odprti clio je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Jalova debata. Ponižni slovenčki, z malo začetnico, ste voljni plačati dunajski zrezek brez pribora in ga smete samo pojesti do 130 na uro, kupili ste avto, pa po polačilu vseh dajatev ne rabite več kot tretjo do konca, pa še kar hvalite kretenske xlendre in kao primerne omejitve. Zakaj potem srečujem Cayene, pa S500, pa razne RS izvedbe pa Integrale, pa STI frizure, pa take bolane bahavčke, ki so vsi kastrirani in zaplombirani? A sploh kdo še zna priti do Trsta v 55 minutah po stari cesti. Avtoceste smo plačali projekte za 130, vse omejitve so nasilne in potrebujejo gradbeno dovoljenje za omejen čas. Tako pa vsak vosu postavlja na AC znake 80 itd.
Pa kaj, ti nimaš otrok? Zmrazi me že sam, ko vem da je tamala v avtu tm na AC brez mene. Ko gledam vsakodnevno kaj se dogaja, mislm adijo pamet. Radar na 300 m pa omejitve na 80 km/h. Ko se bo pa folk nauču razvrščat, zapelat v pravo smer na AC in prehitevat, ter obenem še dojel, da cesta ni narejana zanj in njegovo velikoustenje, da je premagal X razdaljo v x-y minutah...
Sej sm tud sam govoru oz. razmišlju v kolektivni zavesti; pa Kresalova, pa multanove, pa provide, pa stacionarci - nč ni za varnost, polnjenje državnega proračuna... Mislim, adijo pamet, folk se pritožuje, ker dvigujejo kazni za prekrške - češ, ne bo se spremenil nč v varnosti. A se kdo mogoče vpraša, da je ravno v tem problem? A kdo koga sil pelat čez omejitev? Mislm, človk dobi občutek da je to neka tiha obveza... Kaj pa, če bi izrazu nepokorščino z upoštevanjem CPP? Enostavno jim ne daš centa iz žepa...
Kaj se pa spremeni za varnost, če kaznujejo za banalne prekrške na najbolj nenevarnih mestih? A te bo kdo ubil, če bo pregledni ravnini prekoračil hitrost za 15 km/h al pa če bo čez cestninsko zapeljal 60 namesto 40 km/h? Koliko kazni pa dajo za nepravilno razvrščanje, za neuporabo žmigavca, nepravilno vključevanje na AC, neupoštevanje varnostne razdalje, izsiljevanje prednosti, zaslepljevanje z meglenkami, telefoniranje med vožnjo (po levem pasu AC) itd.? Takšne neumnosti doživljam večinoma od počasnih in kaj potem pomenijo vsi radarji? Mislim tukaj pišeš, kot da je debilnost voznika sorazmerna z njegovo hitrostjo.

Potem se pa najdejo še starši, ki jih neizmerno skrbi za svoje otroke, ko dobijo avto v roke, hkrati se pa zgražajo nad obveznim tečajem varne vožnje (oz. dodatnim izobraževanjem) in jim dajo vozit samo kakšna stara j***a, ki ob prometni nesreči razpadejo.
Pa nekar moralizirat s tem, da te "noben ne sili peljat čez omejitev". Saj ti tudi s slabo postavljenimi omejitvami dovoljujejo, da voziš recimo čez najožji in najbolj nepregleden del Vinice 50 km/h, pa nikoli niti ne pomislim, da bi šel toliko, lep del tranzita (turisti in gastarbeiteri) gre pa tudi več in se s tem noben ne ubada, čeprav imamo policijo na vsakem vogalu. Misliš da so koga opozorili ali kaznovali, ker je sekal cesto v nepreglednem ovinku, kjer to zelo radi počnejo? Ah kje, še policaj ti pripelje po polovici tvojega pasu! Večinoma vozim toliko, kot je v danem trenutku varno zame in za ostale, toliko da lahko pravočasno odreagiram, če se zgodi kaj nepredvidljivega.
Če naletim na radar, naj mi napišejo kazen, tam kjer sem koga ogrožal, ne pa, ko podzaestno pospešim čisto na koncu naselja, čeprav sem prej celega prevozil po omejitvi. To je približno tako vzgojno, kot da bi dobil kazen za kršenje javnega reda in miru zaradi kričanja, v krogu enega kilometra pa ne bi bilo nobene civilizacije. Vglavnem bistvo je, da naj del tega truda, ki ga vlagajo v postavljanje radarjev, namenijo za kaznovanje dosti nevarnejših prekrškov. Ampak nima veze, če narod debilno vozi, le da je dovolj počasen!
