Še enkrat za vse "Schumacherje", ki menijo, da se jim na cesti ne more zgoditi nič nepredvidljivega:
Aktivna in pasivna varnost se v avtomobilizmu izboljšuje z namenom čim manj žrtev / ranjenih oziroma v končni fazi tudi čim manj materialne škode (ocenjene lahko tudi v obliki posledičnih cestnih zastojev ter izgube časa/denarja). Aktivna varnost (ABS, ESP,...) varuje, da do najhujšega sploh ne pride, pasivna (airbagi, zmečkljive cone, ipd...) pa nas varuje, ko že pride do nesreče.
Aktivni varnostni pripomočki NISO namenjeni preizkušanju meja zmogljivosti avtomobilov, temveč preprečevanju nepredvidljivih dogodkov!!! Vsem znana zgodba, s posledično množično vkomponiranostjo ESP v osebna vozila je bil fiasko Mercedesovega modela A na losovem testu. Podobnih življenjskih primerov iz vsakdanjosti je nešteto (otrok, ki zbeži na cesto; poledica za ovinkom;...), voznik pa je lahko še ne vem kako izkušen, pa vozila v določenih primerih ne bo obvladal - v tem primeru poseže v delovanje elektronika (tudi tu obstajajo fizikalne zakonitosti in mera zdrave pameti!).
Nespametno in nelogično je dandanes govoriti, ko se frekventnost prometa skorajda dnevno povečuje ter posledično tudi hitrosti, da voznik ne potrebuje omenjenih pomagal aktivne varnosti, češ vozim že 10 krat x let, pa se mi ni še nič zgodilo. Do nesreče potrebuješ par sekund
Ne razumem bojazni pred elektronskimi pomagali ter pred napredkom avtomobilske industrije nasploh

Tendenca proizvajalcev je pač, da bo vožnja v prihodnosti (najbrž ne tako daljni) čedalje bolj avtomatizirana, voznik pa bo imel čedalje manj vpliva na vožnjo - danes že znani aktivni tempomat, Radar Eye, Night Vision, Presafe sistemi, navigacijski sistemi z aktivnim poseganjem v vožnjo (npr novi A8 ). Razlika je že očitna v primerjavi načina vožnje pred cca 50 leti ter danes!
Morda še to: ne mešajte zopet delovanja ASR ter ESP.