Grem pa v ponedeljek na renault servis vprašat ceno servisa za menjalnik

Ceed je napisal/-a:Pri avtomatskih menjalnikih se pretakne v N ali P, ko čakaš, ker tako manj pije. Vsaj pri VAGih s suho sklopko je tako. Ni, pa nič narobe, če ga držiš v D.
abbe je napisal/-a:vem sam da ga na klancu ni dobro dajati v P,ampak se ga da v N potegne rocno pa potem se ga da v P.
cruiser1 je napisal/-a:Potem bodo pa vsi pred semaforjem pretikali v N ali P in čisto izničili pomen avtomatika katerega bistvo je tudi, da lahko v trenutku startaš, ko se prižge zelena. Ne pa, da potem, ko bi že zdavnaj lahko speljal nerodno pretikaš, kot pri ročnih in potem namesto 8 ali 10 avtomobilov, križišče prevozi samo 4 ali 5 vozil.
Patrik_A3 je napisal/-a:Takole. Ravnokar z pooblaščenega servisa renault, kjer sem vprašal za servisiranje tega menjalnika.
Olje bi naj blo v tem menjalniku trajno oz. ni potrebno menjavat.
Patrik_A3 je napisal/-a:Takole. Ravnokar z pooblaščenega servisa renault, kjer sem vprašal za servisiranje tega menjalnika.
Olje bi naj blo v tem menjalniku trajno oz. ni potrebno menjavat.
CePO je napisal/-a:pri DSG tudi v navodilih za uporabo piše, da bi se naj ob daljšem čakanju prestavilo v N, ampak ne zaradi porabe goriva, temveč zaradi porabe sklopke, ki pa je v klasičnem avtomatskem menjalniku ni ( oz. je ena varianta sklopke, ampak ni taka kot pri DSG oz. ročnem menjalniku).
cruiser1 je napisal/-a:CePO je napisal/-a:pri DSG tudi v navodilih za uporabo piše, da bi se naj ob daljšem čakanju prestavilo v N, ampak ne zaradi porabe goriva, temveč zaradi porabe sklopke, ki pa je v klasičnem avtomatskem menjalniku ni ( oz. je ena varianta sklopke, ampak ni taka kot pri DSG oz. ročnem menjalniku).
Če ta neumnost drži, potem je DSG navadno sranje
peroRS je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:CePO je napisal/-a:pri DSG tudi v navodilih za uporabo piše, da bi se naj ob daljšem čakanju prestavilo v N, ampak ne zaradi porabe goriva, temveč zaradi porabe sklopke, ki pa je v klasičnem avtomatskem menjalniku ni ( oz. je ena varianta sklopke, ampak ni taka kot pri DSG oz. ročnem menjalniku).
Če ta neumnost drži, potem je DSG navadno sranje
To, da ne smeš držat na zavori dalj časa ni res
Piše, da naj ne bi na klancu avta zadrževal samo z rahlim plinom (toliko, da bi avto stal in ne bi šel naprej). To piše pri vsakem avtomatiku, še pri skuterjih s CVT![]()
Če to počneš je enako, kot če bi na klancu pri avtu z ročnim menjalnikom držal toliko na sklopki, da na bi šel vzvratno.
Če pa normalno držiš zavoro, je lahko DSG (in tudi ostali avtomatiki) kolikor časa hočeš v D
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov