Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Sr maj 05, 2010 4:25 pm

Tukaj je IZMERJENA krivulja navora za polota in še precej drugih avtov:

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=539

Iz tega in še nekaj drugih podatkov, bi se dalo kar dobro oceniti v kateri prestavi bi moral iti v kakšen klanec in kako bi avto pospeševal v določenih okoliščinah.

Znana je približna moč, ki jo mora zagotavljati motor za premagovanje klanca pri določeni hitrosti (znana je hitrost, masa, približni kotalni upor, aerodinamični upor)...to lahko lahko primerjaš z izmerjeno močjo, dodaš še prestavna razmerja in je vse jasno.
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr maj 05, 2010 5:11 pm

Dejte poslušat energetika ker tip obvlada :bow
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr maj 05, 2010 8:58 pm

Jah, fizika pri vožnji z avtom mi je hobi, šele po 2 letih prebiranja forumov in ostalih zanimivih podatkov na netu sem ugotovil, kako malo oz. nič nisem prej vedel. Tako o pospeševanju kot o porabi itd. Je pa res, da imam za podlago 1 leto univ. fizike, tako da hitro presodim kaj je bulšit in kaj ne.

Ja, s pomočjo diagramov na Rototestu, ki jih je omenil /miha\, bi se dalo zelo na splošno izračunat, kateri od teh treh avtov bolje pospešuje. Ampak najprej mora avtor teme povedat, pri kateri hitrosti in za katero območje obratov hoče vedeti pospešek.

EDIT: sicer pa imam praktične izkušnje s podobnimi tipi avtov, kot jih omenja avtor. Polo Classic 60KM in Accent 84KM (podobna mašina kot v Sephii). Polo pri manjših hitrostih resda potegne bolje kot Accent,vendar ga v višjih obratih totalno zmanjka, medtem ko Accent tam še konkretno vleče (in se dere...). Polo ima pač menjalnik krajši, ker doseže pri max moči le 160km/h, Accent pa daljši, ker mora doseči skoraj 180km/h. Zaradi težjih prestav ga moraš tako za isti pospešek gnati do višjih obratov kot Pola, čeprav imata navorno karakteristiko do nekje 4000 rpm zelo podobno.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če maj 06, 2010 11:56 am

Rider123, govoriš o tej Sephii (Test Avtomagazina)?: http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload/datoteke/testi/RaSdrMzBo48MsMBlZNmaEU5e2a7IspIg.pdf
To so bili dobri testi, z vsemi tehničnimi podatki.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
rider123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: So maj 01, 2010 11:46 am

Napisal/-a rider123 Če maj 06, 2010 12:22 pm

Ne to je še stara verzija sephije. Jaz imam v mislih drugo generacijo:
slika: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3755604&show=1
tehnični podatki(sephia in shuma je isto): http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=87637

Kot si rekel izkušnje imaš z polotom 1.4 / 60KM, jaz pa imam namen kupiti 1.6 / 75KM tako da je vseeno nekoliko močnejši motor :D

Jaz si primerjavo Kia - Polo predstavljam nekako takole:
Polo bo že pri nižjih obratih začel bolje in hitreje pospeševati kot Kija, zato bo posledično tudi bolje vlekel v klanec, drugače pa bo vožnja bolj kot ne podobna.
Jaz se tako ali tako najraje vozim po stranskih in glavnih cestah, ac se izogibam, zato mi je pri avtu najbolj pomembno da dobro vleče tam do 120km/h, končna hitrost mi sploh ni pomembna. Pri Kiji je pač zelo moteče da jo vsak klanec utrudi, sploh če nas je več v avtomobilu :roll: Potem moram pa stalno menjati v nižje prestave in avto voziti v obrate :evil:
 
JureV
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Pe jun 20, 2008 7:37 pm

Napisal/-a JureV Če maj 06, 2010 12:51 pm

jaz ne vem no....mi mamo isto kio...pa vleče kam hočeš in to brez problema.
 
Uporabniški avatar
KLOWN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Sr apr 28, 2010 6:18 pm
Kraj: Center

Napisal/-a KLOWN Če maj 06, 2010 12:52 pm

Mogoče bi blo res najbolše da si umisliš dizlača
Ne Se Jebati
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če maj 06, 2010 1:00 pm

JureV je napisal/-a:jaz ne vem no....mi mamo isto kio...pa vleče kam hočeš in to brez problema.

Riderja moti, da jo more priganjati v obrate z dobre pospeške in da je tam glasen.
Zato sem pa že na začetku predlagal, da si omisli TDI različico, če glih hoče Polota.
Še cenejša varianta pa bi bila, da bi nabavil tisto specialno zvočno izolacijo in jo nalimal v Sephio - na požarno steno in pod havbo, pa potem ne bi več bili moteči višji obrati.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
buggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Pe avg 17, 2007 5:44 pm

Napisal/-a buggy Po maj 10, 2010 2:12 pm

Energetik81 je napisal/-a:
JureV je napisal/-a:Še cenejša varianta pa bi bila, da bi nabavil tisto specialno zvočno izolacijo in jo nalimal v Sephio - na požarno steno in pod havbo, pa potem ne bi več bili moteči višji obrati.


potem bi bila pa morda ne tako cenejsa in morda se bolj moteca visja poraba :D
 
rider123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: So maj 01, 2010 11:46 am

Napisal/-a rider123 Po maj 10, 2010 2:18 pm

Polo TDI je predraga opcija....v poštev bi bil le SDI Polo, ampajk o njem pa nevem popolnoma nič :roll: Glede da nima turbine dvomim da bi se lahko primerjal z bencinarjem ? :?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov