Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Citroen C6 Airlunge

Napisal/-a nebivedu To dec 16, 2003 12:54 pm

xandrej je napisal/-a:Kot zahvala s strani tvrtke Mazda katerim so Francozi velikodušno odstopili svoje vrhunske tudbodizelske agregate so združili svoje znanje inženirji obeh tvrtk in premierno razvili revolucionarni Wankel na dizelsko gorivo! Era HDi-jev se tako vsaj pri C6 poslavlja saj pri Wanklu vsaj v osnovni (šibkejši) različici odpade potreba po turbinskem polnilniku saj motor vseeno razvije dovolj moči.



Tole je pa najhujše kar lahko doleti Wankla - še bencinar ni izpopolnjen do konca, pa bodo kr dizla delal, pa lih možno je narest wankla dizla, ja. Hudo. Kdo si je pa tole zmislu. Pa sploh tale stavk; "Era HDi-jev se tako vsaj pri C6 poslavlja" je taprav - čisto na mestu.

LP
Nebivedu
Zadnjič spremenil nebivedu, dne To dec 16, 2003 12:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To dec 16, 2003 12:58 pm

To nisem jaz napisal????????????
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 16, 2003 1:00 pm

Kok si ljudje zmišljujejo.
Tole je bl za v Zabavni kotiček u mikijevem zabavniku.

LP
Nebivedu
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To dec 16, 2003 1:05 pm

@nebivedu. Kje sem to jaz napisal???? Kaj je zdaj to? Xandrej ni tega napisal kar imaš ti!!!!!!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To dec 16, 2003 1:07 pm

nebivedu je napisal/-a:Kok si ljudje zmišljujejo.
Tole je bl za v Zabavni kotiček u mikijevem zabavniku. je napisal in si zmislil nevemkaj bravo diploma!!! Aha tesen prijatelj...

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 16, 2003 1:13 pm

Oprosti, če si vzel osebno - nisem mislil da si ti ti napisal, ampak sem samo citiral en odstavek tvojega posta. Samo tole je sigurno nateg, kar je napisano.

LP
Nebivedu
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To dec 16, 2003 2:11 pm

Glej imel sem en cajt Xantio in imela je 2.0 16V motor ki je razvil 1993 (155KM) in je imela Hidro Activo 2 in res prisežem, da ne vem kaj bi lahko pri hidravljiki crknilo. Seveda je poterebna nege kot je vsakih 60 000 KM filanje bunk 2000 SIT komad in zadeva je rešena, vsakih 150 000 KM čiščenje LHM (hidravljičnega olja in celotnega sistema) 5 litrov olja (servo, bremze, vzmetenje) 9000 SIT in to je to... Drugo je če gre kašna lajtnga pa greš pa kupiš novo pa basta pride pa nekaj 100 tolarjev.. To je vse. Poleg tega sem imel še sport program ki je avto spustil in utrdil pol pa gasa skozi ovinke...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To dec 16, 2003 4:53 pm

- To, da klima ni delala ni napaka avtomobila ampak lastnika,
- to je nemogoče, da servo ni delal ker po niti servo niti zavore in niti avtu ne bi delovalo vzmetenje nisem še slišal oz. imeli primera v katerm nebi servo delal... (napaka lastnika vozila kaj zapacano)...
- Glede šip... Pri meni je bilo enako ampak če imaš malo žilice vzameš ven stikalo za dvig in spust posprejaš z kontakt sprejem in mi je delalo 3 leta...

- Če se ti ni dvignil napaka lastnika niso bile nafilane kugle...

Meni je 2.0 16V s 155 konji povprečno pila 9-10 litrov kar je za 10 let stari motor zelo malo...


Tisto o Xm-u da se je kr sam spuščal in dvigoval ni res ker nikjer nismo zasledeli napake takega simptoma CitroenWorld pa pa ne nobeni strani na svetu ni bilo simptomov... Takrat je bilo v Jugoslaviji na takšne avtomobile 40% davek na luxuz in to da se je spuščal in dvigal definitivno ni res....

Aja mi imamo doma Safrana 2.0 16V letnik 1999 in sedaj je 125 000 KM pa še zaenkrat nismo niti vijaka zamenjali (foter)... Kaj pa je bilo pri tebi?
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao To dec 16, 2003 8:25 pm

SAFRANE je napisal/-a:kwapavem no....jest poznam 2 kolega k masta xantio pa še jest sem mel enkrat eno na cenitvi ma to se je vse kvarilo:
-klima ni delala
-servo ni delal
-šipe prednje so enkrat se enkrat se niso dvigovale
-avto sem (ko je miroval)hotel dvigniti =Se ni!--ko sem že pozabil da sem pritisnil na gumb in se peljem enkrat okol summit-stavbe se mi pa kr naenkrat sam zadnji del med vožnjo začne dvigvt (?!?!?)

in taki podobni primeri so se dogajali mojim kolegom,testerjem v avtoreviji auto-bild pod rubrilo (rabljena vozila citroen xantia) in tudi urednikom v reviji automotorundsport ko so enkrta imeli test xantie 100.000km se jim je vmes zgodil take stvari ko se marsikateremu nikdar pri vseh avtih ki jih je imel ni zgodil...

kr neki no...tko da nene--aja pa v firmi IskraEro so tud mel eno xantio 2.0 = ja to sej vse kvarl-avto skoz na servisu (pa ena ženska jo je mela) pa kuru je k da bi bil 3.0
nene xantie sux ---no saj po izkušnja od vseh telih ljudi ki so jih imeli in so mi tarnali kaj je šlo vse narobe--zato jo tud noben od omenjenih nima več


kar se pa tiče vzmetenja:
mi smo mel 92ga leta XM-a 3.0 v6 24v 200 KM dal zanga 90.000 DM pa ga je vzmetenje začelo srt (beri: dvigoval in spuščal se je kadar se je njemu in ne tebi ljubilo)pa je bil avto vse lepo redno servisiran in vse-kaj smo naredil?pri 50k km smo ga prodal in bli veseli da smo se znebili (sicer enega res lepših a čist preveč pokvarljivih avtomobilov)


lp
johny 8)


a si ti normalen A? kako naj bo xantia v tvojem primeru lepo ohranjena in vzdrzevana ce je od firme in vsak ki jo dobi v roke samo tisci gas do podna, za vzdrzevanje se pa vsem sladko j**e. tudi ce jo vozi zenska je nekako isto, dokler gre gre, potem pa servis. vprasaj kaksno zensko ki vozi tak avto kaj je to hidravlika in kako se s to recjo ravna. NIMAJO POJMA! zato pa je toliko zgonjenih avtomobilov.

in popravilo hidravlike NI drago in ja, DA se popravit

isto sranje je z turbo avtomobili, vsak ga tisci do konca (najreje mrzlega), vrocega ugasa, ne menja olja, pa se ko ga, notri vlije eno sranje....in potem slisimo da turbine crkavajo, da je to grozno in da raje takega avta ne imet.

vse se zjaha ce si b**** in ne znas pravilno uporabljati, se zobna scetka!!

pa daj ze mir s pljuvanjem cez citroene, dokler ga ne bos sam kupil (lepo vzdrzevanega in ohranjenega, se razume) se z njim vozil in ga razvajal kot je treba. bos prijetno presenecen :wink:
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich To dec 16, 2003 8:56 pm

thumbs up!
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To dec 16, 2003 10:04 pm

xandrej je napisal/-a:5 litrov olja (servo, bremze, vzmetenje) 9000 SIT in to je to..

Dej buce basat .. pet litrov olja .. :rofl
Moj 1.6 ki nima nobene hidravlike razn na servo, pa ma v motorju 4 litre olja pa v menjalniku 4 litre olja pa v zavorah 1 litr pa v servo 1 ali celo 2 litra olja
Kwa si radensko notr tocil? :shock:
Ker ce pomislim, se za ne ravno "top line" olje sem fuknil 13.000 SIT za 4 litre motornega olja. Motul 5W40 Syn 6100 100% sintetka :!: :!: :evil:

BUCEEEEEEEEEEE

LP, klemen

PS @All Ne mi zamert sej bi se kaj drugega napisal .. ampak se mi ne da ubatat .. ampak ob tole pa sem se spotaknil.
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To dec 16, 2003 10:32 pm

Nu-NRG je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:5 litrov olja (servo, bremze, vzmetenje) 9000 SIT in to je to..

Dej buce basat .. pet litrov olja .. :rofl
Moj 1.6 ki nima nobene hidravlike razn na servo, pa ma v motorju 4 litre olja pa v menjalniku 4 litre olja pa v zavorah 1 litr pa v servo 1 ali celo 2 litra olja
Kwa si radensko notr tocil? :shock:
Ker ce pomislim, se za ne ravno "top line" olje sem fuknil 13.000 SIT za 4 litre motornega olja. Motul 5W40 Syn 6100 100% sintetka :!: :!: :evil:

BUCEEEEEEEEEEE

LP, klemen

PS @All Ne mi zamert sej bi se kaj drugega napisal .. ampak se mi ne da ubatat .. ampak ob tole pa sem se spotaknil.



Pa sej ti lepo piše VZMETENJE. Teb ga ni treba tja točt!
TJUNING PA TO...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr dec 17, 2003 9:52 am

Eni ne znajo brat: Hidravljičar ima na ISTEM OLJU:

1. VZMETENJE
2. BREMZE
3. SERVO VOLAN in celoten sistem in zahteva malo manj kot 5 litrov hidravljičnega olja LHM...

Safrane: Glej nisem rekel, da je Xantia nepokvarljiva in da ni KLASIČEN AVTO!!! Pa po vrhu je še Francoz in še po vrhu CITROEN. Glej najboljšega avta ni vsak avto ima svoje muhe pa vsakega je treba tankat pa ga pucat pa registrirat pa na servis peljat... Xantia je zelo zelo dober avto če znaš z njim in imaš ljudi, ki znajo s takimi avtomobili. Na servisu pa itak veš kaki junci so. Tak je to. Jaz jo bom imel vedno v dobrem spominu in nekak imaš rad svoj avto ko je Citroen ima dušo....
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr dec 17, 2003 9:54 am

Aja pa spomni se leta 92 pa razmisli kaj je imel oz. kaj je nudil takrat XM???? Da so drugi bili dosti zadaj.... Pa da so vsi direktorji firm vozili Xm-e.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr dec 17, 2003 9:58 am

Citroen je še vedno posebej odelek v koncernu PSA in samo motorji so enaki pa ne vsi zato ne ti o Peugeotu in Fordu... Glej ti si strokovnjak za vse znamke jaz pa dosti vem o Citroenu tak, da me težko dobiš na kakih bučah kot je skakanje vašega Xm-a gor in dol..... To je nemogoče in NIKOMUR v klubi Citroen Klub Slovenija se to ni naredilo!!!! Mogoče pa je tisti za avstrijo bil drugače narejen...
 
urosm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Sr nov 05, 2003 2:49 pm

Napisal/-a urosm Sr dec 17, 2003 10:06 am

Evo, ce ze citirate autobild.de, tole je copy-paste iz njihovega page-a:

Test rabljenih XM-ov.

http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=4035&artikel_seite=0

Den Rost hat Citroën hier in den Griff bekommen, auch die Radaufhängungen fallen nur selten durch erhöhtes Spiel auf. Probleme bereiten in diesem Punkt jedoch die Lenkgelenke, die ab dem fünften Jahr zu stark überhöhten Beanstandungen führen. Auch Ölverlust wird dann zum Dauerthema. Gute Noten für die Bremsen, bis auf die gelegentlich unwillige Feststellbremse bremst der XM in allen Altersklassen besser als der Durchschnitt

Schwachstellen Die Scheinwerfer liegen auf Stoßfängerhöhe anderer Fahrzeuge und werden oft beschädigt • bei Fahrzeugen der ersten Baujahre neigen Bordelektrik und -elektronik zu Defekten, vor allem der Computer und das Motorsteuergerät sind davon betroffen • die Wasserpumpe der Sechszylinder verursachte schon bei mehreren Lesern einen teuren Motorschaden • Pfützen am Garagenboden sind typisch für den XM, irgendwas leckt am Motor nahezu immer • der Auspuff ist selbst für französische Verhältnisse nicht besonders haltbar, hier ist häufig Ersatz erforderlich • die Hydropneumatik ist besser, als viele meinen. Doch selbst bei kleinen Unregelmäßigkeiten droht ein kostspieliger Besuch beim Mechaniker.


Google translation:

Citroeen has the rust into the grasp gotten, also the wheel suspensions is noticeable here only rarely by increased play. Problems prepare the guidance joints, which lead too strongly superelevated objections starting from the fifth year in this point however. Also oil loss becomes then the continuous topic. Good notes for the brakes, up to the occasionally indignant parking brake brakes the XM in all age groups better than the average

Weak points: the headlights are on bumper height of other vehicles and are often damaged? with vehicles of the first years of construction are inclined aircraft electrics and electronics to defects, above all the computer and the engine expensive equipment are affected by it? the water pump of the six cylinder caused already with several readers an expensive damage to the engine? Puddles at the garage soil are typically for the XM, something almost always lick at the engine? the exhaust is not even for French conditions particularly durable, here is frequently replacement necessarily? hydro-pneumatics is better, than many means. But even in the presence of small irregularities an expensive attendance threatens with the mechanic.
 
Uporabniški avatar
Matt
Uporabnik
 
Prispevkov: 924
Pridružen: Po okt 20, 2003 2:15 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Matt Sr dec 17, 2003 10:55 am

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
www.mhd-racing.com
Slika Na novo rojen 04.07.2004
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Sr dec 17, 2003 11:13 am

Oke mal sm zamesal :P i take it back :)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr dec 17, 2003 11:45 am

Še nekaj sem te vprašal o Safraneu???? Pa kje še ti nisi delal oz. kaj delaš?

OK ti vrjamem... recimo.....
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr dec 17, 2003 12:05 pm

P206 ma zadnjo premo s torzijskim vzmetmi. Meni je zgledala enaka, kot v Berlingotu in Picassoju (verjetno ni povsem enaka, ampak je zelo podobna). Podobna je, kot v ZX/Xsara/306, ampak ni kinematična; sprednje obese podokvirja so drugačne (podobne, kot v Xantii).

C2 in C3 mata poltogo premo, podobno, čeprav nekoliko drugačno, kot P307, Golf IV, Stilo, Megane II. Vzmeti so vijačne.

Sem pa zadnjič na črpalki videl, da ma P206 SW drugačno zadnjo premo, z enimi prečnimi vodili, ampak nisem še pogledal tak avto od spodaj.

C2 1.4 ki sem ga vozil je definitivno mel PSA TU mašino, znano še iz BX-a (seveda, z drugačnim sistemom vbrizga in, kar je zelo pomembno, z lepšim pokrovom glave motorja).
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov