
Da ne boš kaj šaril po menjalniku

Drugače pa je treba zabremzat vsakič, ko menjaš D,P,N,R. To je pa tudi vsa umetnost.
HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže
HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže
KiNOS je napisal/-a:HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže
Dvignt pa akse stran)
HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže
2kwik4ya je napisal/-a:Med 1 2 3...D ne potrebuješ stisnit zavoro in to lahko pretikaš tudi med vožnjo.
Kaj pomeni pri avtomatiku te cifre 1, 2 , 3 ??? A ni samo da daš v D in voziš?
cruiser1 je napisal/-a:HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže
Tole mi pa ni jasno. A mi lahko bolje razložiš. Nisem še slišal za tak primer in ne razumem zakaj se ne, da prestavit,če je akumolator prazen? Pa pri katerem menjalniku oziroma avtomobilu se je to zgodilo.
HaMzO je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže
Tole mi pa ni jasno. A mi lahko bolje razložiš. Nisem še slišal za tak primer in ne razumem zakaj se ne, da prestavit,če je akumolator prazen? Pa pri katerem menjalniku oziroma avtomobilu se je to zgodilo.
ja gre za vw golf dsg.
v avtu se mi je aku. popolnoma spraznu, ko sm ključ dal v kontakt se mi na armaturki ni nič prižgalo, kot da nebi ključa sploh obrnu, no ko sm dal ključ v kontakt in hotel prestaviti ni šlo...ko sm ga pa samo priklopil na kable da sm dobil kontakt, da je bla elektrika pol je pa šlo brez problema v N...
CePO je napisal/-a:1,2,3 itd pomenijo blokado na/do določeno prestavo, da ti ne menja brezveze pri vožnji predvsem dol po klancu( da motor bremza do neke mere no)
deluje pa tako, da če menjaš npr. v pozicijo 2, menjalnik prestavlja samo med 1. in 2. prestavo. novejši avtomatiki tega nimajo, ker imajo povečini možnost "ročnega" prestavljanja. pri nekaterih brezstopenjskih menjalnikih pa te številke zamenjata poziciji S in L ( tako imamo mi v našem hibridnem civicu)
CePO je napisal/-a:
glede tega problema, prestaviti v N ob praznem akumulatorju...
pri hondi(mislim, da je pri vseh, pri naši je 100%) se poleg ročke menjalnika nahaja ena odprtina, katere pokrovček odstraniš z izvijačem, potem pa, mislim da, z avtomobilskim ključem nekaj "odkleneš" in prestaviš v N![]()
pri cliotu pa mislim, da je potrebno ostraniti celo tisto manšeto okoli ročke, pa se tudi nekak da "odblokirati" in prestaviti v N(če se seveda prav spomnim iz knjige z navodili)
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov