Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Če jul 01, 2010 5:19 pm

Jz se trenutno vozim z Volvom V70 ki je stal skoraj 3 leta brez da bi ga kdo prižgal. Zamenjal smo akumulator, vse ostalo je pa tko. Naključne lučke se prižigajo sem ter tja, tempotmat zajebava, DTSC (asc po volvotovo) crkne vsake tok cajta, če zapelem čez lužo mi pokaže da mam olja premalo...

Skratka - kablaža je boga, avto pa se pele brez problema ... Pa še enkrat - 3 leta brez da bi ga kdo zalaufu.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če jul 01, 2010 5:22 pm

za turbino vem da ni dobr, da avto dle časa stoji
lp
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Če jul 01, 2010 5:29 pm

Pa za gumice na podvozju oz. vse kar je gumjastega. Priporočam ti da pregledaš vse cevi okoli motorja da ni kaj preperelo ali počeno in da daš pregledat podvozje. Potem pa menjat vse tekočine vključno z zavornim oljem in vozi.
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Če jul 01, 2010 9:24 pm

pol leta še ni nek problem, mogoče se gume malo "zaležijo", pa še to se čez čas "vlaufa". sploh sedaj, ko je vroče. drugače pa zna bit problem vse kaj je gumijastega- samo ne v tako kratkem času (imel avto, ki je stal skoraj 4 leta v garaži...)
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Pe jul 02, 2010 12:44 am

Imam neko osebno prepričanje, da za avto ni dobro, če stoji in se ne vozi. To predvsem dopovedujem ljudem, ki imajo kakšen starejši avto katerega tako zelo šparajo, da je več v garaži, kot na cesti in ko se končno kam odpeljejo zagotovo kaj crkne. :roll: ampak to je druga zgodba.
Pred leti pa sem prav jaz kupil avto, ki je precej dolgo stal (cca2 leti) le občasno ga je lastnik zalaufal in peljal kakšen krajši krog, registriran seveda ni bil. Najprej sem moral seveda zamenjati akumolator po enem tednu od nakupa pa že takoj na dopust v Italijo, 500km v eno smer. Brez problema! Avto še danes dela in se vozi. Kaj kmalu sem moral res zamenjati gumice na podvozju (silent bloki) in seveda pnevmatike. V glavnem pa zaradi "ne vožnje" ni bilo z avtom nič narobe.
Jaz se nebi preveč sekiral. Predno greš na pot pač dobro preglej vse tekočine, zavore...in veselo na pot.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Pe jul 02, 2010 3:26 am

airmike je napisal/-a:Pa za gumice na podvozju oz. vse kar je gumjastega. Priporočam ti da pregledaš vse cevi okoli motorja da ni kaj preperelo ali počeno in da daš pregledat podvozje. Potem pa menjat vse tekočine vključno z zavornim oljem in vozi.


X2, plus jermeni, gume in gumijasti deli so pri neuporabi najbolj izpostavljeni staranju, drugače pa olje, oljni filter in na prvi vožnji obvezno gledat temperaturo vode, da ni slučajno zaštekan termostat, ventilator in ostalo okoli hladilnega sistema.
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
molat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To jul 03, 2007 8:31 am

Napisal/-a molat Pe jul 02, 2010 9:49 am

Hvala vsem za odgovore!

Voda v tanku: Metoda nafta ven in novo notr: dobra! tolk simpl da sploh nisem pomislil :-P

Na pooblaščenem servisu so pregledal podvozje, roke, mašino,.. dal na tester in je pokazalo ok. Akumulator bodo dal na tester ko gre na servis - samo nekak mi kar diši varianta, da ga zamenjam: če je bil tako spraznjen da ni trznil... ne vem, v šoli so nas učil :) da je to slabo za aku, tj. nikol več ne bo isti - bomo vidl no: ni tak strošek da bi "tvegal"... al pa vzamem polnic s sabo na dopust - za vsak slučaj.

Tekočine so ble menjane - vprašanje če ne samo dotočene, to moram še preverit - mislim, da pa da so dejansko bile zamenjane - tako vsaj piše na nalepki: menjano olje, filtri, mislim da še zav. tekočina, ne spomnim se vse kje je bil x (križec) na papirčku :)

Je pa res, od začetka kar malo zmede elektroniko: ko sem se zapeljal ni hotlo pokazat lučke da so prižgane luči - ko sem dal potem dolge in nazaj, se je pa prižgala. Drgač se mi ne zdi pri vožnji sporen - edino bremze so me malo zmotile - ampak to pa zna bit zaradi stanja. Bomo vidl - če bo treba še zav. ploščice zamenjat pač bo - naj se poštima pa je.

Preperevanje? Hmm.. to je tut zanimiva tema: najbolj prepereva verjetno pri velikih vročinah kje na soncu (vsaj tako nekak mi je logično) - ta je bil v garaži. Mi je pa en možakar dolgo tega razlagal (delal je v nemčiji v neki tovarni kjer so delal gumjaste cevi za avte in tut gume): da je preperavanje sicer delno povezano z vročino ipd. ampak da npr. gume enostavno ne moreš zaščiti - npr. ko dajejo na morju čez kartone da se ne pregrejejo ipd. Podobno z gumjastimi deli - imajo pač svojo življensko dobo, ki je ne moreš kaj dosti regulirati (le delno). Je pa res, da hladini sistem ni ista "guma" kot pnevmatike same - za katere je po njegovem najboljša zaščita da jih daš v vodo npr. zimske, poleti ko niso na avtu (lažje rečt kot nardit :D ). Kdo bi vedel... morda pa je imel prav.

Klima se mi zdi da dela ok - vozil sem se po 35st - in je bilo notr prijetno hladno :)... da mi neko primerjavo: ker moja klima dela precej slabše, tko da sem takoj opazil razliko.

Ja ene 100km po AC (zmerno seveda), pa malo levo/desno po lokalnih - pol pa servis pa bi moralo bit ok.
 
molat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To jul 03, 2007 8:31 am

Napisal/-a molat Pe jul 02, 2010 9:55 am

xsara je napisal/-a: X2, plus jermeni, gume in gumijasti deli so pri neuporabi najbolj izpostavljeni staranju, drugače pa olje, oljni filter in na prvi vožnji obvezno gledat temperaturo vode, da ni slučajno zaštekan termostat, ventilator in ostalo okoli hladilnega sistema.


Hvala za namig! To sem sicer spremljal (zaradi izkušnje pri enem prejšnjih avtov) in je delovalo ok - od začetka pač gor na neko delovno temp. potem je pa stal kazalec tam nekje kjer bi moral. Je pa res, da "test" ni trajal dolgo (cca. 20-30 min vožnje).
 
molat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To jul 03, 2007 8:31 am

Napisal/-a molat Pe jul 02, 2010 10:04 am

dask je napisal/-a:Pa plačaj članstvo v AMZS, da te lahko odšlepajo, če bo kaj narobe. Resno, to sem jaz najprej storil...


A kdo ve kdaj začne veljat - piše da dobiš kartico 10 dni po plačanju članarine - pa katera opcija bi prišla v poštev: PLUS?
Bil sem član svoje čase, ampak nisem nikol rabil - sam to je una varianta: ko rabiš nimaš, ko ne rabiš imaš :D

A je prenosljivo na drug avto?
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe jul 02, 2010 10:51 am

Glede gumijastih delov in cevi - ne vidim razloga, da bi te kaj hitreje preperevale če avto stoji v garaži. Kvečjemu manj. Če je avto stal pol leta v garaži in je star par let nima bit kaj narobe z gumastimi deli.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
molat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To jul 03, 2007 8:31 am

Napisal/-a molat Pe jul 02, 2010 11:52 am

Energetik81 je napisal/-a:Glede gumijastih delov in cevi - ne vidim razloga, da bi te kaj hitreje preperevale če avto stoji v garaži. Kvečjemu manj. Če je avto stal pol leta v garaži in je star par let nima bit kaj narobe z gumastimi deli.


Jaz se s tem kar strinjam - razen če ni avto v izredno vroči garaži, ali pod streho - tj. da ima samo streho nad sabo, kar pa ni več garaža.
Po moje gumjasta cev v garaži v predalu zdrži dlje v istem stanju, kot če je montirana na avto ki se vozi, tako da se strnjam s tabo.
Morda stiki... spojke, korodirajo - ampak fizikalno gledano: če je avto bolj izpostavljen vremenskim vplivom (kar pri "voženem" avtu definitivno je) je večja možnost obrabe materiala - tako teoretično, v praksi bomo pa videli... :)

Pri avtih ki stojijo par let je verjetno situacija res drugačna. Ampak spet, odvisno kje: pod milim nebom našega celinskega podnebja jih verjetno hitro uniči - od letno nihanje od -10st do +35st (kar je v havbi še 15 več), pa sneg, zmrzal, vlaga,... ok... zašel sem iz teme :D
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Pe jul 02, 2010 1:17 pm

Energetik81 je napisal/-a:Glede gumijastih delov in cevi - ne vidim razloga, da bi te kaj hitreje preperevale če avto stoji v garaži. Kvečjemu manj. Če je avto stal pol leta v garaži in je star par let nima bit kaj narobe z gumastimi deli.


govorim iz lastnih izkušenj+pričevanj avtomehanikov ki so šraufali avte ki so stali dalj časa ;)
 
Uporabniški avatar
Rain
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Pe nov 29, 2002 11:00 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a Rain Pe jul 02, 2010 3:03 pm

molat je napisal/-a:
dask je napisal/-a:A je prenosljivo na drug avto?


Članstvo je vezano na osebo in ne na vozilo (nazalost preverjeno iz prve roke :D )
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov