Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Če nov 06, 2003 6:00 pm

Ja, v bistvu 1.8 T niti ne gre toliko kot nekateri mislijo. 8.5 sec 0 -100 km/h ??? Serijsko nikoli.
V bolj točnih brošurah, so pospeški okoli 9.2 sec. Končna je nekje za 10 km/h večja pri bencinarju. Z čipom so performance potem, kljub istom konjem (150), boljše od bencinarja. Vendar tudi pri original 130 TDI ne boš opazil tolikšne razlike, kvečjemu bo dal 6 stopenjski menjalnik boljši "filing". Tu je pol še manjša poraba. Problem nastopi samo pri zvoku, če te ne moti ropotanje motorja, potem nimaš kaj izbirat.
Eno vprašanje, zakaj Passat ?? Sprašujem zato, ker sem imel bolj slabe izkušnje z njim, predvsem kar se tiče slabih zavor. Kar je bila hiba, vseh dosedanjih passatov.
Zadnjič spremenil TomyBoy2, dne Če nov 06, 2003 6:14 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Če nov 06, 2003 6:00 pm

.....
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny Če nov 06, 2003 7:18 pm

V zadnjem času sem se parkrat fural v passatu TDI 130. Zdaj ne vem za vas ampak meni so sedeži pretrdi in neudobni, zvok mi pa tudi ni vsec. Poraba pa že bolj :wink: .
Mah saj vleče že nekako, vendar je meni veliko bolj všečno tišat bencinarja . Dizel ni (še?) da bi rekel to je to pri 6k rpm hehe. Pa tale 130KM mašina se mi ne zdi da glih lima, saj je avto navsezadnje pretežek.
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Če nov 06, 2003 8:09 pm

X-Hair je napisal/-a:HMX debata gre v cisto drugi smeri, te izracune pa pustimo inzinirjem v maticni tovarni.


OK. Sem samo hotu zatežit, ker se je prej šef name drl :oops:
 
Uporabniški avatar
B4 Turbo
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Ne jun 22, 2003 10:46 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Napisal/-a B4 Turbo Če nov 06, 2003 8:51 pm

1.8T vsekakor! Zaenkrat so bencinci bolš ku dizli in v to me ne bo noben prepriču da ni res. Sem vozu neki časa nazaj prehvaljeno Alfo 156 1.9JTD (140KM). Res da je flikalo na stol, samo števc se tudi ni premiku kej efektivno, pa skoz moreš neki prestavljat...groza.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Če nov 06, 2003 9:18 pm

B4 Turbo je napisal/-a:1.8T vsekakor! Zaenkrat so bencinci bolš ku dizli in v to me ne bo noben prepriču da ni res. Sem vozu neki časa nazaj prehvaljeno Alfo 156 1.9JTD (140KM). Res da je flikalo na stol, samo števc se tudi ni premiku kej efektivno, pa skoz moreš neki prestavljat...groza.


Se strinjam s tabo, že to ti pove kaj je bulši, da je benzin bol kvaliteten od nafte.

Če hočeš užitek v vožnji vzami 1.8T, če pa bi se rad dolgočasu pa TDI.

Meni se zdi vožnja z dizlom primerljiva vožnji z vlakom, prou dolgčasno.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Če nov 06, 2003 9:37 pm

Punto_GT je napisal/-a:
Se strinjam s tabo, že to ti pove kaj je bulši, da je benzin bol kvaliteten od nafte.

Če hočeš užitek v vožnji vzami 1.8T, če pa bi se rad dolgočasu pa TDI.

Meni se zdi vožnja z dizlom primerljiva vožnji z vlakom, prou dolgčasno.



se strinjam
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Če nov 06, 2003 9:42 pm

pyngo je napisal/-a:TDI 100%. Vleče k svina, pokur pa tud mal.

Ko vleče tud kur (beri: ko goniš tud dizel kuri).

Jst sm za bencinarja, traktor (tdi) je za stare mamce, kljub tistim obilnim konjom in neuporabnim navorom (razn za prikolco vlačt).
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Lojzek
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Pe maj 16, 2003 5:49 pm

Napisal/-a Lojzek Če nov 06, 2003 10:17 pm

salesky je napisal/-a:Pa TDI tudi brez problemov "navijes" na 150PS ali vec. Sej tud bencinca lahko, samo ze tako je velika poraba, kaj bo šele potem? :lol:


opa! ravno obratno. ko ga naviješ pije manj. pri istem vbrizgu bencina dobiš večjo moč zarad navite turbine in večja moč pomeni manj potrebnega bencina za isto hitrost.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če nov 06, 2003 10:21 pm

Lojzek je napisal/-a:opa! ravno obratno. ko ga naviješ pije manj. pri istem vbrizgu bencina dobiš večjo moč zarad navite turbine in večja moč pomeni manj potrebnega bencina za isto hitrost.


V praksi je drugač!
TJUNING PA TO...
 
Lojzek
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Pe maj 16, 2003 5:49 pm

Napisal/-a Lojzek Če nov 06, 2003 10:54 pm

kako drugač? kako je lahko drugač? sem slišal od dveh da pije manj.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če nov 06, 2003 11:06 pm

Sej u bistvo je tko da če maš več konjev pri isti kubikaturi ti bo kuru manj.Ja je res sam v smislu da se voziš enako kot prej!Se prav če se peleš po avtocest prej 130 pa maš 1/2 gasa boš pol pri isti hitrosti mel 1/3 gasa. Utakem primeru bo avto žrl manj.
Sam zakaj že avte tunamo pa navijamo?
Da bol grejo a ne? to se prav da žerejo tud več.
Kdo pa bo rečmo avto navil pa pol cincal tko kot je prej ko pač ni mogu bol pelat?
Mislim da nobem in u takem primeru se dvigne tud poraba! Logičn!
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Lojzek
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Pe maj 16, 2003 5:49 pm

Napisal/-a Lojzek Če nov 06, 2003 11:55 pm

lisko1 je napisal/-a:Sej u bistvo je tko da če maš več konjev pri isti kubikaturi ti bo kuru manj.Ja je res sam v smislu da se voziš enako kot prej!Se prav če se peleš po avtocest prej 130 pa maš 1/2 gasa boš pol pri isti hitrosti mel 1/3 gasa. Utakem primeru bo avto žrl manj.
Sam zakaj že avte tunamo pa navijamo?
Da bol grejo a ne? to se prav da žerejo tud več.
Kdo pa bo rečmo avto navil pa pol cincal tko kot je prej ko pač ni mogu bol pelat?
Mislim da nobem in u takem primeru se dvigne tud poraba! Logičn!


ja no pa ni logičn. če si prej tiščal do daske je kuru X. če po čip tuningu tiščiš do daske kuri isto X, samo gre več.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če nov 06, 2003 11:58 pm

Da vam povem kako je v praksi v mojem primeru: avto kur enako, oziroma minimalno manj. 1.8T(180 na 230 ps)
 
frza
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: To jun 10, 2003 5:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a frza Pe nov 07, 2003 12:13 am

He he, da se še jst oglsm :lol: :lol: :lol:

Tisti k me poznajo itaq vejo, da sm za TDIja! Razlike so minimalne in to loh tut X-hair potrdi, da ni neki full razlike!!

Men sta ql oba, sam TDI ma predvsem nižjo porabo in tanka cenejše gorivo...to je to!! :P :D :P :D
Slika
 
frza
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: To jun 10, 2003 5:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a frza Pe nov 07, 2003 12:20 am

Aja pa še da napišem mojo porabo, ker mam prou tak motor (TDI 130KM)...6.5-7.0 pa kr dinamično vozim!!!

Tko k je neki debata o porabah....
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe nov 07, 2003 12:53 am

Lojzek če gre avto več rabi več energije da premaga večji zračni upor!!!
In kje boš dobu več energije če jo boš dovajal isto??( enaka poraba)
Po taki logiki je logičn da avto pol kur več.
En tak primer bi lahk bil rečmo nižanje glave pri navadnem jugičo.Nč kaj druzga ne nardiš ko pa zvišaš komp. razmerje. (še vedn ist not potegne frgazerja ne spreminjaš pa nč) In valda avto bolj gre ampak pije tud bol! pa si sam glavo pobrusu!
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
tomi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 25, 2002 2:45 pm

Napisal/-a tomi Pe nov 07, 2003 7:10 am

vsekakor je to odločitev posameznika vsi ki imajo dizla ga ne morjo prehvalt vsi ki pa majo bencinarja je pa to taboljši avto
vsekakor pred nakupom ti predlagam da se pelješ z obema avtoma in se na podlagi tega odločiš kaj kupit
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe nov 07, 2003 7:36 am

Brat od moje punce ma chipanga passata 1.8T na 195KM :twisted: Highline seveda :)
Drgac pa zakaj dizli v klanc bolj vlecejo kot bencinarji .. zarad navora?
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe nov 07, 2003 7:37 am

Ko ste že pri pospeških 1,8T.

Škoda Octavia Combi 1,8T brez tuninga: 7,87s, merjeno z napravo od cruiserja.

Navor je 220 Nm od 2200 u/min naprej, kar je posledica elektronsko krmiljene turbine in vam lahko tudi napišem da se motor zelo rad zavrti vse do končnih 6500 u/min.
http://www.raceland.si
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov