Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če jun 24, 2010 10:46 am

Loco saj poanta Shell V-Power-a ni v oktanskem številu, res da to znaša 100, kot tudi na OMV-ju, ampak se OMVjev bencin pač ne more primerjat z V-Power, že vonj je drugačen, predvsem pa cena.
 
Uporabniški avatar
2kwik4ya
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: So jul 28, 2007 2:50 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a 2kwik4ya Če jun 24, 2010 10:48 am

Test, ki so ga imeli pri Fifth gear-u ( testirali so dizelsko gorivo )
http://www.youtube.com/watch?v=ezjknhwcQXU

Kot kaže je nekaj resnice v tem, da ti poveča moč, samo je razlika minimalna, da je skorajda ne opaziš.
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Če jun 24, 2010 10:49 am

OK drzimo se teme prosim in vsekakor spostujmo mnenja vsakega pozameznika
na forumu. Hvala in letece z tem ali unim motorjem.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Če jun 24, 2010 10:51 am

ni res kar pišete, jaz pri mojem avtu občutim razliko, verjetno pri motorjih , ki so močnejši se pozna bolj...dokaz...
http://www.youtube.com/watch?v=dDHwCWdrtdg...fifth gear je testiral 3 različne benze, v tem primeru optimax od shella, kolikšna je razlika med tem in V-power pa ne vem...močnejši motorji, več se pozna...za predelane motorje, kot pri tebi loco pa res ne vem, čeprav tudi jaz nimam stock; je bila razlika očitna...
lp,.a
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Če jun 24, 2010 10:58 am

Zmeri 3x pospešek od 80-120kmh pa vzami povprečje potem pa naredi isto z tem superduper gorivom in objavi rezultate. To da rečeš da ti gre boljše je relativno ker eni majo občutek da gre avto bolj ko dajo prevleko na volan ;)
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Če jun 24, 2010 11:04 am

airmike je napisal/-a:Zmeri 3x pospešek od 80-120kmh pa vzami povprečje potem pa naredi isto z tem superduper gorivom in objavi rezultate. To da rečeš da ti gre boljše je relativno ker eni majo občutek da gre avto bolj ko dajo prevleko na volan ;)

mogoče pri pospeških od 80 do 120 ni take razlike, jaz pravim, da je avto lepše tekel se lažje vrtel, kar pa posledično pomeni hitrejše pospeševanje, ne? mogoče me moji občutki varajo , ampak to je isto, kot ko greš čipat avto in ti ga čipajo brez valjev, kar pomeni da ti občutiš neko razliko od prej, tako je bilo pri meni...bom pa enkrat stestiral, sam morm it v celovec tankat...pa kakšen racechrono bi rabil :lol:
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Če jun 24, 2010 11:06 am

ok samo nisem tebe mislo ampak onega hrvata :lol:
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če jun 24, 2010 11:44 am

lenivec je napisal/-a:mene samo nekaj zanima. če je avto delan za 95 oktanov in za to zopzimiziran. mu lahko daš poljubno višje oktansko število in razlik nebo če motor za to ni pripravlen.
drugo je če je avto ki ima min 98 ali 100 pa drugače tankaš 95 (avto se bo seveda temu prilagodil in bo delal slabše. potem pa v bistvu če daš not 100-ko dobi kgorivo na katerem najbolje laufa in zato gre bolj. to je ena opcija. razn folk ki pa na mlinčkih opaža nevem kaj je pa vse v glavi


Še 1x na isti strani te teme, glavna lastnost Shell V-Powerja ni v oktanskem številu.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če jun 24, 2010 11:47 am

točno tako, vsaj pri starih turbaših govorim iz izkušenj 2.0 fiat turbo in 2.3 volvo turbo knock senzorji prilagajajo glede na bencin ki ga dobi avto. Posledično tudi HP gain/loss.
the brand with the three stripes :)
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Če jun 24, 2010 11:49 am

Sej so na dynotu zmerili, da je dejansko boljsi diesel res boljsi in ne samo feeling.

http://www.youtube.com/watch?v=ezjknhwcQXU

Pac tem motorju je bolj pasal drazji diesel ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če jun 24, 2010 12:50 pm

kixs je napisal/-a:Sej so na dynotu zmerili, da je dejansko boljsi diesel res boljsi in ne samo feeling.

http://www.youtube.com/watch?v=ezjknhwcQXU

Pac tem motorju je bolj pasal drazji diesel ;)


sevede, 5 konjev pri 155 pa res cutis...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jun 24, 2010 1:25 pm

skoda k niso povedal za kok se je navor povecal.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Če jun 24, 2010 9:55 pm

TOYOTA je napisal/-a:močnejši motorji, več se pozna...za predelane motorje, kot pri tebi loco pa res ne vem, čeprav tudi jaz nimam stock; je bila razlika očitna...
lp,.a


Potem ti svetujem en remap zato ker če tvoj avto z boljšim bencinom deluje boljše pomeni da je narobe narejen za bencin ki ga uporabljaš 99% časa... Pa ne mislim nič slabega s tem ampak za avto ki je bil "tunan" bi moral biti optimiziran do te mere da ko daš drug bencin noter je slabše - pa če je bencin slabši ali pa boljši.

Noben ne oporeka dejstvu - V-Power je superioren pretty much kateremukoli drugemu bencinu na črpalkah, ne da pa sam od sebe konjev.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe jun 25, 2010 8:55 am

Strinjam se z predhodnikom.

Verjamem, da je bencin boljši, lepši, okusnejši in tudi da diši bolje. Hkrati je tudi najdražji. Nikoli, nikoli pa ne bo nadomestil oziroma ekvivalentno dvignil moč kot remap ( chip tuning ).

Verjamem pa, da se pri Volvu res znajo pojaviti težave z avt. menjalnikom - če se moč poveča, saj le ta ni najbolj kvalitetne sorte.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe jun 25, 2010 12:54 pm

V tistem videu od 5th gear-a glede bencinarjev lepo pove, da se moderni računalniki prilagajajo gorivu, ki ga morajo prebavljat. Jasno je, da nek atmosferc, ki je delan tako, da prebavi vse živo, najbrž ne bo čutil razlike, prav tako neka zverina optimirana na točno določeno gorivo verjetno ne. Bo pa kakšen TSI ipd. z nekaj več konji sigurno občutil razliko in več konjev je, večja je razlika, ker je pač učinek procentualni. Meni se glavna prednost tega goriva zdi lepši tek in "pucanje" motorja, ne toliko moč. Tistih par konjev več lahko pri čipanju dodaš in deli, ki skrbijo za prenos moči na cesto bodo isto trpeli, se pa ve kaj je boljše za sam motor(turbina in podobni cukrčki).

Potem je pa tu cena... za povprečnega Slovenca ni razen za tu pa tam met občutek, da si boga za j***a prijel z malo več konji, drugače je prevelik strošek.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Ne jun 27, 2010 10:01 am

Ce bom gledal na stroske bom pelal baciklo.(kolo)
PO drugi strani ko ga natocim uzivam in poanta je v tem,
da avto gre boljse, lepse dela in se cisti ga to gorivo...

Uzivanje v voznji je ko cutis da je razlika v benzinu.
Pridi natocit v Srbiji ne da mi kuri par litrov vec benzina
tudi kolca mu se ko ga vzigam, racunalnik ne kaze tocno
povprecne porabe itn...grem sam do Madjarske ali na Petrol
na HRvaskem pa je vse ok.

NIS, natna industrija Srbije ima zelo slabo kvaliteto, ogromno
sumpora in vode v benzinu...da o umazaniji ostali ne govorimo.

Shell V power je vsaj za mene eno od najboljsih katere sem tankal
in avto se odziva boljse.. Res je, da je posameznikom zelo drago a
o tem ne bomo debatirali...Sretno.

p.s. nevmesne poste na nacionalni bazi prosim, da izbrisete iz svojega
besednega zaklada in cinicnih odgovorov. Hvala.
Komentirajte na nivou ili preskocite temo.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jun 27, 2010 11:31 am

LoCo je napisal/-a:
Noben ne oporeka dejstvu - V-Power je superioren pretty much kateremukoli drugemu bencinu na črpalkah, ne da pa sam od sebe konjev.

kaj pa porečeš na to(bilo pisano in opisano na mnogih avto straneh časopisov in forumov) da golf V (izpeljanka R36) da na osnovni bencin 360ps na boljši pa 400......sicer testirano v ZDA kjer imajo drugačne standarde - navadni bencin je roš 88(vendar je to adekvatno našumu 95) super pa kao 94
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Ne jun 27, 2010 6:05 pm

sašo5 je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:
Noben ne oporeka dejstvu - V-Power je superioren pretty much kateremukoli drugemu bencinu na črpalkah, ne da pa sam od sebe konjev.

kaj pa porečeš na to(bilo pisano in opisano na mnogih avto straneh časopisov in forumov) da golf V (izpeljanka R36) da na osnovni bencin 360ps na boljši pa 400......sicer testirano v ZDA kjer imajo drugačne standarde - navadni bencin je roš 88(vendar je to adekvatno našumu 95) super pa kao 94



Pravim da je treba če hočeš pisat komentarje o tem kaj bencin pomeni motorju treba razumeti kako deluje bencinski motor, kako deluje ECU in kaj oktanska vrednost sploh pomeni.

Ti bom probal po laično razložit:

Ko injektor vbrizga bencin skupaj z zrakom v cilinder in se ventil zapre svečka prižge zmes in ta zmes zgori in pošlje bat nazaj proti spodnji strani bloka motorja. Koliko stopinj pred točko ko je bat na najvišji točki (TDC - top dead center) svečka prižge zmes imenujemo predvžig oz. angleško ignition timing.

Druga stvar ki jo moramo upoštevati je AFR oz. Air-to-Fuel-Ratio (procentualna zmes zraka in bencina) ki jo merimo z lambda sondo.

Zdaj ti dam pa primer kaj ti boljši bencin pomeni:
Reciva da je za določen motor najboljša zmes za optimalno moč 11.5 proti 1 (AFR) in pri 6000 obratih 20 stopinj predvžiga. Ta AFR in ta predvžig smo optimizirali na bencin petrol 98.

Sedaj pa natočimo Shell V-Power ki ima recimo oktansko vrednost 105 oktanov brez da naredimo optimizacijo mape. Rezultat te situacije bo da bomo pri 6000 obrtih imeli še vedno enako količino vbrizganega goriva in istih 20 stopinj predvžiga. Ker je gorivo boljše bo zgorelo počasneje (nepopolno) in AFR zmes bo bogatejša recimo 11.0 proti 1. Rezultat bo ista ali mogoče še malo zmanjšana moč.

Če pa bi optimizirali zmes in predvžig na kvalitetnejše gorivo pa bi mogoče pri teh istih 6000 obratih na AFR 11.5 Shell V-Power dovolil 23 stopinj predvžiga pa bi bil posledica tega tudi prirastek moči avtomobila.


Oktanska vrednost pomeni odpornost goriva proti eksploziji. Večja kot je vrednost, prej lahko prižgemo mešanico v cilindru brez da bi ta predčasno detonirala (klenkanje). Modernejši avtomobili (redki) mogoče že znajo prilagajati delovanje motorja glede na gorivo, velika večina pa tega NE ZNA, zato je tako posploševanje na forumu kjer je težko ločit bat od ojnice in kjer je odmična gred neki k umika avto stran od ovir na cesti katastrofalno zavajanje uporabnikov. Verjetnost da bo šel vaš avto bolje na toliko boljši bencin je majhna in brez optimizacije, tudi če bo šel bolje še zdaleč ne izkoriščate potenciala bencina ki ste ga natočili v avto.

Zdaj pa nehejte prazno slamo pretepat pa si pejte najprej avtomobile počipat, pol pa debatirajte o tem na kater bencin lahko še kakšnega konja pridobite.

P.S. LoCo tle... oops
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne jun 27, 2010 6:26 pm

čist res je, kar loco pravi...res da ni primerjava, ampak sem mel izkušnjo na tomos apn-u.takrat je glih prišel omw-jev 100 oktanc in jst čist vesel tanku v štirko, da bo še bolj šla...čez nekaj časa motor ni mel prave moči, vžigal je zelo težko (na nogo ni nikoli vžgal, ampak vedno na poriv). ko skurim bencin, sm dal spet 95 oktanskega in motor je začel delati BP. in če bi hotel, da na "štirki" dela 100 oktanc, bi tudi predvžig nastavit za 100 oktanski bencin...
Lep pozdrav :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov