

Ma daj no. Takih obratov za šaltanje tudi pri ne-turbo bencinarjih skoraj ne rabiš, kaj šele pri TDI...abbe je napisal/-a:.drgac pa se ga normalno salta nekje med 2200-2500.ce se vozis naravnost
ce se vozis v hrib pac mal povisas obrate,pa sj avto bi su tut v nizjih sam matras motor,menjalnik sklopko...
sonic je napisal/-a:Je pa res veliko odvisno ne samo od motorja, temveč tudi od samega avta ter menjalnika (prestavnih razmerij). Recimo tisti ki imajo golfa V z enakim 1.9 TDI motorjem, vendar s 5-stopenjskim menjalnikom (ki ima daljše prestave), morajo menda šaltati pri malo višjih obratih, 1500 je potem že premalo..
Hitro teci v Wolfsburg in napizdi VWjeve inženirje, da nimajo pojma. Program za DSG menjalnik v Touranu 1.4 TSI so namreč napisali tako, da v D šalta navzgor opazno pod 2000 obrati... da še enkrat poudarim, gre za bencinski motor... so šalabajzerji, a ne?abbe je napisal/-a:piste vi kar hocete klele pa nevem kaj vse se.saltanje pod 2000 obratih je mucenje motorja neglede na to da je dizel.
seprau ga iz 3. pri 1500 das v 4. in imas v 4. 1200 obratou
ris je napisal/-a: Recimo 50 raje vozim kar v 3. prestavi, nad 2000 obrati...
v klanec na avtocesti - vleče tudi v 6, ampak včasih se mi zdi, da bo bolj zdravo, če dam v 5 ali celo v 4. Švohnejšega bencinarja sem moral dati tudi v 3. ali celo 2. na dolgih klancih...
sonic je napisal/-a:Dokler motor normalno lepo teče in v klanec vzdržuje hitrost oziroma ob malo gasa celo povečuje hitrost - ni potrebe da bi peljal v nižji prestavi.
Gosic je napisal/-a:Kako pa naj potem, po drugih sodeč pravilno ogrevaš dizla, če šaltaš nad 2000 obratov? Jaz svojega šaltam komot pri 1500 obratov. Iz 3 v 4-to, pri 1700 obratov čisto enostavno. Recimo po ravnini, kjer je naselje, se peljem 50km/h v 4-ti z približno 1500-1600 obrati.
tak kot hondo. ma da zapoje blokadaGosic je napisal/-a:Kako pa naj potem, po drugih sodeč pravilno ogrevaš dizla, če šaltaš nad 2000 obratov? Jaz svojega šaltam komot pri 1500 obratov. Iz 3 v 4-to, pri 1700 obratov čisto enostavno. Recimo po ravnini, kjer je naselje, se peljem 50km/h v 4-ti z približno 1500-1600 obrati.
ris je napisal/-a:Hvala vsem za odgovore. Gre za prejšnji model passata, 1.9 TDI, 130 KM, 6 prestav. Saj nek občutek imam, ampak nisem bil prepričan, ali se mi samo zdi, da je tako v redu. Če je treba, ga pritisnem, ampak za vzdrževanje hitrosti pa se včasih sprašujem ali naj vozim pri 2500 obratih ali naj raje prestavim. Recimo 50 raje vozim kar v 3. prestavi, nad 2000 obrati. Zanimivo se mi zdi, da potovalni računalnik pogosto ne kaže večje razlike v trenutni porabi če vozim v višjih ali nižjih vrtljajih (recimo 2500 ali 1800). Povprečna poraba je sicer zaenkrat okrog dobrih 6 litrov.
Sprašujem se tudi pri vožji v kak hujši klanec - ali naj vozim v prvi ali raje v drugi oziroma ali naj vozim v drugi ali naj raje malo pospešim in vozim v tretji. Ker avto ima dober navor in vleče v vsakem primeru, ampak si mislim, da se muči. Enako npr. v klanec na avtocesti - vleče tudi v 6, ampak včasih se mi zdi, da bo bolj zdravo, če dam v 5 ali celo v 4. Švohnejšega bencinarja sem moral dati tudi v 3. ali celo 2. na dolgih klancih...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov