Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Ne dec 14, 2003 11:03 pm

Vse lepo in prav, le da me take zgodbice o moči motorjev "Moj ima pa 300 konjev." "Moj pa 600!" ne ganejo kaj dosti, dokler se moči ne dokaže z izpiskom testa na merilnih valjih. Do takrat vse skupaj jemljem z rezervo. Še posebej, ker je podo motornim pokrovom vidna tudi zelena plastenka, v katero je speljana cev.
Sicer se ne spoznam na tuning, a mislim, da plastična steklenica ravno ne vliva kakšnega posebnega zaupanja. Da ne bo pomote- čisto možno je, da ima avto res 500 konjev in čisto možno je, da je "plastenka tuning" nekaj povsem običajnega, le skeptičen sem po naravi in namesto govoric imam rajši dokaze.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne dec 14, 2003 11:07 pm

Norden je napisal/-a:Vse lepo in prav, le da me take zgodbice o moči motorjev "Moj ima pa 300 konjev." "Moj pa 600!" ne ganejo kaj dosti, dokler se moči ne dokaže z izpiskom testa na merilnih valjih. Do takrat vse skupaj jemljem z rezervo. Še posebej, ker je podo motornim pokrovom vidna tudi zelena plastenka, v katero je speljana cev.
Sicer se ne spoznam na tuning, a mislim, da plastična steklenica ravno ne vliva kakšnega posebnega zaupanja. Da ne bo pomote- čisto možno je, da ima avto res 500 konjev in čisto možno je, da je "plastenka tuning" nekaj povsem običajnega, le skeptičen sem po naravi in namesto govoric imam rajši dokaze.


Plastenka je ponavad za zbiranje oljnih hlapov (t.i. iberlauf), ki ga speleš vn, v plastenko, da ti ne masti filtra in da ne onesnažuješ okolja...
Toliko o misterioznem plastenka tunningu!!
TJUNING PA TO...
 
Valjo
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Po apr 07, 2003 7:00 pm

Napisal/-a Valjo Ne dec 14, 2003 11:43 pm

Norden je napisal/-a:Vse lepo in prav, le da me take zgodbice o moči motorjev "Moj ima pa 300 konjev." "Moj pa 600!" ne ganejo kaj dosti, dokler se moči ne dokaže z izpiskom testa na merilnih valjih. Do takrat vse skupaj jemljem z rezervo. Še posebej, ker je podo motornim pokrovom vidna tudi zelena plastenka, v katero je speljana cev.
Sicer se ne spoznam na tuning, a mislim, da plastična steklenica ravno ne vliva kakšnega posebnega zaupanja. Da ne bo pomote- čisto možno je, da ima avto res 500 konjev in čisto možno je, da je "plastenka tuning" nekaj povsem običajnega, le skeptičen sem po naravi in namesto govoric imam rajši dokaze.


jez sm se pelu s tem avtom in lahko povem da stvar gre !!
glede cevke je pa lastnik lepo povedu da tuning še ni končan, ko bo končan bo mev sigurno lepo oodušek napelan!
 
Uporabniški avatar
TTomas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Če maj 02, 2002 7:53 pm

Napisal/-a TTomas Po dec 15, 2003 1:52 am

hmmm...

Samo dodal bi svoje mnenje o 500 PS-ih. Govora je o rdecem RS2, serijskih 315 PS, itd ...

Ce je na avtu narejeno oz. narejena predelave cez 480 PS, mora pa imeti lastnik kar precej debelo denarnico, saj taka predelava stane kar nekaj 1000 € (15.000 € +)...samo toliko o mogocnih konjih ...
lp

Tomas
 
biggie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To dec 09, 2003 10:48 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a biggie Po dec 15, 2003 10:32 am

TTomas je napisal/-a:hmmm...

Samo dodal bi svoje mnenje o 500 PS-ih. Govora je o rdecem RS2, serijskih 315 PS, itd ...

Ce je na avtu narejeno oz. narejena predelave cez 480 PS, mora pa imeti lastnik kar precej debelo denarnico, saj taka predelava stane kar nekaj 1000 € (15.000 € +)...samo toliko o mogocnih konjih ...


Tak tuning se lahko naredi precej ceneje kot si napisal, druga stvar pa je-pri tuningu tega avtomobila lastnikov budget ni bil omejen na 50000sit, tako da je brezveze govorit slabšalno o "mogočnih konjih" če nisi prepričan da so to buče.
P.S. RS2 z identičnim tuningom je v Nemčiji na valjih v parih različnih meritvah pokazal od 510 do 545 konjev.
 
Uporabniški avatar
quattro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe feb 21, 2003 9:14 am
Kraj: Ljubljana

Re: Clio el futura:)

Napisal/-a quattro Po dec 15, 2003 11:43 am

darkdog23 je napisal/-a:quattro to pa nism vedu da si mel probleme z autom.Ma js sm bil prvič na kakem dragu pol pa je pršu ta tip z rdečim audijem pa je potegnu stari j***te kira brzina,enostavno nism mogu verjet.Sm si mislu ko sm vidu tvojga audija sm mislu da bo raztrgu une rdeče jajce ko ličijo kot audi 8o coupe sam pol ko je tipo potegnu sm bil :oops: .Sej vem da je bla mal zajebancija pa da smo vsi užival sam me je impresioniru z pospeški pa ko je tebe stegnu.No tebe ne tok ampak uno rumeno mr2 pa ful.
Js sm kr :shock:
quattro ne kej zamerit da sm reku če si mislu da se gre kdo pride do cilja,zdej če si mel auto v razsulu te razumem.Bo pa drugič boljš.Uglavnem fajn je blo.Bom prišu še kdaj gledat.


Heh, nimam kej zamert.
Da bo drugič bolš? Nevem no, men manjka kakšnih 100KM da bi se lahko kosal z Valjo-tom, tko da..... :cry: Utopija :D
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Po dec 15, 2003 3:15 pm

Hm, meni tudi motor sam v primerjavi z vzornim primerkov na slikah nekaj postov višje deluje nekam neugledno.
No, za plastenko smo zdaj izvedeli, čemu služi. Upam, da se bo res kasneje zamenjala za kakšno bolj estetsko rešitev.
Še vedno pa ne vemo, koliko konjev ima dejansko avto. Sicer smo prebrali, da je bil podoben avtomobil izmerjen na valjih v tujini in dobil rezultat nad 500 konjev, slišal pa se tudi, da se lahko pri zelo podobni predelavi dobijo tudi precej drugačni rezultati, še posebej, če je motor, ki se ga tuna, recimo v precej slabšem stanju kot drug, na podoben način tunan motor ali pa predelovalec ni dovolj vešč.
To, da avto leti, pa rad verjamem, a zame osebno leti tudi avto, ki ima od 0-100 km/h kakšnih 5,5 sekunde.
 
Uporabniški avatar
TTomas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Če maj 02, 2002 7:53 pm

Napisal/-a TTomas Po dec 15, 2003 4:14 pm

biggie je napisal/-a:
TTomas je napisal/-a:hmmm...

Samo dodal bi svoje mnenje o 500 PS-ih. Govora je o rdecem RS2, serijskih 315 PS, itd ...

Ce je na avtu narejeno oz. narejena predelave cez 480 PS, mora pa imeti lastnik kar precej debelo denarnico, saj taka predelava stane kar nekaj 1000 € (15.000 € +)...samo toliko o mogocnih konjih ...


Tak tuning se lahko naredi precej ceneje kot si napisal, druga stvar pa je-pri tuningu tega avtomobila lastnikov budget ni bil omejen na 50000sit, tako da je brezveze govorit slabšalno o "mogočnih konjih" če nisi prepričan da so to buče.
P.S. RS2 z identičnim tuningom je v Nemčiji na valjih v parih različnih meritvah pokazal od 510 do 545 konjev.


Nisem imel namena govoriti slabšalno, vendar pa me kar precej "firbec" matra....ce ni skrivnost kaksen tuning je pa narejen na motorju (firma, menjani mot. deli in pogonski deli,...); dalec od tega da spodbijam "konje", prej nasprotno ce je vse OK lastniku kapo dol za tak avto !
lp

Tomas
 
biggie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To dec 09, 2003 10:48 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a biggie To dec 16, 2003 12:51 am

Predelava je bila narejena pri podjetju Ehgartner tuning. Motor avtomobila pa je v odličnem stanju, saj ima nove vse vitalne dele motorja(titan ojnice, kovani dirkalni bati, vsi ležaji...) Zamenjana je turbina, luftmassemesser, črpalka za gorivo, pop-off ventil, predelan wastegate, ET saugrohr, predelana elektronika, druge cevi za turbino, drug zračni filter, pa gotovo sem še kaj pozabil. Veliko teh delov je identičnih tistim iz slavnih sport-quattrov, katerih motorji so presegali 600 konjev. Tlak turbine bo, ko bo avto optimalno nastavljen, 1,7bara(!!!) pri 7000 rpm. Pa tudi podatek cca 8 sekund od 100 do 200 km/h govori zase (pa avto sploh še ni optimalno nastavljen)
 
Uporabniški avatar
Matt
Uporabnik
 
Prispevkov: 924
Pridružen: Po okt 20, 2003 2:15 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Matt To dec 16, 2003 12:54 am

biggie je napisal/-a:Predelava je bila narejena pri podjetju Ehgartner tuning. Motor avtomobila pa je v odličnem stanju, saj ima nove vse vitalne dele motorja(titan ojnice, kovani dirkalni bati, vsi ležaji...) Zamenjana je turbina, luftmassemesser, črpalka za gorivo, pop-off ventil, predelan wastegate, ET saugrohr, predelana elektronika, druge cevi za turbino, drug zračni filter, pa gotovo sem še kaj pozabil. Veliko teh delov je identičnih tistim iz slavnih sport-quattrov, katerih motorji so presegali 600 konjev. Tlak turbine bo, ko bo avto optimalno nastavljen, 1,7bara(!!!) pri 7000 rpm. Pa tudi podatek cca 8 sekund od 100 do 200 km/h govori zase (pa avto sploh še ni optimalno nastavljen)


Naj me pelje en krog....ne bo mu zal.....
www.mhd-racing.com
Slika Na novo rojen 04.07.2004
 
biggie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To dec 09, 2003 10:48 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a biggie To dec 16, 2003 1:23 am

Če se bomo kdaj srečali te bo sigurno peljal če mu boš rekel, je dober dečko.
 
Uporabniški avatar
TTomas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Če maj 02, 2002 7:53 pm

Napisal/-a TTomas To dec 16, 2003 3:33 am

..kot sem rekel; kapo dol in vse cestitke lastniku !! :D
lp

Tomas
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To dec 16, 2003 6:34 am

Mater res ne vem zakaj toliko zmede okoli teh S2, RS2, rdec, moder, zelen, brezbarvn. Bil je rdec, bil je RS2. Bil je tudi S2 in ja bil je tudi rdec. :? :? :? . Vse gre ko p*****a in upam da kdaj obcutim te njutne na svoji riti :mrgreen: .
SlikaSlika
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden To dec 16, 2003 4:07 pm

biggie je napisal/-a:Tlak turbine bo, ko bo avto optimalno nastavljen, 1,7bara(!!!) pri 7000 rpm. Pa tudi podatek cca 8 sekund od 100 do 200 km/h govori zase (pa avto sploh še ni optimalno nastavljen)


Tlak 1,7 bara se mi ne zdi nič tako posebnega, da je potrebno zraven dopisati kar tri klicaje. Sem se peljal v fordu, katerega nadtlak je po besedah lastnika 1,8 bara. Toliko je med vožnjo pokazal tudi merilec nadtlaka, tako, da je kar verjeti, razen če je bil slednji prirejen.
Tega o osmih sekundah pa pač ne verjamem. Ko/če izmerim (s štoparico) približno tak rezultat, verjamem. Za gajbo pira. :)
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To dec 16, 2003 7:57 pm

Ob gajbo pira si. :D Je bilo enkrat na mobisuxu in sem sam stopal. Mislim da je bilo nekje 8s.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI To dec 16, 2003 10:23 pm

Razlika je med 1,7bar pri 7000/min (kar je končno območje vrtljajev) ter med podatkom, da je max. nadtlak 1.8bar pri nekih srednjih obratih (domnevam da tega forda). Omenjeni Audi bo imel sigurno max. nadtlaka blizu 2.5bar pri kakih 4000/min. Zanimiv podatek bi bil, koliko ima ford nadtlaka pri 7000/min.

Na splošno nadtlak turbine doseže max. vrednost nekje na srednjih obratih, recimo med 3000 in 4000, potem pa nadtlak pada.

Pa tudi ni vse v samem nadtlaku, pomemben je tudi pretok zraka skozi turbino ter izkoristek turbine, ko tlači zrak. Velika turbina z 1 bar nadtlaka pri končnih obratih motorja daje veliko večjo moč, kot ena majhna turbina z recimo 1,2 bar nadtlaka pri največjih obratih motorja.

Torej je potrebno poleg navedbe nadtlaka, tudi navedba obratov, pri katerih je ta nadtlak dosežen, ter še točen model turbine. Potem je možno točno ovrednostiti, za kako zverino gre.

Na tem linku je RS2 s kakimi 450KM, v 4. prestavi ima od 100 do 200 10 sekund, če bi uporabil 3. prestavo od 100 do 170km/h ter nato prestavil v 4. prestavo do 200, bi bil čas okoli 8 sekund.


http://www.rs2.ch/rs2/galerien/movies/4_gang_gunnar.mpg


:shock: :shock: :shock:
Tuning by technology
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden To dec 16, 2003 10:40 pm

X-Hair je napisal/-a:Ob gajbo pira si. :D Je bilo enkrat na mobisuxu in sem sam stopal. Mislim da je bilo nekje 8s.


Napisal sem, da to velja v primeru, da izmerim sam. :P
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden To dec 16, 2003 10:47 pm

Blue GTI je napisal/-a:Razlika je med 1,7bar pri 7000/min (kar je končno območje vrtljajev) ter med podatkom, da je max. nadtlak 1.8bar pri nekih srednjih obratih (domnevam da tega forda). Omenjeni Audi bo imel sigurno max. nadtlaka blizu 2.5bar pri kakih 4000/min. Zanimiv podatek bi bil, koliko ima ford nadtlaka pri 7000/min.

Na splošno nadtlak turbine doseže max. vrednost nekje na srednjih obratih, recimo med 3000 in 4000, potem pa nadtlak pada.

Pa tudi ni vse v samem nadtlaku, pomemben je tudi pretok zraka skozi turbino ter izkoristek turbine, ko tlači zrak. Velika turbina z 1 bar nadtlaka pri končnih obratih motorja daje veliko večjo moč, kot ena majhna turbina z recimo 1,2 bar nadtlaka pri največjih obratih motorja.

Torej je potrebno poleg navedbe nadtlaka, tudi navedba obratov, pri katerih je ta nadtlak dosežen, ter še točen model turbine. Potem je možno točno ovrednostiti, za kako zverino gre.

Na tem linku je RS2 s kakimi 450KM, v 4. prestavi ima od 100 do 200 10 sekund, če bi uporabil 3. prestavo od 100 do 170km/h ter nato prestavil v 4. prestavo do 200, bi bil čas okoli 8 sekund.


http://www.rs2.ch/rs2/galerien/movies/4_gang_gunnar.mpg


:shock: :shock: :shock:


Žal ne vem, pri katerim obratih je bilo to, kajti glede na vožnjo, ki sem je bil deležen, nisem imel kaj dosti priložnosti gledati na števce, temveč sem predvsem opazoval cesto pred seboj, mislim pa, da je nadtlak 1,8 bara bil prisoten še pri 5000 obratih. Rdeče polje, pa, če me spomin ne vara, se je pri približno 6000.

Torej, tlak je pri visokih obratih nižji, kot pri srednjih? Do zdaj sem namreč mislil, da se z obrati (dokaj) sorazmerno viša tudi tlak.
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI To dec 16, 2003 11:01 pm

Torej, tlak je pri visokih obratih nižji, kot pri srednjih? Do zdaj sem namreč mislil, da se z obrati (dokaj) sorazmerno viša tudi tlak.


Ja.

Ko daš recimo nasplošno pri 1500/mi gas do konca, gre nadtlak na ene 0,3bar, potem počasi raste in ko turbina prime na polno pri nekih srednjih obratih, doseže svojo max. vrednost, potem pa počasi pada, ko gredo obrati proti rdečemu polju.
Tuning by technology
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden To dec 16, 2003 11:11 pm

Hm, torej moč narašča, pritisk pa pada? Meni skuša pri polnem gasu iztrgati volan iz rokrecimo v drugi prestavi pri nekje 5000, drugič pa nekje pri 6000.

http://www.carfolio.com/specifications/ ... /?id=40667

Ni mi čisto jasno, kako se lahko moč povečuje, če je nadtlak vse manjši in manjši. Ali pa doseže maksimum pri 6000? Samo to so verjetno že visoki obrati, saj je blokada nekje pri 6700?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov