Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: petrol Celovška

Napisal/-a nevermind Pe nov 26, 2010 10:41 pm

sašo5 je napisal/-a:
grizli je napisal/-a: Jaz v moj 45-litrski rezervoar vedno točim okoli 50l.


:shock: :?: :shock:


Npr. v moj 45 litrski gre komot 60 litrov :DDD
Natankam do roba lukne in namesto čepa dam še 2 litrsko flašo bencina in obrnem navzdol.

Drugače pa si vozil kaj po snegu... npr. danes? Morda je to krivec za takšno porabo.
 
tevž37
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe nov 26, 2010 7:19 pm

Re: petrol Celovška

Napisal/-a tevž37 Pe nov 26, 2010 11:00 pm

Spet se bom oglasil. Ni krivec sneg, ker do takrat je bilo komaj kaj snega na cesti, ni bilo zastojev, ni bilo nič od tega kar nekateri ugibate. Ponavadi tankam, ko lučka sveti od 30 do 50 km in nikoli, res nikoli še nisem uspel s klikanjem do roba napolniti več kot za 48 litrov. Danes pa ni bilo nič posebnega, prevozil sem 620 km, od tega v glavnem po odprti cesti in avtocesti. Lučka je svetila 40 kilometrov. Običajno bi tankal od 42 do 45 litrov. danes pa nad vsemi pričakovanji, kar 54, 5 litra. Čudno.
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Re: petrol Celovška

Napisal/-a grizli Pe nov 26, 2010 11:54 pm

Joj, eni pa res posod vidite samo goljufije in zarote... :roll: zadeva je bistveno bolj preprosta.

Verjemi, da gre v tvoj rezervoar precej več kot 48l bencina. Rezervoar ima raztezno posodo oz. večji volumen zaradi raztezanja goriva pri temperaturnih spremembah in sistem odzračevanja, tako da v primeru če spustiš zrak ven iz tega sistema lahko natankaš precej več kot je deklariran volumen posode. Ob odprtini kamor vstaviš ročko imaš še kapico oddušnika in pri določenih ročkah se lahko zgodi, da nehote odpreš to kapico in tako lahko natočiš še nekaj dodatnih litrov. Kar je po mojem mnenju točno to kar se je zgodilo tudi tebi.
Lahko pa seveda to storiš tudi namenoma ;) premakni malo to kapico gor-dol oz. levo-desno pa boš slišal kako gre zrak ven iz oddušnika in posledično več bencina v tank. Na ta način jaz recimo lahko tankam tudi do 55l v moj "45-litrski" rezervoar. Res pa je, da to ni najbolj priporočljivo, pametno je, da se gorivo neha točiti, ko se črpalka prvič avtomatsko izklopi.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: petrol Celovška

Napisal/-a joztom So nov 27, 2010 8:17 am

V glavnem, firma ki ima Z1K bencin in nafto, ne more imeti dobrega motornega olja in točnih števcev. Če je to tako, je čudež.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: petrol Celovška

Napisal/-a Pero So nov 27, 2010 8:40 am

Če si siguren, vzami kantico, jo stehtaj, natoči 10 litrov jo ponovno stehtaj. Samo tako lahko nekaj dokažeš. Veliko ljudi je že pisalo o tem, pa ni nihče dejansko izmeril.

Tudi meni se dogaja da tankam več, pa se ne bunim, pač v SLO je bencin 10% dražji. Povprečno porabo v tujini imam manjšo.

Mislim pa da oseba ki ti je zaračunala gorivo nima nič pri tem.

Pa še vsaka stranka ima pravico do knjige pritožb (in pohval). Zato ti ne smejo zaračunat meritve, pa če stane 10k €....
 
Uporabniški avatar
Surts
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To okt 12, 2010 8:18 am

Re: petrol Celovška

Napisal/-a Surts So nov 27, 2010 3:45 pm

Najbolj pošetno bi bilo da bi se gorivo končno že začelo prodajati na kile. Potem se rešimo vseh problemov z zrakom in z različnimi temperaturami, ker kila je le kila 8)
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: petrol Celovška

Napisal/-a MBtouran So nov 27, 2010 4:22 pm

Surts je napisal/-a:Najbolj pošetno bi bilo da bi se gorivo končno že začelo prodajati na kile. Potem se rešimo vseh problemov z zrakom in z različnimi temperaturami, ker kila je le kila 8)


bi pa več vode kupovali :D
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: petrol Celovška

Napisal/-a WMB So nov 27, 2010 4:28 pm

Nehaj točit na Petrolu in bo mir...
Pejt natankat na OMW in boš videl razliko...majša poraba, bolj realno vse skupaj...
Na Petrolu točijo le še javna uprava ( zaradi pogodbe - zakaj že?? :) ) in pa tujci, ki ne vejo da so barabe....
FOLCIKA - SCIROCCO
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: petrol Celovška

Napisal/-a plinaš So nov 27, 2010 4:59 pm

MBLeon je napisal/-a:
Surts je napisal/-a:Najbolj pošetno bi bilo da bi se gorivo končno že začelo prodajati na kile. Potem se rešimo vseh problemov z zrakom in z različnimi temperaturami, ker kila je le kila 8)


bi pa več vode kupovali :D

meni avto noče delati samo na vodo ... mora imeti vsaj malo bencina notri... vsaj toliko kot sedaj .. =P
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Atrox
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: To feb 02, 2010 8:38 am

Re: petrol Celovška

Napisal/-a Atrox So nov 27, 2010 5:15 pm

se je že zgodilo nekomu na MOL-u:


MOL Slovenija d.o.o.
Lendavska ulica 005/a,

9000 Murska Sobota




SPOROČILO O DOGODKU



Dne 27.12.2007 sem okoli 13. ure obiskal vaš Bencinski servis v Logatcu z namenom točenja goriva v osebno vozilo.
Z osebnim vozilom znamke Suzuki Baleno sem ob 12.56 (po podatkih bencinskega servisa) pričel s točenjem goriva Eurosuper 95 na postaji številka 2. Med točenjem goriva sem čistil steklene površine avtomobila. Po končanem čiščenju sem opazil, da je bilo iztočeno več kot 75 litrov goriva, zaradi česar sem takoj prekinil točenje.
Pregledal sem okolico in ugotovil, da gorivo ni teklo mimo posode za gorivo. Odšel sem do blagajne in prosil za pomoč. Prišla je vaša uslužbenka, odgovorna oseba, ki se ni predstavila (je to politika vašega podjetja?) in ji pojasnil, da nikakor ne morem natočiti 75 litrov goriva, če je prostornina posode za gorivo, po uradnih podatkih proizvajalca, 51 litrov.
Odgovorna oseba mi je hitela razlagati, da je nemogoče, da je prišlo do kakršnekoli napake s strani MOL-a in vašega računalniškega centra. Z nasmeškom na ustih mi je razlagala (saj poznate, ko majhnega otroka uloviš pri laži in ga pokroviteljsko okaraš), da sem dal povečati posodo za gorivo, prišel k vam na bencinski servis in vas hotel pretentat. Napotila me je na uradni servis, da mi pregledajo in izmerijo prostornino posode za gorivo. Lepo vas prosim. Seveda se nisem pustil odpraviti s takim argumentom.
Nato je prišla na vrsto druga cvetka – strokovnost. Razlagati mi je začela o pojavu raztegovanja in krčenja posode za gorivo. Ni ji uspelo, da bi me prepričala, da se posoda za gorivo, ki po podatkih proizvajalca drži 51 litrov, pozimi raztegne do take mere, da gre vanjo več kot 85 litrov; 75 litrov »današnjega« in nekaj starega (po moji oceni je bilo v posodi še cca. 10 litrov goriva). Nikoli namreč na pobiram smeti po posodi za gorivo in ne vozim na hlape.
Predlagal sem ji, da pogledava posnetke nadzorne kamere. S tem se ni strinjala in po njenem mi ne preostane drugega kakor, da poravnam račun za natočenih 75 litrov goriva. Ker nisva našla skupne besede, sem poklical policijsko postajo in zahteval intervencijo. Po več kot dve in pol urnem čakanju na policijsko patruljo zunaj in v prodajalni bencinskega servisa, po mojem mnenju bi bilo iz čistega človeškega stališča primerno, da mi ponudijo vsaj stol, sem končno dočakal policijsko patruljo. V času čakanja na policijsko patruljo, mi je odgovorna oseba povedala, da se na kameri ne vidi, da bi točil gorivo v »dodatne« posode, kanistre in podobno.

Policistu sem razložil, s kakšno težavo sem se soočil na vašem bencinskem servisu. Z odgovorno osebo je odšel v prostore prodajalne in v zaledne prostore. Po nekajminutnem čakanju, se je policist vrnil in dejal, da se je dogovoril, da mi bodo izčrpali gorivo in izmerili natočeno gorivo. Nekoliko kasneje je prišla tudi odgovorna oseba in mi ponudila mobilni telefon, rekoč, da je na liniji vodja bencinskega servisa.
Na liniji je bil g. Boštjan Mahne (tako se je predstavil), se mi opravičil za neljubi pripetljaj in ponudil rešitev. Izčrpali naj bi gorivo iz posode za gorivo, izmerili količino, odšteli staro gorivo in zaračunali razliko – POŠTENO. Črpanje goriva naj bi bilo potrebno za dokaz, da je z meritvami iztočenega goriva nekaj narobe. Po njegovih besedah, JE POTREBNO ČRPALIŠČE ŠT. 2, IZ KATEREGA SEM TOČIL GORIVO, ZAPEČATITI, DA NE BI PRIŠLO DO PONOVNE NAPAKE PRI TOČENJU GORIVA.
Policijska patrulja je odšla (postopek z njihove strani je bil zelo korekten), jaz pa sem čakal na prečrpavanje goriva. Vendar, ko gre nekaj narobe, gre po navadi narobe vse. Odgovorna oseba mi je sporočila, da mi goriva ne morejo prečrpati, ker niso mogli dobiti črpalke za prečrpavanje goriva.
V ponovnem telefonskem pogovoru z g. Mahnetom, v katerem mi je razložil nastali problem, sva se dogovorila, da se avto odpelje na AMZS. Tam naj bi se izmerila količina goriva v posodi. Seveda celoten postopek na račun MOL-a. Na podlagi njihovega izračuna bi poravnal dejansko iztočeno gorivo.
Po zaključenem telefonskem pogovoru z g. Mahnetom, se z odgovorno osebo nisem uspel dogovoriti glede postopka. Odgovorna oseba je hotela, da račun za gorivo poravnam v celoti, saj že izstavljeni račun ne more stornirati, nato ona pokliče AMZS, naložijo avto, ga odpeljejo v njihovo bazo in izvedejo postopek prečrpavanja goriva. Račun AMZS-ja plačam seveda sam in terjam od MOL-a povračilo stroškov prevoza in preveč plačanega goriva, če bi ga seveda po nekem čudežu bilo res manj, kot bi ga vam plačal. Seveda se s tem ponovno nisem strinjal, saj sem se z g. Mahnetom dogovoril drugače, pa tudi brez spremstva uslužbenca MOL-a nisem hotel zapustiti bencinskega servisa v Logatcu. Ponovno sem zahteval pogovor z g. Mahnetom.
Tokrat sem se z njim dogovoril, da bodo izstavljeni račun stornirali, plačam naj toliko, kolikor ocenjujem, da sem natočil goriva. Odgovoril sem mu, da težko natančno ocenim količino natočenega goriva. Po navadi točim med 35 in 40 litri. G. Mahne mi je dejal, da igra na moje zaupanje in mi predlagal, naj plačam 40,00 €. S tem sem se strinjal, kajti počasi sem imel tega dovolj. Telefon z »živo« linijo se predal odgovorni osebi. Odgovorna oseba je odšla verjetno v svoje prostore, jaz pa sem zopet »obvisel kot smrkelj« v prodajalni.
Po eni strani je bilo to dobro, kajti k blagajni je pristopila mlajša gospodična in se potožila, da je malo pred 13. uro točila gorivo na tem bencinskem servisu. Plačala je 62 € in se odpeljala. Pred Ljubljano ji je zasvetila lučka za rezervo. Pridružil sem se pogovoru. Iz videnega in slišanega sem opazil, da se gospodična in vaš uslužbenec poznata. Uslužbencu sem rekel, da grem tudi sam preverit, koliko goriva mi kaže merilec goriva. Pri kontaktu se kazalec količine goriva ni niti premaknil, zato sem avto prižgal, še vedno nič. SI PREDSTAVLJATE – NATOČITE VEČ KOT 75 LITROV GORIVA, PA SE KAZALEC ZA KOLIČINO GORIVA SPLOH NE PREMAKNE, ČEPRAV POSODA ZA GORIVO DRŽI CELIH 51 LITROV. FENOMENALNO. Če ne bi tega videl na lastne oči, bi me težko prepričali.
Kmalu se je prikazala tudi odgovorna oseba z obrazcem (predvidevam) »blagajniški prejemek«, v katerega je nekaj zapisovala. Mislil sem, da piše stornacijo mojega računa – vendar ne – pisala je potrdilo za gospodično, da ji je vrnila gotovino. Si lahko predstavljate. Jaz stojim tam že skoraj 4 ure in čakam na rešitev, potem pa pride nekdo, ki ga poznajo in mu v 10 minutah izplačajo znesek, za katerega predvidevam, da je bil preveč plačan – NEZASLIŠANO.
Seveda sem odgovorni osebi sporočil (zame) šokantno novico, da kot kaže, nisem uspel kaj dosti goriva natočiti in bi poizkusil znova natočiti gorivo. Po privolitvi in zagotovilu, da je nesojenih 75 litrov storniranih - za katere žal ne morem dobiti potrdila, da je to res, sem šel ponovno točit gorivo – seveda iz druge točilne cevi. NATOČIL SEM 38,63 LITROV in plačal račun ob 16.38 uri. Odgovorna oseba se mi je opravičila za nastali dogodek, sam pa sem dejal, da bi mi zato, ker sem po nepotrebnem prebil skoraj 4 ure na vašem bencinskem servisu, vsaj avto lahko oprali. Dejala mi je, da mi bodo avto oprali enkrat drugič – ENKRAT DRUGIČ?????!!!!!!!!!!!!!????. VI PA ZNATE S STRANKAMI. ŠE DOBRO, DA SMO V BOŽIČNO NOVOLETNEM OBDOBJU, KI JE ČAS OBDAROVANJ IN LEPIH ŽELJA, KAJTI ČE BI SE MI TO ZGODILO V KAKŠNEM DRUGEM LETNEM ČASU BI MI VERJETNO ŠE RAČUNALI, KER SEM BIL LAHKO SKORAJ 4 URE PRI VAS.
Iz vsega tega domnevam, da je bilo tistih 75 litrov goriva močno napihnjenih in dvomim, da je šlo v posodo za gorivo le 0,75 litra ter sumim, da je šlo za poizkus prevare in goljufije. Še posebej zato, ker po mojem odhodu ni bilo onemogočeno točenja goriva iz naprave, pri kateri je prišlo do napake - KATASRTOFALNO. Še preden sem odpeljal z vašega bencinskega servisa, je odgovorna oseba umaknila oznako, da točenje goriva na črpalki št. 2 ni možno. In tako čakate na naslednjo žrtev, ki mogoče ne bo opazila, da je karkoli narobe. Najlažje se to pripeti nekomu, ki ne toči goriva na polno, ampak recimo za 20 €. Verjamem, da redko kdo opazi, da je goriva premalo, saj zaradi mraza avto porabi malo več. V primeru, da pa opazi in ga ne poznate, steče zadeva kot pri meni – mogoče? Dokazati nasprotno je verjetno težko, sploh po danes videnem. Za raziskavo tega so pristojni drugi organi.
Verjamem, da si vi in vaši uslužbenci zaslužite božičnico in 13. plačo, ampak tako na dolgi rok ne bo šlo. Verjemite mi, z ljudmi delam že več kot 20 let, in se jih ne da »nategovati«, vsaj na dolgi rok ne, se ne obnese. Močno upam, da je bil današnji dogodek zgolj neljubi spodrsljaj in nikakor ne pravilo in običajna praksa. Vsekakor pa preverite delovanje svojih naprav, ki kot kaže vendarle niso tako zanesljive, kot to poudarjajo vaši uslužbenci. Mogoče bi bil zaželen tudi kakšen izobraževalni seminar za zaposlene na temo komunikacije. Vendar je to že stvar politike samega podjetja. Samo opravičilo in način, na katerega je bilo izrečeno, vsekakor ni sprejemljivo.
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Re: petrol Celovška

Napisal/-a B|ind So nov 27, 2010 6:26 pm

Meni se je to prvič zgodilo pred tedni na Petrolu v Novem mestu (Žabja vas).
Vedno točim povn tank - oz. dokler se pač samodejno ne izklopi ročka za tankanje. In vedno natočim med 58 in 61l goriva.. zadnjič sem ga sodeč po števcu natočil 64l kar nikakor ni možno.
Zdaj tam ne tankam več :D
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: petrol Celovška

Napisal/-a BBoss So nov 27, 2010 6:43 pm

B|ind je napisal/-a:Meni se je to prvič zgodilo pred tedni na Petrolu v Novem mestu (Žabja vas).
Vedno točim povn tank - oz. dokler se pač samodejno ne izklopi ročka za tankanje. In vedno natočim med 58 in 61l goriva.. zadnjič sem ga sodeč po števcu natočil 64l kar nikakor ni možno.
Zdaj tam ne tankam več :D


populist
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: petrol Celovška

Napisal/-a lisko So nov 27, 2010 9:47 pm

No ja se mi je že zgodilo , da sem v 75 litrski rezervar natankal 88 litrov nafte. Ampak po korenitem brskanju po spletu ( tudi tukaj po forumu je bilo) smo skupaj ugotovili , da so v moje modele vgrajevali tudi 90 litrski tanke....Čeprav tega nikjer v navodilih ( celo manual ne omenja tega) ne piše. R5 pa vedno tankam za 20 evrov in nardim od 240 do 280km.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: petrol Celovška

Napisal/-a Energetik81 So nov 27, 2010 11:40 pm

Mene pa predvsem zanima, kako lahko nekateri sploh tankate toliko kot drži vaš tank. Se pripeljete na črpalko na hlapih?
Jaz imam 45L tank, pa še NIKOLI nisem natankal več kot 41L - takrat se se komaj privlekel do pumpe, na ovinkih mi je že zrak vleklo in je avto crkaval. Očitno imate precej večje rezervoarje od nazivnih vrednosti, da lahko redno tankate nazivno količino goriva... :?:
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
tevž37
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe nov 26, 2010 7:19 pm

Re: petrol Celovška

Napisal/-a tevž37 So nov 27, 2010 11:45 pm

A imaš ti slučajno delež od preveč natočenega bencina, bb
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Re: petrol Celovška

Napisal/-a B|ind Ne nov 28, 2010 12:23 am

BBoss je napisal/-a:
B|ind je napisal/-a:Meni se je to prvič zgodilo pred tedni na Petrolu v Novem mestu (Žabja vas).
Vedno točim povn tank - oz. dokler se pač samodejno ne izklopi ročka za tankanje. In vedno natočim med 58 in 61l goriva.. zadnjič sem ga sodeč po števcu natočil 64l kar nikakor ni možno.
Zdaj tam ne tankam več :D


populist


Ha ?
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: petrol Celovška

Napisal/-a tristan01 Ne nov 28, 2010 12:52 pm

Surts je napisal/-a:Najbolj pošetno bi bilo da bi se gorivo končno že začelo prodajati na kile. Potem se rešimo vseh problemov z zrakom in z različnimi temperaturami, ker kila je le kila 8)


Potem bi šele imeli velike težave s porabo in kontrolo le te. Kilogram goriva je res vedno kilogram, vendar ima gorivo eno precej neprijetno lastnost. Volumen je precej odvisen od temperature. Tako bi prihajalo do precej velikih razlik saj bi pozimi šlo v rezervoar precej več kg goriva kot poleti. Potem bi še več pametnih buč ugotavljalo kako jih "goljufajo" na bencinskih servisih.

Kar se tiče napak na servisih pa le tole: Preden spet kdo napiše kakšno neumnost v stilu avtorja te teme naj se pozanima o ozadju celotne zgodbe. Tehnologije Petrolovih servisov ne poznam, sem pa povsem prepričan da zadeve niso tako enostavne kot jih posplošuješ.

Za vozila iz VW grupe je uraden odgovor s strani uvoznika (verjetno velja tudi za kakšno drugo znamko), da so rezervoarji v njihovih vozilih opremljeni s kompenzacijsko posodo v kateri se zbirajo hlapi in presežek goriva, ki nastaja pri polnih rezervoarjih zaradi temperaturnih nihanj. Ob nerodnem vtikanju nalivne cevi na bencinskem servisu lahko del goriva steče direktno v ta del rezervoarja. Zato se lahko zgodi da v rezervoar natankamo tudi več goriva kot je deklarirano s strani proizvajalca.

Glede obtožb o goljufanju in nepravilno umerjenih števcih goriva pa samo tole: Zaradi preglednosti in transparentnosti tega ne počnejo trgovci z gorivom sami ampak akreditirane službe, ki so za to usposobljene in mednarodno priznane. V SLO take zadeve počnejo v Bureau Veritas, morda še Zavod za meroslovje, SGS in še kak drugi laboratorij...

Proces umerjanja je potrjen skladno z mednarodnimi standardi in se opravlja periodično.

Kljub vsemu se pojavljajo napake in okvare, katere podjetje tudi prizna če se le ta dokaže. Razne gostilniške meritve na palec v stilu vedno tankam xy litrov, ko zasveti lučka za prazen rezervoar pa so milo rečeno smešne. Se je kateri izmed tistih ki postavljate take trditve že vprašal kako deluje merilec goriva v vozilu? Na plovec je preko izvoda povezan upornik s spremenljivo upornostjo, v števcu pa je drugi del, ki je preprosto povedano voltmeter prilagojen, da kazalec pokaže koliko je goriva v posodi. Seveda je delovanje sistema odvisno od lege vozila, stanja električne napeljave v vozilu.... skratka precej vzrokov ki lahko sliko močno popačijo. Vrhunec veleumja v takšnih temah pa je zaključek da je če že x let tankamo v vozilo xy litrov bo tudi jutri tako. Ne glede na temperaturo, stanje kazalnika goriva... Konec koncev se lahko jutri začne prižigati lučka za gorivo ko je v rezervoarju še nekaj litrov goriva več ali pa celo kakšen liter manj - odvisno od stanja vozila. Zaključek pa v stilu teorije zarote: Veliki trgovci z gorivom so se spravili na ubogega malega porabnika.

LP Tristan01

PS: pozabil sem še dodati da del razlike pri točenju goriva gre tudi na račun tega da so števci iztočenega goriva kompenzacijski, kar pomeni da prikažejo iztočeno količino pri referenčni temperaturi 15 stopinj in ne pri dejanski temperaturi goriva, ki se z letnimi časi spreminja.
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: petrol Celovška

Napisal/-a BBoss Ne nov 28, 2010 1:32 pm

B|ind je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:
B|ind je napisal/-a:Meni se je to prvič zgodilo pred tedni na Petrolu v Novem mestu (Žabja vas).
Vedno točim povn tank - oz. dokler se pač samodejno ne izklopi ročka za tankanje. In vedno natočim med 58 in 61l goriva.. zadnjič sem ga sodeč po števcu natočil 64l kar nikakor ni možno.
Zdaj tam ne tankam več :D


populist


Ha ?


Točno to - a ti razložim al bo dovolj da Tristanov post prebereš?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: petrol Celovška

Napisal/-a plinaš Ne nov 28, 2010 5:12 pm

tristan01 je napisal/-a:
Surts je napisal/-a:Najbolj pošetno bi bilo da bi se gorivo končno že začelo prodajati na kile. Potem se rešimo vseh problemov z zrakom in z različnimi temperaturami, ker kila je le kila 8)


Potem bi šele imeli velike težave s porabo in kontrolo le te. Kilogram goriva je res vedno kilogram, vendar ima gorivo eno precej neprijetno lastnost. Volumen je precej odvisen od temperature. Tako bi prihajalo do precej velikih razlik saj bi pozimi šlo v rezervoar precej več kg goriva kot poleti. Potem bi še več pametnih buč ugotavljalo kako jih "goljufajo" na bencinskih servisih.

Glede obtožb o goljufanju in nepravilno umerjenih števcih goriva pa samo tole: Zaradi preglednosti in transparentnosti tega ne počnejo trgovci z gorivom sami ampak akreditirane službe, ki so za to usposobljene in mednarodno priznane. V SLO take zadeve počnejo v Bureau Veritas, morda še Zavod za meroslovje, SGS in še kak drugi laboratorij...

Proces umerjanja je potrjen skladno z mednarodnimi standardi in se opravlja periodično.

Kljub vsemu se pojavljajo napake in okvare, katere podjetje tudi prizna če se le ta dokaže. Razne gostilniške meritve na palec v stilu vedno tankam xy litrov, ko zasveti lučka za prazen rezervoar pa so milo rečeno smešne. Se je kateri izmed tistih ki postavljate take trditve že vprašal kako deluje merilec goriva v vozilu? Na plovec je preko izvoda povezan upornik s spremenljivo upornostjo, v števcu pa je drugi del, ki je preprosto povedano voltmeter prilagojen, da kazalec pokaže koliko je goriva v posodi. Seveda je delovanje sistema odvisno od lege vozila, stanja električne napeljave v vozilu.... skratka precej vzrokov ki lahko sliko močno popačijo. Vrhunec veleumja v takšnih temah pa je zaključek da je če že x let tankamo v vozilo xy litrov bo tudi jutri tako. Ne glede na temperaturo, stanje kazalnika goriva... Konec koncev se lahko jutri začne prižigati lučka za gorivo ko je v rezervoarju še nekaj litrov goriva več ali pa celo kakšen liter manj - odvisno od stanja vozila. Zaključek pa v stilu teorije zarote: Veliki trgovci z gorivom so se spravili na ubogega malega porabnika.

LP Tristan01

PS: pozabil sem še dodati da del razlike pri točenju goriva gre tudi na račun tega da so števci iztočenega goriva kompenzacijski, kar pomeni da prikažejo iztočeno količino pri referenčni temperaturi 15 stopinj in ne pri dejanski temperaturi goriva, ki se z letnimi časi spreminja.


najprej ti bom povedal samo tole : nehaj buče prodajat za jabolka... ok?

no sedaj ti bom pa to še obrazložil : liter benza je lažji kot kilogram ! torej bi šlo v tank manj kilogramov kot litrov ! posledično bi bila dejanska odstopanja v % merske enote za kg manjša od odstopanja v litrih ... in vse bi bilo enako kar se tiče naših denarnic.
če pa gledamo raztezanje in krčenje bencina pa je le to isto - v procentih - neglede ali ga gledamo v litrskih ali kilogramskih merah...
naslednja stvar ki obstaja pa je ta , da se tudi avtomobilski rezervoar razteza in krči - v manjši meri ali če rečem manjših procentih od bencina - a vseeno se. in kar malce dvomim , da se rezervoar pozimi razteza , ko se bencin krči...

kar se tiče mednarodnih standardov o meroslovju...res je da obstajajo , vendar pa obstaja dvom o temu , kako se izvajajo..

prazen tank je prazen tank.. ko ga napolniš do vrha je poln ..in če za to porabiš 50l bencina , ga ne moreš spraviti nikoli in nikdar v njegovi življenski dobi noter 75l ... pa ga nesi na aljasko ali pa na ekvator...ker če meniš to isto , potem si zamenjal razteznost bencina z razteznostjo elastike , na katero pa osebni avto z maso prek 1000kg ne pride prav daleč...

referenčni števci v povezavi s pretokom na sekundo in vezavo prek osnovnega procesorja upoštevajo temperaturne razlike , tako da bi morala biti količina iztočenega bencina v vseh temperaturnih pogojih enaka..če ni , potem živimo v kameni dobi...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: petrol Celovška

Napisal/-a Pero Ne nov 28, 2010 5:46 pm

Če je nekdo napolnil 75 namesto 50, je lahko napolnil nič. Se mi je zgodilo da se števec ni resetiral ko sem hotel tankati. K sreči sem se pritožil predno sem sploh vstavil cev v avto!

Sigurno se da napolnit še malo več od deklarirane vrednosti. 50% pa sigurno ne.

Meritve pretoka delajo pooblaščene organizacije, ne prodajalci. Sigurno so odstopanja, če ne, nebi delali meritev.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov