna črpalka je ustavljena, oljna črpalka je ustavljena - v turbini voda(kdor ima vodno hlajeno) zavre v trenutku, olje pa mal kasneje(sicer ne zavre) se pa zapeče na stranice in po večkratnem istem početju zamaši dovode ali odvode olja - posledica turbina se ne maže in stvar zariba.
X-hair - ni tak problem v tem da nebi bilo tok mazanja, če daš gas in ugasneš - večji problem je to, ker je velika količina olja v turbini, ker ga pod pritiskom, ko si dal gas nafilaš v turbino, potem pa naenkrat ugasneš - preveč olja tudi ni dobro - olje se mora enakomerno porazdeliti - ker ko potem avto spet užgeš, ti spet pod pritiskom nabije olje not v turbino - in hitro ga je preveč.

Za turbine velja naslednje:
Prvih 8km vozi do 2500 obratov, ali do vklopa turbine - naj se turbina nebi zalaufala.
Potem lahko poteraš.
Ko ustavljaš že par km pred ciljem zmanjšaj hitrost in obrate, ter normalno pripelješ na parkplac, parkiraš in prešteješ do 100 v avtu in takrat lahko mirno ugasneš avto - pri takem izvajanju vsak dan vam bo turbina res dolgo zdržala.
Če pa prinorite na parkplac, pa pustite avto še 5 minut prižgan, preden ga ugasnete.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To okt 21, 2003 9:48 am

nebivedu je napisal/-a:
Za turbine velja naslednje:
Prvih 8km vozi do 2500 obratov, ali do vklopa turbine - naj se turbina nebi zalaufala.
Potem lahko poteraš.
Ko ustavljaš že par km pred ciljem zmanjšaj hitrost in obrate, ter normalno pripelješ na parkplac, parkiraš in prešteješ do 100 v avtu in takrat lahko mirno ugasneš avto - pri takem izvajanju vsak dan vam bo turbina res dolgo zdržala.
Če pa prinorite na parkplac, pa pustite avto še 5 minut prižgan, preden ga ugasnete.
LP
Nebivedu


Ta sistem ima pa vsak drugace. Recimo moj obret je sledeci. Dokler ni kazalec na 90 moj avto ne vidi 3000 obratov. Potem se tako vozim se 5min preden grem na polno. Pri ugasanju pa sploh ni panike. Ne vem ce sem kdaj ugasnil avto da bi bila turbina zareca. Kako zari pa zanimivo za videt. Kot da se ti je motor vnel. Heh.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To okt 21, 2003 9:57 am

nebivedu je napisal/-a:Men je geret T2 turbina v renaultu zdržala 290.000km in je bila odprta do konca - avto je letu 230km/h - seveda ob pravilni neki on oskrbi. Tko da ne preveč čez renoje govort - vsak avto ima napake - samo nekatere firme jih javno povedo in jih probajo odpravit, večina jih je pa tiho, pa kar bo pa bo.

LP
Nebivedu

Na splošno pa so audijeve turbine slabe kvalitete.


Nekaj v temu smislu sm jaz hotel povedat. :)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
BojanI
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Če maj 15, 2003 7:41 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BojanI To okt 21, 2003 10:04 am

jky je napisal/-a:Kakor jaz vem je treba turbino tud ohladit, ko si avto teral? Zdej včasih je to drzal, kako je pri novih TDI-jih ne vem! Vem to, da je en mel opel astro in je avto pripelajl na 30.000km v delavnico in vprasal zakaj tubina sla ze drugic?! , in povedal da se vozi vsak dan 150 km po avtoban ful šus gre dol z avtoban in parkira. Včasih je blo treba mal na izi pelat da se je trubina ohladila na izi in ne naenkrat?! (prakso mam tud z UNO-tom turbo, isti problem ogrel masino, teral in parkiral, to slabo).


V navodilih, ki jih dobiš zraven avta in so debela dobre 3 cm je opisano vse in svašta ampak kej takega o ravnanju z motorjem in turbino ni niti omenjeno. Torej, če bi res bilo tako bi bilo to v priloženi knjigi tudi opisano. Če pa kdo ve kej drucga, ne samo rekla-kazala naj pa pove.

LP, Bojan
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To okt 21, 2003 10:07 am

Emmm zadeve ponavadi so opisane notri .. tko kot pri meni pise vse okoli vrtljajev .. max cont., max moment, navodila za ohranjevanje motorja spar voznjo diagrami lalalala ... vse :) samo mors dobr pogledat :)
Ce pomislimo .. proizvajalec vozila se z tem zavaruje .. po domace receno "Kdo ti je kriv ce nisi bral navodil" :twisted:
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To okt 21, 2003 10:11 am

Pri nas pise da ce je motor pod veliko obremenitvijo je priporocljivo pustiti, da laufa v prostem teku se 2min.
SlikaSlika
 
Vesi
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: Ne dec 29, 2002 2:26 pm

Napisal/-a Vesi To okt 21, 2003 10:39 am

To je ena slaba slovenska lastnost, da opravičujemo tovarne, ki nas nategujemo in za napake krivimo same sebe. Temu bi se verjetno reklo nizka samozavest. Torej, da bi dizla potem ko si prevozil x km moral pustiti 5 min laufat na mestu je totalno neživljensko. Pomislite, ko pridete na pumpo, a boš tam 5 min čakal preden se turbina kao ohladi. Pomojem ne. Torej naj Audi ali kdorkoli že naredi mašino tako, da jo lahko človek normalno uporablja. V nasprotnem primeru je avto zanič. Pa ne govorim to za Audije ampak na splošno. Ne more nihče rečt, da je turbina sicer super in da je lastnik sam kriv, če ni turbine vedno ko se je ustavil najprej 5 min ohlajeval. Potemtakem bi na dan človek, ki veliko uporablja avto( s turbino) moral vsak dan vsaj pol ure porabit za hlajenje turbine. Čisto brezveze, se vam ne zdi?
Uf , sem se razpisal.
Lp
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To okt 21, 2003 10:48 am

Vesi je napisal/-a:Uf , sem se razpisal.
Lp


Pridn :P 8)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To okt 21, 2003 10:50 am

Brezveze -> niti ne.

Ce ves da se bos ustavil se pac nekaj kilometrov peljes na izi. Prides do bencinske ugasnes natankas in ploh naprej -> problema ni sploh.

Sedaj ce pa pac tega ti ne bi uposteval, ti proporocam da takega motorja ne kupujes. Ko sem se jaz odlocil za masino s puhalom, sem se s tem sprijaznil. In kar uzivam v tem, vcasih pa najeda. Ah jebat ga.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ To okt 21, 2003 10:53 am

Vesi je napisal/-a:To je ena slaba slovenska lastnost, da opravičujemo tovarne, ki nas nategujemo in za napake krivimo same sebe. Temu bi se verjetno reklo nizka samozavest. Torej, da bi dizla potem ko si prevozil x km moral pustiti 5 min laufat na mestu je totalno neživljensko. Pomislite, ko pridete na pumpo, a boš tam 5 min čakal preden se turbina kao ohladi. Pomojem ne. Torej naj Audi ali kdorkoli že naredi mašino tako, da jo lahko človek normalno uporablja. V nasprotnem primeru je avto zanič. Pa ne govorim to za Audije ampak na splošno. Ne more nihče rečt, da je turbina sicer super in da je lastnik sam kriv, če ni turbine vedno ko se je ustavil najprej 5 min ohlajeval. Potemtakem bi na dan človek, ki veliko uporablja avto( s turbino) moral vsak dan vsaj pol ure porabit za hlajenje turbine. Čisto brezveze, se vam ne zdi?
Uf , sem se razpisal.
Lp


Zgoraj navedeni postopki veljajo za primer, če si prej motor full teral, ne pa za normalno vožnjo. Če motor vožiš normalno, kot večina normalnih uporabnikov, potem ti ni treba čakati pred ugašanjem.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To okt 21, 2003 10:54 am

X-Hair: pravijo da ne mores imeti vsega ane? :P
Enako tle .. sej bi mel kksn 2.0 16V ampak pol ne morm registrirat :P
Ne morm met vsega .. :)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 21, 2003 11:19 am

Vesi jst sm vedno tudi na pumpi počakal tok da se preštel do sto, šele potem sem šel tankat. In zato se moj avto še vedno vozi z isto turbino - ne vem pa kok bo še ker je pri meni naredila 290.000km, novi lastnik ga ima pa že 2 leti, in najbrž da je vsaj 30.000 še naredu.

LP
Nebivedu
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To okt 21, 2003 11:57 am

simlp postopek za tankanje...postavi se v najdaljšo vrsto...se bo ziher lepo ohladilo :P :P :P
SlikaSlika
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo To okt 21, 2003 11:58 am

Lp
Torej ceremonija glede turbine....Mrzlega nikoli čez 3k rpm, dokler se voda ne segreje vsaj na 80C in olje vsaj na 60C. Potem so lahko obrati malček višji ne pa še na polno. Ko se avto segreje na delovno temperaturo in oljček na cca 65C, pa lahko obrneš motor na polno. Preden pa želiš motor ugasnit pa zmanjšaš tempo par kilometrov pred postankom in avto za cca 15 sec pustiš prižganega. Ta ceremonija je seveda priporočljiva za teranje. Pri normalni vožnji zadnjega dela ni potrebno izvajati saj olje ne pride nikoli čez 70C, tudi turbina se ne vrti tako visoko da bi bilo potrebno neko hudo varnostno izvajanje :).. No kar se trajnosti uporabe tiče je tukaj predvsem dejaven faktor stila vožnje.. Jest osebno sem menjal turbino pri 40k kilometrov. Nekdo drug bi pa z istim avtom menjal turbino na 100k kilometrov. Noga in glava sta pomembna.. tehnika je dovolj dobra..
 
Uporabniški avatar
FASTMAN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Pe okt 17, 2003 10:05 pm

Napisal/-a FASTMAN Ne okt 26, 2003 9:58 pm

če večino kilometrov delaš na avtocesti je turbina dalj časa obremenjena
pod višjimi obrati kot pa če voziš lokalno v službo od semafora do semafora
mislim da je nekaj na tem :wink:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po okt 27, 2003 8:29 am

Fastman, ni nujno, da je tako.
Jst sm jo včasoh segrel po mestu bol kot na avtocesti. Če na avtocesti voziš konstantno, se turbina izklopi, ko avtodoseže željeno konstantno hitrost in ji vrtljaji upadejo. Po mestu od križišča do križišča pa speljuješ in je turbina nonstop na velikih ibratih, ker s križišča ponavadi potegneš.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
k@vka
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:04 pm

Napisal/-a k@vka Po okt 27, 2003 9:00 am

neki moj kolega kupuje golfa 3 1.9 tdi, po vsej verjetnosti 90km (lohka se zgodi tudi 110). Zdej pa ga zanima (pa tudi mene), kolk kej rade crknejo turbince pri teh avtečkih? bo pa to letnik 95/96 oz kakih 120.000-+km

vem da je odvisno od kakega lastnika ga bo dobil, vendar vseeno! btw: kolk stane nova turbina?
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov