tristan01 je napisal/-a:rosonero je napisal/-a:Nikakor se ne morem znebit občutka da so današnji motorji ( vsaj dizel ) dobesedno delani za prvega lastnika. Zveni čudno ? Niti ne, še sploh če pogledaš forum posazmezne znamke, pod okvare. Praktično ni znamke pri kateri se nebi med 120.000 in 160.000 začele pojavljat neke okvare katere zahtevajo takoj par 100 eurov. Sedaj bo nekdo rekel da je to ker ljudje kupijo j***a za mali denar in jih ne vzdržujejo pravilno ( ali celo že prej niso bila ) in potem sledijo prej omenjene težave. Seveda pa tudi obstajajo vozila, ki delajo brez nekih izrednih servisov kar precej lepo število km. Kakorkoli pa obrnemo zadevo tudi proizvajalcu vozila ni ravno v interesu da naredi avto kateri bo brez problema della 10 in več let....
Ka se tiče pa razlike med motorji, pa bom ta del prepustil strokovnjakom ........
Kot kaže se bo potrebno malce bolj poglobit v analizo okvar. Če že prebiraš forume raznih znamk vozil, boš zelo hitro ugotovil še sledeče:
Okvare se pojavljajo v znatno manjšem številu pri prvih in skrbnih lastnikih. Tiste okvare drage okvare se ponavadi pojavijo pri drugem lastniku vozila, ki v resnici nima znane zgodovine....
In danes ko lahko že skoraj vsak otrok z malo boljšim laptopom in primerno opremo naredi "taho tuning" se okvare res pojavljajo vedno okrog številke 120-160.000km. Da bi se kdo zamislil in ugotovil da avtomobili pri lokalnem dilerju, za po vrhu še iz uvoza ne more imeti vedno magičnih 100.000km.... Tega enostavno večina ne zmore dojeti...
In potem poslušamo po raznih forumih javkanje kako so nekateri avtomobili slabi, pri 200.000km zreli le še za odpad....
Seveda si je lažje lagati, da ima tvoj avto le magično prevožene kilometre (seveda na neznano podlago) kot pa si priznati, da je realno gledano avtomobil verjetno presegel mejo 250 ali celo 300.000km ob tem pa ni bil deležen niti približno primernega vzdrževanja.
Gledano strogo s tehničnega vidika je tak avtomobil pravzaprav tehnološki čudež. Izpustiti lep del predpisanih servisov, nekatere dele kot so jermeni, vodna črpalka zamenjati 30% ali več preko predvidene življenjske dobe, ob tem pričakovati da vozilo ustreza tehničnim (zavore, podvozje, svetila) in ekološkim (meritve izpuha) normam....
Čas je da si nalijemo čistega vina in si priznamo, da tistih pravih okvar neznanega vzroka je relativno majhen procent ( v primerjavi z razmerami izpred desetletja ali dveh). Se pa pojavlja čedalje več težav zaradi zavajanja prodajalcev, predvsem pa nekritičnosti kupcev, ki se zadovoljijo s prvim rabljenim zloščenim primerkom po najnižji ceni.
Lp Tristan01
x2!
lp tdk