papi-chulo je napisal/-a:potem ga imajo tudi na Petrolu, ker gorivo je enako
spet ena bolana

ZAPOMNI SI: "STOTKA" SE VOZI DIREKT IN EDINO IZ AVSTRIJE !!!!!!!!!!!!!!
papi-chulo je napisal/-a:potem ga imajo tudi na Petrolu, ker gorivo je enako
ManIAK je napisal/-a:Po pravici povedano me BK s katerim ma manjšo porabo. Jaz tankam 100tko zato, ker je kvalitetna in predvidevam da lepše izgoreva.
tristan01 je napisal/-a:Da zaključimo tole temo.
Goriva v Kopru so iz istih cistern, saj si jih naši prodajalci goriv delijo. Vendar je treba vedeti, da so tam čista goriva (brez aditivov in primesi biodizla). Preden se vse skupaj odpremi na bencinske servise, pa se goriva še aditivirajo in primeša biodizel (pri dizlu). Tu pa se začnejo razlike med različnimi ponudniki.
Kar se tiče 100 oktanskega bencina, pa je OMV edini ki ga ponuja pri nas. Razlog je dokaj preprost. 98 oktansko gorivo je standardni produkt, ki ga proizvajajo skoraj vse rafinerije. Petrol, ki je zgolj in le trgovec z naftnimi derivati ga kupuje na prostem trgu, pripelje v SLO od tu pa distribuira na svojih bencinskih servisih. Medtem ko OMV, ki ima tudi lastne rafinerije in naftna polja ponuja tudi 100 oktansko gorivo. To se proizvaja v okolici Dunaja, točnejo v rafineriji Schwechat (poleg letališča Dunaj, kjer sta dve rafineriji OMV in Borealis, ki pa proizvaja predvsem kemične produkte in ne goriv), ki je najnovejša in najsodobnejša rafinerjija v EU. 100 oktansko gorivo se ne skladišči v sloveniji, temveč prihaja direktno iz skladišča v okolici Graza. Razlika med gorivoma je predvsem v višjem oktanskem številu, kar pomembno zaradi klenkanja bencinskih motorjev - razlika pa se pokaže pri motorjih z višjim kompresijskim razmerjem kjer zaradi tega ne prihaja do predčasnega vžiga goriva - klenkanja.
Pa še to: Glede razlike v porabi goriva so razlike med različnimi gorivi morda 1% ali malce več - izmerjeno v laboratorjih v kontroliranih okoliščinah. Razlike kot jih navajajo nekateri uporabniki (10 ali celo 15% razlike v porabi) pa so na račun placebo efekta in razlik v dnevnem prometu. S testiranji je dokazano da drugi vplivi, kot je vreme, promet, stanje pnevmatik.... lahko vplivajo na razliko v porabi več kot 10%. Glavna razlika med posamičnimi gorivi, pa je v tem, da se zaradi dodanih aditivov spremenijo le nekatere lastnosti - boljše izgorevanje, kar vpliva na to da vozilo bolje deluje v določenem območju vrtljajev. Realno pa so razlike kot prej navedeno v praksi neopazne.
LP Tristan01
ManIAK je napisal/-a:Po pravici povedano me BK s katerim ma manjšo porabo. Jaz tankam 100tko zato, ker je kvalitetna in predvidevam da lepše izgoreva.
ban je napisal/-a:Tristan, sedi 5
pskoda je napisal/-a:Ja v čem je pa potem fora, da so crkovale pumpe zaradi slabega dizla in to na OMV-ju
Po moje je še pomembno kako je gorivo skladiščeno oz če sploh kdaj spucajo cisterne
pskoda je napisal/-a:Ja v čem je pa potem fora, da so crkovale pumpe zaradi slabega dizla in to na OMV-ju
ManIAK je napisal/-a:Po pravici povedano me BK s katerim ma manjšo porabo. Jaz tankam 100tko zato, ker je kvalitetna in predvidevam da lepše izgoreva.
krimič je napisal/-a:No jaz z motorjem zmeraj tankam OMVjevo 100-ko. Enkrat se mi je zgodilo, da sem moral tankati Petrolov 98 oktanski bencin, vendar sem imel z njim 15% večjo porabo z približno enako vožnjo. Napišem samo tako za neko informacijo in s tem postom ne želim kakršnekoli kregarije.
fantom je napisal/-a:glede na to da je govora o omv-ju upam da nebo nobem zameru če kar tukaj uprašam kako je pa kaj z agipom in njihovim dieselom? ali je kaj bolj kvaliteten od omv-jevega? hvala za odgovor!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov