Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a Patrik_A3 Če mar 17, 2011 2:02 pm

Abajc3, ko parkiram ni bojazni, ker se mi tak ročna avtomatsko sama zategne vedno. Razn na določenih mestih jo odtegnem oz. ko bom avto začel prat, da ne pikne.

Grem pa v ponedeljek na renault servis vprašat ceno servisa za menjalnik :)
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a SašoP Če mar 17, 2011 3:02 pm

Ja sam to je pa res čudn ker ta gumb je drugač varovalka da po nesreči ne prestavš iz D. Pr men recimo se sploh neda nikamor prestavt brez gumba, tko da nej ti magar to mal pogledajo. Drgač pa škoda da mi nisi prej reku glih zdj kolega pa kolegica prodajata tako laguno 2007 letnik, ista mašina, avtomatik pa opreme tok da kr vn gleda res ni da ni :shock: Tko da če boš u kratkem spet kej menjavu mi sporoč :)
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a Patrik_A3 Če mar 17, 2011 8:47 pm

Sašo iz D in P ne gre brez gumbaa, ampak iz N v D pa gre brez :)

ja, samo bo cena višja,ker je novejša pa še max oprema, jaz pa sem tudi gledal na finance, do max 7000€ oz. res maximum od maximuma 7200€ :) Drugače pa vseeno hvala za ponudbo!

Aja , nekaj še, kaj med vožnjo lahko prestavim iz D v Manualno + - , za ročno pretikanje. Do zaj sem se vedno ustavo, ampak mi je to tak bedarija, pa vendarle če že imam, me zanima uporaba še tega :)
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a ~toMmy~ Če mar 17, 2011 8:58 pm

Iz avtomatskega na ročno komot šaltaš vmes. Saj jaz Sprintera večinoma vozim v ročnem načinu, ker sem z njim več ali manj na vaških cestah po ovinkih, klancih ipd. Tam se enostavno ne obnese njegovo "razmišljanje".
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a Lumpy_ So mar 19, 2011 6:33 pm

Patrik, en dan boš dal za pir, pa ti bom vse povedal okol avtomatike. Sem včasih mel to. Delam na tem, da bo spet na dvorišču enkrat. :D
Do takrat pa sem se sprijaznil, da mam vsaj Scanio z avtomatskim menjalnikom, če že avto ni :lol:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a Patrik_A3 Ne mar 20, 2011 10:33 pm

Lumpy se boma zmenla, pa da po dolgem času spet kako rečema polek špricara al pa pira!



Drugače pa so občutki po parih dneh vožnje in lastništva fenomelani! Avto res zelo lepo ohranjen, menjalnik pretika zelo lepo gladko, vglaunem z nakupom več kot zadovoljen! Za študentski žep je zakon voz. Ga bom počasi predstavo v galeriji, treba ga bo še samo z glino očistit , ker je poln zračne rje , je kot zgleda bil parkiran dosti pred neko industrijo, ker je barva kar hrapava.

No po čiščenjuu barve bi pa naj dobil še vosek, da se bo še bolj šajnal! :D :D
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a Marek_ Ne mar 20, 2011 10:45 pm

Pri avtomatskih menjalnikih se pretakne v N ali P, ko čakaš, ker tako manj pije. Vsaj pri VAGih s suho sklopko je tako. Ni, pa nič narobe, če ga držiš v D.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a abbe Ne mar 20, 2011 11:03 pm

vem sam da ga na klancu ni dobro dajati v P,ampak se ga da v N potegne rocno pa potem se ga da v P.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a cruiser1 Po mar 21, 2011 12:22 am

Ceed je napisal/-a:Pri avtomatskih menjalnikih se pretakne v N ali P, ko čakaš, ker tako manj pije. Vsaj pri VAGih s suho sklopko je tako. Ni, pa nič narobe, če ga držiš v D.


Ma daj nehaj take blesarije učit :roll: ! Potem bodo pa vsi pred semaforjem pretikali v N ali P in čisto izničili pomen avtomatika katerega bistvo je tudi, da lahko v trenutku startaš, ko se prižge zelena. Ne pa, da potem, ko bi že zdavnaj lahko speljal nerodno pretikaš, kot pri ročnih in potem namesto 8 ali 10 avtomobilov, križišče prevozi samo 4 ali 5 vozil.
Razen, če misliš tiste redke trenutke, ko nekje dalj časa čakaš, takrat res tudi jaz prestavim v P, ampak to je zelo redko, ker ponavadi, če dlje čakam, po prestavljanju v P motor kar ugasnem.

Sicer pa kdor se trese zaradi enega decilitra (če sploh) večje porabe na mesec naj kar prestavlja tisto ročko kolikor hoče. Verjetno bo pa na ta način prej strgal zajlo ali kako drugače znucal povezavo med ročko in menjalnikom ;) .



abbe je napisal/-a:vem sam da ga na klancu ni dobro dajati v P,ampak se ga da v N potegne rocno pa potem se ga da v P.


To je res, ampak je dobro vedeti zakaj! ;)
Bom čisto preprosto razloži, ker strokvno itak ne znam.
Menjalnik ima nekakšen zatič, ki v poziciji P blokira pogonska kolesa. Na klancu se brez ročne zavore teža avtomobila "obesi" na menjalnik oziroma na ta zatič. To samo posebi ni nič hudega, problem je, ko želiš potem menjalnik prestavit v D! Takrat prestavna ročica ne gre zlahka in jo moraš močneje povleči in na silo pretakniti iz P v D. To pa ni dobro, ker lahko ta zatič sčasoma uničiš, znucaš, morda celo odlomiš! Potem pa rata problem večji. Zato na klancu predno ugasneš in spustiš zavoro obvezno zategneš ročno! V primeru kadar pozabiš ta postopek ali pa niti ne veš, da si ustavil na manjšem klančku pa šele potem, ko spustiš zavoro čutiš, da se je avto "obesil" na menjalnik, takrat predno prestaviš iz P v D nekajkrat stisneš zavoro in probaš, če se ročica lepo pretakne, če ne še parkart stisneš zavoro pa bo. Pa, da ne bo preveč straha to pretikanje na silo mora biti resnično zelo pogosto in številčno, da resno poškoduješ tisti zatič.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a peroRS Po mar 21, 2011 12:43 am

cruiser1 je napisal/-a:Potem bodo pa vsi pred semaforjem pretikali v N ali P in čisto izničili pomen avtomatika katerega bistvo je tudi, da lahko v trenutku startaš, ko se prižge zelena. Ne pa, da potem, ko bi že zdavnaj lahko speljal nerodno pretikaš, kot pri ročnih in potem namesto 8 ali 10 avtomobilov, križišče prevozi samo 4 ali 5 vozil.


To je problem pri ljudeh. Takim, ki delajo gužvo na semaforjih lahko daš v roke 100 avtomatikov in še warp drive zraven, pa bodo še vedno potrebovali pol ure, da (se) speljejo :roll:

Jaz tudi pri DSG-ju na križišču dam v N, vendar opazujem drug semafor. Ko se na njihovi strani prižge za pešče rdeča ruč, se že pripravim in dam v prestavo (pa ni važno ali je ročni menjalnik ali avtomatik) Tako da potem speljem takoj ko se prižge rumena luč.
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a CePO Po mar 21, 2011 6:47 am

pri DSG tudi v navodilih za uporabo piše, da bi se naj ob daljšem čakanju prestavilo v N, ampak ne zaradi porabe goriva, temveč zaradi porabe sklopke, ki pa je v klasičnem avtomatskem menjalniku ni ( oz. je ena varianta sklopke, ampak ni taka kot pri DSG oz. ročnem menjalniku).

vsaj tako sem jaz nekje zasledil, popravite me, če sem se zmotil. :)
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a Patrik_A3 Po mar 21, 2011 10:16 am

Takole. Ravnokar z pooblaščenega servisa renault, kjer sem vprašal za servisiranje tega menjalnika.

Olje bi naj blo v tem menjalniku trajno oz. ni potrebno menjavat.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a CePO Po mar 21, 2011 10:25 am

olje je "trajno" pri vseh avtomatskih menjalnikih, kar se tiče proizvajalca avtomobilov. proizvajalec menjalnika pa vseeno priporoča menjavo na cca. 100k km :)
jaz bi raje verjel proizvajalcu menjalnika :)

naš passat s tiptronicom ima prevoženih 260k km, pa ima vsaj eno menjavo olja v menjalniku za sabo ( mislim, da je bilo menjano olje 2x, ampak siguren sem samo za 1x)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a peroRS Po mar 21, 2011 10:35 am

Patrik_A3 je napisal/-a:Takole. Ravnokar z pooblaščenega servisa renault, kjer sem vprašal za servisiranje tega menjalnika.

Olje bi naj blo v tem menjalniku trajno oz. ni potrebno menjavat.


To vsi serviserji trdijo (ni važna znamka) dokler kaj ne zaruži. Potem se pa stranki mastno zaračuna nov menjalnik :roll:

Menjaj olje v menjalniku. Meni vem, da bi bila ob nakupu rabljenega avtomatika to prva stvar na spisku za zamenjat in imaš potem mir ;)
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a Patrik_A3 Po mar 21, 2011 10:37 am

sej zato pa sem šel vprašat, ker bi rad še se nekaj časa vozo po cesti, ne na avtovleki :D

grem še zaj ta tedn nekam drugam vprašat.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a cruiser1 Po mar 21, 2011 11:43 am

Patrik_A3 je napisal/-a:Takole. Ravnokar z pooblaščenega servisa renault, kjer sem vprašal za servisiranje tega menjalnika.

