Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jul 18, 2010 9:07 pm

zakaj ne??Jaz bi kupil 2 taka.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne jul 18, 2010 9:36 pm

Bozo, seveda je realno. Jaz sem 5 mesecev nazaj za podoben denar dobil svojega s tem, da je bil slovenski, s prvim lastnikom in vsemi pooblascenimi servisi. Avto pa bistveno vecji in nasploh bolj uporaben. Prevozenih pa je imel zgolj 103000 km. Ne vem zakaj vsi takoj pomislijo na turbino? Strosek..ce ze...je lahko tudi kaj drugega. Sobe recimo. Moderni td motorji so precej obcutljivi na nafto. Garancije, da bo vse ok pa nikdar ne bos imel. Jaz s svojim zdaj nastepal dodatnih 26 tisoc km in ravnokar opravil vecji servis. Za diske, ploscice, olje, vse filtre, napenjalec jermena in jermenico sem z delom vred odstel 870 eur pri popoldancu, kar zagotovo ni malo, se pa dokaj brezskrbno vozim dalje. Pred menoj pa je lastnik menjal ze tudi starter in komplet sklopni mehanizem. K temu dodaj se morebitno okvaro sob pa bos hitro polovici vrednosti vozila. Avto srednjega razreda pac terja svoj davek. Mi pa ni zal, da sem ga izbral saj 250 km dnevno v avtomobilu ni macji kaselj...in tu seMondeo odreze z odliko. Zal nimam svoje teme, sem pa imel odprto s podobnim nadlovom...bom jutri poiskal, zdajle sem na telefonu...

Lpf
 
Uporabniški avatar
dolenc46
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Sr dec 23, 2009 10:27 am

Napisal/-a dolenc46 Ne jul 18, 2010 9:49 pm

Sej vem da mogoče bencinc za na dolge razdalje ni tko varčen kot dizel ampak, kakšne atmosferski hondin ali podoben motor je eden izmed najzanesljivejših.

Pa tud turbo dizli ne delajo težav če le mal paziš pri vžiganju(da ne pohodš takoj k motor zalaufa) in ugašanju(predn se ustaviš vozš z nižjimi obrati pa nakonc k se ustavš mal počakaš da turbina pade na čim manj obratov). To je vse samo v prid turbine, je pa potem še veliko stvari, ki pa jih imajo tud atmosferci.

Je izbire na a.netu kar nekaj ampak mal novejšga dizla stil AR 156 ipd pa z mal kilometri za 5-6k€ že kr umetnost dobit. ;)
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Ne jul 18, 2010 11:22 pm

Pri tem buđetu vsekakor navijam za kombinacijo bencin+plin. Je veliko lažje najti manj zvoženega bencinarja kot pa dizla ;) Če te pa kaj več o tem zanima pa na pm. Tukaj o plinu med samimi "poznavalci" ne bom komentiral. (za info, sam ga uporabljam že dve leti,)

Od avtomobilov pa bi gledal
BMW e39 523i + plin ali 528i + plin
Citroen C5 1,6hdi
Mondeo (glede motorjev težko rečem karkoli)
Mazda 626
Peugeot 407 1,6hdi
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po jul 19, 2010 8:01 am

Problem bencina je predvsem v tem, da bo v avtomobilu, kot si jih dal za primer (recimo 528) avtonomija obupna. Jaz delam po cca 800 km na tank goriva, pa sem ze sit crpalk (mam za 20 kozarcev Shrek btw :D)...

Druga slabost je ta, da ti vzame kar nekaj prostora, tko, da bi jaz za to opcijo gledal zgolj in le, ce bi imel kak enormen karavan...

@ Bozo - tole pa ti se dolgujem:

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=75193&start=0
 
dejanz75
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:54 am

Napisal/-a dejanz75 Po jul 19, 2010 11:39 am

Jaz ti predlagam to kar vozim sam: Ford Focus 1.8 tdci letnik '06 ali '07. Avto je udoben za vozit, po potrebi tudi dinamičen, motor je neproblematičen in poceni za vzdrževat (za veliki servis - pride na vsakih 200.000km - z jermeni sem dal 260 eur), pa tudi nadaljna prodaja ne bo problem.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov