Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Po jul 12, 2010 8:13 pm

Levo nogo odmislit in desno roko! :D
Da ne boš kaj šaril po menjalniku ;)

Drugače pa je treba zabremzat vsakič, ko menjaš D,P,N,R. To je pa tudi vsa umetnost.
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer Po jul 12, 2010 9:28 pm

HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže :lol:

Po navadi imajo na konzoli pri ročici menjalnika eno majčkeno kvadratno luknjico, pokrito z plastičnim pokrovčkom, velikosti 2x5 mm. če tisti pokrovček umakneš, vtakneš v zarezo ključ in prestavno ročico premakneš v N. Nimajo pa tega vsi modeli....

Drugače pa ni nobenega problema vozit avtomatic, razen če hočeš "pohodit" sklopko in pohodiš zavoro. Po navadi daš sprednji šipi enga "francoskega", če si pripet pa vsaj povohaš volan.... :lol:
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jul 12, 2010 9:40 pm

Kot so že rekli levo nogo pod zic ostalo pa ni neke panike.Ko sem bil v vojski me je zaradi zaviranja z levo skoraj na armaturo vrglo pri Puchu...
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Po jul 12, 2010 10:33 pm

HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže :lol:


Dvignt pa akse stran :))
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO To jul 13, 2010 12:00 am

KiNOS je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže :lol:


Dvignt pa akse stran :))


na srečo sm zadevo rešil tako da sm mel 4x parov kablov da smo potem skup sestavili dovol dolgo 'verigo' da smo lahko prišli do aku. da sm dobil malo elektrike da sm potem lahko dal v N...od takrat pazim na luči :D
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To jul 13, 2010 12:31 am

HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže :lol:


Tole mi pa ni jasno. A mi lahko bolje razložiš. Nisem še slišal za tak primer in ne razumem zakaj se ne, da prestavit,če je akumolator prazen? Pa pri katerem menjalniku oziroma avtomobilu se je to zgodilo.
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 To jul 13, 2010 12:36 am

No jaz sem slišal za enega bmw 5 in mu alternator ni filav akumulatorja in je vstal brez prestav...
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi To jul 13, 2010 12:38 am

Jaz sem pa slišal, da sem gluh =I
 
Uporabniški avatar
2kwik4ya
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: So jul 28, 2007 2:50 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a 2kwik4ya To jul 13, 2010 9:51 am

Med 1 2 3...D ne potrebuješ stisnit zavoro in to lahko pretikaš tudi med vožnjo.

Kaj pomeni pri avtomatiku te cifre 1, 2 , 3 ??? A ni samo da daš v D in voziš :D ?
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP To jul 13, 2010 10:29 am

2kwik4ya je napisal/-a:
Med 1 2 3...D ne potrebuješ stisnit zavoro in to lahko pretikaš tudi med vožnjo.

Kaj pomeni pri avtomatiku te cifre 1, 2 , 3 ??? A ni samo da daš v D in voziš :D ?


To so mel mal starejše varijante avtomatikov, k še niso mel možnosti ročnega šaltanja in so pol uvedl da lahko daš u posamezno prestavo pa ti pol ne šalta iz te prestave (recimo za po hribu dol al pa k prehitevaš). D je pa pač drive da uporablja use prestave.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To jul 13, 2010 10:58 am

U glavnem zavoro moraš imeti pritisnjeno, če ne avto ne vžge. Tudi potem je dobro da jo držiš, ko prestvljaš naprej ali nazaj, dokler nimaš rutine in izkušenj. Ko gledaš dol v stikalo, se avto nevede lahko premakne na klančku itd.
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO To jul 13, 2010 11:08 am

cruiser1 je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže :lol:


Tole mi pa ni jasno. A mi lahko bolje razložiš. Nisem še slišal za tak primer in ne razumem zakaj se ne, da prestavit,če je akumolator prazen? Pa pri katerem menjalniku oziroma avtomobilu se je to zgodilo.


ja gre za vw golf dsg.
v avtu se mi je aku. popolnoma spraznu, ko sm ključ dal v kontakt se mi na armaturki ni nič prižgalo, kot da nebi ključa sploh obrnu, no ko sm dal ključ v kontakt in hotel prestaviti ni šlo...ko sm ga pa samo priklopil na kable da sm dobil kontakt, da je bla elektrika pol je pa šlo brez problema v N...
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To jul 13, 2010 11:30 am

HaMzO je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže :lol:


Tole mi pa ni jasno. A mi lahko bolje razložiš. Nisem še slišal za tak primer in ne razumem zakaj se ne, da prestavit,če je akumolator prazen? Pa pri katerem menjalniku oziroma avtomobilu se je to zgodilo.


ja gre za vw golf dsg.
v avtu se mi je aku. popolnoma spraznu, ko sm ključ dal v kontakt se mi na armaturki ni nič prižgalo, kot da nebi ključa sploh obrnu, no ko sm dal ključ v kontakt in hotel prestaviti ni šlo...ko sm ga pa samo priklopil na kable da sm dobil kontakt, da je bla elektrika pol je pa šlo brez problema v N...


Zdaj mi je bolj jasno. Res je! Če ni kontakta ne moreš pretikati ročko na menjalniku. Verjetno je tako kar pri vseh avtomobilih.
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO To jul 13, 2010 11:41 am

a dej mi ti povej kaj te prestave 1,2,3 pomenjo pri avtomatiku??
to nism še pokapiral
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Napisal/-a CePO To jul 13, 2010 12:31 pm

1,2,3 itd pomenijo blokado na/do določeno prestavo, da ti ne menja brezveze pri vožnji predvsem dol po klancu( da motor bremza do neke mere no)
deluje pa tako, da če menjaš npr. v pozicijo 2, menjalnik prestavlja samo med 1. in 2. prestavo. novejši avtomatiki tega nimajo, ker imajo povečini možnost "ročnega" prestavljanja. pri nekaterih brezstopenjskih menjalnikih pa te številke zamenjata poziciji S in L ( tako imamo mi v našem hibridnem civicu)

upam, da je napisano koliko toliko razumljivo :)

glede tega problema, prestaviti v N ob praznem akumulatorju...
pri hondi(mislim, da je pri vseh, pri naši je 100%) se poleg ročke menjalnika nahaja ena odprtina, katere pokrovček odstraniš z izvijačem, potem pa, mislim da, z avtomobilskim ključem nekaj "odkleneš" in prestaviš v N :)
pri cliotu pa mislim, da je potrebno ostraniti celo tisto manšeto okoli ročke, pa se tudi nekak da "odblokirati" in prestaviti v N(če se seveda prav spomnim iz knjige z navodili :) )
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To jul 13, 2010 1:33 pm

CePO je napisal/-a:1,2,3 itd pomenijo blokado na/do določeno prestavo, da ti ne menja brezveze pri vožnji predvsem dol po klancu( da motor bremza do neke mere no)
deluje pa tako, da če menjaš npr. v pozicijo 2, menjalnik prestavlja samo med 1. in 2. prestavo. novejši avtomatiki tega nimajo, ker imajo povečini možnost "ročnega" prestavljanja. pri nekaterih brezstopenjskih menjalnikih pa te številke zamenjata poziciji S in L ( tako imamo mi v našem hibridnem civicu)


Vse napisano je res! Dodal bi samo še, da pozicije 1 in 2 pridejo prav, če se zakoplješ v sneg ali blato v tem primeru nikoli ne smeš imeti v D, ker bo menjalnik stalno prestavljal in se pregrel in na koncu ostaneš v snegu s skurjenim menjalnikom.




CePO je napisal/-a:
glede tega problema, prestaviti v N ob praznem akumulatorju...
pri hondi(mislim, da je pri vseh, pri naši je 100%) se poleg ročke menjalnika nahaja ena odprtina, katere pokrovček odstraniš z izvijačem, potem pa, mislim da, z avtomobilskim ključem nekaj "odkleneš" in prestaviš v N :)
pri cliotu pa mislim, da je potrebno ostraniti celo tisto manšeto okoli ročke, pa se tudi nekak da "odblokirati" in prestaviti v N(če se seveda prav spomnim iz knjige z navodili :) )


Mislim, da imajo vsi to možnost pretikanja na bolj ali manj podoben način.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster To jul 13, 2010 1:47 pm

zafira ima nek kavelj pod menjalniško ročico (tako piše v navodilih) in moreš plastiko razstavit, da potem lahko prestaviš v ler in premikaš avto. piše pa, da obvezno vžiganje avta na kable :D
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer To jul 13, 2010 8:21 pm

Če imaš pa pol ure cajta in aku polnilec, pač izklopiš akumulator ga vzameš iz avta, malo napolniš in ga daš nazaj v avto... 8)
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
krho
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: Pe mar 09, 2007 8:30 am

Napisal/-a krho So jul 17, 2010 3:35 pm

@a4: Kje boš dobil testnega golfa s DSGjem? Dizel, TSI? Koliko KM?
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov in iger - http://xcollect.sf.net
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So jul 17, 2010 3:45 pm

HaMzO je napisal/-a:zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže :lol:


to se je verjetno tebi zgodilo a? :lol:

vglavnem levo nogo si zaveži za sedež :twisted:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov