domen_ je napisal/-a:Morda ugašanje pred vsakim semaforjem res ni smiselno (razen start/stop sistem), ampak če pa avto stoji več minut (npr. več kot 2) pa je to čisto dobrodošlo.
In tukaj nastane največji problem, ker v 90% primerov ne veš koliko časa boš moral stati. Pa poleti je težava v tem, da klima ne deluje pri ugasnjenem avtomobilu pozimi pa je težava v gretju. Na koncu pač v naših razmerah ugotoviš, da je takih primerov, da bi to kaj zaleglo izredno malo in da ni nobenega efekta in bohne dej, da bi to začeli množično ljudje počet - že zdaj pri prižganem motorju se pri zeleni ne zmigajo in speljejo kakšna štala bi šele bila, da bi moral še prej motor zalaufat. To bi takoj pomenilo še večje gužve, še več čakajočih oziroma dlje čakajočih in posledično bistveno večje onesnaževanje kot je zdaj.
Včasih je treba malce z glavo pomislit in ne takoj na prvo žogo kolk je to fino in fajn, če bi vsi ugašali motor pred semaforjem.
Aja, čakam kakšen test, da vidim kolk je realno prihranka pri takem početju med nekom, ki ugaša motor in nekom, ki ga pred semaforji ne.