Olje bi naj blo v tem menjalniku trajno oz. ni potrebno menjavat.


Ja fino! Olje je trajno, kaj pa filter zamašen z opilki in smetmi, ki potem krožijo z oljem po menjalniku? Nič ne menjat olja in filtra, kar vozi! Me prav zanima koliko bo zdržal menjalnk :EE.



CePO je napisal/-a:pri DSG tudi v navodilih za uporabo piše, da bi se naj ob daljšem čakanju prestavilo v N, ampak ne zaradi porabe goriva, temveč zaradi porabe sklopke, ki pa je v klasičnem avtomatskem menjalniku ni ( oz. je ena varianta sklopke, ampak ni taka kot pri DSG oz. ročnem menjalniku).

Če ta neumnost drži, potem je DSG navadno sranje :roll:
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a peroRS Po mar 21, 2011 12:18 pm

cruiser1 je napisal/-a:
CePO je napisal/-a:pri DSG tudi v navodilih za uporabo piše, da bi se naj ob daljšem čakanju prestavilo v N, ampak ne zaradi porabe goriva, temveč zaradi porabe sklopke, ki pa je v klasičnem avtomatskem menjalniku ni ( oz. je ena varianta sklopke, ampak ni taka kot pri DSG oz. ročnem menjalniku).

Če ta neumnost drži, potem je DSG navadno sranje :roll:


To, da ne smeš držat na zavori dalj časa ni res

Slika

Piše, da naj ne bi na klancu avta zadrževal samo z rahlim plinom (toliko, da bi avto stal in ne bi šel naprej). To piše pri vsakem avtomatiku, še pri skuterjih s CVT ;)
Če to počneš je enako, kot če bi na klancu pri avtu z ročnim menjalnikom držal toliko na sklopki, da na bi šel vzvratno.

Če pa normalno držiš zavoro, je lahko DSG (in tudi ostali avtomatiki) kolikor časa hočeš v D ;)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a cruiser1 Po mar 21, 2011 12:20 pm

peroRS je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
CePO je napisal/-a:pri DSG tudi v navodilih za uporabo piše, da bi se naj ob daljšem čakanju prestavilo v N, ampak ne zaradi porabe goriva, temveč zaradi porabe sklopke, ki pa je v klasičnem avtomatskem menjalniku ni ( oz. je ena varianta sklopke, ampak ni taka kot pri DSG oz. ročnem menjalniku).

Če ta neumnost drži, potem je DSG navadno sranje :roll:


To, da ne smeš držat na zavori dalj časa ni res

Slika

Piše, da naj ne bi na klancu avta zadrževal samo z rahlim plinom (toliko, da bi avto stal in ne bi šel naprej). To piše pri vsakem avtomatiku, še pri skuterjih s CVT ;)
Če to počneš je enako, kot če bi na klancu pri avtu z ročnim menjalnikom držal toliko na sklopki, da na bi šel vzvratno.

Če pa normalno držiš zavoro, je lahko DSG (in tudi ostali avtomatiki) kolikor časa hočeš v D ;)


No, to je pa čisto nekaj drugega!
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a CePO Po mar 21, 2011 12:50 pm

saj sem napisal...popravite me, če se motim :D
smo se vsaj vsi nekaj novega naučili (ajd no, eni ste že vedeli :) :) )

glede menjave olja pa....v servisni knjižici za hondo civic hybrid, ki ima CVT avtomatiko, je prav napisano servisni interval menjave olja v menjalniku in sta celo 2 tabeli: ena za interval menjave pri normalni vožnji, ki je na 120k km; druga pa je za uporabo v ekstremnejših razmerah, ki je mislim da na 60k km.
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Re: Pravilna uporaba avtomatskega menjalnika - Laguna Proact

Napisal/-a DJ-DUST Po mar 21, 2011 3:20 pm

Vsak pameten človek in z logičnim razmišljanjem bo menjal olje v menjalniku, ročnem in avtomatskem. Tudi pri meni na BMW 740iL ni bilo olje zamenjano niti enkrat pa je imel avto 220.000km za sabo, ko sem to ugotovil je bilo žal že prepozno za menjalnik. Sedaj vsak avto ko ga kupim prvo menjam olje v motorju in menjalniku, če je ročni ali pa avtomatski...

Ni se zmeraj za zanašat na knjigo z navodili. Zakaj se pa menja olje v motorju? Vsi vemo kako in zakaj, menjalnik pa ni nobena izjema...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov