Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Re: Realnost kW

Napisal/-a xalfist Ne jan 02, 2011 11:52 pm

Res je da je lahko avto zaležan itd. ampak nemore 1.2 oz 60 konji iti bolj kot pa avto z 100 konji pa še ima VW ali pa R hehe. Pa še ena stvar je recimo avti nizjega cenovneg arazreda oz cenejši, kot so korejci so poceni in jih večina samo vozi dokler niso za na odpad vzdržuje pa noben. In pol ko ma hin svečke, kable, zamašene filtre, umazane lopute, itd pa ni čudno, da gre 100konjev manj kot 60 konjev in dejanski konji izginejo po izpuho ko se pelješ za kom in vonjaš benz.

Najvaznaše pa je dejstvo, da se ti v manjšem avtu zdijo hitrosti in pospeški večji kot v velikem avtu, in pa vedno, ko primerjaš dva avta moraš gledati na kw/kg avta ne samo po kw.
Alfa romeo 147
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Realnost kW

Napisal/-a peroRS Po jan 03, 2011 12:25 am

xalfist je napisal/-a:Res je da je lahko avto zaležan itd. ampak nemore 1.2 oz 60 konji iti bolj kot pa avto z 100 konji pa še ima VW ali pa R hehe. Pa še ena stvar je recimo avti nizjega cenovneg arazreda oz cenejši, kot so korejci so poceni in jih večina samo vozi dokler niso za na odpad vzdržuje pa noben. In pol ko ma hin svečke, kable, zamašene filtre, umazane lopute, itd pa ni čudno, da gre 100konjev manj kot 60 konjev in dejanski konji izginejo po izpuho ko se pelješ za kom in vonjaš benz.

Najvaznaše pa je dejstvo, da se ti v manjšem avtu zdijo hitrosti in pospeški večji kot v velikem avtu, in pa vedno, ko primerjaš dva avta moraš gledati na kw/kg avta ne samo po kw.


Tole je pa zelo slab izgovor. Izpade, da se samo korejske avte vozi dokler pač grejo, ostale se pa vzdržuje še več kot je potrebno. Tisti, ki ima vsaj malo v glavi pameti, bo servisiral vsak avto, pa naj bo vreden 200€ ali pa 50.000€, znamka pa tu sploh ne igra vloge. Večina ljudi pa na vzdrževanje ne da veliko, dokler kaj ne zaruži.

Nikakor pa se ne strinjam, da so konji enaki (100konj pri enem motorju in 100 konj pri drugem) oz. da so zmogljivosti vedno pogojene s konjenico pod havbo. Razlike so in včasih so ogromne. Vedno sem trdil in vedno bom. Občutki so eno, drugo je pa ko daš dva avta vzporedno in šele potem vidiš razliko. Potem pa samo gledaš z odprtimi usti, ko ti na AC en mlinček s 75 konji pri 180kmh blenda, da se mu umakneš :mrgreen: :lol:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Realnost kW

Napisal/-a esem Po jan 03, 2011 1:46 am

WMB je napisal/-a:Golf 6 za 1.2 TSI motorjem ima 105KM, na nemških testih je na meritvah na valjerjih pokazal 122KM...
Prvi, ki pokaže realno več konjev v realnosti kot na papirju....


Ne vem, če je bil ravno prvi. Mogoče deseti, še prej stoti.
GTR, 3-litrski BMW turbo, tudi 1,6 HDI 90 KM in še precej bi se jih našlo.
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Re: Realnost kW

Napisal/-a xalfist Po jan 03, 2011 2:49 am

peroRS je napisal/-a:
xalfist je napisal/-a:Res je da je lahko avto zaležan itd. ampak nemore 1.2 oz 60 konji iti bolj kot pa avto z 100 konji pa še ima VW ali pa R hehe. Pa še ena stvar je recimo avti nizjega cenovneg arazreda oz cenejši, kot so korejci so poceni in jih večina samo vozi dokler niso za na odpad vzdržuje pa noben. In pol ko ma hin svečke, kable, zamašene filtre, umazane lopute, itd pa ni čudno, da gre 100konjev manj kot 60 konjev in dejanski konji izginejo po izpuho ko se pelješ za kom in vonjaš benz.

Najvaznaše pa je dejstvo, da se ti v manjšem avtu zdijo hitrosti in pospeški večji kot v velikem avtu, in pa vedno, ko primerjaš dva avta moraš gledati na kw/kg avta ne samo po kw.


Tole je pa zelo slab izgovor. Izpade, da se samo korejske avte vozi dokler pač grejo, ostale se pa vzdržuje še več kot je potrebno. Tisti, ki ima vsaj malo v glavi pameti, bo servisiral vsak avto, pa naj bo vreden 200€ ali pa 50.000€, znamka pa tu sploh ne igra vloge. Večina ljudi pa na vzdrževanje ne da veliko, dokler kaj ne zaruži.

Nikakor pa se ne strinjam, da so konji enaki (100konj pri enem motorju in 100 konj pri drugem) oz. da so zmogljivosti vedno pogojene s konjenico pod havbo. Razlike so in včasih so ogromne. Vedno sem trdil in vedno bom. Občutki so eno, drugo je pa ko daš dva avta vzporedno in šele potem vidiš razliko. Potem pa samo gledaš z odprtimi usti, ko ti na AC en mlinček s 75 konji pri 180kmh blenda, da se mu umakneš :mrgreen: :lol:


Čist enostavno v enega starejšega korejca, ki mu je velik servis več stane kot avto sam, ga že ljudje dajo težko dalat, ne da bi še redno svečke, kable filtre itd čeprav so poceni menjavali. Poglej malo po cesti, večina jih je zjebanih, rjavi, že sam izgled ti pove veliko. In take avte večina vozijo študentje ki jih večina ne vlaga kaj dost v avto.

Nevem ali si že zaspan ali kako. Jaz sem primerjal avto z 100 konji in 60, da ne gre isto. in še na koncu dodal, da lahko primerjaš samo avta, ki imata podoben kw/kg avta in ne samo kw.
Mlinček z 75 konji ti lahko blenda po avtocesti navzdol pa še to pri 185kmh ,ki je že njegov max in pa še po navigaciji je teh 185km/h v resnici 165kmh. Ko pa se začne ravnica ali rahel hrib pa ta mlinček ostane drobna pikica v vzratnem ogledalu.

Saj nas je večina kdaj vozila mlinčke pa vemo kako je to.
Alfa romeo 147
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Realnost kW

Napisal/-a maniaxxx Po jan 03, 2011 4:01 pm

_furby_ je napisal/-a:uh....zdej si me spomnil na mojega bivsega accenta gt. kr na smeh ni gre ko se spomnem kako je uno letelo :lol:

laguna 1.9 dci nima kaj praskat proti njemu. prau zal mi ga je :cry:



To, kar so pa accenti delal pa je že mejilo na norost, sploh s serijskim podvozjem :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Realnost kW

Napisal/-a _furby_ Po jan 03, 2011 8:59 pm

speedfreak je napisal/-a:
_furby_ je napisal/-a:uh....zdej si me spomnil na mojega bivsega accenta gt. kr na smeh ni gre ko se spomnem kako je uno letelo :lol:

laguna 1.9 dci nima kaj praskat proti njemu. prau zal mi ga je :cry:



To, kar so pa accenti delal pa je že mejilo na norost, sploh s serijskim podvozjem :mrgreen:


jaz na sreco sem neki tudi podvozje postimal, tko da je drzal ko gokart. edino kar mi ni uspelo je bilo dobit masino od s-coupeja :twisted: ceprau imam se vedno zeljo se spravit v ta projekt ;)
turbo inside
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Re: Realnost kW

Napisal/-a R 26 Po jan 03, 2011 9:29 pm

Imamo doma dva Cliota 1.2 60KM in eden je veliko bolj poskočen, ker je biu razteran na AC nedavno nazaj. Je pa za poskočnost in odzivnost veliko bolj pomemben podatek vrtilni moment, ki ti pove kdaj avto vleče kot mora. Pravo moč, ki je zapisana v prometni dosežeš šele v najvišjih obratih 4500, 5000 rpm, saj večja kot je vrtilna frekvenca, večja je moč motorja.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Realnost kW

Napisal/-a peroRS Po jan 03, 2011 9:30 pm

xalfist je napisal/-a:Čist enostavno v enega starejšega korejca, ki mu je velik servis več stane kot avto sam, ga že ljudje dajo težko dalat, ne da bi še redno svečke, kable filtre itd čeprav so poceni menjavali. Poglej malo po cesti, večina jih je zjebanih, rjavi, že sam izgled ti pove veliko. In take avte večina vozijo študentje ki jih večina ne vlaga kaj dost v avto.


Vidim, da nisi razumel, pa bom še enkrat napisal. Res je da so zjebani in se ne vlaga nič v njih, vendar ne velja to samo za korejce. Kot praviš, da ima en korejc 10 konjev manj kot tovarniško, ker ni videl servisa že enih par let, ravno tako tudi enemu Cliotu, Polotu, Puntotu, ki te "izziva" na cesti, "manjka" tistih 10 konjev, tako da sta na istem.

Nevem ali si že zaspan ali kako. Jaz sem primerjal avto z 100 konji in 60, da ne gre isto. in še na koncu dodal, da lahko primerjaš samo avta, ki imata podoben kw/kg avta in ne samo kw. Mlinček z 75 konji ti lahko blenda po avtocesti navzdol pa še to pri 185kmh ,ki je že njegov max in pa še po navigaciji je teh 185km/h v resnici 165kmh. Ko pa se začne ravnica ali rahel hrib pa ta mlinček ostane drobna pikica v vzratnem ogledalu.


Vem, kaj si primerjal, vendar še vedno trdim, da ni vse v konjih. Komot ima lahko en avto 80 konjev, pa bo šel bolje od enega s 100 konji, tudi če tehtata podobno (še posebej če je v slabšem avtu boljši voznik :D )

O točnosti števca pa raje ne bi komentiral.
Pri mojem AX-u 1.1i 60KM pri 160kmh (to ni končna) na števcu pokaže 158 na navigaciji, pa so ena 16 let stara jajčka.
Nekateri dajo vse sorte dimenzij platišč in gum na avto, potem pa jamrajo, da števec laže 30kmh. :roll:
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Re: Realnost kW

Napisal/-a xalfist Če jan 06, 2011 8:32 pm

peroRS je napisal/-a:Vidim, da nisi razumel, pa bom še enkrat napisal. Res je da so zjebani in se ne vlaga nič v njih, vendar ne velja to samo za korejce. Kot praviš, da ima en korejc 10 konjev manj kot tovarniško, ker ni videl servisa že enih par let, ravno tako tudi enemu Cliotu, Polotu, Puntotu, ki te "izziva" na cesti, "manjka" tistih 10 konjev, tako da sta na istem.

Vem, kaj si primerjal, vendar še vedno trdim, da ni vse v konjih. Komot ima lahko en avto 80 konjev, pa bo šel bolje od enega s 100 konji, tudi če tehtata podobno (še posebej če je v slabšem avtu boljši voznik :D )
O točnosti števca pa raje ne bi komentiral.
Pri mojem AX-u 1.1i 60KM pri 160kmh (to ni končna) na števcu pokaže 158 na navigaciji, pa so ena 16 let stara jajčka.
Nekateri dajo vse sorte dimenzij platišč in gum na avto, potem pa jamrajo, da števec laže 30kmh.


Sem razumel, sam kot prvo, takšnih malih jajčk, kot je npr clio so korejci imeli pred 10leti + bolj malo. IN jaz nikjer nisem rekel, da ma keri korejec 10 konjev manj od tovarniških, to so drugi pisali zato sem tut sam podal moje opažanje, ker imamo v familiji in v sorodstvo in pri znancih nekaj korejcev od starejših do novih.
Ja če govoriš o cliotu, punteju, polotu ... ki ima 60 konjev lahko res samo izziva drugo pa Pa Pa pa pogleda zadek mojga avta, ampak to mi niti ni več tako zanimivo škoda gum benza itd.




Če tehtata podobno, bo zagotovo šel bolj tist z 100, ker bo jih tistmu z 80 zmanjlo. Pri teh avtih se 20 konjev zelo bolj pozna, kot pa če ima avto 180 ali pa 200 konjev pa podobna kilaža, tam pa res 20 kg ne igra tako velike vloge.
Npr Star bravo 1.6 105konjev gre bolj kot kia, ki jih ima 15manj. Gre pa kia bolj od bravota 1.4 z 75konji ki je ravno tako 15konjev.
Take so pač ene od mojih ugotovitvah, ki smo jih sprobali. Vsak pa ma svoje in za svojimi stoji.

In če ti z cliotom ali axom 60konji, na semaforju prehitiš vsak korejski 100 konjski avto, in na avto cesti pri 158(po navigaciji) vsem blendaš, da se ti umaknejo pa se jaz ne sekiram. (meni še ziher nisi)

Brez zamere. LP
Alfa romeo 147
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Realnost kW

Napisal/-a peroRS Če jan 06, 2011 8:53 pm

xalfist je napisal/-a:
In če ti z cliotom ali axom 60konji, na semaforju prehitiš vsak korejski 100 konjski avto, in na avto cesti pri 158(po navigaciji) vsem blendaš, da se ti umaknejo pa se jaz ne sekiram. (meni še ziher nisi)


Cliota nisem mel nikoli (AX-a imam za delat pa za pozimi) pa blendam tudi ne, četudi nekdo vozi 70kmh na prehitevalnem. Sem pa doživel (in to ravno v Hyundai Accentu 1.3, ki ga tako vsi hvalite), da je meni in stricu (ki je vozil, pa je zelo hiter voznik), na AC pri hitrosti 180kmh (po števcu) sosed z enim mlinčom z 10 konji manj blendal da se umakneva. :shock: Pa se zdaj vprašaj koliko pri Accentu potem laže števec :huh:

AX-a sem vključil samo iz razloga, ker si omenil laganje števcev, da povem da ne lažejo vsi števci 30kmh.

Narobe si predstavljaš, če misliš, da sem eden tistih, ki na cesti izziva lastnike močnejših avtov, ki jih prav malo briga, če gre nekdo mimo, pa da se potem hvalim pred drugimi, kako sem "poču dol" enga Audija/Bemfla itd. Saj nisem hondaš :lol: :D

Za take paciente imam doma močnejši stroj ;)

Se pa umikam z debate, ker vidim da se ne razumeva. Pa srečno vožnjo :pivo
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Re: Realnost kW

Napisal/-a xalfist Če jan 06, 2011 9:07 pm

In kaj je bil tist mlinček z 10konji manj če ni tajna skrivnost?
Pa če že kdo hvali hvali accenta 1.5 ali 1.5gt.
Sicer se še nisem pelo z accentom v takšnem smislu, da bi ga tero, me je pa sosed z njegovim gt po ravnini pri 140mazno za šalo, jaz pa sem bil z mlinčkom 60konji.

Sploh pa tu nerabiš neke posebne logike in znanja, da bi se morala razumet. Sem že povedal ,kaj primerjaš kg/kw in je toto. Ker saj noben avto od 60 magar do 75 konjev nima vrhunskega manjalnika, el, nevem kaj še vse, da bi mazno 100 konjski avto.

Pa lep pozdrav. Ker si se že umakno iz teme.
Zadnjič spremenil xalfist, dne Če jan 06, 2011 9:18 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Alfa romeo 147
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Re: Realnost kW

Napisal/-a gusti85 Če jan 06, 2011 9:17 pm

Mene pa zanima, če lahko daš avto, ki ima recimo 81kW na valje in potem če ti valjar pokaže naprimer 80kW a je možno zrihtat, da ti v prometno vpišejo 80kW? Zanima me zaradi zavarovanja.

Lp.
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Re: Realnost kW

Napisal/-a xalfist Če jan 06, 2011 9:21 pm

gusti85 je napisal/-a:Mene pa zanima, če lahko daš avto, ki ima recimo 81kW na valje in potem če ti valjar pokaže naprimer 80kW a je možno zrihtat, da ti v prometno vpišejo 80kW? Zanima me zaradi zavarovanja.

Lp.


Zagotovo da ne. Pol bi podjetja začela izdelovat blokade, tako kot jih imaš pri motorjih. In bi si kupo avto z 170kw pa bi si dal blokado in ga dal reg sam do 100kw, ampak vozil bi se pa ziher brez blokade.
Je pa res to nadležno ja, da moraš za tist en kw plačat 200-300€ več kot bi drgače. Ima pa dost avtov takšne butaske kw-je.
Zadnjič spremenil xalfist, dne Če jan 06, 2011 9:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa romeo 147
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Realnost kW

Napisal/-a Jerch_ Če jan 06, 2011 9:23 pm

gusti85 je napisal/-a:Mene pa zanima, če lahko daš avto, ki ima recimo 81kW na valje in potem če ti valjar pokaže naprimer 80kW a je možno zrihtat, da ti v prometno vpišejo 80kW? Zanima me zaradi zavarovanja.

Lp.


je že bila enkrat debata. ne, ker pri nas ni nobenega usposobljenega za te meritve. tako kot ne plačaš višje registracije po cipanju...
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Realnost kW

Napisal/-a _furby_ Če jan 06, 2011 9:26 pm

accent 1.3 ima koncno (tovarniski podatki) manj kot 160 km/h, pospesek pa 15 s do 100.
ce pa govorimo o accentu 1.5 16V (GT varjanta) je pa koncna 188, pospesek pa ene 5 sekund boljsi kot pri 1.3.
pri svojih 950 kilah niti ni tko svohcen... pa govorim iz lastnih izkusenj, da ne bo kdo se bunu :D

aja...stevec pa mi je lagal za cca 7 km/h. oops
turbo inside
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Re: Realnost kW

Napisal/-a xalfist Če jan 06, 2011 9:31 pm

sam ti si narobe predstavljaš pa ga ne razumeš , da ena 13let stara jajčka iz koreje ne more it bolj kot jajčka iz evrope z 60 konji. (ima nekaj rezerve za volanom, taktika pa to) :lol:
Alfa romeo 147
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Re: Realnost kW

Napisal/-a gusti85 Če jan 06, 2011 9:34 pm

Hvala za odgovore. Nevem a so povsod po EU enaki zavarovalni razredi, ali pa so se zavarovalnice spajdašile z avt. proizvajalci? Gledam po netu ene avte in kr vsi imajo po 81kW al pa recimo VAG-ov 2.0TDI 103kW pa take fore. Toyota je imela pri enih dizelskih motorjih lepo rešeno šibkejši 100kw, močnejši pa 130kw in si lepo srečen. Mah bom že preživel ... sej imam 50% popusta tak da nev tak drago, sam vseeno mi gre na živce.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Realnost kW

Napisal/-a simply So jan 08, 2011 1:06 pm

Ima pa dost avtov takšne butaske kw-je.


Kaj pa imajo avtomobili in njihovi kW z našim zakonom? Nič oziroma bore malo.

Ravno tako, tisti ki si lahko privošči nov avtomobil z konjenico nad 131kW si lahko privošči tudi zavarovanje. Če si tega ne more, je očitno, da takšen avtomobil ni zanj.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Re: Realnost kW

Napisal/-a el_diablo So jan 08, 2011 3:32 pm

simply je napisal/-a:Ravno tako, tisti ki si lahko privošči nov avtomobil z konjenico nad 131kW si lahko privošči tudi zavarovanje. Če si tega ne more, je očitno, da takšen avtomobil ni zanj.


sej veš kako je,vsi bi meli petsto konjev,pa da bi se še napol đabe vozili,hehe
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Realnost kW

Napisal/-a Pero So jan 08, 2011 4:52 pm

Seat4Life je napisal/-a:

...V klanec, kjer sem moral s Fordom 90KM voziti v prvi, grem s Seatom v drugi prestavi.

...



Pa kje ti živiš? :shock:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov