Nagovor obiskovalcem Ljubljane:
Nimate kaj spuščat nikogar razen vozil na nujni vožnji ter pešcev pred prehodom za pešce, zato so znaki in semaforji, da je v prometu nek RED!
Pešcem na robu ceste izven prehoda za pešce se ne ustavlja temveč se jih s hupo opomne, da se zmigajo 50m do prehoda, so dovolj na gosto posejani po celem mestu.
Na vasi se lahko spuščate pa igrate dobre samaritane, v mestu se to ne obnese, zato se dajte zbudit pa zmigat, nekateri moramo prit na šiht, najraje še letos.
Dajte prosim dojet, da s tem, ko nekoga spustite,
celi koloni za sabo kradete čas!
In
čas je denar, če še ne veste...
Z vašim sicer nedvomno dobronamernim, a žal naivnim dejanjem spuščanja nekoga, ki nima prednosti, naredite več škode kot koristi.
Da ne omenjam, da če se vam bo kdo zaletel v rit, je krivda vaša, saj ste nepričakovano zavrli brez razloga (imate namreč prednost!).
V takem primeru se lahko poslovite od bonitete pri zavarovanju.
KAJ LAHKO V MESTNI GNEČI PRISPEVATE K BOLJŠI PRETOČNOSTI PROMETA:
1. Speljevanje TAKOJ ko se prižge zelena! (ne mi iskat prve prosim)
2. Dinamika! Čimhitrejše pospeševanje do omejitve. NE SE CIJAZIT!
3. Ne rinit v rdečo ozr. v polno križišče, ker to delajo samo kreteni
4. Opazovanje semaforjev za pešce (če so rdeči, se bo na vašem semaforju kmalu prižgala rumena in posledično tudi rdeča luč, zato dejmo pritisnit ta gas, da še kdo za vami pride čez križišče)
5. Vožnja v krožišču:
Notranji pas ni za okras, dajmo ga uporabljat.
Levi smerokaz se uporablja IZKLJUČNO v večpasovnih rondojih pri prehodu na notranji pas!
Pri izhodu iz rondoja se VEDNO uporablja desni smerokaz!
V RONDOJU SE NE USTAVLJAMO!!! Če se ne uspemo pravočasno razvrstiti na zunanji pas, se zapeljemo še en krog.
6. Sistem zadrge (tisti taprečrtani je gnilo jajce)
V bodoče prosim dokazujte svojo širokogrudnost po zgornjih točkah.
S tem boste dokazali tudi, da ste sposoben voznik in ne še eno neprilagojeno teslo, ki prvič vidi malo večjo vas (kar Ljubljana nedvomno tudi je).
Vnaprej najlepša hvala in dobrodošli.