Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po avg 30, 2010 4:16 pm

mropc je napisal/-a:da je Porsche hotel kupiti celoten vw group.


od kot ta ideja? kolikor sem jaz seznanjem je bilo skoraj obratno.


http://www.businessweek.com/globalbiz/c ... 048461.htm

novice so bile v tej smeri a so se vodilni pri VW odločili drugače.
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Po avg 30, 2010 9:08 pm

~toMmy~ je napisal/-a:To sem pa čakal, da nekdo načne to temo. Pri Škodi in Seatu je nekako VW začel iz nule, pri AR je vse skupaj dosti bolj zapleteno, najti bi namreč mogli način, kako postopoma implementirat svojo tehnologijo v avte, ki si trenutno delijo platforme ipd. s Fiatom, drugače se jim tak podvig itak ne bi splačal. V vsakem primeru bi ta tehnološki prehod najverjetneje terjal večletne izgube.

Vprašanje je tudi, kaj bo potem s Seatom, ki je že zdaj šibka točka koncerna. Dobil bi namreč konkurenco z isto tehniko in dosti več športnega šarma ter tradicije. Koliko kupcev s takšnimi apetiti bi potem sploh kupilo Seata? Možnost je pa tudi, da bi kompenzirali tehnologijo in šarm ter tako dobili Seat "Romeo"! :D

Kako konkurenco pa bi dobili? Seat vs Alfa? Bistven je končni zaslužek pa ne glede na to ali se kupec odloča med Seatom ali Alfo. V vsakem primeru bi denar ostal v isti blagajni.
Če ima VW kapital bo hitro preuredil tovarno in svojo tehnologijo v Alfe. To je že naredil v začetku 90 let pri Trabantu, kjer danes izdelujejo Golfe. 50 let zastarelo tovarno in stroje je spremenil v izjemno sodobno tovarno. Podobno je bilo pri Škodi.
Seat je prav tako izdeloval licenčne FIAT-ove avtomobile pa so vse preuredili in uredili.
Kar se tiče ohranitev športnega srca pri Alfi pa to itak za VW ni problem.
VW izdeluje zmogljive poskočne motorje katere srečujemo pri vseh znamkah v njegovem koncernu.
Alfra Romeo je znamka z svojim imidžem, tradicijo in svojimi ljubitelji, tako da sem osebno prepričan da bi bila naložba uspešna.

Dejstvo pa je kot si napisal, da bi naložba res terjala večletne izgube, kar pomeni, da bi rabilo kar nekaj let, da bi tovarna začela profitirat. Vendar pa je tako, kdor ne reskira ne profitira.VW je izkušen v tem.

P.S. Osebno sem prepričan, da je za VW bilo težje spraviti eno Škodo na trg, kot bi Alfe.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
406
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: So jan 27, 2007 10:01 am

Napisal/-a 406 Po avg 30, 2010 9:29 pm

moj-avto je napisal/-a:VW izdeluje zmogljive poskočne motorje katere srečujemo pri vseh znamkah v njegovem koncernu.


OFF:
a ni blo govora ravno obratno,da tdi niso ravni poskocni v primerjavo z določenimi drugi motorji..pa da so glasnejsi od drugih nekarih dizlov..
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po avg 30, 2010 9:32 pm

alfa romeo 8c bo/je zgrajena na platformi audija r8 ;)

torej neke povezave obstajajo, menim pa, da bi mešanica ene in druge skupine znala presenetiti trg z avtomobilom, ki bi lahko konkuriral mercedesu in predvsem bmw.

posel vw z alfo bi bil vreden nekje 1.3 miljarde €€€.

kar VW manjka je športno srce, katerega bi lahko prav iz Alfe Romeo dobili, torej nemška pregovorna kvaliteta in italijansko športno srce = uspeh.

VW skupina si je postavila cilj, da do leta 2018 prehiti skupino Toyota in v ta namen so si "rezervirali" ( si bodo) 22.3 miljarde USD.

omenjen je bil seat, ki v članku od reutersa pravi:
alfa je dosegla prodajo cca. 100.000 vozil v letu 2009 medtem ko je seat uspel prodati 300.000 vozil v letu 2009 in obe znamki sta bili označeni kot najslabše prodajni znamki v svojih skupinah oz. koncernih.

govori se tudi o alfah, ki bi bile re-badged z seatovim logom.
Zadnjič spremenil adis, dne Po avg 30, 2010 9:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
DeNalDo
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Če jul 24, 2008 3:10 pm

Napisal/-a DeNalDo Po avg 30, 2010 9:37 pm

adis je napisal/-a:alfa romeo 8c bo/je zgrajena na platformi audija r8 ;)

amm kdo te je pa to nasral ? :lol:
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Po avg 30, 2010 9:37 pm

Seveda. Itak bi inžinirji od Alfe sodelovali z VW in bi z skupnimi močmi in ciljem naredili nekaj še bolj strupenega in krutega kar premorejo naše ceste.
Alfa bo ohranila svoj imidž, kot ga je ohranil Audi pri VW.
Ni straha, da bi nemec zahinavil stvar.
Alfa bo Alfa le da bo lastnik VW in bo zahteval še kaj več kvalitete kot samo hitrost in obliko.
Nemci niso balkanci. Dobri inžinirji so vsekakor dobrodošli pa ne glede na to iz kjere tovarne izhajajo. Italijani imajo ogromno avtomobilskih genijev za katere ni strah da bodo ostali na cesti ali kje v kotu podjetja.
Zadnjič spremenil moj-avto, dne Po avg 30, 2010 9:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po avg 30, 2010 9:44 pm

DeNalDo je napisal/-a:
adis je napisal/-a:alfa romeo 8c bo/je zgrajena na platformi audija r8 ;)

amm kdo te je pa to nasral ? :lol:


nihče ni nikogar nasral.

če pride do nakupa alfe z strani vw se omenja izdelava 8c, kar na platformi audija r8.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po avg 30, 2010 9:47 pm

moj-avto je napisal/-a:Alfa bo Alfa le da bo lastnik VW in bo zahteval še kaj več kvalitete kot samo hitrost in obliko.


Zna biti podobno kot je z Lamborginijem, Italijani bodo oblikovali avto, Nemci bodo pa vse ostalo naredili:
http://www.youtube.com/watch?v=57d5yJc5 ... re=related (3:27 :lol: :lol: )
 
Uporabniški avatar
DeNalDo
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Če jul 24, 2008 3:10 pm

Napisal/-a DeNalDo Po avg 30, 2010 10:05 pm

adis je napisal/-a:
DeNalDo je napisal/-a:
adis je napisal/-a:alfa romeo 8c bo/je zgrajena na platformi audija r8 ;)

amm kdo te je pa to nasral ? :lol:


nihče ni nikogar nasral.

če pride do nakupa alfe z strani vw se omenja izdelava 8c, kar na platformi audija r8.

ja samo fora je da Alf 8c je samo 500 kupe pa 500 kabrijo in je že useh 1000 narejenih in prodanih ni to avto ki ga štancajo tko k r8 ;)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po avg 30, 2010 10:49 pm

moj-avto je napisal/-a:Kako konkurenco pa bi dobili? Seat vs Alfa? Bistven je končni zaslužek pa ne glede na to ali se kupec odloča med Seatom ali Alfo. V vsakem primeru bi denar ostal v isti blagajni.


Saj ravno če je bistven končni zaslužek, bi lahko Seat postal toliko večji problem, ker k zaslužku mogoče ne bi prispeval nič. Prav tako ne bi niti kaj bistveno prispeval k ugledu koncerna(kot prispeva AR Fiatu). Za minimalen donos oz. izgubo se jim pa ne splača kaj dolgo metat denar stran. Druga stvar je pa, če AR spravijo po ugledu in po ceni na nivo nemške "svete trojice", potem ni tako direktna konkurenca Seatu...

Vglavnem mislim, da bi ta prevzem za AR lahko pomenil pravi preboj v premium razredu. Recimo dober primer so angleži, tam je alfin ugled porazen(na račun nekdanje nezanesljivosti, slabega zastopništva, odsotnosti iz trga ipd.), VAG oz. nemci so pa zelo cenjeni. Potem je tukaj še glede na prodajne rezultate odlično organizirana prodajna mreža ipd.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Po avg 30, 2010 11:38 pm

adis je napisal/-a:VW skupina si je postavila cilj, da do leta 2018 prehiti skupino Toyota in v ta namen so si "rezervirali" ( si bodo) 22.3 miljarde USD.


Točno tako, VW naj bi bil do leta 2018 največji proizvajalec avtomobilov na svetu.
Mogoče se obeta potem še kakšen nakup... ;)
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike To avg 31, 2010 12:02 am

406 je napisal/-a:
moj-avto je napisal/-a:VW izdeluje zmogljive poskočne motorje katere srečujemo pri vseh znamkah v njegovem koncernu.


OFF:
a ni blo govora ravno obratno,da tdi niso ravni poskocni v primerjavo z določenimi drugi motorji..pa da so glasnejsi od drugih nekarih dizlov..


Govora je blo o motorjih ne o dizlih tak da ne mešat zdaj traktorjev v debato o avtih.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To avg 31, 2010 12:34 am

Iskreno ne vidim pravega smisla, da se med "govorice" uvršča neke vesti, ki smo jih mi že zdavnaj (še v trdi zimi) objavili in jih sedaj več kot pol leta za nami (idejo so pa verjetno dobili kar od nas, saj ni prvi primer takih "zastarelih" novic, predhodno objavljenih na našem forumu, posebno sedaj poleti v času kislih kumaric) prežvekujejo v Delovi sobotni avt. prilogi. Mi naj pa zaradi njih žvečimo naprej staro travo - in to še našo? Da zgleda, kot da smo mi za njimi (pobirali od njih) in ne oni dosti za nami (pobirali od nas)?

Tudi debata bi lahko bila resnejša, o prevzemanju Porsche/VAG se že zdavnaj ve vse, a neznanja očitno nikoli ni dovolj za pokazat. In BTW - niso se vodilni pri VW odločili drugače - Porscheju oz njegovim upnikom je bil to edini izhod, taka rešitev (obraten prevzem) je bila na koncu tudi v nacionalnem interesu.


Iz naše objave
BTW - VW si želi Alfe
Šef pravi, da je ekstremno zanimiva
http://www.autoblog.it/post/24938/volks ... teressante
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To avg 31, 2010 9:42 am

BBS je napisal/-a:
adis je napisal/-a:VW skupina si je postavila cilj, da do leta 2018 prehiti skupino Toyota in v ta namen so si "rezervirali" ( si bodo) 22.3 miljarde USD.


Točno tako, VW naj bi bil do leta 2018 največji proizvajalec avtomobilov na svetu.
Mogoče se obeta potem še kakšen nakup... ;)


Hmm, do 2018 je skor mal velik, glede na to da je vmes ŽE prehitel toyoto :)

http://www.poslovni-utrip.si/2009/11/to ... tomobilov/

http://www.nitrobahn.com/news/volkswage ... es-toyota/
 
smblo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr jun 17, 2009 9:50 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a smblo To avg 31, 2010 9:49 am

Student.....tisto, da kotirajo na borzi in lahko vsak kupi je blo malo nevmesno, ker gre tukaj za prevzem in morajo da tprevzemno ponudbo, ki jo morajo delničarji sprejet itd. V glavnem ne moreš se kr odločit in rečt bom pa zdaj prevzel in greš kar kupit delnice:)!

No....končno bo alfa ob lepi obliki dobila še kvaliteto:)! Ni boljšega kot da se združita estetika in kvaliteta!

Xandrej....zakaj pa bi bil avto brez duše? Ne razumem tega-zakaj ma alfa dušo vw pa ne?
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 To avg 31, 2010 9:54 am

Nč bat Toyota je še vedno največja in bo ostala še kar nekaj časa...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To avg 31, 2010 12:24 pm

nalcoq4 je napisal/-a:Nč bat Toyota je še vedno največja in bo ostala še kar nekaj časa...

Jaz ne bi bil tako prepričan.. So meli dost večji padec prodaje, kot VW, sploh pa te zadnji toyotini incidenti, ki so zamajali ugled celotne znamke.. Se mi zdi, da je toyota še bolj kot vw gradila svoj sloves na pregovorni kvaliteti, zdej pa še v to nihče ne verjame več..
Pa še vw se bolj širi kot toyota..

Sploh pa če je vw vmes ŽE prehitel toyoto, je težko govort o neki zanesljivi prednosti..
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 To avg 31, 2010 12:37 pm

Sej Toyota se nima kam več širit saj je prisotna povsod na tujih trgih.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To avg 31, 2010 1:25 pm

Sej.. In vw je torej v prednosti v tej "bitki", ker ima še potencial za širjenje in večjo prodajo.. Mislim da je trenutno dokaj aktualen recimo ruski trg..
No saj je vseeno.. :)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To avg 31, 2010 1:48 pm

W|zz je napisal/-a: Mislim da je trenutno dokaj aktualen recimo ruski trg..


se strinjam.

novi polo je že v igri:
http://www.autoblog.com/2010/06/02/offi ... d-in-russ/
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 9 gostov