Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Ali imate pri svojem lastnem avtomobilu avtomatski menjalnik?

da
29
26%
ne
23
21%
ga nimam vendar ga pa imam namen imeti v prihodnosti
29
26%
nimam nič proti avtomatskemu menjalniku vendar ostajam pri klasičnemu menjalniku
23
21%
sem proti avtomatskemu menjalniku
7
6%
me ne zanima
0
Brez glasov
 
Skupaj glasov : 111
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a cruiser1 To maj 17, 2011 3:10 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Zanimivo je, ko bereš ameriške forume. Tam je situacija seveda ravno obrnjena, če hočeš biti resničen car nut, moraš imeti tri pedala, sicer si softič in na bencinskih forumih nimaš kaj delati. Frajerji vedno padajo na zadeve, ki jih nima vsak, in pri nas so to automatikgetribe.


Meni se pa ne zdi, da je situacija ravno obrnjena. Mislim, da tako, kot v sloveniji tudi v ZDA nekateri trdijo, da je ročni menjalnik tisto pravo za prave dedce in dirkače, čeprav imajo vsi od teh avto za čisto običajne dnevne opravke :roll: :lol: Po drugi strani je pa v ZDA ogromno pravih profesionalnih dirkalnih avtomobilov z aut. menjalniki. Predvsem v dragracu. Je pa pri nas zanimivo, da je tudi precej žensk proti aut. menjanku ( vsaj jaz sem naletel na nekaj takih), pa ne zato, ker se jim to ne zdi dovolj športno ampak jim je zoprno, čudno in se kar bojijo vozit z aut. menjalnikom.

O tem, da je za nekatere vedno bolj zanimivo imeti nekaj drugačnega od drugih se delno strinjam. Zase ne vem, če je to res razlog, vem samo, da mi je vozit avto z aut. menjalnikom užitek. Res mi je pa vseskupaj tudi zelo koolsko, všeč so mi indikatorji za prestave, všeč mi je, ko avto rukne kadar prestaviš iz P v D in potem še motor spremeni ton zvoka :D pa še štimunga izpuha je najboljša v kombinaciji z aut. menjalnikom 8) pa najboljše so tiste prestavne ročice, k majo samo ravno linijo! Zdaj so po večini take kjer moraš pretikati tudi mal levo, desno, dol gor...to ni tok fajn =P . Če pa kdo želi in se bo bolje počutil mi lahko mirno reče, da imam aut. menjalnik samo zato, ker ga nima vsak. Pa kaj? ;)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a Joie de vivre! Sr maj 18, 2011 10:46 am

Se pridružujem. Najbolj kul avtomatiki so tisti stari, magari tristopenjski, pri katerih začutiš in slišiš, ko daš v brzino. Kar se tiče ročice, je ni čez obvolanske (kot pri tebi) ali pa stare Mercedesove. Nekoč bi se oglasil pri tebi, res bi rad naredil kak kilometer s tvojo mrcino.

Če bi jaz živel v ZDA, bi na vsak način vozil manual.

Pa še apropo dragrace: tam je avtomatik mus, saj že najmanjše odstopanje od koncentracije (denimo šaltanje) lahko pomeni katastrofo, sicer pa koliko poznam zadeve, tam pri dirkanju prevladuje handšalter. Še bolj zanimivo je pri tovornjakih, v Evropi je danes že večina šleparjev avtomatiziranih, v Ameriki ni šans, vse prisega na tiste dolge eaton-fullerjeve "prekle" in nič ne kaže, da bi izumrle.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a cruiser1 Sr maj 18, 2011 1:59 pm

Joie de vivre! je napisal/-a: Še bolj zanimivo je pri tovornjakih, v Evropi je danes že večina šleparjev avtomatiziranih, v Ameriki ni šans, vse prisega na tiste dolge eaton-fullerjeve "prekle" in nič ne kaže, da bi izumrle.


Ja to je pa res zanimivo. Pomojem pač med tamkajšnimi tovornjakarji velja podobna zaplankana miselnost, kot pri nekaterih evropskih voznikih osebnih avtomobilov, da je avtomatik samo za mevže, lenuhe in invalide.


Za kakšen krog z mojim pick upom bi se pa najlažje zmenila na kakšnem srečanju.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a a4 Sr maj 18, 2011 2:30 pm

izpit imam že 6 let, avtomatika sem pa prvič vozil lani.

nisem navdušen nad avtomatiki, sploh ko pedal za plin stisneš do konca, pri tem pa greš preko neke blokade in tako pedal pritisneš še dodatni cm ali 2 not, kar pomeni da prestavi 2 prestavi nižje. zgodi se pa katastrofa (pri 110 vrže iz pete v tretjo in motor na 5500 obratov)

avtomatiki pri večjih limuzinah so morda smiselni, za navadne avteke pa ne vem. mene avtomatski menjalnik sploh ni navdušil ampak razočaral

cukanje je res nadležno, pa pri semaforih čakat tudi.



imam še dovolj energije v sebi da sam upravljam z menjalnikom in za to ne rabim pomoči računalnika
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a black Sr maj 18, 2011 2:38 pm

a4 je napisal/-a:nisem navdušen nad avtomatiki, sploh ko pedal za plin stisneš do konca, pri tem pa greš preko neke blokade in tako pedal pritisneš še dodatni cm ali 2 not, kar pomeni da prestavi 2 prestavi nižje. zgodi se pa katastrofa (pri 110 vrže iz pete v tretjo in motor na 5500 obratov)


Res katastrofa :roll: Kick down stikalo je tam z namenom.

Nekaj časa nazaj sem se pogovarjal z enim voznikom tovornjaka. Rekel je ''izuma stoletja sta selotejp pa avtomatski menjalnik'' :)
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a a4 Sr maj 18, 2011 2:44 pm

problem je v tem da želim priti recimo do 3000 ali 3500 obratov čim hitreje in potem prestaviti (vem da to ni ekonomično)

ampak čim malo močneje pritisneš na pedal za plin, ti takoj prestavi eno prestavo nižje.

počasno pospeševanje mi gre na živce, priganjanje na 5000 obratov pa ni moj namen :?

pač, ne vem vozit avtomatika, priznam
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a peroRS Sr maj 18, 2011 2:45 pm

a4 je napisal/-a:
nisem navdušen nad avtomatiki, sploh ko pedal za plin stisneš do konca, pri tem pa greš preko neke blokade in tako pedal pritisneš še dodatni cm ali 2 not, kar pomeni da prestavi 2 prestavi nižje. zgodi se pa katastrofa (pri 110 vrže iz pete v tretjo in motor na 5500 obratov)

cukanje je res nadležno, pa pri semaforih čakat tudi.


Tole si tako povedal kot, da ima plin samo 2 funkciji ON in OFF. :roll:

A ti potem tudi ko prestavljaš z ročnim menjalnikom s sklopko cukneš ali jo lepo enakomerno spusčaš. A na semaforjih tudi speljuješ pod polnim gasom in z burnoutom :roll:
Pravzaprav se šele pri avtomatskem menjalniku pokaže kdo zna lepo enakomerno voziti/speljevati brez cukanja, da potniki nič ne čutijo ;)

a4 je napisal/-a:problem je v tem da želim priti recimo do 3000 ali 3500 obratov čim hitreje in potem prestaviti (vem da to ni ekonomično)

ampak čim malo močneje pritisneš na pedal za plin, ti takoj prestavi eno prestavo nižje.

počasno pospeševanje mi gre na živce, priganjanje na 5000 obratov pa ni moj namen :?

pač, ne vem vozit avtomatika, priznam


Meni osebno ravno na tem področju avtomatik blesti (predvsem tu mislim na DSG), saj se da zelo hitro pospešiš z mesta, brez nepotrebnega cukanja.
Mogoče si se premalo vozil, da bi dobil pravi občutek kako se obnaša menjalnik ;)
Zadnjič spremenil peroRS, dne Sr maj 18, 2011 2:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a cruiser1 Sr maj 18, 2011 2:47 pm

black je napisal/-a:
a4 je napisal/-a:nisem navdušen nad avtomatiki, sploh ko pedal za plin stisneš do konca, pri tem pa greš preko neke blokade in tako pedal pritisneš še dodatni cm ali 2 not, kar pomeni da prestavi 2 prestavi nižje. zgodi se pa katastrofa (pri 110 vrže iz pete v tretjo in motor na 5500 obratov)


Res katastrofa :roll: Kick down stikalo je tam z namenom.




:lol: Res težko razumem, da nekaterim tako preprosta stvar za uporabo, kot je aut. menjalnik dela težave. Podobne težave so imele nekatere ženske, ki sem jih že prej omenjal. Enostavno jim ni jasno kaj "hoče" menjalnik od njih :EE .

a4 je napisal/-a:cukanje je res nadležno, pa pri semaforih čakat tudi.



Kakšno cukanje? Pa ravno avtomatik olajša čakanje pred semaforjem in vožnjo v mestni gužvi :roll:
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a DragonForce Sr maj 18, 2011 2:57 pm

Avtomatik je odlična stvar, ni da ni.

Vozim ga večkrat v očetovem S60 D5 in mi je res všeč. Sam nisem nek dirkač na cesti in mi res odgovarja. Svoje delo opravlja odlično, sploh v povezavi s takšno močjo, kjer ni treba pritiskati pedala do konca. Skoraj ameriški način cruzanja.

Edino kar me moti je pri speljevanju, ko je treba hitreje speljati na kakšno res prometno cesto, takrat je par stotink zamika, da se odloči in spelje. In pa ko je avto bolj naložen v kakšen daljši klanec, takrat ga včasih zamori v kakšni 4. ali 5. prestavi in je treba malo popustit gas, da prestavi navzdol, drugače stoji na nekje 1700 obratih.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a Joie de vivre! Po maj 23, 2011 11:13 am

cruiser1 je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a: Še bolj zanimivo je pri tovornjakih, v Evropi je danes že večina šleparjev avtomatiziranih, v Ameriki ni šans, vse prisega na tiste dolge eaton-fullerjeve "prekle" in nič ne kaže, da bi izumrle.


Ja to je pa res zanimivo. Pomojem pač med tamkajšnimi tovornjakarji velja podobna zaplankana miselnost, kot pri nekaterih evropskih voznikih osebnih avtomobilov, da je avtomatik samo za mevže, lenuhe in invalide.


Pa zakaj zaplankana miselnost, v Ameriki si zaplankan, če voziš avtomat. Meni so frajerji, še v "ročni" Evropi nihče ne zna vozit kaj takega:
http://www.youtube.com/watch?v=w_8kOQv4V8Y

Čisti užitek.

Saj pravim, osebno sem fen avtomatikov, ampak tudi handšalterjev. Zdi se mi prav, da Evropa ostane trdnjava ročnega menjalnika, to je naša tradicija in po tem nas pozna cel avtomobilistični svet. Najbrž nekoč pri naši hiši bo avtomat, a drugi avto bo vedno imel šalterja.
 
Uporabniški avatar
maxipin
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Ne okt 24, 2010 11:36 pm

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a maxipin To maj 24, 2011 3:53 pm

Jah, pri tovornjaku (mercedez-benz /actros) ima vsak novi actros v opremi že mp3 (avtomatski menjalnik), če hočeš ročnega pa moraš doplačati. Če pa z druge strani pogledaš je pa pri tovornjakih avtomatik sranje za v sneg in za dela na mestu (razni wookinflor, "ablolerkiper" itd.)

Me pa zanima če je opel že uveljavil dsg?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a lisko To maj 24, 2011 5:34 pm

tri stvari....
Kickdown
Če spustiš gas oz. obstojiš v klancu avto stoji na mestu brez da pritiskaš zavoro....
Zavoro lahko imaš na levi nogi....ko pa to osvojiš....potem pa res več ne razmišljaš o ročnem menjalniku. AMPAK , da se vse to poklapa moraš izbrat manual shift. Sem bil tud sam proti avtomatiku lep čas....ampak lih zarad slednjega mislim, da bo nasljednji avto avtomatik.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a Sportivo To maj 24, 2011 6:42 pm

Jaz sem imel priložnost narediti kar nekaj kilometrov s robotiziranim Easytronic-om v Corsi C 1.2 in lahko povem da je stvar počasna, kickdown menja tako da pristaneš v rdečih obratih, kjer ni navora za kakšno prehitevanje,... skratka takšna kombinacija je obup. Povsem druga zgodba pa je recimo očetova Sintra V6 s klasičnim 4 stopenskim avtomatskim menjalnikom, le ta je hitrejši, kickdown je pripravnejši,... stvar je pravi užitek za vožnjo.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a mihaing To maj 24, 2011 7:08 pm

Avtomatik v kombinaciji z tiptronic-om je v prednosti pred ročnim čisto v vsaki stvari. Ni da ni. Avtomatik rules 8) 8)
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a odprti clio To maj 24, 2011 7:49 pm

ziga555 je napisal/-a:Jah, pri tovornjaku (mercedez-benz /actros) ima vsak novi actros v opremi že mp3 (avtomatski menjalnik), če hočeš ročnega pa moraš doplačati. Če pa z druge strani pogledaš je pa pri tovornjakih avtomatik sranje za v sneg in za dela na mestu (razni wookinflor, "ablolerkiper" itd.)

Me pa zanima če je opel že uveljavil dsg?


Sem vozil actrosa (novejše izvedenke, ki imajo tudi že bloutooth) in mi je menjalnik super - ni pa to čista avtomatika, ker še vedno šaltaš s sklopko in joystickom - izbere pa sam prestave :D ampak roko na srce, nisem se toliko posvečal menjalniku, ker sem se igral s križno špero in šperama na osi oops

Sicer sem vozil že nekaj avtomatikov, pa sem zadovoljen z njihovim delovanjem (Pugi 407 SW, audi A6 '10, polo 1.4 DSG), še najbolj s VW DSG-jem. Mislim, pri vseh me moti ena zadeva; ko vozim z ročnim menjalnikom prestavljam jaz v real time ("in vivo"), tukaj pa, predvsem v ročnem naičinu, pride do zakasnitve. Mislim, na isti način me je motila turbo luknja, pa sem se je navadil - tudi tega bi se vrjetno.

Tako da ja, avtomatika je super, predvsem za prometne konice; a me še toliko drži otroško veselje, da še vedno z veseljem šaltam (in dajem žmigavce k v NFS Porsche) :lol:
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a ~toMmy~ To maj 24, 2011 10:19 pm

odprti clio je napisal/-a:
ziga555 je napisal/-a:Jah, pri tovornjaku (mercedez-benz /actros) ima vsak novi actros v opremi že mp3 (avtomatski menjalnik), če hočeš ročnega pa moraš doplačati. Če pa z druge strani pogledaš je pa pri tovornjakih avtomatik sranje za v sneg in za dela na mestu (razni wookinflor, "ablolerkiper" itd.)

Me pa zanima če je opel že uveljavil dsg?


Sem vozil actrosa (novejše izvedenke, ki imajo tudi že bloutooth) in mi je menjalnik super - ni pa to čista avtomatika, ker še vedno šaltaš s sklopko in joystickom - izbere pa sam prestave :D ampak roko na srce, nisem se toliko posvečal menjalniku, ker sem se igral s križno špero in šperama na osi oops

Sicer sem vozil že nekaj avtomatikov, pa sem zadovoljen z njihovim delovanjem (Pugi 407 SW, audi A6 '10, polo 1.4 DSG), še najbolj s VW DSG-jem. Mislim, pri vseh me moti ena zadeva; ko vozim z ročnim menjalnikom prestavljam jaz v real time ("in vivo"), tukaj pa, predvsem v ročnem naičinu, pride do zakasnitve. Mislim, na isti način me je motila turbo luknja, pa sem se je navadil - tudi tega bi se vrjetno.

Tako da ja, avtomatika je super, predvsem za prometne konice; a me še toliko drži otroško veselje, da še vedno z veseljem šaltam (in dajem žmigavce k v NFS Porsche) :lol:


Ti govoriš pri Actrosu o robotiziranem ročnem menjalniku oz. nekaj v tem smislu, to imajo že dolga leta in so imeli že starejši modeli. Oče ima na novem čisto pravo avtomatiko, nič več sklopke. Zanimivo je bilo prvi vikend, ko je na avtu sicer po ozki cestici v dolino vozil v prvi, šele po kakšnih 100m je skapiral, da bi treba šaltat. Pri vključevanju na glavno cesto mu je pa crknil :mrgreen: No saj potem se je privadil.

Moj edini resen stik z avtomatikom je MB Sprinter, z dvema podobnima sem prevozil že lepo število kilometrov. Scenica avtomatika sem med šihtom (s Sprinterjem) samo zapeljal malo rikverc, ker je enemu atetu ušel čez škarpo in smo mogli podložit sprednje desno kolo, noben od prisotnih razen šokiranega ateta pa ni imel izkušenj z avtomatiko. :D

No po prvih stikih z avtomatikom sem enkrat z Golfom skoraj butnil ob garažna vrata, ker sem pozabil na sklopko ob prižiganju. Večkrat sem pa še čisto zaspan v Sprinterju, ko je bila še tema, butnil z levo nogo ob tla, ker sem avtomatsko pritisnil sklopko. :D Kar se tiče Sprinterja... tudi avtomatika je definitivno treba znat vozit, še posebno če se po ovinkastih, strmih, ozkih cestah ubadaš z "ameriško" premehko vzmetenim, dokaj naloženim, podhranjenim kombijem. V kombiju je zadeva po eni strani super, če se ustavljaš in sprehajaš po njem včasih tudi na vsakih 100m in če naletiš na gužvo. Zelo lagodna se je tudi zapeljat na daljšo relacijo, ker ti leva noga praktično počiva. Je pa tu en ampak...

Poleg astronomskih stroškov (kljub umirjeni vožnji), ki sta jih lastnika že imela s temi avtomatiki v prevoženih dobrih 200k km je še nekaj "problemov":
-Prideš v 5. pred ovinek in spustiš gas, on pa lepo vrže to zibajočo se gajbo v 6. in te prisili v nepotrebno bremzanje (in ročno šaltanje).
-Imaš v 6. in se spraviš nekoga prehitevat, pritisneš gas niti ne nujno do konca in ti vrže v 4. na n obratov, kjer nima nobenih pospeškov. Dokler se ali on spomni prešaltat v 5. ali ti to narediš ročno, še vedno nisi niti vzporedno s prehitevanim in se lepo vrneš nazaj na svoj pas :D
-Štartaš v zelo strm klanec in ne smeš pretiravat z gasom, ker bi ti od guncanja razmetalo vso robo, on pa zaradi malo pritisnjenega gasa šalta v 2. Spet podobna zgodba, dokler ga spraviš nazaj v 1., se že dobesedno ustaviš
-Pripelješ v križišče in se skoraj ustaviš, on pa vztraja v drugi, sledi ali cukanje ali pa ročno šaltanje v 1.
-Pri močnem zaviranju ne šalta sam nižje, dokler ne padejo obrati na čisti minimum
-Pri spustih v avtomatskem načinu ne šalta v višjo, če mu ne daš kar konkretno gasa oz. dokler ga teža ne natera v zelo visoke obrate.

Večinoma te težave odpravim z ročnim pretikanjem (90% časa), še vedno je pa problem speljevanje in vožnja po spolzki podlagi, delno ker nimaš tako natančnega nadzora kot s kuplungo, delno zaradi zamika, ki ga je omenil odprti clio.

No novejši (sicer je ta 2004) in bolj izpopolnjeni avtomatiki so dosti bolj "user friendly", pa tudi pametnejši, vseeno si ga pa za vsakdanjo rabo v osebnem avtomobilu ne želim zaradi večje "odtujenosti" od vožnje, rad se zapeljem tudi zelo hitro. Izjema so sicer razne "doppelkupplungsgetriebe" v različnih oblikah, ampak le če bi lahko za avto namenil recimo 30k € in več, kar bi pomenilo, da mi še par dodatnih tisočakov za popravila ne bi bilo problem. Ker ko se pa avtomatika pokvari (in to po mojih izkušnjah in raznih vprašanjih na forumu ni ravno izjemoma) so stroški hitro zelo visoki. Drugi problem je pomanjkanje dobrih mehanikov/servisov za avtomatike, kar je mogoče tudi razlog za nekoliko pogostejše okvare.

V končni fazi le DSG ipd. res pritegne mojo pozornost, ampak ne v "poceni" avtu.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a odprti clio To maj 24, 2011 10:36 pm

No ja - imaš prav, vem samo, da ni tisti asinhroni, ki mu ročko vrtiš v vsaki prestavi - bi pa tudi to sprobal :D Sem pa pozabil omenit, da bi mi vrjetno še najbolj ustrezala brezstopenjska avtomatika; vsaj po teoriji, bi rad sprobal, pa ne najdem. Ker zadeva je to, kar pri DSG-ju posredno reklamirajo reklamirajo (tisti fantek, ki se pretvarja da vozi in je celo pospeševanje monoton) - ko zahodiš gas do dile, obrati skočijo na območje max moči in tam vztrajajo skozi pospeševanje. Sicer pa se sučejo v odvisnosti od pritiska na plin. So pa tudi sprogramirane prestave za ročno pretikanje. Ne vem pa kako je z zakasnitvijo... No, vseeno bi z veseljem sprobal tako zadevo :D
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a esem To maj 24, 2011 11:06 pm

Sem vozil že nekaj avtov z odlično avtomatiko (GC 5,3 V8, MB S...), a vseeno nisem pristaš avtomatike. Poleg tega, da je to verjetno največji posamični korak (+ ESP, radarji z zaviranjem, lane assist itd) proti povsem avtomatiziranim avtom (cestni vlaki), kar je nočna mora nekaterih na forumu, moti še nekaj.
Z avtom naj bi bil usklajen - podobno kot pri seksu. A če ima avto nek čisto svoj tempo oz ritem, te to stalno prekinja v "skladnosti". Cestni coitus interruptus torej! Zakaj je že to dobro za voznikov doživljaj? Pravi dec bo v "pot od A do B" izbral pot in ne A/B (cigle (pravokotnike) imam že doma...). Saj nismo šoferji avtobusov... =P :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a lisko To maj 24, 2011 11:38 pm

Prvo zagriženi avtomatike sedaj pa že nasprotovanje....
Mam pa občutek, da še noben ni sprobal avtomatika do svojih zmožnostih. Mb C klasa z petstopenjskim avtomatskim menjalnikom se pelje prav fantastično , ko se ga malo navadiš in ko ga "zgruntaš" (al pa on tebe :D )

TommY: Lih avtomatik ti ponuja še manj odtujenosti od vožnje kot ročni....
Recimo pri ročnem priletiš v ovinek in šaltaš nižje ob enem pa zaviraš....obrati ti padejo in izstočasno ko spuščaš sklopko moraš popuščat zavoro lih toliko koliko motor v fazi ujemamnja obratov zavira, da avto ne rukne (ali pa dodaš gas ob enem ko zaviraš....kr zajebana tehnika). Potem spet dodaš gas in izpelješ ovinek (uporabljaš gas, bremzo in kuplungo).
Pri avtomatiko pa priletiš v ovinek in ročno šaltaš nižje....z levo nogo zaviraš....ko začutiš da je šaltal nižje zavoro malo popustiš da spet ne rukne....pohodiš plin in odletiš iz ovinka (šalta pa ne nikamor, ker ga imaš v ročnem načinu). In tako ti odpade skakanje nog med posameznimi pedali....leva noga skrbi za zavoro desna pa za gas. Upravljaš pa še vedno ročno. Ampak za take manevre je potrebno nekaj vaje....je pa (ko se navadiš) več kot zabavno.

Kot zanimivost sem jaz bil vedno proti avtomatskemu menjalniku lih zaradi težav in muh le tega....Potem pa sem na šihtu začel vozit viličarja (električni linde) kater ima komande nazaj naprej na nogah. Leva noga nazaj in desna naprej. Ima še nasljednjo foro....dokler se premika naprej in stisneš levi pedal se aktivira zavora in ko viličar obstoji prešalta v rikverc...obratno je nazaj....dokler se premika nazaj stisneš desni pedal , aktivira se zavora in ko obstoji prešalta naprej....
Potem sem to tehniko prenesel na avto, hitro ugotovil, da mu moram dodat še manual shift....in zabava se začne.

Essem: popolnoma prav imaš...enako kot pri sexu....ampak tudi tam moraš ujet ritem s partnerjem se ti ne zdi? :mrgreen:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Re: Avtomatski menjalnik

Napisal/-a CePO Sr maj 25, 2011 12:02 am

odprti clio je napisal/-a: Sem pa pozabil omenit, da bi mi vrjetno še najbolj ustrezala brezstopenjska avtomatika; vsaj po teoriji, bi rad sprobal, pa ne najdem.


potem si dobi tak avto, ki ima moč in navor... :D
brezstopenjsko avtomatiko ima naš civic hybrid, in avto nonstop nabija obrate, ne gre pa nikamor..:D
primer: se peljem iz CE proti tepanjskim tunelom, imam tempomat naštiman na 135km/h, obrati na ravnem lepo na 2500-3000; potem pa se začne klanec, obrati naraščajo, 3500-4000-4500 občasno tudi 5000 :), a hitrost na vrhu je lahko tudi pod 130km/h. brez da bi kaj po pedalih "telovadil".

kar se pa tiče mestne vožnje, pa bi znala biti brezstopenjska avtomatika kar prava, 50-60km/h-->> 1000-1100 obratov/min :)

še najlažje boš izkusil nekaj podobnega, če si sposodiš skuter.. :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov